Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pět neonacistů je po razii ve vazbě, pět pustila policie na svobodu

Soudce uvalil vazbu na pět lidí podezřelých z organizování neonacistických koncertů a šíření rasové nenávisti. Dalších pět v úterý zadržených bude dál vyšetřováno na svobodě. Důvodem vazby je obava, aby se neskrývali, neovlivňovali další obviněné a svědky či nepokračovali v trestné činnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fenix

Skoro každý den je nějaká demoška za propuštění

těch aktivistů a iDnes zajímá jen výročí nějaké nedožité Židovky.Rv

0/0
12.6.2009 10:55

S.H.A.R.M

..

Pořád hledám na základě čeho jsou obviněni z propagace, zřejmě měli doma větrák a ten když se točil tak připomínal svastiku, nebo že by měli na čísle bytu osmnáct nebo osmdesát osm???

0/0
12.6.2009 9:20

hasmen

Bez komentáře...

http://media.novinky.cz/843/168433-top_foto1-0k2ey.jpg :-)

0/0
12.6.2009 8:09

Fanatik KSČSSD

My sociální komunisté Paroubkova střihu jsme hrdi

na našeho soudruha ministra policie Pecinu, který nedělá rozdíl mezi členy Dělnické strany a studenty, kteří nesouhlasí s Paroubkem a pískají na jeho mítincích: všechny veřejně nazývá nacisty a fašisty, a se všemi zatočí stejně, jen co se náše ČSSD zmocní vlády.!!!

0/0
12.6.2009 7:03

Celebrise

Ehmm..

Nejsem priznivcem zadne strany ani hnuti.. ale multi-kulti pseudodemokracie vzala za sve.. hlavne ze davaji na CT2 pokracovani procesu se skupinou Dr. Milady Horákové Rv Rv Rv  sami se tak chovaji..

0/0
11.6.2009 23:12

legija

Komunistické kádry Fischer,Pecina,Komorous

začínají řádit jak Stalinova tajná policieRv

0/0
11.6.2009 22:53

delije.sever

Predpokladam

ze je ted nechaj agenti Mossadu losovat kdo hodil zapalnou lahev ve Vitkove:-(

0/0
11.6.2009 22:42

sh1

Lid

A to zrovna před pár dny v TV dávali Lid vs. Larry Flynt

... ale my jsme v EU ...;-€

0/0
11.6.2009 22:32

anarchofeminist

ŽÁDÁM ŽIDOVSKÉ KU.VY Z IDNES O ZABLOKOVÁNÍ NICKU NATRVALO!

DÍKY!

0/0
11.6.2009 22:30

rozhorceny predstavitel 20 verze

Re: ŽÁDÁM ŽIDOVSKÉ KU.VY Z IDNES O ZABLOKOVÁNÍ NICKU NATRVALO!

aj já sa pripájám..díky;-D

0/0
12.6.2009 0:14

SamTing Wong

Zaráží mě

že je pochytali pod záminkou podpory hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka. Každý den jsme svědky útoků na naše práva a svobody - viz třeba právo na soukromí, důstojnost, nedotknutelnost majetku atd. A nejsou to tito mladíci, kdo na naše práva a svobody útočí. Je to tzv. demokratická vláda, která nás prodává Unii za vidinu teplých místeček v nějaké komisi. Ivánek Langer zařídil šmírování občanů v nevídané míře, ale to holt není hnutí k potlačení práv a svobod, že?

Přiznejme si, že tady platí především právo silnějšího a také bohatšího. To ostatní je omáčka pro důvěřivé. Až se u vás doma rozletí ve čtyři ráno dveře a nastoupí squadra zakuklenců, aby vás dopravila do Bartolomějské, protože jste na diskuzi v iHeute zpochybnili vedoucí úlohu strany, tak možná procitnete ze sna o demokracii.

0/0
11.6.2009 22:04

Tomáš Nemravný

Re: Zaráží mě

jj, taky mne zaujal ten pozoruhodný vstup do bytu... Prostě nemohli normálně zazvonit a "jménem zákona, otevřete"... Rozmlátit podvraceči republiky nad úsvitem dveře do bytu si nedovolili ani StBáci.

