- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fasten belts !
....a když ne tak 7.. Je na tom něco nejasnýho ?
na mém veselém příspěvku o pravděpodobné potřebě přebalení cestujících ? To už se tady ani nesmí zažertovat ?
Sebrali jste nám blicí a "prdelní" smajlíky a za chvíli nám budete holit hlavy !
a co bys od bolsevicko-fasistického úDesu cekal ...??? *igorsediví*
chtel bych pozadat redakci, aby mi dala vedet kde muzu zverejnit to ze jsem se rano pri ceste do prace, pri rizeni auta polil Kafem od McDonaldu! .... je to sice uplna malichernost, blbovina, trivialita a bezna vec, ale po uverejneni tohoto clanku to dnes nebude prvni podobne hodnotny clanek .. tak jsem myslel ze to jako od ted bude idnes zverejnovat porad
predem dekuji
Naprosto bezvyznamny "incident".
Turbulence se proste stavaji a stavat budou. To ze nekdo nebyl pripoutany (u personalu samozrejmost) je jen a jen jeho problem. Ne nadarmo aerolinky bez vyjimky doporucuji pripoutani po celou dobu letu...
zvlástní jest ovsem, ze ty turbulence se vyskytují pouze u letu A330. zvlástní jest také, ze se pilot cestujícím, kdyz uz zase pristáli ve svých pozemní kontrolou urcených sedadlech, omluvil, ze mu nejde radar ....
A proc redakce ukaze na ilustracnim foto letadlo NWA, ktere s Australii nema fakt nic spolecneho?