Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matka dostala devět let vězení za sex s malými syny

Krajský soud v Hradci Králové poslal na devět let do vězení matku, která opakovaně nutila k souloži nezletilé syny. Trest dostala za znásilnění, zneužívání a pohlavní styk mezi příbuznými. Sama se hájila tím, že prý jen učila chlapce sexu. Soud jí nařídil ochrannou sexuologickou léčbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TAPKIN

Proč mi nezavolala

mohl jsem jí píchat denně

0/0
4.8.2009 20:55

Lapan

Smutné

A dokazuje to tvrzení o znemužívaných dětech  - "Kdo byl v děctví zneužívaný sám pak zneužije" a matka těch kluků si takou odpornou zkušeností sama jako dítě prošla s vlastním otcem proto ten vrácený pohled na sexualitu a proto také neměla zábrany vůči těm dětem. A proto podle mě patří na psychiatrii na sexuologické oddělení mezi devianty a né do vězení tam se akorát naučí další zvrhlosti.

0/0
3.8.2009 17:52

Énriko Íglézias

co to je za pisálka?

pak jim přikázala, aby se vysvléklY ?????

0/0
2.8.2009 20:51

steta

Re: co to je za pisálka?

A jak bys to chtěl napsat, když se píše o dětech, a nikoliv o synech?

0/0
3.8.2009 11:57

Franta 1

Re: co to je za pisálka?

Byli tam hoši i dívky a tak má přednost mužský vzor a tudíž měkké I

0/0
7.8.2009 11:16

badongo

...

kolik je za sex s velkými syny :-P ?

0/0
2.8.2009 20:11

jaanaaa

Fuj, to je humus.

V takových případech vždycky přemýšlím o tom, kde byl zbytek rodiny. To ti kluci neměli babičky, dědečky, tety, strejdy, paní učitelku, nebo někoho kdo by si sakra VŠIMNUL? O otci, který na to poukáže až když s matkou nebydlí a chce se jí pomstít ani nemluvím. Duvenblejt.

0/0
2.8.2009 20:09

Asdarel

Typické

Dotyčná si asi myslela, kdoví jaké štěstí ji potká po rozchodu s manželem, a nakonec to musela dělat s vlastními dětmi...

0/0
2.8.2009 1:07

jahodove_ticho

btw

ta policistka je ultrasexy, tou bych se nechal zneužít já ;-)

0/0
31.7.2009 21:15

gurkh

Vše je nesmysl

Já znám ty lidi. Matka má jak se říká IQ tykve a podle toho to tam tak vypadalo .Byla bita jak manželem tak chudáky dětmi . Podle mě se přiznala jen proto že má konečně klid a nemusí se bát že ji manžel vyžene v noci pro cigarety bez peněz . Nevěřím že udělala co se píše dětí měla ráda a starala se o ně. Zavřít by měli otce.

0/0
31.7.2009 20:40

moreti

Re: Vše je nesmysl

neco takoveho jsem taky napsal (ale muj prispek uz jsem nenasel), i kdyz tu rodinu neznam - nejak se mi tomu celemu nechce verit :( Davam za pravdu

0/0
1.8.2009 19:26

alex hart

Podmíněná homosexualita

No to jsem rád, že nějaký odborník na sexuologii konečně veřejně přiznal, že homosexualita vůbec nemusí být vrozená. Já na to totiž nevěřím. Nechci tvrdit, že snad případy vrozené homosexuality nemůžou existovat, ale jsem přesvědčen, že homosexualita je v převážné většině případů vypěstovaná nějakým vlivem okolí. A konečně to doktor Weiss veřejně připustil. A já jsem přesvědčen, že kdyby se dělaly opravdu pořádné výzkumy mezi všemi homosexuály, tak by podle mne na svět vyplulo ještě daleko více podobných souvislostí.

