Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Záběry z kamery objasňují nehodu v metru, při níž přišel chlapec o tři prsty

Video z bezpečnostní kamery metra může objasnit okolnosti páteční nehody ve stanici Můstek. Šestiletý chlapec tu uvízl v eskalátoru a přišel o tři prsty na noze. "Za záběrů bezpečnostních kamer je patrné, že chlapec necestoval v souladu s přepravním řádem," řekl mluvčí Dopravního podniku Ondřej Pečený.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slatin

ať vyhraje spravedlnost......

Nikdo z čtenářů nemá tolik informací,aby mohl jednoznačně říct,kde je vina.....

0/0
31.8.2009 9:55

captain cook

Re: ať vyhraje spravedlnost......

Prave naopak! Kazdy soudny clovek, ktery videl video chape, ze otec nemel nechavat sestilete dite aby se slo bavit na eskalatoru podle sveho uvazeni, zatimco se on nekde coural pozadu s damou. Je znamo, ze sestilete dite jeste nema dost rozumu, aby za kazdych okolnosti dodrzovalo bezpecnostni predpisy. Dite vidi ve vsem predevsim zabavu. Od toho jsou rodice, aby na to dohledli a rozhodli, co se nema.

Co kdyby ten kluk pri svem rajtovani na eskalatoru strhnul nestastnou nahodou tvoji babicku, ta se skutalela dolu a utrpela vazne zraneni nebo si zlomila vaz? Take bys to hazel na krk dopravnimu podniku nebo rikal "Nikdo z čtenářů nemá tolik informací,aby mohl jednoznačně říct,kde je vina,"...nebo by ses ptal " a kde byli rodice, ze toho kluka neprimeli, aby se choval na eskalatoru jak ma - aby neohrozoval sebe nebo sve okoli?"

0/0
31.8.2009 21:56

Kapitán Hollister

eskalátor rasysta

0/0
27.8.2009 23:29

RAA

za dítě nese odpovědnost rodič

Kde byl tatínek, když tam kluk blbnul? Jak to že nešel s ním a hned ho neusměrnil. Pak se rozčiluje. Naučme se už konečně nést zodpovědnost za své činy. Rv

0/0
27.8.2009 21:13

Mangoo

Reklama-psycho

Chápu, že takhle exponovaný moment musí nejmenovaná aukční firma využít do mrtě, ale bléé.. bylo by skvělé, kdyby si tu reklamu nacpala do trenek..:-/

0/0
27.8.2009 13:31

11343756

Velké divadlo

Jen si vzpomeňte na aféru s výměnou novorozenců. Také hned chtěli rodiče nehorázné miliony!!! Jak se dnes něco stane, okamžitě se každý soudí o odškodné. Na omluvu všichni "kašlou", hlavně, že dostanou "love" a hodně!!! Stalo se to "celonárodním sportem". Když to nejde v "Sazce" zkusím něco jiného. Přece si nebudu špinit ručičky prací!!! A krize? To je jen vymyšlená bublina, aby se mohlo s lidmi ještě víc manipulovat. Aby se klepali o práci a zaměstnavatelé je mohli zotročovat za minimální mzdu. Když u nás přijdu na náměstí v keroukoliv denní dobu, tak je narvané auty, lidé "lítají" od obchodu k obchodu, plné tašky zbytečností, mobil od ucha neoddělají, nelze přejít silnici, v každém voze sedí jeden, parkoviště u všech tří supermarketů praskají ve švech ve dne i v noci, pěšky nikdo nejde ani sto metrů, tak, proboha, jaká krize!!!

0/0
27.8.2009 13:06

Arthur09

Re: Velké divadlo

Ty asi nebudeš zaměstnán v automobilovém, textilním nebo sklářském průmyslu a netíží tě situace v národním hospodářství.

0/0
27.8.2009 17:26

11343756

Re: Velké divadlo

Já opravdu nejsem zaměstnán v žádném z těchto oborů. Bohužel, jinak bych na tom byl mnohem lépe než nyní jako drobný živnostník pracující rukama. Situace v NH asi zase tak zlá nebude, když to není nikde vidět. Lidi jsou "rozežraní" čím dál víc, neví kam na dovolenou, zda do Španělska, či jinam. Nejraději by letěli na Měsíc, kdyby to šlo. Jenom proto, aby se předváděli. Většina si celý týden vozí zadky v autě, před sebou tlačí "stodvacítku bojler" (pupek) jak jsou tlustí a o víkendu se za drahé peníze lámou v posilovnách. V "moderních rodinách už "dámy" ani nevaří (zlámaly by si dlouhé lakované nehty), nanejvýš grilují, protože je to "IN". Jen ať sousedi vidí, že na to máme! Televizi přes celou stěnu, každý člen rodiny má své auto. Právě tito nejvíc "řvou", jak jsou na tom zle. Domnívám se, že trocha skromnosti a zdrženlivosti by mnohým neuškodila.

