Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žádná reforma ČT, všem to vyhovuje

Sto umělců se podepsalo pod petici za zrušení volby nového ředitele České televize. Tohoto signálu si nikdo nevšimne, lákavé sedmimiliardové sousto zas ukořistí někdo tak nahodilý a nekompetentní, jako je už nynější ředitel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

info-country

ČT upadá

Po zřízení Novy a následně Primy jsme preferovali ČT. Dvojka byla a do jisté míry je dobrá i nyní. Po zřízení ČT 24 se také dalo najít dobré programy. Poslední dobou se mi však zdá, že se zprávy na různých kanálech neustále opakují, někdy dokonce souběžně. Nové programy nějak nevidím. Zmizeli tvůrci jako Fero Fenič, programy jsou sice podobné, ale jakoby přes kopírák.

Ano, přiznávám, více nyní sledujeme TV Barrandov, přes kabelovou televizi. Sice má horší kvalitu obrazu, ale dávají dobré a možná i trezorové filmy, mají vlastní pořady /Knor či Knorr..../. Na ČT moc času nezbývá. Je fakt, že nejsme nijak fanatičtí sledovatelé televize, spíše ji mám jako kulisu k práci na PC nebo když jsem nemocná. Ovšem platit za čím dále tím horší veřejnoprávní TV se mi nelíbí. A už ani ten Kraus není to co bývalo.... :-)

0/0
14.7.2009 16:38

sadlomaslo

tv jsem odhlásil

...je mi Tv ukradená

0/0
14.7.2009 15:19

dace4019

Re: tv jsem odhlásil

Ich auch.

0/0
15.7.2009 17:44

LudvaP

A co svoboda výběru

Nevadí mi ČT, ale to že mě někdo nutí platit za něco někomu, že si nemohu vybrat komu dám své (byť i ne velké) peníze, ať se každý kouká na co sám chce, není přece možné někoho odsuzovat za jeho (kulturní) úroveň, a tak MUSÍM platit za něco co nevyužiji, nechci a nepotřebuji.;-(

0/0
14.7.2009 14:54

fritzek

Re: A co svoboda výběru

Mam hlidaciho psa a zbran. Proc bych mel platit na policii pro lidi, kteri se o svou bezpecnost nepostaraji sami?

0/0
14.7.2009 16:13

LudvaP

Re: A co svoboda výběru

No a co takhle až nebudete doma psa někdo zastřelí a vykrade Vás - lupiče si dohledáte a potrestáte sám ?

0/0
14.7.2009 22:29

sprav

Re: A co svoboda výběru

Jako sorry, ale srovnávat potřebu policie a potřebu ČT... to co jste napsal to si nedovolí ani ten nejzavilejší americký konzervativec. Tohle napíše jen demagog nebo trouba (vyberte si, co jste).

Mimochodem, znám mnoho zemí, kde nemají veřejnoprávní televizi a rozhlas... ale jak přemýšlím, tak přemýšlím, tak neznám žádnou zemi, která nemá policii nebo pro ní obranu a bezpečnost neprovádí někdo jiný. Mimochodem i ve Vatikánu kupodivu policií mají... dokonce i armádu (Švýcarskou gardu).

Dnes jsou možnosti v digitále vysílat skoro cokoliv, ale zprivatizovat právo státu na násilí... to jde fakticky mimo...

0/0
15.7.2009 16:36

borovec

Re: A co svoboda výběru

X poplatky by se měli asi dělit podle sledovanosti TV stanic.Jinak to jsou obyvateli ČR vyhozené koruny,stačí ČTV jen na výplaty a rauty.Nového stejně nic moc netočí.[>-]!!

0/0
16.7.2009 9:12

Cmeldiik

Tvůrci článku

 Cituji: "Česká televize bude dál s mizerným programem, s bobtnajícími neprofesionálními tvůrci, s bezzubostí a nudou."

 Váženy pane a už jste se nekdy díval na konkurenční televize, jaké "duševně obohacujicí" pořady na nich vysílají?

 Např. ČT2 poskytuje velmi pestrou nabídku vzdělávacích a velmi zajimavých dokumentů a pořadů, kterým nemůže v naši zemi konkurovat žadná jiná televize.