Jenže to je v dnešní "demokratické" společnosti jedno velké tabu. Homosexuálové jsou totiž chránění a podporovaní státem ()včetně neustálé reklamy v mediích), a tak by prostě nebylo vhodné na plnou hubu napsat, jak ono to doopravdy je.

.

To jsem ještě zvědav, zda z toho tvrzení, že zneužití rodiči může mít vliv na sexuální orientaci dětí, nebude mít Dr. Weiss potíže. ;-D 

0/0
31.7.2009 20:20

VyMeTaky.2

Re: Podmíněná homosexualita

Umíte číst? Nějak jsem nezaznamenal, že by Weiss řekl, že by homosexualita (i.e. homosexuální orientace) nebyla vrozená. Pokud bychom to obrátili, a prohlásili, že homosexualita je majoritní sexální orientace, máte pocit, že Vás musel někdo vychovávat k tomu, abyste byl heterosexuál?

A mimochodem, než si budete cintat mašli o buznách, osobně mi představa homosexuálního styku příjde nanejvýš odporná, ať jako taťka nebo mamka, ale celkem chápu, proč je nutný např. zákon o reg.part., děsí mne představa, že bych měl libovolnou orientaci a půlka familie, které bych byl skrz tuto orientaci ukradený měla po mně třeba dědit.

Zkuste zapojit fantazii, a uhodněte, co je pro jedince lepší, pokud není schopen žít bez podpory přístrojů, zda je lepší být se svolením partnera odpojen, nebo na naléhání zbytku této rodiny udržován při "životě"?

0/0
31.7.2009 22:20

BULSH

a co otec?

a co otec? jak ten bude potrestany za svuj podil na tomto zlocinu?

0/0
31.7.2009 19:08

doktor_bota

Re: a co otec?

Jaký podíl?

0/0
31.7.2009 19:20

Ahaman

hnus....

Rv:-P

0/0
31.7.2009 18:42

typhone

obhajoba velkého úchyla

V jednom snad máme jasno: Znásilnění i pohlavní zneužívání je těžký a hnusný zločin. Spát s dětma je čin proti lidskosti, protože je to v drtivé většině negativně poznamená. Takové jednání je vysvětlitelné, ale neobhajitelné. Když vám to navíc provede někdo, a) komu věříte, za b) jste na něm materiálně závislí, má to daleko horší psychické následky.

Souhlasíte se mnou, předpokládám.

A jakou roli tu hraje krevní pouto?

Co tu začal(a) rozvíjet Katya, byl fakt, že incest jako zločin (nikoliv znásilnění či pohlavní zneužívání dítěte - dále už jen PZD), je umělý konstrukt. Přibájený moralismem a odsouzený kdysi dávno označený za zlo. Tento konstrukt není racionální, ač má racionální důvody.

A mě by zajímalo, jestli víte, proč je dobrovolný styk mezi příbuznými trestným činem a proč má negativní dopad na život. Dokonce souhlasím s tím, že je nezákonný, jako vy. Protože znám odpověď na svou otázku. Těch argumentů proti legitimitě incestu je několik. Najděte nějaký vy, kdož hážete kameny.

0/0
31.7.2009 18:40

typhone

Re: obhajoba velkého úchyla

Jeden argument už tu padl - degenerace genomu. Ta ale není stoprocentní a je až následkem skutečného početí. Ty argumenty jsou spíše historicky-sociologické, jak naznačil DeuceLight:)

0/0
31.7.2009 18:43

VyMeTaky.2

Re: obhajoba velkého úchyla

Dovoluji poněkud korigovat, historicky ani tolik ne (viz třeba starý Egypt, ba i biblickou dobu, ehm...), ale především psychologicko-sociální.

0/0
31.7.2009 22:23

VyMeTaky.2

Re: obhajoba velkého úchyla

Mimochodem, když už jste nakousl genom, a historické aspekty - před DNA testy pochopitelně, nebo ještě před krevními, bylo dost těžké incest prokázat, pokud jedna ze stran nepromluvila...

