Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pro řidiče zdemolované dodávky letěl po bouračce v Praze vrtulník

Dopravu na okruhu v Praze 5 na hodinu zablokovala nehoda. Dodávka tu v plné rychlosti zezadu narazila do kamionu. Jejího vážně zraněného řidiče museli ze zdemolované kabiny nůžkami vystříhat hasiči. Vrtulník ho odvezl ve vážném stavu do nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radek1979

cenzore

i když budeš moje příspěvky mazat, nezmění to nic na tom, že ten kamioňák byl ve správný čas na správným místě R^a já mu za to děkuji a přeji aby se z toho rychle dostal. R^

0/0
15.6.2009 19:44

Karel Soják

hrůza

kamiń je lehce otlačený. Kolik letv  je tomu nešťastníkovi? Já že strašně často vídádám mladý klučíky tak mezi osmnácti až pětadvaceti neuvěřitelně suverénně řítící se po silnicích  maximální rychlostí, kolik jim tam jjeich krasksna vytáhne. Řidiči dodávek jsou  hned po motorkářích bezkonkurenčně nejstrašnějí řidiči.

0/0
15.6.2009 15:08

Baff

Re: hrůza

Mě by spíš zajímalo, kolik je tobě? Příště než vložíš příspěvek, tak si to po sobě přečti!

0/0
15.6.2009 15:47

Baff

Vidlákov Ořech

"...asi kilometr od čtvrti Ořech..." pokuď vím, tak Ořech neni čtvrť, ale je to klasickej křupanov ve Středních Čechách...:-)

0/0
15.6.2009 10:29

maagoor22

Re: Vidlákov Ořech

je to praha:-P

0/0
15.6.2009 13:42

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Vidlákov Ořech

neni ...

0/0
15.6.2009 14:18

Ing.Rudolf Kitler-prezident ČSSR

Tak copak nám řidič zase prováděl?

Psal esemesku nebo si leštil flétnu? :-P

0/0
15.6.2009 10:26

Hansus

Re: Tak copak nám řidič zase prováděl?

Bohužel, někteří řidiči dodávek jezdí zásadně bez zapnutých pásů. A to je velmi nebezpečné pro ně. Další jsou řidiči autobusů, kteří vlastně ani nemají pásy, anebo je neužívají. Nevím. Když vozidlo v rychlosti cca 72 km/h narazí do pevné překážky, tak v okamžiku nárazu je tam přetížení o velikosti cca 20g!! Síla působící na řidiče, který má 80 kg hmotnosti, je cca 1600 kg! A to je hodně. Proto přemýšlejte.....

0/0
15.6.2009 12:44

chatab

Re: Tak copak nám řidič zase prováděl?

nj, ale pri pretizeni 20 g mu jsou pasy stejne na prd, to ma stejne organy na kasi :-/

0/0
15.6.2009 13:24

u.boat

Re: Tak copak nám řidič zase prováděl?

myslím že při 75km/h je to podstarně více než 20G. A lidské tělo vydží dost. Pokud je to ráz, ne konstantní zatíženi (jako třeba na centrifuze, nebo při manévru letadla) tak to orgány ustojí. Zřeba při katapultáži ze sihačky je to cca 50G. Příjemné to není, ale přežít se to dá.

0/0
15.6.2009 13:42

chatab

Re: Tak copak nám řidič zase prováděl?

cumel na dvd :-P

0/0
15.6.2009 13:24

jahodove_ticho

na fotce

je krásně vidět kde maj nárazníky osobáky/dodávky a kde maj traverzu kamiony. Vždyck yse směju všem těm crash-testum, jsou to jen pohádky pro kupující. Rv

0/0
15.6.2009 10:23

u.boat

Re: na fotce

crash-test je ideální případ, kdy tefíš rovnocenného soupeře. Jeho účelem je porovnat srovnatelná auta, ne ukázat že se to rozpadne, když přes to přejede nákladní vlak.

0/0
15.6.2009 13:45

Karel Soják

Re: na fotce

Nákladní vlak  je ještě větší extrém, on mluví o kamionech.

0/0
15.6.2009 15:09

R@VI

Na mestkem okruhu P5

a ono je lepsi poslat vrtulnik nez zachranku ... tohle fakt neni normalni ...

0/0
15.6.2009 10:21

LivingLegend

Re: Na mestkem okruhu P5

a uz ti nekdo prozradil ze vzdusnou carou je to rychlejsi nez po silnici?

0/0
15.6.2009 11:40

R@VI

Re: Na mestkem okruhu P5

skoda jen, ze se jedna o mestky okruh a uspora je v tomto pripade v radech jednotek km ...

0/0
15.6.2009 11:59

LivingLegend

Re: Na mestkem okruhu P5

jasne kolona v predu v zadu vsude to ten vrtulnik je fakt rychlejsi,a kdyz vezmu v potaz ze spousta ridicu neumi uhnout a navic praha touhle dobou stoji vsude by me zajmalo kdybys byl ten ridic ty tak jestli bys chtel cekat na sanitku nebo rychlejs letet vrtulnikem....

0/0
15.6.2009 12:02





Najdete na iDNES.cz