0/0
11.6.2009 22:31

alikedu

koho chleba jíš, toho píseň zpívej

Pan autor má zdá se nějaké nevyřízené účty z některým ze svých bývalých milých přátel. Navrhuji tudíž všemn ostatním sympatizantům oné tzv. nacizoidní subkultůry spolupracovat s iDnes a předvést čtenářům své myšlenkové pochody. Je to forma neplacené reklamy - tzv. negativní reklama a je velmi účinná.

0/0
11.6.2009 20:01

A fallen warrior

Tak nekolik mesicu prace a oni zatknou 10 lidi a

z tech 10ti 5 nechaji ve vazbe jenom proto, ze organizovali koncerty pro kamarady. Hmm, ta SNB ma ale vysledky..;-D;-DR^bleeeeeeu

0/0
11.6.2009 18:58

jack095

Re: Tak nekolik mesicu prace a oni zatknou 10 lidi a

Nevidím rozdíl mezi zavíráním lidí za koncerty v roce 1974 a v roce 2009. Dnešní stav práva na svobodu slova a projevu je stejný jako za komunistů. Státní moc (podle pokynů velkýho Jyrky ) někoho označí za tak zvané "neonacisty " a hned je zavře. Ministr vnitra Pecina nazval nacity   i vrhače vajec. Takže čekejme, že za nacisty bude policie označovat koho bude chtít. Třeba vás nebo mne. A zejmena ty co se budou protivit sexy mozku.

0/0
11.6.2009 20:27

A fallen warrior

Re: Tak nekolik mesicu prace a oni zatknou 10 lidi a

Snad nemusim rikat, ze to vidim stejne. Je tady ale malej rozdil, v CR neziju a doufam, ze uz nikdy nebudu muset..R^

0/0
11.6.2009 20:32

Tomáš Nemravný

Re: Tak nekolik mesicu prace a oni zatknou 10 lidi a

StBáci, když sbírali lidi třeba před 1. májem, aby je po 48 hodinách pustili, přitom alespoň nerozmlátili dveře od bytu. Blijící smajlík s prddelí dohromady.

0/0
11.6.2009 22:33

Next Apache

dost chabý výsledek

Tolik se na to chystali a nakonec mají 5 ptáčku a i ty budou muset pustit. Ostatní si budou dávat většího majzla. Zřejmě je trestní zákon dost slabý...No ale máme demokracii, presumpci nevinny, ministerstvo ty jejich gangy zaregistrovalo jako strany...

0/0
11.6.2009 17:12

Deliveres

Platí zákon nezveřejňování jmen

a iDnes je klidně zveřejňuje. Nedivte se že budete zažalováni.

0/0
11.6.2009 16:55

Next Apache

Re: Platí zákon nezveřejňování jmen

Ještě že si to pisálkové z iDnes vystrčili  na každou stranu.

0/0
11.6.2009 17:13

Next Apache

Re: Platí zákon nezveřejňování jmen

Ale ten je o obětech. Oni jsou oběti? Čeho? Policejní zvúle?;-D

0/0
11.6.2009 17:14

Deliveres

Re: Platí zákon nezveřejňování jmen

Mýlíš se, týká se to i trestních stíhání. Nebo myslíš, že zákaz zveřejňování odposlechů se týká obětí?

0/0
11.6.2009 17:18

Next Apache

Re: Platí zákon nezveřejňování jmen

Asi máš pravdu.

0/0
11.6.2009 17:20

;-)

idnes by měla zauvažovat

nad smysluplností diskusí v současné podobě:-/

0/0
11.6.2009 16:53

Next Apache

Re: idnes by měla zauvažovat

Šak sem nelez resp. nečti diskuzi. Kdo tě nutí?

0/0
11.6.2009 17:14

sandick

Tak nevím.....

Tak nevím, jestli mám z této události plakat a nobo blejt. A co kdyby naše slavná Policie pozatýkala všechny komunisty jejichž hlásání, hesla, a žvásty jsou daleko nakažlivější a horší než pár výrostků, kteří to dělaji zřejmě z mladické nerozvážnosti. Budeme  tak jako v první polovině 19. století čekat na nějakého syfilitika aby vedl stranu rolníků a dělníků proti všem slušným lidem?

0/0
11.6.2009 16:09

Fanatik KSČSSD

Pro soudruha Pecinu jsou všichni odpůrci Paroubka

fašisté a náckové, když házejí vajíčka, veřejně to prohlásil jako ministr vnitra.