0/0
31.7.2009 22:26

Smotek*

Re: obhajoba velkého úchyla

http://zpravy.idnes.cz/matka-ktera-zneuzila-syny-netrpi-pedofilii-rika-sexuolog-weiss-pw5-/domaci.asp?c=A090731_164158_domaci_ban

Jinak stále nechápu, jak se vůbec můžeš tak hloupě ptát - buď jsi celoživotní sirotek a nebo máš svůj vztah s rodiči už něčím podobným pokřivený (násilí, zneužívání). Jistěže to víc bolí od někoho blízkého, někoho komu věříš, někoho, na kom jsi závislý, co to jsou sakra za otázky!!!?

0/0
31.7.2009 19:19

II-II-II

Re: obhajoba velkého úchyla

Re: vaše morálkaDalší blázen - pokud ti připadá racionální názor, že neexistuje racionální důvod pro zákaz incestu, tak by ses měl nechat vyšetřit.

31.07.2009 17:00 Smotek* nevhodný příspěvek? vlákno reagovat

Re: vaše morálkaA kde je ten racionální důvod? Já třeba o jednom vím, co vy?

31.07.2009 17:55 typhone nevhodný příspěvek? vlákno reagovat

0/0
31.7.2009 19:29

II-II-II

Re: obhajoba velkého úchyla

na ten racionální důvod z pera T čekám už několik hodin a není ho schopen dodat;-D;-D

0/0
31.7.2009 19:31

typhone

Re: obhajoba velkého úchyla

Na racionální důvod pro zákaz incestu? Ehm, na ten jsem se ptal první a očekávám, že ho dobře znáš. Anebo ho zná kolega Smotek. Já myslel, že víte, proč je incest zakázaný.

Ty už jsi tak zblbnutý, že po mě místo té jedné odpovědi, mě zasypáváš otázkami a hanou jako malé dítě. Jsi vlastně ochotný připustit, abych tu nakonec argumentoval sám sobě ;-D.

Vy prostě tvrdíte, že ten argument je a tak moc tomu věříte, že ho ani nepotřebujete znát.

0/0
31.7.2009 19:39

II-II-II

Re: obhajoba velkého úchyla

nepamatuješ si svoje požadavky, popíráš svá tvrzení a já vůbec nechápu co chceš a je mi to vlastně fuk, člověk, pro kterého je incest OK - ty - je úchyl a měl by  být vyloučen z vyspělé civilizace;-D

0/0
31.7.2009 19:55

typhone

Re: obhajoba velkého úchyla

To nebyly otázky... to jsem konstatoval. Odpovědi hledám na něco jiného (viz text, na který reaguješ). Ale díky za zvýraznění těchto skutečností.

0/0
31.7.2009 19:30

II-II-II

Re: obhajoba velkého úchyla

a co je tole: A jakou roli tu hraje krevní pouto?

ty jsi se do toho slušně zamotal...;-D;-D

0/0
31.7.2009 19:32

typhone

Re: obhajoba velkého úchyla

To je trochu jiná otázka, než formuloval Smotek. Nemyslíš, ty zámotku?

0/0
31.7.2009 19:44

typhone

Re: obhajoba velkého úchyla

teď jsi mě fakt dostal ;-D

0/0
31.7.2009 19:44

II-II-II

Re: obhajoba velkého úchyla

to bude tím, že tvoji rodiče jsou jednovaječná dvojčata;-D

0/0
31.7.2009 20:43

sheherezhada

Nekdo nize psal neco o dobrovolnosti a

nezadoucim vstupu treti strany. Asi je to magor, nebot dite neni zrale k takoveto cinnosti a je k ni vzdy donuceno nasilim !!Rv Znici jim to zivot