0/0
27.8.2009 22:59

Kapitán Hollister

Re: Velké divadlo

R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
27.8.2009 23:19

captain cook

Re: Velké divadlo

jj...take jsem si vzpomnel na chovani tatika Broze, jak se nezajimal o dite ani o to jak spatna byla z toho jeho partnerka, ze musi dite ktere miluje vymenit, ale o to kolik z toho vytriska on

0/0
27.8.2009 19:54

slatin

Re: Velké divadlo

jo,ale tam jsou jen ti,co na to mají....Ti,co na to nemají, sedí doma, a tíše pláčou.....

Tak si nechte ty vaše závěry.....

0/0
31.8.2009 9:57

josef_spejbl

CE standards

Metro zaplatí........

0/0
27.8.2009 12:49

SocPredator

Re: CE standards

Ani omylem. Nemaj ani na turnikety :-)

0/0
27.8.2009 14:41

captain cook

Re: CE standards

pokud metro zaplati .....tak z kapes danovych poplatniku

0/0
27.8.2009 19:51

RAA

Re: CE standards

navrhla bych zaplatit  a zároveň napařit pokutu ve stejné výši za nevhodné chování a špatný dozor otce.

0/0
27.8.2009 21:15

11343756

Velké divadlo...

Nevím, o čem se vede taková dlouhá diskuse. Vše je velmi prosté. Otec kluka cítí, že možná přijde lehce k velkým penězům a nebude muset do smrti dělat. A pro jeho advokáta je to také slušný kšeft. A když spor vyhraje,pak ještě větší, tak proč to nezkusit? Právník nikdy neprodělá, ať to dopadne jakkoliv! Hlavně proces dlouho natahovat. V téhle komedii jde jen a jen o peníze! Taková je pravda!!!

0/0
27.8.2009 12:44

Kapitán Hollister

Re: Velké divadlo...

děkujem za vysvětlení!! ale mys i trochu zakřičíme, ať si ...Bangova rodina nemyslí, že jsem tupé stádo platicích volů

0/0
27.8.2009 23:33

loginname_

Nešikovné maso musí pryč

Ať žije evoluce ;-D

0/0
27.8.2009 12:42

11343756

Velké divadlo...

Nevím, o čem se vede taková dlouhá diskuse. Vše je velmi prosté. Otec kluka cítí, že možná přijde lehce k velkým penězům a nebude muset do smrti dělat. A pro jeho advokáta je to také slušný kšeft. A když spor vyhraje,pak ještě větší, tak proč to nezkusit? Právník nikdy neprodělá, ať to dopadne jakkoliv! Hlavně proces dlouho natahovat. V téhle komedii jde jen a jen o peníze! Taková je pravda!!!

0/0
27.8.2009 12:00

jajaja00

Z dnešní korespondence:

odpověď idnes: V prvním příspěvku je nadávka, proto byl smazán. > Ostatní příspěvky se jako součást vlákna mažou automaticky, protože bez > příspěvku, na nějž reagují, ztrácejí smysl. > > S pozdravem > > > Jan Dvořák > Diskuse iDNES.cz

reakce: Pokud vadí výraz "idiot" je to s idnes špatné. Vadilo by slovní spojení "slabomyslný člověk"? Pochybuji. A přitom se jedná o český výklad pojmu idiot.

0/0
27.8.2009 10:44

iuos

hmm

já včera psal kvůlivá blijáčkovi,prXelníkovi a navrhnul jsem ještě "hrozícího pěstí" a v odpovědi bylo, že s návratem nepočítají, protože jelidi využívali k osobním urážkám ;-(;-(;-(

0/0
27.8.2009 14:52

Přesvědčený socialista

Kdybychom my Češi více věřili v Boha,

nemuseli bychom se tu vůbec takto několik dní přít. Vždyť stala se vůle Boží, vše má svůj účel a tak to má být.

0/0
27.8.2009 1:37

gagaryn

Re: Kdybychom my Češi více věřili v Boha,

myslíš jistě aláha jediného a slitovného, že ?

0/0
27.8.2009 12:44

xHall

Reklama

Muzete mi prosim poradit jak se da zbavit te pitome reklamy na videu

0/0
26.8.2009 21:23

jajaja00

Re: Reklama

Nepouštět ono video. (Funguje ve 100% případů.)