Z toho máme my, sociální komunisté Paroubkova ražení, upřímnou radost, že náš soudruh Pecina dokáže takto po Rathovsku upřímně formulovat politiku naší ČSSD!

0/0
11.6.2009 15:43

Fanatik KSČSSD

Toto je jen předehra, to hlavní teprve přijde, pokud se

my sociální komunisté Paroubkova střihu zmocníme vlády!

Jak náš soudruh Pecina správně řekl, nacisté a fašisté házeli vajíčka na jeho výsost Paroubka, a s těmi potom teprve zatočíme, kam se hrabe Czechtek!

0/0
11.6.2009 15:39

chachar z Banika

zvláštní.....

Našli jsme si nepřítele... hurá na něj. Tady se za názor zavírají lidé do vazby, pedofilní kreatury ne, všichni v mediích bojují proti neonacistům, komunisté v parlamentu jim nevadí... Členové dělnické strany ohlásí pochod, nesou vlajky a skandují obecně podporované a v lidech okolo souhlasně potichu odkývané hesla o nepracujících vyžírkách jedné menšiny, kdysi dávno zvané cikáni..... na ně z druhé strany háží cihly přátelé z antify..... rvačky, které většinou vyprovokují právě ti antineonacisté.... a do toho máme svaz mladých komunistů s hesly a prapory otevřeně propagující a pdporující daleko horší zvěrstvo.... masové vrahy Stalina, Lenina, Gottwalda a podobně.

Nezastávám se nácků ani se jich nebojím a jejich vliv je dnes minimální. Mě víc děsí všichni ti KSČSSD volení zástupci, kteří v tom parlamentu sedí a fakticky nás tady ohrožují. 200 příznivců čehokoliv je mi u.... Jen mi vadí, že někdo může hlásat svoje pravdy a někdo ne. Trestat semají činy, ne hesla a názory. 

0/0
11.6.2009 15:37

jack095

Re: zvláštní.....

Máte naprosto pravdu. Žijeme v komunistické státě.

0/0
11.6.2009 20:30

1gomez

proč neonacistů ?

to se budeme takto nalépkovat ?

Bejt jimi, tak ten idnes bulvár zažaluju.

0/0
11.6.2009 15:19

pepsi_09

estébák

a obdivovatel ruské okupace Komorous v takové funkci. Dalších nomenklaturních kádrů plná vláda. Tihle by měli zvařít sami sebe. Dříve se dělala v Rudém Právu kampaň proti máničkám v texaskách, úpadkové hudbě a kultuře, feťákům. Když bylo stádo zmasírováno, tak už stačilo jenom všem nepohodlným přilepit tuto samolepku a zavřít do basy. Stejný princip používá tato ubohá státní mašinérie dnes. Roční masáž v médiích o nárůstu "neonacismu", nesprávném oblečení a hudbě. No a teď už se jen likvidují osoby na základě nálepek.

0/0
11.6.2009 14:27

zdeseny obcan

Re: estébák

Kdyz uz verchuska nevi co s problemy ktere se na zemi vali tak si misto jejich reseni najde nejakeho obetniho beranka. Bolsevici zakryvali upadek zeme kampanemi a dnesni vladcove to okopirovali do detailu.

0/0
11.6.2009 14:54

pepsi_09

Re: estébák

Největší legrace je ta společná deklarace stran Národní fronty i s komanči na boj s extrémismem. To už je jak v padesátých letech.

0/0
11.6.2009 15:02

tyrael

Zajimava vec:

Myslel jsem ze zadrzet mohou nekoho na 48 hodin, do te doby musi soud rozhodnout o vazbe nebo je musi propustit. Pokud je zadrzeli v utery v 5 rano, nemeli by byt uz vsichni venku, pokud soud nerozhodl o vazbe? Nebo jak to je?

0/0
11.6.2009 12:53

porubak

Re: Zajimava vec:

NATO SE ZEPTEJ

form;PRAVNIKA

0/0
11.6.2009 12:59

blofeld

Re: Zajimava vec:

je to 24 hodin samotneho me to zarazi

0/0
11.6.2009 14:13

Awathorn

Re: Zajimava vec:

Najít si to je práce asi tak na 20 vteřin... "Zadržená osoba musí být ihned seznámena s důvody zadržení, vyslechnuta

a nejpozději do 48 hodin propuštěna na svobodu nebo odevzdána soudu.