0/0
31.7.2009 18:08

Ogrelord

Re: Nekdo nize psal neco o dobrovolnosti a

souhlas...dle nich se 10 letý a navíc zaostalí kluk může svobodně rozhodnout jestli bude smilnit vlastní mámu...jestli je část této společnosti takto morálně pokroucená, tak to potěš pánbů....mám jednoho syna a druhého na cestě a nedovedu si vůbec představit, že by se něco takového mělo praktikovat...Zničilo by se to co tu celá léta budujeme..Tzn. klidnou a harmonickou rodinu plnou normální lásky

0/0
31.7.2009 18:19

sheherezhada

Re: Nekdo nize psal neco o dobrovolnosti a

No prave. Mam taky deti a celou tuto kauzu povazuju za vrchol selhani justice a koneckoncu i psychologu. Jak muze prominentni Weiss tvrdit, ze matka neni pedofilni? A co tedy je probuh? 8-o;-€ Zarazi me to zejmena po kauze "Kurim". Jednim slovem-degenerujeme Rv

0/0
31.7.2009 18:47

typhone

Re: Nekdo nize psal neco o dobrovolnosti a

Tím Weiss ale naopak řekl, že nemá klinickou diagnózu a tudiž je za své činy zodpovědná. Jinými slovy nikoliv nemocná, ale svině.

0/0
31.7.2009 18:52

sheherezhada

Re: Nekdo nize psal neco o dobrovolnosti a

Ano, souhlasim. Swine, ale pekne trhla, protoze normalni swine odrbe staryho, ale nevyvadi tohle detem. Jinak mas pravdu ovsem,samzrejme.

0/0
31.7.2009 18:56

DeuceLight

Re: Nekdo nize psal neco o dobrovolnosti a

já tušil, že tu bude legrace, ale plynoucí jen z toho, že lidé plní zloby (z vlastní flustrace?) ani pořádně nečtou na co reagují, to je docela nuda a né dospělá diskuse. Takže 1. nepsal jsem nic o nežádoucím vstupu třetí strany, ale o tom, že podle mě když dělají lidé něco dobrovně (samozřejm tím nemyslím 10 leté děti, akorát ehmm, kdy už jako že jsou lidé zletilí? 15? 18? 21? víc?) a tak, že tím neomezují svobodu někoho třetího (tzn. například to nedělají na veřejnosti a pod.), tak nevím proč jim to zákon omezuje. Kde vzal zákonodárce právo na svou pravdu/morálku? Dítě a rodič, sourozenci a pod., tedy  incest přece proboha nemusí být jen s 10ti letým dítětem, ale třeba i bratr a setra plnoletí, dítě rodiče plnoleté, ...

ta odsouzená paní to nemá asi v hlavě úplně v pořádku a rozhodně s jejím činem nesouhlasím achápu příspěvky Katya a Typhone ve stejném duchu, jen se ptají, jak jste přišli na to co je a co není morální, z poznání? z přemýšlení? ne, jen vám to někdo řekl a vy jste to

0/0
31.7.2009 18:37

DeuceLight

Re: Nekdo nize psal neco o dobrovolnosti a

přijali, nepřemýšleli, prostě to tak je, jak pohodlné, jak líné, jak lidské :-)

to není jen o sexu, připadá vám v pořádku otroctví? jak je možné, že v něktarých vyspělých státech zpadní (a jediné správné kultury) bylo po staletí přijímano jako fakt, normální, morální, právně vymahatelný, ještě před 50ti lety nesměli barevní studovat, jeszdit v hromadné dopravě v přední části, ... je to nemorální? podle jakých měřítek? vždyť tehdy to bylo plně morální

obřízka, ženská? že byste ji nechtěli? já taky ne, ale můžeme my říct co je a co není správné, kde beremu tu drzost se svou tisíciletopu (a)morální historii západní kultůry říkat jiným kultůrám co je a co není morální?!