0/0
27.8.2009 10:45

Ferris

...

No ja neviem, chlapec tam vystrajal, ale nie v miestach, kde sa nehoda stala. Ad tie predpisy...to tam mam stat jak socha a cumet do blba?...alebo keby sa stala nehoda matke s kociarom, tak je na vine ona, pretoze s kociarom nema co v metre robit, ak tam zrovna nieje vytah? Co je toto za pristup to fakt hlava nebere. Ad skvira v eskalatore...neverim tomu, ze technik premeriava kazdy schod eskalatoru zvlast. staci jeden 3mm prepad a scucne vam to celu nohu. A zrovna na mustku tych schodov nieje malo...;-€

0/0
26.8.2009 18:57

Přesvědčený socialista

Napadlo vás, že to může být tak, že kluk to udělal schválně,

protože mu Topolánek nabídl peníze, aby touto aférkou odvedl pozornost od jeho aféry s házením vajec na koupališti, která měla zakrýt jeho kauzu Toskánsko? Zní to docela logicky, ne?

0/0
26.8.2009 15:57

Jerry Dammers

Re: Napadlo vás, že to může být tak, že kluk to udělal schválně,

:-/...to má být vtipné? ...nebo snad jako logické? ...zalez do nekončících, nic neřešících a zbytečných volebních diskuzí, pane!

0/0
26.8.2009 16:33

Přesvědčený socialista

Re: Napadlo vás, že to může být tak, že kluk to udělal schválně,

Ty si zalez číst pod peřinu Rychlé šípy a neotravuj dospělé.

0/0
26.8.2009 18:13

Kapitán Hollister

Re: Napadlo vás, že to může být tak, že kluk to udělal schválně,

to už je moc zamotaný ;-D

0/0
27.8.2009 23:30

11343756

Re: Napadlo vás, že to může být tak, že kluk to udělal schválně,

To si nemyslím, že by tohle udělal kluk schválně. A s Mirkem Topolánkem bych to asi též nespojoval. Myslím, že se to stalo nešťastnou náhodou při ne zrovna způsobném chováni chlapce. Prostě dělal rošťárny a taťka nebyl ve střehu. Ovšem otec se toho hned chytře chytil a teď se snaží z toho vytěžit bezpracný nemorální zisk, jak se dnes módně v reklamách říká, pro celou rodinu. Pochopitelně na to kývnul i advokát. Ten vždy půjde i do předem prohraného sporu, tučná odměna jej nemine v žádném případě, tak proč ne. Klientovi bude vždy tvrdit: "To vyhrajeme, žádný strach"! I když dobře ví, že ne. Hlavně spor prodlužovat co nejdéle a pořád průběžně "kasírovat". Je to jen špinavá hra o peníze, nic víc. Vzpomínám, když se před časem fackoval Ráth s Mackem, říkalo se, že si to odporné divadlo od nich předem objednala TV Nova za tučnou provizi, aby zvedla sledovanost TN. Tohle se mi též nezdá i když pro peníze udělají dnes lidé cokoliv. 

0/0
28.8.2009 0:36

Gandalf007

Nejsme doufám v USA

Pokud si chceme hrát na USA, kde lidé vymáhají a také zpravidla dostávají odškodnění za sebehloupější jednání bez ohledu na jakoukoliv jejich osobní zodpovědnost, tak jen tak dál. Uvědomte si taky, že to odškodnění půjde z rozpočtu státem dotované organizace a určitě to nestrhnou z platů managementu DP. Takže to zase zaplatí daňový poplatník.

0/0
26.8.2009 15:06

Jerry Dammers

Re: Nejsme doufám v USA

Souhlas, měl by zvítězit rozum. Je mi sice chlapce líto, ale pokud měření nezjisitlo žádnou závadu a i podle chování chlapce (chování přiměřeno k věku - co je tohle za blábol?) se prostě jedná o nešťastnou náhodu, které šel chlapec naproti. Bohužel stane se. Ale tatík by měl rád, že jeho syn bude chodit a ne z toho ještě tahat prachy!!!

0/0
26.8.2009 15:41

palmic

Záběry z kamery shlédnul i Gajdošův právník.

Viděl jsem to video a

nemění to nic na mých závěrech o tom, že tam je odpovědnost Dopravního

podniku, protože děti se chovaly způsobem přiměřeným svému věku," řekl

iDNES.cz Robert Pelikán.