 A jestli si myslíte, že v "nezávislých" televizích (Nova, Prima) nejsou žádné politické tlaky, tak jste opravdu velmi naivní. Co se týče lobování u těchto televizí, tak o tom už raději ani nikdo nemluví. Kritizovat je to nejjednodušší, co kažký může udělat, jak jsem vám svým příspěvkem dokázal. Raději investujte energii do nápadu, jak řešit situace, které se vám nelíbi.

 

0/0
14.7.2009 9:17

honzajaka

Re: Tvůrci článku

No neřekl bych že je ČT zrovna excelentní televize. Její tvorba je opravdu naprosto nudná a otřesná a řazení programů chaotické. Těch pár vzdělávacích programů převzatých z Discovery a pár trochu zajímavých hudebních pořadů co je občas na ČT2 dají už to nezachrání. ČT by se měla nad sebou zamyslet

0/0
14.7.2009 10:08

Cmeldiik

Re: Tvůrci článku

 Netvrdím, že je excelentní, ale v porovnání s konkurencí se nachází v uplně jiných mnohem vyšších dimenzích.

 Jako jediná televize vysílají nekomerční klubove filmy, které podle mě mají mnohem vetší hodnotu než ty ulice, ružové zahrady, pouta apod. Co se tyče diskuzních pořadů (Kraus, Krasný ztráty, Plovárna, 13. komnata....) nemají konkurenci. Dokumenty o přírodě, světových válkách a také sport výrazně předčí konkurenci. Pokud mám někomu platit poplatky, zvolím ČT. Nejsou to zase tak obrovské peníze ;-)

0/0
14.7.2009 10:24

honzajaka

Re: Tvůrci článku

Co dělají v ČT tak skvěle, vždyť ty dokumenty jsou převzaté z Discovery. Tyhle seriály o kterých píšete jsou zaměřeny na ženy v domácnosti, já se na to nedívám, ale proč bych to odsuzoval diskusní pořady, Kraus je dobrý, Ztráty nuda, Plovárna většinou nuda, 13 komnata koho to proboha zajímá. 

0/0
14.7.2009 10:33

Alekks

Re: Tvůrci článku

ne, že bych byl z čt nějak odvázanej, ale pořád je to zdaleka nejlepší televize u nás. a z tvého hodnocení pořadů čt usuzuji, že jsi typický konzument pokleslé zábavy alá nova. evidentně u tebe není podstatné, zda se dovíš něco nového nebo zajímavého, ale zda se bude moderátor dostatečně podbízet. kraus je šašek a na rozdíl od prokopa nebo ebena nemá úroveň a nejspíš ani jejich inteligenci.

0/0
14.7.2009 12:44

honzajaka

Re: Tvůrci článku

No já si tady nebudu hrát na intelektuála,  podívám se na Novu i Primu i na ČT když je tam něco zajímavého a vůbec se za to nestydím, protože nemám za co. Co je to pokleslá zábava? To si snad myslíš, že takový největší Čech, nebo nejlepší kniha na světě je vrchol všeho?

0/0
14.7.2009 13:26

tlachal

Re: Tvůrci článku

souhlas, když si uvědomím, že arogantní a více méně hloupý Kraus bere honoráře, které já musím povinně platit - já si takto veřejnoprávní službu nepředstavuji. Asi by mu jinde (tolik) nezaplatili ? ...

0/0
14.7.2009 18:47

m2d .

Re: Tvůrci článku

Zato takové Ženatý se závazky, Walker Texas Ranger, Hvězdná Brána či Las vegas Kasino jsou alespoň přínosné pořady (Výber dnešního odpoledního programu stanice NOVA). Podle tvého předchozího hodnocení bych tvůj vkus tipoval právě někam sem....

Právě díky poplatkům má ČT bezkonkurenčně nějvětší podíl vlastní tvorby.  A Je to tak správně, i na úkor sledovanosti. Kanálů jako NOVA či Prima tady mohou být desítky , pracujících na stejném komerčním modelu. K tomu je konečně nutí i sám televizní trh a divácká sledovanost. Díky bohu za televizi, která nemusí hlídat jen sledovanost. Televizí co vysílají brak bude vždycky dost!!!!;-)

0/0
14.7.2009 13:23

honzajaka

Re: Tvůrci článku

Ženatý se závazky byl náhodou výborný, to ostatní moc neznám, takže nemůžu posoudit. ČT má velký podíl vlastní tvorby, jako je Náves Náměstíčko a takové nesmysly, koho to proboha zajímá

0/0
14.7.2009 13:52

honzajaka

Re: Tvůrci článku

vlastní tvorba je fajn, ale musí to dělat profesionálové a musí to mít nějaký směr, tohle je utahaný a nezajímavý

0/0
14.7.2009 13:54

Z-S

Re: Tvůrci článku

Hmmm, zato Návrat do ráje II (16/22), Doktorka Quinnová II (11/27), Případy detektiva Packala, to je ten pravy prinos! - vyber dnesniho odpoledniho programu stanice CT1...