morálka není nic víc než slovo, většina o ní ani nepřemýšlí a možná ani nevěří, jsou jen jistá sociální pravidla, která pokud nechceme být ze sociální komunity v které žijeme (musíme žít) vyloučeni, pak musíme dodržovat, pochopitelné, také je dodržuji, ale tvrdit, že jim i věřím? to opravdu nemusím

0/0
31.7.2009 18:46

sheherezhada

Re: Nekdo nize psal neco o dobrovolnosti a

Ja jsem tve tapety prekousal pomerne s odporem, ale peclive. Musim rict, ze me nepresvedcis. Vykrucujes se, a celkove ten pripad cpes do nejakeho uhlu, zbytecne pokrouceneho kdovijakymi filozofiemi tebou vytvarenymi. Pro me je to jasny pripad - rodice nemocni, uchylka to je, vpodstate za ni nemuze, a deti poznamenane. Smutne na tom je, ze to prasklo pozde. Deti to opravdu odnesou,stejne jak ty kurimske Rv

0/0
31.7.2009 18:51

sheherezhada

Re: Nekdo nize psal neco o dobrovolnosti a

Jeste dodam, ze kazdy rodic,stane-li se jim,je ze zakona odpovedny za dite/deti. Proto taky tato matka skoncila u soudu a na nem je,aby posoudil jeji stav. Jestlize neni pedofilni,tak to delala vedome a do vezeni patri.

0/0
31.7.2009 18:54

typhone

Re: Nekdo nize psal neco o dobrovolnosti a

Naprosto přesné!!! (Dokážeš jedním odstavcem říct víc, než se snažím deseti reakcemi:))

0/0
31.7.2009 19:00

Smotek*

Nevěřím vlastním očím!

Takže pan Typhone se tady ptá, v čem je horší znásilnění vlastním otcem, než nevlastním? 8-o To si snad děláte srandu? Co například v tom, že díky tomu bude mít naprosto zruinovaný vztah s vlastním rodičem, přitom tento vztah je pro vývoj lidské osobnosti naprosto zásadní faktor. Navíc pravděpodobnost, že si v dospělosti sama vybere násilnického partnera, který bude třeba zneužívat její vlastní děti, je obrovská..... Sama ta žena z článku přece byla v dětství otcem zneužívána, takže co myslíte, jak to asi dopadne, až (pokud) budou mít její synové vlastní děti? :-/

0/0
31.7.2009 16:57

II-II-II

Re: Nevěřím vlastním očím!

Někomu holt připadá incest normální, argumentuje se tu zvyklostmi z desátého století, přílivem endorfinů a podobnými zhovadilostmi.

0/0
31.7.2009 17:03

EWCZ+

Re: Nevěřím vlastním očím!

S tim incestem - on se clovek v puberte ma od rodicu citove odpoutat (aby se k nim mohl opet vratit, ale uz jako dospely, v jinem vztahu) mimo jine proto, aby mohl navazovat citove a eroticke vztahy se svymi stejne starymi protejsky. Takze incestni vztah nepochybne narusuje i toto nutne odpoutani.

0/0
31.7.2009 17:09

typhone

Re: Nevěřím vlastním očím!

Taky už nevěřím vašim očím. Chcete říct, že po znásilnění nevlastním otcem nebude mít zruinovaný život, který popisujete? V tom je incest horší? Že od vlastního to bolí víc než od nevlastního? Ne vážně, DEFINUJTE mi někdo, v čem spočívá to pekelné zlo incestu? A nikoliv znásilnění, nucení k pohlavnímu styku nebo pohlavního zneužívání nezletilých - to se snad shodnem, že je zlo. Ale v čem je incest zlý? Řekne mi to někdo?

0/0
31.7.2009 17:07

moreti

Re: Nevěřím vlastním očím!

1) ztrata duvery v blizke a v budoucich potencialnich blizkych osobach 2) stejne praktiky v dospelosti 3) vyvoj obeti - chovani, charakter, vzdelani, reakce ... atd. OVSEM kdyz se divam na tu matku, divim se, ze si to synackove neuzili. Dobrovolny incest, to je asi neco jineho ...

