Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mobil vodních záchranářů byl kvůli chybě operátora „hluchý“

Třebíčská Vodní záchranná služba, která je součástí integrovaného záchranného systému kraje Vysočina, se ocitla ne vlastní vinou na několik dní bez funkčního krizového mobilního telefonu. Vodní záchranáře odstřihl od čísla operátor Telefónica O2 toto pondělí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Iam_No1

Snad jen pro info

VANISLAV je fanouskem sparty .]

doporucuji nesnazit se argumentovat, opici take teorii relativity asi nevysvetlis

0/0
2.8.2009 19:37

Gurt - přepisovatel ekonomie

Re: Snad jen pro info

hmmm, Lama radši přichází 5 hodin po diskusi, aby se sám neztrapnil. je to totiž fanoušek Slávije:-P

0/0
2.8.2009 19:45

Iam_No1

Re: Snad jen pro info

rika myslitel, ktery dorazil jeste pozdeji, nez ja :D

0/0
2.8.2009 19:52

Kotě1

O2 a jejich call centrum je na dvě věci

Sice na nic a na ho...

Také mám podobnou zkušenost.Komunikace s call centrem je neadresná, nezaznamenatelná a nefunguje.Obvyklá doba "hovoru " je 15-18 minut!!!!

0/0
2.8.2009 17:06

andromeda17

blby sluzby

Nebylo by to poprve, co 02 posral veci. ja jsem s nima mela hodne problemu. vypada to, ze tam dela hodne chytrych lidi. hlavne co myslej sami na sebe ale bohuzel ne na zakaznika!!! zlepsete zakaznickej servis , paka!!!!

0/0
2.8.2009 12:43

rafol

Slozite?

Nevim, co muze byt na tom prevodu sloziteho? Podle me predstavy se musi jednat jenom o prerazeni cisla z jednoho tarifniho profilu do jineho a to se da urcite odklikat na pocitaci behem nekolika minut (pokud bude ten operator uplne blby). A jestli ten jejich predrazeny system toto neumi, tak at se s nim jdou vycpat.

A vubec - Outu nikdy!Rv

0/0
2.8.2009 10:10

vaclavj1

Re: Slozite?

proste meli dovolenou, tak to nikdo neudelal ... ja nevim, co se tu resi

0/0
2.8.2009 10:25

lipowski

Zapnúť a vypnúť...

Zapnúť a vypnúť to je zásada. To by mali vedieť, ale na druhej strane, sú to záchranári, nie technici, takže operátor O2 to určite mal odkomunikovať lepšie. Ale komunikácia im ide mizerne, takže ma to neprekvapuje (čo iný operátor na linke, to iná informácia).

0/0
2.8.2009 9:34

babacek

Mobil vodních záchranářů....

No za to by měl dostat skutečně tučnou sankci takto ohrozit životy lidí.

0/0
2.8.2009 7:19

Montaigne

Re: Mobil vodních záchranářů....

babacku, ty jsi právnický geniusR^;-D

0/0
2.8.2009 9:54

babacek

Re: Mobil vodních záchranářů....

´´ Selský rozum ´´ je mnohdy víc jak ten právnický. :-)

Nebo snad chceš říci, že operátor neohrozil život pokud by se někdo topil nebo měl např. AIM apod. a nebyla možnost volat ?

0/0
2.8.2009 12:48

Stevik2

A to si zaslouzi potlesk a pisnicku

R^R^R^R^R^R^

http://bit.ly/GkJYa

Claudia jim blázní.

0/0
1.8.2009 23:05

12345hanka

Telefonica O2

je sprostý slovo.

0/0
1.8.2009 20:16

Kotě1

Re: Telefonica O2

Souhlas.!!!!!!

0/0
2.8.2009 17:07

lukinoo

no tak když to padalo do hlasovky

Tak si myslím, že by nebyl problém to přesměrovat na jiné číslo. Tak to nezkoušeli řešit? Jak zachranari tak O2?

0/0
1.8.2009 19:48

alwar

Re: no tak když to padalo do hlasovky

Pokud to byla prepaid-karta, pak neměla službu přesměrování dostupnou. Bohužel se to nejen 02 při přechodu z karty na paušál nebo od jiného operátora stává, že je číslo i několik dní mimo provoz.

0/0
1.8.2009 22:07

lukinoo

Re: no tak když to padalo do hlasovky

no já myslel centrálně. O2 má určitě na to páky jak to přesměrovat i když to běžně nejde či nedělá.

