- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V pátek jsme jeli se ženou okolo této nehody asi třetí v pořadí, než to uzavřeli. Naštěstí tam náhodou byli policajti, kteří se začli o vše ihned starat.Musím přiznat, že mi zabylo opravdu OUZKO, a až do brna 120km/h . Člověk se zamyslí-být o 200m vpředu, tak to asi už nepíšu. Asi půjdu na panáka.
Kdyby to Poláci seděli taky ve Volvu a ne v tý kraksně, možná by to přežili všichni, nebo aspoň některří. I kdyby všude opravili a uvedli silnice do 100% bezpečného stavu, stejně by těch smrťáku bylo dost... Měli by někde začít dělat statistik ua pravidelně zvewřejňovat jak staré auto a jaký typ to bylo, ve kterém lidé našli smrt......
mne trefit šlak, když se nyní s oblibou říká, že příčinou nehody byl mikrospánek. Nepleťte si fyziologický spánek s mikrospánkem. Mikrospánek je nemoc ( porucha bdělosti). To jen pro ty redaktory, co to s oblibou uvádějí....
Dnes jsem jel z Prahy do Brna a nazpět. Na zpáteční cestě se mi chtělo pěkně chrápat. Zastavil jsme dvakrát na benzínce, dal si kafe, prošel se a stejně to nepomohlo. Musel jsem dát řízení mladý. Moc ji v řízení nevěřím, ale zvládla to. Být tam sám, tak bych asi nějakému tomu mikrospánku moc nedal. Začínám si dokonce myslet, že automobilismus je kravina jako celek. Drahé, nebezpečné a zcela závislé na lidském faktoru. Tam, kde to jde, by se měla auta přestěhovat na železnici. Člověk by si jednodušel nastavil odkud kam, a o sotatní by se postarala automatika. Skutečné řízení by pak bylo nutné jen na úseku, kde člověk sjede z železnice , například ve městech nebo vesnicích. Dálnice, mezinárodní silnice a podobně jsou jedna velká a předražená blbost.
Nojo, ale vykládejte to těm, co jim ego stojí v garáži.
Dnes jsem jel do Ostravy kolem poledne. Bavil jsem se s kamarádem, že je to "ta blbá silnice". A při tom jsem nečekal, že se stane tragická nehoda. Při cestě zpět jsme už zůstali v koloně. Ta auta byla pěkně zmasakrována, zejména to auto z Polska. A kolik neukázněných riskujících motorkářů jsme potkali... Co se to na našich silnicích děje?
Kdy už konečeně napadne někoho, že v tom úseku může být radar napevno. Tam by se fakt uživil. Radši, a'ť je na každým kilometru, než aby se tam pořád stávaly ty samé smrťáky. Všechno srážky, když auto vjede do protisměru.
ty asi budeš dopravní policista podle logiky tvého příspěvku. Vůbec není pravda, že za všechny nehody může vysoká rychlost, pokud jsi článek nečetl, tak podstatná informace: za nehodu může mikrospánek!
Naštěstí jsme vyjeli z Prahy asi o půl hodiny později, tak už nás odkláněli, lituji lidí, kteří tam museli zůstat stát i těch Poláků. Je to příšerný úsek a pokud vláda urychleně nedostaví dálnici D47, bude to pořád o tomtéž. Ať necpou prachy do peetchovin a máknou!
příšerný je i díky těm polákům, tipuji, že jeli v levém pruhu, podle toho se totiž poznají, oni jak najedou na silnici o více pruzích tak hned najedou do levého. Jezdím tam celkem často a auto v levém v případech kdy je pravý volný je v 98% případů polské.
Ta silnice je tak široká a velká,že by se tam dalo přistávat Jumbem,to že jsou lidi ho..vada tak za to nikdo nemůže...ale chyba je,že není středen dělená nijak.
jsem nejrychlejší náklaďák...
Ten usek je zrádný. Je tam dovolená 90 ale dá se tam letět v pohodě 130km/h někteří tak jezdí ale když se dostanou do protisměru tak to je hotovo... Už dělší dobu by tomu měli zabraňovat lanove svodidla ale ty nebudou protože se bude stavět pčřimo R48...
Hlavně ale a´t už je D47 ( D1 )
No tak 130km/h je tam normální cestovní rychlost....bohužel...