Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nevystupujte na pietních akcích, vyzývá ministryni spravedlnosti historik

Nevystupujte na pietních akcích spojených s uctěním památky Milady Horákové, byl by to výsměch. To napsal v otevřeném dopise ministryni spravedlnosti Daniele Kovářové historik Petr Koura. S dalšími historiky se podílel na unikátním dokumentu Proces H režiséra Martina Vadase. A s Pavlínou Formánkovou napsal knihu Žádáme trest smrti! s podtitulem Propagandistická kampaň provázející proces s Miladou Horákovou a spol.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

honzajaka

Popravy

dr. Horákové a dalších lidí v 50 tých letech byly neomluvitelné. Ale popravy mnoha dalších lidí mi je líto mnohem víc.

0/0
6.7.2009 13:30

Vapch

Souhlas

Plně souhlasím s panem historikem.

Po shlédnutí pořadu "Uvolněte se prosím" s kateřinou Jacques jsem si myslel, že už není možné se více stydět za českou političku.

Paní ministryně mě přesvedčila, že to možné je.

Pryč s ní a s podobnými !!![>-]V

0/0
1.7.2009 17:57

Quazi

Víc žen do vrcholné politiky??

Rozhovor s pí. ministryní v Ona dnes jsem četla, měla jsem z něho rozporuplné pocity. Myslela jsem si asi toto: "To už opravdu nenašli větší pipku? Má toto sloužit jako potvrzení toho, že holky na to být ve vysoké politice prostě nemají?" Ten žvanivý rozhovor byl naprostým popřením veškeré pí. ministryní deklarované inteligence, jíž se honosí. Trapas, ostuda, ubohost, dohubynevidímost. Kde se proboha pořád tyhle protekční fešandy berou? To vážně nemáme dost schopných a nezkompromitovaných holek, které by to zvládly? Já asi tuším, proč tam je: aby těm "řeckým bohům" neodporovala a instalovala jistého pána zase zpět do funkce, že, aniž by cekla. Užitečná idiotka prostě. Ale proč si o tom ještě musíme číst????

0/0
28.6.2009 20:19

pacers

Nenavrhli tu paní

na funkci ministryně snad soudruzi z ODS?

0/0
28.6.2009 8:42

xblack13

Re: Nenavrhli tu paní

nevím, ale v dnešní právní a morální "džungli" by mě to vůbec nepřekvapovalo

0/0
30.6.2009 7:23

djc

moc krásně napsané

R^R^R^R^ děkuji

0/0
27.6.2009 22:23

rezjir

A pane historiku

Bylo vyjádřením politické a právní kultury první republiky znárodnění majetku Swarzenbergů, na němž se aktivně podílela Milada Horáková?

Za co všechno ta první republiika nemůže?  

0/0
27.6.2009 21:42

moš

Uctívání popravených bývalými komunisty je schizofrení

 Takových zrůdností jsou u nás desítky a všichni se tváří,že je to v pohodě,máme fajn demokracii rudým vrahům si stačí umýt ruce a hybaj do vlády,parlamentu,televize,tisku,univerzit,soudů,policie atd.

 Jeden příklad za všechny ve dnech,kdy si civilizovaný svět připomíná exkomunikaci komunistů z církve před 60 lety.Mimochodem spouštěcí mechanismem tohoto Vatikanského dekretu byl zásah proti Kardinálu Beranovi a jeho internace 19.6.1949.Katolický týdeník si hrdě připomíná,že ho komunisté založili,aby mohli naši katolickou církev zlikvidovat možná proto je u nás nejvíce modlících se komunistů a socialistů na světě,kteří by zároveň nejraději internovali římského biskupa.Pokud s tím neskončíme zůstaneme nejpokřivenějším národem v Evropě možná i na světě.Změny myšlení se nedá dosáhnout s takovými politiky jako je paní ministryně a jí podobní oni toho prostě nejsou schopni nic se nestane pokud bude komunistická nomenklatura vládnout v naší zemi.Je to zakodováno přímo v nich,nic se nezmění.

0/0
27.6.2009 19:12

rezjir

nebylo to naopak?