Soudce musí zadrženou osobu do 24 hodin od převzetí vyslechnout a

rozhodnout o vazbě, nebo ji propustit na svobodu."

0/0
11.6.2009 15:32

Next Apache

Re: Zajimava vec:

Možná už rozhodl o vazbě soud. A potom tam mohou čučet i 2 roky (tuším). Pokud se vyšetřování do té doby neskončí,musí je pustit. Komické je, že tě múžou držet v lapáku a vyšetřovat déle, než je potom délka basy v rozsudku.

Jinak, je to dobrá metoda, jak tyto grázle umravnit.

0/0
11.6.2009 17:18

ZZZZZZZZ

Cesky naonacista

Cesky naonacista je stejne paradoxni fenomen jako Zidovsky neonacista - oba by jejich oblibenec Hitler s chuti zplynoval...

0/0
11.6.2009 12:40

Pk001

Re: Cesky naonacista

Ano, to dnešní multikulti mudrci, beroucí rozum výhradně v plátcích a na serverech placených často židovskými (původně bohužel jejich vlastními) penězi, tvrdí často. Realita ovšem je trochu jiná. Řešením tzv. české otázky Hitler pověřil svého oddaného kolegu Heydricha, který dosáhl schválení následujícího návrhu: - Čechy "dobrého" rasového původu a "dobrého" přesvědčení poněmčit

- Čechům "špatného" rasového původu, ale "dobrého" přesvědčení zabránit v rozmnožování, popř. odsunout za Ural

- Čechy "dobrého" rasového původu a "špatného" přesvědčení zlikvidovat, aby se nemohli stát vůdci protinacistického odporu

- Čechy "špatného" rasového původu a "špatného" přesvědčení odsunout za Ural a tam z nich udělat otroky. Mezi tzv. "rasově méněcennými národy" dělali nacisté ještě velmi velké rozdíly. Např. Poláci měli menší hodnotu, než Češi, ovšem Židé měli "hodnotu" naprosto nejnižší ze všech.

Uvedené teze jsou samozřejmě zvrácené, nicméně je třeba snažit pochopit, jak něco takového mohlo být.

0/0
11.6.2009 13:06

skalin2000

Re: Cesky naonacista

Z tebe ten antisemitismus lítá všema otvorama :-/

0/0
11.6.2009 17:05

Pk001

A co Vláďa Železný?

A kdy bude souzen a zavřen Žid Železný? Ten člověk způsobil této zemi škodu větší než tisíce neonácků, kteří by týden nedělali nic jiného, než rozbíjení výloh a zapalování aut. Kdo toho parchanta chrání a PROČ?

Jak se pak x lidí nemá stát tzv. extremisty, když vidí TOTO?

0/0
11.6.2009 12:09

denny2006

Re: A co Vláďa Železný?

a jakoupak škodu způsobil p.Železný této zemi? Hlavně nezačínej pohádkou pro naivní prosťáčky, toliko slavnou arbitráží:-P!

0/0
11.6.2009 13:54

legija

za pořádání koncertu do vazby?

To je hroší než v BěloruskuRv

0/0
11.6.2009 12:02

send

Re: za pořádání koncertu do vazby?

A za výstavu obrazů rovnou provaz !!

0/0
11.6.2009 12:06

porubak

hosi nemyslite

ze ve vazbe by meli spis skoncit starostove tech mest co tam zkoupi pole za 350 tisoic za STATNI penize tam natahnou electriku a vodu a pak to vysmeli za 27 milionu?

0/0
11.6.2009 12:02

send

Re: hosi nemyslite

R^

0/0
11.6.2009 12:03

Pk001

Re: hosi nemyslite

Neměli, protože se naučili jít na ruku těm, kteří pak rozhodují o něčem, jako je tato "akce proti extremistům". Co tak cenného by jim mohli dát ti údajní nácci?

0/0
11.6.2009 12:11

porubak

JA MYSLIM

ze s nich maji strrach aby tam nenarusili to jejich vladni obohacovani

0/0
11.6.2009 11:53





Najdete na iDNES.cz