0/0
2.8.2009 7:36

sergio

žabka je žabka

to je mistr blábolů ale co má dělat?Systémy fungují skvěle,přijde doba,že když vás pc program nepošle na hajzlík ani se nevykálíte,rovnou se pose..rete.!!

0/0
1.8.2009 18:13

Jack777

..

A nebylo by moudrý mír v záloze aspoň min. jednu možnost? To je trochu debili.a být závislý pouze na jednom systému, protože nikdy nic nemůže fungovat na 100%...

0/0
1.8.2009 18:08

Thorough

Re: ..

nic ti nebrání v tom poslat dar na novou komunikační techniku a zjistit si informace jak je na tom Vodní záchranná služba finančně

0/0
1.8.2009 18:13

Jack777

Re: ..

Pokud nemá na základní provoz, tak je to hodně trapný :-(

0/0
1.8.2009 18:30

Montaigne

A co se proboha stalo?

Topil ses snad další cikánský princ? A nebo to byla jenom cikánská dvorní dáma?;-D

0/0
1.8.2009 17:54

babacek

Re: A co se proboha stalo?

Ty si trouba.Rv

0/0
2.8.2009 7:21

cvikla

Je to neodpustitelné!

Co kdyby se v nádrži koupal nějaký cizokrajný princ a došlo k neštěstí?

0/0
1.8.2009 17:31

Vanislav

Re: Je to neodpustitelné!

jako to nestesti myslis, ze by ho treba zachranili?

0/0
1.8.2009 17:33

semafor

Re: Je to neodpustitelné!

Nestraš! Tvůj příspěvek se dá pokládat za poplašnou zprávu!:-P

0/0
2.8.2009 17:00

Vanislav

Technicky narocne

V TO2 jsem pracoval a tento prevod neni nic jineho, nez ze si operator sedne a zmeni DVE!!!! informace v databazy. Pokud jim to trvalo tak dlouho, tak se na to proste vys*ali.

0/0
1.8.2009 17:31

Libor76

Re: Technicky narocne

pokud je tam víc lidí, kteří jsou schopní napsat "v databázy", tak to pro ně může opravdu být náročné...

0/0
1.8.2009 17:37

Vanislav

Re: Technicky narocne

hahaha, az ty budes vedet co to je OSPF, RIP, DHCP, UFTL, DNS a dalsi, tak ja budu mit dokonale zmakly pravopis. Vzdy me dokaze velmi rozesmat, kdyz naky cmudla reaguje na chybu v textu misto na obsah. Ovsem to bude mit asi spojitost s mozkovou kapacitou.

0/0
1.8.2009 17:40

jaroyxcv

Re: Technicky narocne

No moc bych se s tou mozkovou kapacitou neohanel, zvladnout pravopis by nemelo byt pro takovou "kapacitu", ktera umi, co znamena par zkratek, problem...

0/0
1.8.2009 17:47

Vanislav

Re: Technicky narocne

uprime receno na cestinu kaslu. V praci mluvim a pisi a anglicky a kdyz clovek nepouziva cestinu tak mu proste nake nake nuance vypadnou. To ovsem nemeni nic na tom, ze se ma reagovat na obsah a ne na formu.

0/0
1.8.2009 17:53

chataricek

Re: Technicky narocne

Ta forma pak ubírá obsahu ... A reagovat může na obé ...:-)

0/0
1.8.2009 18:01

Jack777

Re: Technicky narocne

To je pravda, ale chlubit se něčím, co se naučí téměř každý, když opravdu chce, je trochu ubohé, ne? :-)

0/0
1.8.2009 18:06

hlnocd

Re: Technicky narocne

naprosto souhlasim, chlubit se znalosti pravopisu je opravdu ubohe.

0/0
2.8.2009 11:42

vaclavj1

Re: Technicky narocne

Kdybys byl mlcel, ...

0/0
2.8.2009 10:34

chataricek

Re: Technicky narocne

On má ale pravdu. Jistě - mnohé víte, tak proč to neokořenit bezchybnou češtinou ? :-)

0/0
1.8.2009 18:00

hlnocd

Re: Technicky narocne

protoze cestinu nepouzivam, v praci mluvim i pisi anglicky a cestina proste stagnuje. Stejne jako u nekoho stagnuje matematika, dejepis ci telesna kondice.....

