Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pecina se přel s Langerem o radikály a vysloužil si žalobu Dělnické strany

Současný a předchozí ministr vnitra se přeli v diskusním pořadu České televize o to, kdo lépe bojuje s extremismem. Martin Pecina připomněl svému předchůdci Ivanu Langerovi třeba zfušovaný návrh na rozpuštění Dělnické strany. Policie je podle něj nyní v potírání radikálů mnohem úspěšnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jazzy

Copak copak Ivánku?

Íčkovi teče do bot?? Bojí se a ohrazuje se ? Za jeho vlády na vnitru ne odešlo,ale uteklo nejvíc slušných policistů ,jeho návrhy na změny -katastrofa. Jeho pokus zrušit DS komedie, jeho úsměv pořád stejně přiblblej.

Ono pane ex ... nestačí do všeho kecat ale musí se tomu taky rozumět!

Vy umíte jen lhát a okecávat. Nepamatuji se , že by jste si za něčím stál.

Jste mr. Beam české politiky :-))R^

0/0
4.9.2009 11:44

juklíček

vládní elita nám chce napařit vyšší daně

je čas vymést  vládní chlív

0/0
17.8.2009 12:53

nonick

Snahy o zákaz politických stran...

...snahy o zavírání lidí jen za názor- § 261 a) TrZ...

cenzura už opět běžnou součástí našeho slovníku...

nálepkování režimu nepohodlných lidí cejchem rasistů či extrémistů...

KDO NA TOM MÁ ZÁJEM??? Neděkujeme, vypadněte! ;-€

0/0
17.8.2009 12:50

Pretor

Re: Snahy o zákaz politických stran...

Tak jak to popisujete to vypadá, že by nálepku rasistů a extrémistů mohl dostat každý. Tak to ale není. Rasista či extremista jste pokud zasahujete do práv ostatních. (resp. porušujete LZPS a ostatní předpisy). A pokud je porušujete, pak odpověď na vaši otázku je: Ano, já jako slušný občan mám na tom zájem...Takže já jim děkuji a naprosto je podoruji :-)

0/0
17.8.2009 13:31

nonick

Re: Snahy o zákaz politických stran...

ale ano - a také ji dostane každý, koho vlastníci médií kvůli pravdě nenávidí:

http://www.euportal.cz/Articles/4619-extremni-potize-s-extremismem.aspx

http://www.zved  a vec.org/komentare/2009/04/3126-projev-ktery-jste-nemeli-slyset.htm?PHPSESSID=gn8qrpr80ofh1j1s180c4cv8m4

Mimochodem - proč asi neprojde cenzurou lžiDNES odkaz na   zved a   v   ce? :-/

0/0
17.8.2009 14:55

Qíteček

Hmmm

Ač konzervativní pravičák, budu muset poprvé volit levicový extremisty (nácci opravdu nejsou pravičáci). Je to smutný, ale snahu o zakazování politické strany a doktrínu jedinýho správnýho názoru beru jako útok na podstatu demokracie a likvidaci svobody.

0/0
17.8.2009 10:53

narami

Re: Hmmm

Ahoj Kvitku,souhlasin=m s Tebou!

0/0
17.8.2009 11:00

;-)

Re: Hmmm

Tak teď chápu, proč se jim říká exrémní pravice. Pokud jste opravdu pravičák, tak si nejdřív přečťete program DS. Zjistíte, že KSČM je proti nim téměř buržoazní strana. V některých bodech předčí i realitu v KLDR. A jejich plány na vyhnání zahraničních investorů, vystoupení z EU, státní "nevratné půjčky" na bydlení atd. přivedou ekonomiku během 2 týdnů k bankrotu nebo hyperinflaci. Doporučuji číst opravdu důkladně.;-)

0/0
17.8.2009 11:07

Pretor

Re: Hmmm

:-) Vítám normálního člověka :-)

0/0
17.8.2009 11:13

narami

Re: Hmmm

A ja nenormalniho!;-D;-D;-D

0/0
17.8.2009 11:28

Qíteček

Re: Hmmm

Jestli dostanou 5%, a tomu nevěří snad nikdo, nemají šanci prosadit ani ň ze svého (jistě zvráceného) programu, toho bych se nebál. A vedle extremistů z KSČ(m) se snadno ztratěj, stejně jako mezi bolševiky z velkých stran.

