Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Strojvůdce, který zavinil nehodu u Paskova, je obžalován z obecného ohrožení

Vyšetřování srážky dvou osobních vlaků mezi Paskovem a Vratimovem, při které bylo zraněno sedmačtyřicet lidí, dospělo ke konci. Policisté případ uzavřeli, předali státnímu zástupci a ten podal u okresního soudu ve Frýdku-Místku obžalobu na třiapadesátiletého strojvůdce, který havárii zavinil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hehnal

Ta

škoda na dvou postkomunistických,hnusných vlacích,co měly před šrotištěm,je nevyčíslitelná!Za to bych mu dal minimálně doživotí!;-€

0/0
19.8.2009 7:01

holka od vedle

To jsou ty úspory

Nejdříve se zrušili dvoučlenné strojvůdcovské čety a ted už ruší i výpravčíRv Hlavně že pojištovák, co je ve vedení drah utrácí nehorázný částky za vyložené nesmysly, jako např. vyhřívaná sedadala v autě a jiný voloviny. Ale to je jenom vzorek , jak se asi šetří na menežérských pozicích. Viz chlastačka nějakého klučiny z ministerstva za třičtvrtě milionu. Hnus fialovej, takovej bordel na dráze nikdy nebyl, ale to také na dráze pracovali odborníci a ne takovéto kreatůry, kterým trafiky slouží jenom k jejich obohacování. Nějaká dráha je jim úplně volná i se všemi zaměstnanciRvRv

0/0
19.8.2009 0:13

Bariq

Re: To jsou ty úspory

Na osobních vlacích jezdil strojvedoucí s vlakvedoucím, nikoliv dva strojvedoucí. Na nákladních byla dvoučlenná osádka, strojvedoucí a pomocník strojvedoucího. Jinak s příspěvkem naprosto souhlasím.

0/0
19.8.2009 7:24

Amper77

Re: To jsou ty úspory

No a vlakvedoucí tam byl i v Paskově tak co brečíte? Nehody koneckonců byly i tehdy.

0/0
19.8.2009 8:35

JK75

Re: To jsou ty úspory

Ale asi nebyl na stanovišti jak tomu bylo ještě před několika lety

0/0
19.8.2009 9:03

JBetak

Re: To jsou ty úspory

Vlakvedoucí už nemá dopravní povinnosti.

0/0
19.8.2009 9:45

jural

Re: To jsou ty úspory

nezlobte se, ale lidske chyby se stavaji a jsou nejvetsim ohrozenim jakehokoliv provozu a je s nimi nutno v principu pocitat. Cili nejaci kolem vlaku motajici se lide navic nejsou zarukou vyssi bezpecnosti. Spise naopak. Me zarazi, ze v 21. stoleti je na ceske zeleznici mozne, ze vlak vjede nekam, kam vjet nema a neni nejakym zarizenim automaticky zastaven. A nejedna se jen o vedlejsi trate, ale i o hlavni koridory - viz nedavny pripad Pendolina v Hornich Herspicich, kdy si aspon strojvedouci uvedomil svou chybu a zacal brzdit.

0/0
19.8.2009 10:18





Najdete na iDNES.cz