0/0
26.8.2009 10:35

captain cook

Re: Záběry z kamery shlédnul i Gajdošův právník.

Deti maji zvyk chovat se zpusobem primerenym svemu veku. Od toho tam jsou dospeli, aby je usmernili v situacich, ktere mohou byt nebezpecne. V tomtom pripade a podle videa je zrejme, ze otec u toho nebyl natolik nablizko, aby vcas nasadil rodicovskou kontrolu a zabranil klukovi, aby se na eskalatoru choval "primerene svemu veku".

0/0
26.8.2009 11:45

Asterixx

Re: Záběry z kamery shlédnul i Gajdošův právník.

Podle "Gajdosova pravnika" je asi jedine reseni pro dopravni podni eskalatory vypnout, at si vsichni chodi pesky. Protoze kdyz se do skviry na eskalatoru kdokoliv pokusi nacpat nohu, tak se mu to bez problemu zdari ..

0/0
26.8.2009 17:41

SocPredator

Vy se smějete, ale Kocáb to vidí takto

Chlapec byl pouze nepřizpůsobivý vůči tarifu DP a ten by měl jako odškodnění dát té rodině nějaký dům v rámci mimosoudního vyrovnání Rv

0/0
26.8.2009 10:17

Přesvědčený socialista

Vy se tu smějete, ale když jsem byl dítě,

tak to vcuclo mého brášku. Už jsme ho nikdy nenašli. Bylo mu čerstvých pět;-(

0/0
26.8.2009 10:04

Jerry Dammers

Re: Vy se tu smějete, ale když jsem byl dítě,

nejsi vtipný

0/0
26.8.2009 15:42

Solete

Anketa

Je úplně jasně vidět, že chlapec nestál na těch schodech jak by měl. Kdyby ano, noha by se mu nikdy nemohla dostat do nějaké škvíry nebo co. Otec ho nechal dělat blbosti a teď chce peníze. Měl by hledat tu vinu nejdříve u sebe...

0/0
26.8.2009 9:34

ChorcheCh

No jestli měl platný lístek

Tak by ho odškodnit měli.

0/0
26.8.2009 9:30

captain cook

Re: No jestli měl platný lístek

podle tebe dava platny listek kazdemu pasazerovi povoleni aby se choval jako zver, nedodrzoval normalni bezpecnostni predpisy a pak si na zklade platne jizdenky vysoudil kompenzaci za pripadnou nehodu, k niz svoji nekazni prispel???????

0/0
26.8.2009 9:36

c25land

Reklama

Úžasné jak v přesně ten okamžik kdy se něco na videu děje tam se vysune reklama ....

0/0
26.8.2009 8:44

JiHik

Re: Reklama

Přesně...

Podařilo se mi to jedinkrát shlédnout, pak jsem to chtěl ukázat kolegyním a pokaždé to zakryje reklama ...

0/0
26.8.2009 9:57

_m-

Re: Reklama

Dej si to na celou obrazovku - mně to aspoň zafungovalo.

0/0
26.8.2009 10:41

Generální ředitel

Tak jak se tu máme?

Už vstal Garwin v Dallasu? nebo nešel spát?

0/0
26.8.2009 7:57

babacek

Anketa !!!

Měl by Dopravní podnik odškodnit dítě, kterému eskalátor amputoval prsty na noze?

Anketa je nechutná a podněcující!Rv

Pokud by někdo zde dal Anketu např. Chcete dál živit nepřizpůsobivé: Ano – Ne tak dostane nejspíš banán z diskuse právě, že by se jednalo o podněcovaní .;-€

0/0
26.8.2009 7:33

Liška13

Re: Anketa !!!

podněcující k čemu?

0/0
26.8.2009 7:36

babacek

Re: Anketa !!!

Podněcující k nenávisti k dítěti a otci který chce pro dítě satisfakci. Tohle má rozhodnout soud a ne nějaká anketa. :-(

Mě stačí ty primitvní příspěvky  které tuto událost doprovázely.Rv

0/0
26.8.2009 7:46

Liška13

Re: Anketa !!!

anketa je tu kratší dobu než článek a lidi si tvoří vlastní názory i bez ankety, s tím se smiřte. Halt situace, kdy někdo lže a ještě se pokouší vytřískat peníze z toho, že jeho dítě přišlo vlastní hloupostí a s jeho vlastním přispěním o prsty, je podněcující sama o sobě. Ale podněcování k názorům je přece normální, máme demokracii a k tvorbě názoru je okolo podnětů dost....

0/0
26.8.2009 7:49





Najdete na iDNES.cz