Diskuze

Psaním o mně útočí média na Klause. O nic jiného nemůže jít, tvrdí Petr Hájek

Petr Hájek, jeden z nejbližších spolupracovníků Václava Klause, pokřtil svou knihu esejů Smrt ve středu. Kritizuje v ní zejména údajnou manipulaci ze strany médií. A při křtu se opřel i do článku v MF DNES, který o jeho knize vyšel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Mivyk

4. 7. 2009 8:46
Potrefená husa

Vaše napadání někoho, koho jste dodnes pomalu ani neznali, ale když

je v blízkosti Klause, tak to bude určitě nějaký pomatenec. No nevím,

ale odsuzovat něco, co jsem nečetl a o čem jsem si nic nezjišťoval, jen

přečetl článek v MF, tak to je dost ubohé a jako takové to pro mě nemá pečeť vlastního názoru. To, čím kritizujete Hájka úplně přesně sedí na vás.

Kdo ještě dnes věří nestrannosti masmédií, tak právě ten je u mě tmář a není ochoten udělat si na věc vlastní názor.

0 0
možnosti
M

Mivyk

4. 7. 2009 8:44
Výňatek

Vytvoří-li inscenátor - nejlépe státní moc - dostatečně šokující veřejné představení, ktré zboří, či překročí míru běžné uvěřitelnosti, veřejnost sama zabrání identifikaci pravého původce.

V instinktivní sebezáchovné emocionální reakci obklopí veškeré racionální pochybnosti hradbou iracionální důvěry v oficiální verzi.

Opak by znamenal připustit, že státní moc se zcela vymkla veřejné kontrole, a že tedy všechny jistoty, na nichž dané společenské uspořádání spočívá, jsou jenom fikce.

Petr Hájek, Smrt ve středu, str.50

0 0
možnosti
V

vskiper

11. 6. 2009 18:40
Soumrak kouzelníků

Pan Hájek žije ve světě za zrcadlem o němž se on sám a skupina "spoluvyvolených" domnívá, že jde o realitu. V realitě pana Hájka neplatí přírodní zákony. Lidské poznání a vlastně celé universum je rozdělováno hájkovou břitvou na "hodí se mi" respekive "nemám rád". V tomto světě se není třeba zabývat logikou, příčinou něbo následkem. V takovém světě ani věta "Psaním o mně útočí média na Klause" nezní až tak šíleně.

Pane Hájku domnívám se, že se mýlíte. Přes všechnu pokroucenou dialektiku nelze větu "Pane Hájku jste magor" vykládat jako "Mám něco proti V. Klausovi". Podařilo se Vám rychleji než komukoliv jinému vymanévrovat se do pozice ostrakizovaného podivína, kterého internetový lid v online rozhovoru pasuje na odborníka na ufony, golema, proroctví a konspirace všeho druhu. Nevadí mi, že dobrovolně kandidujete na šéfredaktora časopisu Hrom, vadí mi, že k tomu melouchaříte na hradě.

0 0
možnosti
J

JeanPaulGaultier

12. 6. 2009 7:24
Marvin Bush the WTC Power-Downs Just Prior to 9 11!

http://www.youtube.com/watch?v=PZKS73tNVL8

!

0 0
možnosti
KD

KADO

11. 6. 2009 15:23
komous jeden pracoval v Kvetech komunistickem platku

ted spolupracuje s agentem Putina Pruzinskym a delaji ostudu nasi zemi!Rv

0 0
možnosti
HS

Humprey sir

11. 6. 2009 18:50
Re: komous jeden pracoval v Kvetech komunistickem platku

a ty jednáš s Hamásem! ;-O

0 0
možnosti
JS

--Judith--

11. 6. 2009 12:42
Chápeme vás, zamilovaný pane Hájku,

Václav Klaus, slunce jasné, je pupek světa.

0 0
možnosti
DA

don Alojz

11. 6. 2009 14:36
Re: Chápeme vás, zamilovaný pane Hájku,

Paninko,dycinky v jednotném čísle.

0 0
možnosti
H

HighH

11. 6. 2009 12:32
Tady se maze

o sto sest 8-o

0 0
možnosti
FH

Bouše

11. 6. 2009 12:32
Je jistě chvályhodné, že má každý právo na svůj názor,

nemělo by se to však zneužívat. Se stejnou vehemencí by pan Hájek mohl tvrdit, že uvnitř Zeměkoule je ještě jedna, která je větší, než ta vnější. A nebyl by to o nic menší blábol, než to, co z něj dosud vypadlo. A když si nalijeme čistého vína, kdyby seděl v nějaké zaprděné kanceláři a ne na postu ředitele tiskového odboru Kanceláře prezidenta republiky a tiskového mluvčího, po těch jeho fantasmagoriích by ani pes neštěkl. :-P Rv 

0 0
možnosti
B

bludvik

11. 6. 2009 12:41
Re: Je jistě chvályhodné, že má každý právo na svůj názor,

Napsal bych už dříve, ale vy tam nahoře na té vaší horní zeměkouli strašně dupete, takže nás to tady uvnitř na té naší docela ruší.  Ale jinak souhlasím.

0 0
možnosti
MAA

Monstrum Anonymič Anonymov

11. 6. 2009 12:25
Pokud Klaus není bůh

tak život nedává smysl..jdu si to hodit...;-(

0 0
možnosti
KM

Gsus

11. 6. 2009 12:43
Re: Pokud Klaus není bůh

ale davaEU

0 0
možnosti
PK

Pan Kaštánek

11. 6. 2009 12:16
Názor nakladatele

Včerejší článek v MFD a na idnes a reportáž z představení knihy jsou krásnou ilustrací toho, o čem kniha skutečně je  - o médiích a jejich manipulaci. Ostatně to přiznává i sám autor článku: "vycházeli jsme z přesných citací, které jsme zasadili do kontextu s ohledem na tu současnou společnost a politiku". Čili nikoli fakta, ale jejich interpretace. Většina včerejších diskutujících knihu nikdy neviděla, ale samozřejmě si udělala dle článku ten "správný" názor.  (na rozdíl od redaktora to vím - kniha byla od samého počátku koncipována jako malonákladová - diskutujících bylo přes 1600 do chvíle, kdy jsem ji přestal sledovat (a to diskuse na dalších webech nepočítám). O takových prodejích si jako nakladatel mohu nechat jen zdát... Od chvíle, kdy v květnu vyšla, se prodal jen zlomek tohoto čísla. Ostatně o diskusi lze jen stěží mluvit - sestávála z 90 % z urážek a vulgarit. Je symptomatické, že jsem zval diskutující na představení knihy - kolik myslíte, že jich přišlo? (0).

0 0
možnosti
B

bludvik

11. 6. 2009 12:23
Re: Názor nakladatele

Původně jsem Hájkovo tvrzení o tom, že on určitě nepochází z opice, považoval za úplnou pitomost. Po zveřejnění některých jeho dalších názorů ale měním názor - asi je opravdu výjimkou, protože něco takového, jako on, by evoluční proces musel už dávno vyřadit :-)). Jako nevěřící si potom sice vznik Hájka vysvětli nedovedu, ale pokud chtěl svou osobou propagovat Boží dílo, udělal mu zatraceně špatnou reklamu :-)).

0 0
možnosti
FF

fleret1

11. 6. 2009 12:11
Hajek je paranoik -

0 0
možnosti
DA

don Alojz

11. 6. 2009 12:25
Re: Hajek je paranoik -

A ty moron

0 0
možnosti