0/0
31.7.2009 17:45

II-II-II

Dlouhodobé následky zneužití

"Následky zneužití pro další partnerský a sexuální život obětí jsou dle výzkumů velmi průkazné. U zneužitých mužů a žen bylo zjištěno urychlení psychosexuálního vývoje, později promiskuitnější a rizikovější sexuální chování, častější zkušenosti s komerčním sexem, nevěra v manželství, zkušenosti se sexuálním násilím, častější homosexuální zkušenosti. U žen zneužitých v dětství byl v dospělosti zjištěn rovněž vyšší výskyt sexuálních poruch a menší spokojenost se sexuálním životem.Není jistě náhodou, že velký podílžen v dětství sexuálně zneužitých je nacházen mezi prostitutkami, toxikomankami, alkoholičkami, ale např. i meziženami pokoušejícími se o sebevraždu. Mezi psychiatrickými pacientkami všech diagnóz (především s diagnózou deprese, hraničních poruch osobnosti a poruch příjmu potravy) je rovněž počet zneužitých dívek významně vyšší než v obecné populaci.

0/0
31.7.2009 17:52

II-II-II

Incest – příznak rodinné patologie

"Intrafamiliární – tedy incestní – zneužití mívá následky nejtragičtější. Nejzávažnějším argumentem proti incestním stykům je kromě možného přenosu dědičných chorob také vznik intenzivní rivality mezičleny rodiny, což narušuje rodinnou strukturu a vede k nabourání jejich funkcí. Výzkumy se shodují ve zjištění,že nejčastější je výskyt incestu typu otec – dcera, eventuálně nevlastní otec – dcera (zde se někdy mluví o tzv. nepravém incestuči pseudoincestu), naopak incestní styk mezi matkou a synemči matkou a dcerou jsou spíše výjimečné. Incestní styky mezi otcem a dcerou tvoří až 80 % všech případů intrafamiliárních sexuálních styků.

Incest je především příznakem závažné rodinné patologie."

http://www.help24.cz/index.php?page=clanky&view=sexualni-zneuziti-v-detstvi

0/0
31.7.2009 17:54

typhone

Re: Incest – příznak rodinné patologie

Čtete lidi vůbec, na co se ptám? I já, velký úchyl, zde pravím, že pohlavní zneužívání dítěte a znásilnění je odsouzeníhodný hnusný zločin. Pořád mi tu ukazujete následky těchto činů. Ne, že bych se dozvěděl něco nového.

Může mi tedy někdo objasnit, v čem spočívá zlo incestu jako činu? K pohlavnímu zneužívání nezletilých tu bylo řečeno dost.

(a doplňující otázka - jaký je rozdíl mezi incestním zneužíváním a tím pseudoincestním?)

0/0
31.7.2009 18:03

II-II-II

Re: Incest – příznak rodinné patologie

proč se tedy ptáš v čem je incest zlý? argumentů tu máš víc než dost, dokonce i zodpovězený rozdíl = nauč se číst, nebo se přihlaš do kroužku, kde tě naučí chápat psaný  text

zkus protentokrát, vyznavači incestu, popsat  ty nám kladné stránky incestu, vychloubáš se tím, že o něčem takovém víš....;-D;-D

0/0
31.7.2009 18:09

typhone

Re: Incest – příznak rodinné patologie

Tak když jsem tak blbej, tak mi ten argument naservíruj jako blbcovi:))) Černý na bílém, žádné "víc než dost". A pamatuj, že chápu špatnost znásilnění a zneužívání dětí, tak je sem prosím netahej.

A nejsem vyznavač incestu. Na tos přišel kde? Snažíš se mě urazit? Snažíš se málo:)

0/0
31.7.2009 18:18





Najdete na iDNES.cz