No a byl vydán nějaký exkomunikační dekret fašistů?

0/0
28.6.2009 7:02

rezjir

Kdyby reagoval Vatikánský dekret

na zásah proti kardinálu Beranovi, tak je to na zápis do nějaké církevní knihy rekordů: "Devatenáctého června při liturgické oslavě Božího těla ve velechrámu sv. Víta inscenovali komunisté provokační akci, m.j. s pokusem o zpěv internacionály, a bezprostředně po návratu do paláce izolovali příslušníci StB arcibiskupa Berana v jeho rezidenci. Zápis "6" dokládá nezlomný arcibiskupův postoj vzdor internaci tím dnem zahájené. Druhý den, 20. června, je v Římě vydán exkomunikační dekret vztahující se na římskokatolické křesťany, kteří se vědomě a dobrovolně dosud přihlásili nebo v budoucnu přihlásí do státem založené Katolické akce. "

0/0
28.6.2009 7:39

swiss111

soudnictvi je stale pevne v rukou KSC

komunismus = nacismus. Jak muze takove misto ve state 20 let po (pseudo)revoluci zastavat tato soudruzka Kovarova? A jak psal spravne Psychor

její členství ve vládě je výsměchem všem obětem komunismu a dodavam vsem cestnym lidem v CZ.

0/0
27.6.2009 18:27

moš

Re: soudnictvi je stale pevne v rukou KSC

 Je čas ptát se prezidentů proč do ústavního soudu jmenovali byvalé členy KSČ.

0/0
27.6.2009 18:43

Kecaj

Re: soudnictvi je stale pevne v rukou KSC

R^?

0/0
29.6.2009 8:19

www.evlada.cz

Staci se podivat na CT24

http://www.ceskatelevize.cz/program/10095426857-25.06.2009-17:30-24-interview-ct24.html?online=1   je to strasna MuuMuu

0/0
27.6.2009 18:26

Psychor

Kovářová - ostuda společnosti

Je ostudou, že se ministryní spravedlnosti mohla stát žena vyznávající ideologii, která má na svědomí miliony lidských životů ;-O Rv Kovářová by měla okamžitě rezignovat, protože její členství ve vládě je výsměchem všem obětem komunismu ;-€

0/0
27.6.2009 18:05

109e

Re: Kovářová - ostuda společnosti

Na svědomí nemá nic ideologie. Nic takového nehlásala. Na svědomí mají vždy lidé.

0/0
27.6.2009 18:12

martiY

Re: Kovářová - ostuda společnosti

No možná nemůže, spousta nacistů taky nemůže za koncentrační tábory..a přesto je nevkusné, aby mluvili na pietních shromážděních k uctění obětí nacistů....

0/0
27.6.2009 18:15

109e

Re: Kovářová - ostuda společnosti

A spousta farářů by měla pozamykat kostely. Vlastně všichni. Také hlásají lásku a když si vezmeme historii...

0/0
27.6.2009 18:19

swiss111

Re: Kovářová - ostuda společnosti

zlociny komunismu jsou nepromlcitelne

0/0
27.6.2009 18:30

moš

Re: Kovářová - ostuda společnosti

 Pouze někteří jsou si v promlčení rovnější.

0/0
27.6.2009 18:41

109e

Re: Kovářová - ostuda společnosti

A ty ostatní?

0/0
27.6.2009 18:56

Milfried

Re: Kovářová - ostuda společnosti

To se velmi mýlíte. Narozdíl od nacistické, komunistická ideologie je z principu postavena na násilí a nenávisti (předpokládá prvotní znárodnění majetků bohatých, ti ovšem svoje majetky nevydají s úsměvem).

Navíc už Marx píše v kapitálu o nevyhnutelnosti vzbouření dělnické třídy.

Pravdu máte v tom, že jako zbraně nezabíjejí a auta nebourají (jsou to vždy konkrétní lidé) i tady to bylo hodně o tom, kdy tahal za nitky. Ale kdokoliv by tahal, nikdy by to nemohlo býti pricipiálně výrazně jinak (viz ostatní země, kde tato ideologie měla možnost působit - všude průběh v podstatě stejný).