0/0
17.8.2009 11:31

hnedka_zdrapana

Re: Hmmm

Takle ohledně monetární politiky mají pravicovější názory i než ODS. Jinak to jsou ale opravdu levičáci.

0/0
17.8.2009 11:40

S.H.A.R.M

Pro Pretora

Když tam pořád meleš něco o náckách a teploušich tak by jsi se měl podívat na tohle http://gnwp.cz/category/galerie/koncerty/limp-wrist-29/7-007, tohle totiž na neonacistickém konzertě neuvidíš, pro nezasvěcené tyto fotky jsou pořízeny na antifašistickém, antirasistickém, atd atd. dýchánku

0/0
17.8.2009 9:38

Pretor

Re: Pro Pretora

Sorry, ale já tam nevidím nic špatného :-/

0/0
17.8.2009 9:40

zoufalec1

Re: Pro Pretora

co je "konzert"?

0/0
17.8.2009 11:01

;-)

Tohle je prozměnu neonacistický dýchánek :-P

http://reflex.cz/Clanek34072.html

:-P

0/0
17.8.2009 11:11

Pretor

Re: Tohle je prozměnu neonacistický dýchánek :-P

;-D ;-D ;-D Konečně odkryli pravou identitu...Přesně to si o nich myslím (prostě se tím většina akorát neumí srovnat ;-D)

0/0
17.8.2009 11:14

MagorA

Totalita

Nejsem příznivce DS, naopak. Ale snaha zakázat tuto stranu se mi nelíbí. Obě vládnoucí strany dlouhodobě neřeší problémy některých regionů, ba je i nesmyslnou "korektností" prohlubují. Nespokojení radikálové založí politickou stranu která si klade za hlavní cíl tyto problémy řešit, a zdá se že najde i pár voličů, minimálně pro pozice v místních zastupitelstvech, možná i výše. A vláda reaguje snahou o zákaz, neřeší a nechce řešit původní problém, jen zakrývat následky. Pokud nebudou mít nespokojení radikálové a jejich příznivci možnost projevit se v "demokratickém" systému, projeví se jinak, a to může být pro tuto zemi nebezpečnější než pár radikálních politiků v zastupitelsvech (kde jsou už teď komunisté, klerikálové a zelení, další to nedemokratické strany).

0/0
17.8.2009 9:26

zoufalec1

Re: Totalita

souhlas. Naši moudří by si měli uvědomit, že reakcí této strany na její zákaz může být změna jména a pod tímto jménem bude fungovat vesele dál. Měli by pochopit, že tato strana vznikla jako důsledek něčeho nezdravého v tomto státě, měli by pochopit, že se snaží odstranit  důsledek, příčinu však neřeší

0/0
17.8.2009 9:38

Pretor

Re: Totalita

Nesmysl. Strana si sice jméno může změnit, ale už to nebude mít tak jednoduché (a s každým dalším debaklem to bude horší). Nejde tu o politické cíle, jak si to špatné vysvětlují všichni, kterým se to hodí do krámu, ale prostě o to, že tato strana nesplňuje všechny nutné podmínky k tomu, aby mohla existovat v moderním demokratickém státě...Straně se nelíbí polistopadový režim a polistopadovému režimu se nelíbí DS - hádejte kdo má navrch ;-D

0/0
17.8.2009 9:46

rozhod

Re: Totalita

R^R^R^

0/0
17.8.2009 10:39

zoufalec1

Re: Totalita

proč tak radikální hodnocení. Nesmysl. Chcete tím naznačit, že jakýkoliv názor, který se liší od vašeho je nesmyslný? Nemíním s vámi polemizovat ani by to asi nestálo zato.