0/0
2.8.2009 11:43

Iam_No1

Re: Technicky narocne

pan je trosku schizofrenik? Tak se tu hlavne mezi svymi nicky nepohadej. :D

0/0
2.8.2009 19:42

szagi

Re: Technicky narocne

IT se živím, přesto si nedovolím český jazyk hanit. Je to od Vás poněkud trapně alibistický projev, jak se durdíte a snažíte se obhájit. Vždyť je to proboha rodný jazyk. Ano, je dobře, pokud ovládáte i jiný jazyk. Přesto by to chtělo trochu pokory a třeba i uznat chybu. Ale bohužel, tak to dnes chodí........:-(

0/0
1.8.2009 18:09

Martin Soušek

O2 Telekomika.. normáln

0/0
1.8.2009 17:09

Martin Soušek

Re: O2 Telekomika.. normálka

Tohle je u telekomiky normální.

Operátoři nic nevědí a říkají nesmysly, interní systém v rozkladu, každý říká něco jiného a slibuje cokoliv, žádná zodpovědnost.

Je to přece pořád ten starý SPT Telecom, tak co se divit, že?

0/0
1.8.2009 17:10

Aveva

Telekomunikace, Telecom, O2

Jsou to lidé. Pokud člověk nezmění přístup, značka nebo sebe lepší renomované jméno nic nezmění.

O2 má mnoho faulů nasvědomí vůči svým zákazníkům. Rv

Pamatujete na dobu kdy se na telefon čekalo 10 let? To už je naštěstí za ná mi. Teď tady máme pro změnu O2. ;-):-P

0/0
1.8.2009 17:08

tlkounev

Na vině jsou i záchranáři

To nemají více čísel? Co kdyby jim ten mobil odešel do věčných lovišť? Na koho by pak svedli vinu? Na výrobce? Telefonica má v systémech bordel a to pořádnej. Ale jak může záchranka předávat pouze jedno číslo? Průser bych řekl měl i pan předseda.

0/0
1.8.2009 17:07

petyo

Re: Na vině jsou i záchranáři

No to je zřejmě kvůli tomu aby hasiči nemuseli při problému zkoušet více čísel.

0/0
1.8.2009 17:15

Vanislav

Re: Na vině jsou i záchranáři

dobrej nesmysl. Tak bude mit oba telefony u sebe jedna osoba a jeto.

0/0
1.8.2009 17:33

petyo

Re: Na vině jsou i záchranáři

Nevím jak fungují záchranné složky, ale asi je trochu rozdíl při akci zkoušet různá čísla a zjišťovat, které z nich funguje.

0/0
1.8.2009 23:09

Chodec-007

Re: Na vině jsou i záchranáři

Prvně si zjistěte, co je to vlastně Vodní záchranná služba ČČK. Zjistíte, že se nejedná o žádnou záchranku, ale pouze o občanské sdružení (nezisková organizace), jejíž členové slouží dobrovolně a bez platu. A pak se zamyslete, kdo by dobrovolně živil z vlastní kapsy více telefonů.

0/0
15.8.2009 15:28

Dr.Mažik

Arogance, ignorace, NESPOLEHLIVOST

Nepřipadá Vám tahle situace povědomá? Nezažili jste náhodou taky absolutní ignoraci, aroganci a nezájem ze strany operátora? A co spolehlivost na jejich operační informátory, kam voláte na infolinku, aby Vám nějak pomohli? Pořád se na ni spoléháte jako na validní prostředek?

*

Bohužel mi přijde, že operátoři si klientů vůbec neváží a jde jim jen o získávání nových klientů. V tomto případě ohrozili bezpečnsot obyvatelstva a to, že se ke "speciálnímu" telefonnímu číslu a jeho držiteli, vodním záchranářům, nechovali s adekvátní pečlivostí a citlivostí, kterou taková transakce představuje by mělo řešit nějaké postižení. Pokuta a slib o nápravu služeb, jak zajistit, aby informátoři na hlasových schránkách podávali opravdu závazné informace, když už se hovory tedy nahrávají. Volám tam, abych se něco dozvěděl a ne abych si popovídal!!

0/0
1.8.2009 16:40

Norkey

Re: Arogance, ignorace, NESPOLEHLIVOST

nezažil, protože si mobil koupím, používám, a když doslouží tak vyhodím.. jakékoliv další služby operátora k tomu nepotřebuji, ušetřím si tím mnoho problémů.. ;-)

0/0
1.8.2009 16:47

12345hanka

Re: Arogance, ignorace, NESPOLEHLIVOST

Ano, od společnosti Telefónica. Na zákaznické lince sedí cvičené opice, které vám umí pouze popřát hezký den, ale vaše problémy nikoho nezajímají.

Nedodržují termíny, neplní sliby, s vaším příspěvkem na 100% souhlasím.

0/0
1.8.2009 16:53





Najdete na iDNES.cz