0/0
28.6.2009 8:38

moš

Re: Kovářová - ostuda společnosti

To je svatá pravda,co s tím uděláme je to přece naše země .Doposavat členství u bolševika nevadilo,přišel čas to změnit.

0/0
27.6.2009 18:39

swiss111

kdyz se bude fasista klanet tem, ktere umucil

je to prece uplne stejne. Soudruzka to ma stale trochu popleteny. Pri sve inteligenci ale stale vi, kde to vic vynese.

0/0
27.6.2009 18:00

109e

Re: kdyz se bude fasista klanet tem, ktere umucil

Pokud ona může za smrt Horákové, máte nepochybně pravdu. Jinak to máte popletené Vy.

0/0
27.6.2009 18:02

martiY

Re: kdyz se bude fasista klanet tem, ktere umucil

No nemůže, spousta nacistů taky nemůže za koncentrační tábory..a přesto je nevkusné, aby mluvili na pietních shromážděních k uctění obětí nacistů....

0/0
27.6.2009 18:14

109e

Re: kdyz se bude fasista klanet tem, ktere umucil

Není na světě člověk, aby nemohl změnit názor. Nejdůležitější je mít sám čisté svědomí. Ale Vašemu názoru rozumím.

0/0
27.6.2009 18:17

JTR1

Návrh

každý kdo vleze do nějaké politické opartaje by měl mít od té doby na čele vypálené (neodstranitelné) znamení příslušnosti (modrého ptáka, rudou hvězdu....) A člověk by hned poznal s jakým h*jzlem má tu čest!!! :-)

0/0
27.6.2009 16:51

hňup

Re: Návrh

tak velký čelo, aby se tam vešly symboly všech stran, kterejma prošli, každej nemá.

0/0
27.6.2009 17:19

hornik Miska

Re: Návrh

Prozatím jsem tě jen považoval za bijce komoušů. Ale tvé vyjádření typu „s jakým h*jzlem má tu čest“ tě spíše pasuje na nespokojeného člověka typu anarchisty. Tak co bys vlastně chtěl? A když níže pokládáš otázku „koho bude volit bavlnka001“, tak kohopak budeš volit ty? Jsem skutečně zvědav, zda odpovíš.?

0/0
27.6.2009 17:20

bavlnka001

krásně napsáno

slušně, věcně, pravdivě. naprosto s panem Kourou souhlasím.R^R^

0/0
27.6.2009 16:42

JTR1

Re: krásně napsáno

a koho teda volíš??? :-)

0/0
27.6.2009 16:43

Bouše

Re: krásně napsáno

R^R^

0/0
27.6.2009 17:28

volal mi Pelta

UŽ TOHO NECHCE TÉ MANIPULACE! A DÍVEJTE SE DOPŘEDU!

kapitalismus 30. let  zplodil Hitlera v době krize Hitlera a tím i genocidu, stalinský komunismus páchal justiční vraždy v 50. letech.......NEMAJÍ SI CO VYČÍTAT!

0/0
27.6.2009 16:16

JTR1

Re: UŽ TOHO NECHCE TÉ MANIPULACE! A DÍVEJTE SE DOPŘEDU!

blbečku a máš někde stranu NSDAP??? Ale ksčm je v parlamentu ;-€

0/0
27.6.2009 16:21

kaplanvogo

Re: UŽ TOHO NECHCE TÉ MANIPULACE! A DÍVEJTE SE DOPŘEDU!

Přečti si pořádně dějiny ať víš od kdy páchal Stalin a jeho strana zločiny. A nenazývej systémové vraždy vraždami justičními. Justice byla pouze vykonavatelem. Myslím, že ti chybí vzdělání.

0/0
27.6.2009 16:22

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: UŽ TOHO NECHCE TÉ MANIPULACE! A DÍVEJTE SE DOPŘEDU!

nojo ... teďka je taky jen vykonavatelem, že? ...;-D

0/0
27.6.2009 16:24

kaplanvogo

Re: UŽ TOHO NECHCE TÉ MANIPULACE! A DÍVEJTE SE DOPŘEDU!