0/0
14.7.2009 14:21

sprav

Re: Tvůrci článku

Dobře jsi ho dostal ;-D;-D;-D;-DR^R^

0/0
15.7.2009 16:44

Z-S

Re: Tvůrci článku

Za ty penize si muzu zaplatit Discovery ci Spektrum cele...

0/0
14.7.2009 14:23

borovec

Re: Tvůrci článku

X Opakují co NOVA odvisílala kdysi dááávno!!![>-]

0/0
16.7.2009 9:18

sprav

Re: Tvůrci článku

Pane existuje mnoho privátních televizí, které vysílají dokumenty "co hrdlo ráčí"... všetně takových lahůdek na které ČT rozhodně nedosáhne. Jak tady píše kolega... Discovery... Spectrum jsou jen malou ochutnávkou... na zpravodajské kanály bych klidně vzal BBC s možností simultálního dabingu v druhé zvukové stopě (tedy můžu to přijímat anglicky nebo s dabingem) a pokud vím, tak tady existuje minimálně jedna zpravodajská stanice s plnohodnotným zpravodajstvím - dle mého názoru i kvalitnějším a zajímavějším, než na ČT... sportovní stanice také existují a filmové taky.

Napište prosím co dělá ČT a neexistuje i na privátních. Ony dnes rivátní stanice opravud není pouze NOVA a PRIMA... Mě se líbí Cool, někomu Barrandov apod. !!

0/0
15.7.2009 16:42

Filmek

smutná pravda

Ach Bože, jak smutná, smutná je to pravda...! ;-(

lidi v Česku jsou fakt divný, když jsou s tímhle spokojený, asi jsem tu omylem Rv

0/0
14.7.2009 0:35

smycka

ˇZádné změny

Jestli se veřejnoprávní televize zprivatizuje nebo ne,je jedno.Všechny televize vydělávají miliardy a stejně nové filmy nekoupí.Za pana Železného byli neustále nové filmy.Dnes dají za nekvalitní seriály hercům 200 tisíc za měsíc a pro diváka opakují vše 5x do roka.Za komárů možná byli lepší pořady,jak dnes.Mládka,Hezuckého a jim podobné odstavili a lijí to do stupidních seriálů,které jsou jen pro naivní babičky

0/0
13.7.2009 7:40

chroustík

Re: ˇZádné změny

Kromě toho, že byste se mohl naučit shodu podmětu s přísudkem budete muset zřejmě emigrovat do KLDR nebo na Kubu. Komunisti zaplaťpánbůh tady skončili a brzy vymýtíme i jejich fanklubáky, jako jste vy.

0/0
13.7.2009 8:48

Alekks

Re: ˇZádné změny

no fuj. pana železného vůbec nepřipomínejte, ten nás stál už peněz dost. a co se týče úrovně pořadů, tak nevim u čeho bych víc trpěl, jestli u ordinace nebo u mládka s hezuckým. mě bude stačit, když bude fungovat čt4 sport. stačí se jen zbavit otíka a čapka a mohlo by to fungovat. teda pokud nezvolej do čela čt bobošku, protože ta vyhrožuje, že nám čt4 zruší.

0/0
14.7.2009 12:49

borovec

Re: ˇZádné změny

X taky si myslí že odchodem pana Železného a paní Šmuclerové NOVA upadla

0/0
16.7.2009 9:22

dykl

.....

kdyby vzala "Vondrovy"..... to bybyla jiná, co?;-D;-D;-D;-Dpřišel by jsi k lizu....pro dříve narozené: author článku je rovněž (prý jen spoluauthorem) kvalitního komunistického seriálu "Jak se máte Vodndrovi?"....vysoce ankažovaného....blahopřeji  authore...;-D;-D;-D

0/0
11.7.2009 19:27

sprav

Re: .....