0/0
17.8.2009 11:00

Pretor

Re: Totalita

NN. Takto to nikdo nemyslí. Nejde přece o jiný názor - stačí použít jednoduchou logiku - Pořád ryju jen do DS a nikdy do ODS či ČSSD či Zelených atd. atd. a přece každý ví, že mají velmi odlišné názory. Ergo, kdyby byla vaše interpretace mého příspěvku pravdivá, musel bych rýt na všechny strany. Pořád dokola to musím opakovat....u DS se jedná "jen" o to, že prostě nesplňuje legální požadavky (což se doufám podaří prokázat v září). Tečka.

0/0
17.8.2009 11:19

hnedka_zdrapana

Re: Totalita

A když legální požadavky budou, že v parlamentu musí sedět jen a pouze socialisti, tak to taky nebudete hádám proti. Chyba je i v těch zákonech.

0/0
17.8.2009 11:43

Pretor

Re: Totalita

Jenomže takové legální požadavky nikdy nebudou...jednoduše by neprošli ani přes jednu z komor ;-)

0/0
17.8.2009 12:23

MagorA

Re: Totalita

Trochu bych si dovolil polemizovat - v mnoha evropských zavedených i nových demokraciích jsou strany velmi podobné Dělnické straně, v některých regionech i docela silné. Bylo by spíše divné, kdyby v Česku, kde problémy s menšinami jsou pro část voličů poměrně závažné, by takováto populistická strana nevznikla. Mimochodem, NSDAP se původně jmenovala DAP, tj také dělnická strana, a přejmenování ji asi moc nepohoršilo :-(

0/0
17.8.2009 11:33

Pretor

Re: Totalita

Víte, ikdyž píšete zdánlivě rozumně, tak má váš příspěvek vážný nedostatek. Z nějakého důvodu v něm pořád srovnáváte nesrovnatelné. Každá země má vlastní právní řád (a z něj plynoucí pravidla pro politické soupeření a legální požadavky stran pro jejich platnou existenci) a už vůbec bych nesrovnával současnou ČR s předválečným Německem...to už je opravdu trefa mimo terč.

0/0
17.8.2009 12:30

MagorA

Re: Totalita

Možná že D.S. má nějaké právní nesrovnalosti, nicméně snažit se ji na základě tohoto rozpustit před volbami (a to už napodruhé) poté, co se stává reálnou politickou silou, je již více politický problém než právní. Pokud se to vládním úředníkům podaří, dávají části obyvatelstva svým spůsobem ospravedlnění, pro přenesení boje za jejich věc z volebních místností do ulic. Názor "chtěli jsme postupovat v souladu s demokrací, ale bylo nám to úředníky znemožněno, nezbývá tedy než bojovat jinak" bude pak míti značnou podporu. Dokud místo řešení příčin se budou jen odstraňovat následky, tak tu extremismus ať už v politické či jiné úrovni bude. A srovnávat nesrovnatené - nevím, jak je na tom třeba právní systém Rakouska nebo Maďarska, ale strany podobné D.S. tam jsou, a ne bez vlivu. A k předválečnému Německu - myslím, že D.S. k německému předválečnému nacismu vzhlíží, symbolika a jméno to naznačují, situace v ČR naštěstí není taková aby mohli získat většinovou podporu.

0/0
17.8.2009 17:06

ThomasHKS

Re: Totalita

Z hlediska šlušného čleběka máš pravdu. Ale obávám se že yb to nefungovalo. Zlio je třeba potírat od začátku. Zlo počítá se slabostí a demokratičností dobra.

0/0
17.8.2009 10:32

Ahaman

Pecina si na tom přihřeje svojí polívčičku

Pecina se chce max. zviditelnit a protože je to socan, tak chce co nejvíc zastínit Langera. A DS publicita taky jistě vadit nebude, i když ecvidentně tahá za kratší konec. Proti moci totiž není pomoci.:-(

0/0
17.8.2009 8:33

.tetek

Tak to je fakt dobré...

..všichni ví, že ve vládě jsou zloději v ODS a ČSSD a přitom se strana nezakazuje! ;-D V takovém bordelu jako je v ČR se už nedá ani dýchat. Blijící smajlíci.