A čehopak?, žeby koněčně začli popravovat komouše?;-D

0/0
27.6.2009 16:27

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: UŽ TOHO NECHCE TÉ MANIPULACE! A DÍVEJTE SE DOPŘEDU!

to ne ... to nemusej tak přímo ... to koroptve se mezi ostatníma ztratí ....;-)

0/0
27.6.2009 16:31

JTR1

Re: UŽ TOHO NECHCE TÉ MANIPULACE! A DÍVEJTE SE DOPŘEDU!

aha jenom vykonavatelem??? Takže ta Brožová je čístá jako lilium??? ;-€

0/0
27.6.2009 16:25

kaplanvogo

Re: UŽ TOHO NECHCE TÉ MANIPULACE! A DÍVEJTE SE DOPŘEDU!

Ne, tys mne nepochopil, to byla reakce na stupidní příspěvek, samozřejmě že tito lidé jako Brožová byli v systému. Ale justiční vražda má úplně jiný význam.

0/0
27.6.2009 16:30

volal mi Pelta

PROSÍM NIKOHO NEKÁDRUJTE NEJSTE JINÍ, BA SPÍŠ HORŠÍ!

to že byla Kovářová v KSČ od roku 1987 považuji za daleko menší problém než to, že je napojena na Kučeru a že vrátila do funkce Křivance....JÁ SI TOTIŽ MYSLÍM, ŽE KARIÉRISTI, KTEŘÍ JSOU ČLENOVÉ ODS BY ZA MINULÉHO REŽIMU BYLI V KSČ.....PODLE HESLA VŽDY U KORYTA! TAKŽE PROSÍM NIKOHO NEKÁDRUJTE NEJSTE JINÍ, BA SPÍŠ HORŠÍ!

0/0
27.6.2009 15:31

Soulburner against censor

Re: PROSÍM NIKOHO NEKÁDRUJTE NEJSTE JINÍ, BA SPÍŠ HORŠÍ!

piš to větším, je to blbě vidět

0/0
27.6.2009 15:31

109e

Re: PROSÍM NIKOHO NEKÁDRUJTE NEJSTE JINÍ, BA SPÍŠ HORŠÍ!

Přesně.

0/0
27.6.2009 15:32

hornik Miska

KARIÉRISTI, KTEŘÍ JSOU ČLENOVÉ ODS

Nepíšeš seriózně. Správně by mělo být: NĚKTEŘÍ KARIÉRISTI, KTEŘÍ JSOU ČLENOVÉ ODS, ČSSD, KDUČSL,ZELENÍ . Ještě dotaz. Už jsi ukájený?

0/0
27.6.2009 15:43

109e

Re: KARIÉRISTI, KTEŘÍ JSOU ČLENOVÉ ODS

Tak to jsi to malinko nepochopil.

0/0
27.6.2009 15:46

Soulburner against censor

Re: KARIÉRISTI, KTEŘÍ JSOU ČLENOVÉ ODS

kariéristi jsou ve všech stranách, nebo snad máš jiný dojem?

0/0
27.6.2009 15:47

109e

Re: KARIÉRISTI, KTEŘÍ JSOU ČLENOVÉ ODS

Naprostý souhlas. Ale pisateli zřejmě nešlo o podrobný popis dnešní situace, ale o to, že věc není v názvu KSČ a o to, že ten, kdo tady dělá anonymně moralistu....

0/0
27.6.2009 15:50

Soulburner against censor

Re: KARIÉRISTI, KTEŘÍ JSOU ČLENOVÉ ODS

pokud byl někdo z kariérismu před '89 v partaji, pak není divu, že te'd je tam, kde se mu to hodí - je-li u moci ODS, je v ODS, jsou li u moci socani, pak je u nich, dostanou-li se k ní dejme tomu Kalouskovci, budou z nich členi TOP 09, takoví prostě mezi námi pobíhají a není to věc pouze ČR

0/0
27.6.2009 15:55

109e

Re: KARIÉRISTI, KTEŘÍ JSOU ČLENOVÉ ODS

Ano.

0/0
27.6.2009 15:57





Najdete na iDNES.cz