Jak se máte Vondrovi by měli vysílat na ČRo - jako odstrašující případ... stejně jako na ČT dávají ty právy po 25ti lc.;-D;-D;-D;-D

0/0
15.7.2009 16:48

petra.delf

televize

považuji článek za velmi přesný a pravdivý i v tom, že se obsolutně nic nezmění. K čemu je nám veřejnoprávní televize, když stejně není nezávislá a je nudná k zbláznění?? Souhlasím - privatizovat. To by bylo najednou lidí bez práce, že??;-O

0/0
11.7.2009 12:30

mozolek

Re: televize

a co je na těch privátních programech tak kouzelného ? Lepší zprávy ? Filmy ? Co ???

0/0
12.7.2009 11:01

TrueRobos

Re: televize

Na zprávy máš net, takže nám chybí slušné filmy. Vždyť i na soukromých kanálech najdeš vzdělávací věci...

0/0
12.7.2009 12:49

fouly

Re: televize

Je ale jeden obrovský rozdíl, privátní televize po vás nechtějí žádné poplatky,to

proboha nevíte ?

0/0
13.7.2009 21:49

m2d .

Re: televize

Protože jim zaplatíte svou sledovaností. Může se snad bez poplatků udržet takový projekt jako ČT24? Ze sledovanosti určite ne, přesto je přínos takové stanice neoddiskutovatelný. Zvláště po zhlédnutí brakových správ obou hlavních komerčních televizí. Opravdu se nepotřebuju v první zprávě dozvědět kde kdo koho přejel a zabil. Nechám to rád většinovému publiku;-)

0/0
14.7.2009 13:33

Z-S

Re: televize

Zeptejte se na Slovensku na jejich TA3 ... ci CNN, Sky News a mnoho dalsich ve svete...

0/0
14.7.2009 14:23

fouly

Re: televize

Článek přesně vystihuje situaci a možná je to všechno ještě horší.Kdo se chce

vzdělávat,tak se vzdělá i bez ČT .Na to by stačlla dvojka a ostatní privatizovat.Pak by

byla teprve konkurence.Jsem středně náročný divák,ale od začátku prázdnin mám

od 20 hod. černou obrazovku.Apropó prázdniny ! Proč má vlastně ČT prázdniny ?

To snad mají jen školáci a studenti !!!!

0/0
13.7.2009 21:41

NERATHRATHA

To samé v bleděmodrém platí i pro ČRo !

0/0
11.7.2009 12:24

babacek

ČT

ČT privatizovat a konec poplatkům do této černé díry.

0/0
11.7.2009 8:20

petra.delf

Re: ČT

absolutní souhlas s Rvvámi

0/0
11.7.2009 12:31

m2d .

Re: ČT

Absolutní nesouhlas. Více "Kanálů" jako nova či prima není třeba.... krom toho je jich tady podobných víc než dost, pokud by jste si nemohl vybrat!!!;-)

0/0
14.7.2009 13:27

babacek

Re: ČT

Privatizovat přece neznamená vysílat nutně ptákoviny. A co si mohu vybrat na ČT 1 a ČT 2 ?

Z1 je dostatečná zpravodajská a dokumentární stanice.:-/

0/0
14.7.2009 13:56

Yaroukh

To je přesný

Na našich TV mě "baví" hlavně tohle: "Oblíbeným bičem je \"vyváženost\", která neznamená nic víc než impotenci a bezkonfliktní servilitu."

0/0
11.7.2009 4:49

semafor

Re: To je přesný

Ucházej se o místo šéfa ČT:-P

0/0
11.7.2009 18:31

kraxna

To víš ,že jo, Karlíku....

Copak , hnusná ČT nechce dílka geniálního scénaristy ? A ta myšlenka "a když to jde, tak krást " opravdu sedí od zeťáka jednoho z největších bankovních gaunerů devadesátých let...;-D

0/0
11.7.2009 2:27

Yaroukh

Re: To víš ,že jo, Karlíku....

Uprdnuto jest.

0/0
11.7.2009 4:49

NERATHRATHA

Re: To víš ,že jo, Karlíku....

HŇUPE !

0/0
11.7.2009 12:23

Sharkan

Re: To víš ,že jo, Karlíku....

Blahopřeji. Konečně věcný a argumentačně bohatý komentář k tématu.

0/0
13.7.2009 14:33





Najdete na iDNES.cz