0/0
17.8.2009 8:25

Qíteček

Hmm

A extremisti, co vesele seděj v parlamentu, nevaděj?

0/0
17.8.2009 1:38

.tetek

Re: Hmm

Přece nepůjdeš proti svým. ;-D

0/0
17.8.2009 8:26

phram

blbost

Kdyby se Pecina raději zabýval potíráním cikánské zločinnosti, udělal by lépe. Nelze se divit slušným daňovým poplatníkům, že se jim nelíbí živit cikánské flákače a ještě se nechat okrádat na ulici. Dělnická strana a jiné jsou jen přirozenou reakcí lidí na neschopnost vládnoucích elit ochránit slušné lidi před grázly.

0/0
17.8.2009 0:52

ThomasHKS

Re: blbost

Ty budeš jednodušší

0/0
17.8.2009 10:29

zoufalec1

Re: blbost

já bych autora nehodnotil jako jednoduchého, má v podstatě pravdu.

0/0
17.8.2009 11:15

Pretor

Re: blbost

Autor je úplně mimo. Pokud "vládnoucí elita" nezvládá uchránit slušné lidi před grázly, pak je potřeba, aby se lidé ozvali a zatlačili na vládnoucí elitu. Nikoli kvůli tomu volit stranu neonacistů. Za 1. problém na 100 % nevyřeší - nemají jak 2. Energie, kterou vydáváte do volby DS a její propagace, byste mohli dávat do komunikace s regulérními politiky a přispět tak k opravdovému řešení, jelikož takto vaše energie přijde v niveč a nic se nezmění.

0/0
17.8.2009 12:38

juklíček

Re: blbost

  já vládní  "elitě " nevěřím ani slovo.  navíc je to tam samej komouš a jeden lhář vedle druhýho. nikomu z nich nejde o nic jinýho, než o svůj osobní prospěch. kapišto ?

0/0
17.8.2009 12:45

Pretor

Re: blbost

Nekapišto...je vidět, že neprokoukneš propagandu....Jestli máš pravdu s "elitními" stranami, pak to 3. násobně platí o DS. Já jsem to prokouk za 10 minut počteníčka Dělnických listů...

0/0
17.8.2009 13:27

Mírek

Koukám

že diskuse je slušně "probraná".

Buď se cenzor enormě snaží, nebo se zde pohybuje velice zdatný práskač.

Nechápu, proč jsou mazány přípěvky, které nenesou vůbec známky vulgarity, jen se drobet odchylují od "oficiální" linie.

Před dvaceti lety jsme se jedné jediné správné linie zbavili a vida, už jsou tu opět "samozvaní" hlasatelé toho jediného správného a čistého názoru, té jediné pravdy.

Ale jaká je vlastně ta dnešní pravda?!?

0/0
16.8.2009 23:28

perpartes

Re: Koukám

Probůh usni.

Na tyto pytlíky j

0/0
16.8.2009 23:32

EWCZ+

Re: Koukám

Perpartesi? Oni te sebrali primo od klavesnice? 8-o

0/0
16.8.2009 23:45

perpartes

Re: Koukám

Zdravím.No konspirační metody ti zatím nejdou.

Znáš ostrov Vulkáno ?

0/0
16.8.2009 23:51

EWCZ+

Re: Koukám

Ne...

0/0
16.8.2009 23:53

perpartes

Re: Koukám

Liparské ostrovy.

0/0
17.8.2009 0:04

EWCZ+

Re: Koukám

Aha. To live is to learn. A jak to souvisi s tou konspiraci?

0/0
17.8.2009 0:07

perpartes

Re: Koukám

Tak asi se neorientuješ.

Lipary mám rád.

Stromboli.

0/0
17.8.2009 0:16

EWCZ+

Re: Koukám

Sopka, vim. Ale tam to neznam. A v cem se mam orientovat? Na lusteni hadanek uz je pro mne trosku pozde.

0/0
17.8.2009 0:19

rozhod

Romská liga

Ta zajatce nebere.

0/0
16.8.2009 23:11

perpartes

Udavač rozhod by to řekl.

0/0
16.8.2009 23:05





Najdete na iDNES.cz