Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pecina: Na zákaz Dělnické strany využijeme všechny argumenty

Pokud se prokáže spojitost mezi lidmi obviněnými při včerejší policejní akci a Dělnickou stranou, ministerstvo vnitra to určitě využije při chystaném návrhu na zrušení strany. Ministr Martin Pecina to řekl iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

janovak

Snad se toho dožiju!

Pane Pecina, vy budete jednou postaven před soud a budete se zodpovídat za zneužití funkce a potlačování základních lidských práv a svobod! Pamatujte si dobře, že nesmysl, jako byla "sametová"  revoluce už nebude! Pamatujte si dobře, že vy a vám podobní lidi  budete souzeni a  potrestaný za potlačování listiny základních lidských práv a svobod a neprojde vám to tak "sametově", jako to prošlo soudruhům za to, že dobrovolně předaly moc ! Doporučuji vám, aby jste si zjistil pravej význam slova REVOLUCE !  Ono to  k tomu spěje, neustálým zvyšováním nevýrobní složky (mocipánů) díky jejich platům, rentám na úkor vykořisťování  výrobní složky a  pracujících lidí ! !!!!!!

0/0
11.6.2009 20:42

Pretor

Re: Snad se toho dožiju!

Jane Novaku,

nic ve zlém, ale jste úplně mimo :D. Můžete mi prosím sdělit v čem spočívá Pecinovo porušování zákl. lids. práv?? Když odejmu tento váš první nesmysl, tak mi tam zbývají už jen samé výhrůžky. Že vy jste členem DS? Ti mají také ve zvyku jen vyhrožovat. Než se zde budete opírat o základní lidská práva, tak si prosím přečtěte programové prohlášení DS, prohlédněte si pár fotek s členy DS jak hajlují na nelegálních koncertech, projděte si pár trestních záznamů těchto členů (upřímě by mě udivilo, kdyby jste našel jedno bez trestního záznamu - nepočítaje mladé děti, kteří se k nim přidali) a jsem si jist, že už existují i důkazy o jejich násilných činech. Jestli strana s takovými členy by neměla být zrušena, tak pak už žádná. Ovšem pak by tato již tak, vším tím politickým handrkováním, oslabená země, byla výsměchem modeního věku. To prostě nelze dopustit !!! Já panu Pecinovi moc fandím a všem, kteří ho v jeho činnosti podpoří !!!

0/0
3.8.2009 13:09

Pan Navratil

Re: Snad se toho dožiju!

Já ten nick čtu spíš jako Janovák, čili obyvatel Janova, než jako Jan Novák.

0/0
3.8.2009 13:41

Pretor

Re: Snad se toho dožiju!

Omlouvám se, stane se :)

0/0
3.8.2009 13:56

cibich

..Tak zakážou internet ,no

Zakažte jí a oni založí novou. Po internetu se domluví!..........

0/0
11.6.2009 20:39

Péťa.

Re: ..Tak zakážou internet ,no

Já mám pocit, že už o tom Prcina uvažuje.

0/0
11.6.2009 20:41

Rokoko12

Re: ..Tak zakážou internet ,no

Lidi se domluvili drive bez internetu, tak proc by to nezvladli i dnes.

0/0
11.6.2009 20:46

Pretor

Re: ..Tak zakážou internet ,no

Takto to nelze interpretovat. To co říkáte je každému jasné, ale to v ŽÁDNÉM případě nemůže být důvod pro to, aby mohli dále pokračovat v jejich nechutné činnosti. Uvědomte si, že ikdyž se domluví (ať už jakkoliv), tak vždy musí mít soupisku členů. A hlavně, pak už to rušení půjde jak po másle. Sice to bude trochu fraška, ale pořád lepší než nic. A myslím, že pokud by taková šaškárna trvala opravdu dlouho, tak by se jednoduše přijala nějaká novela volebního zákona a voila - problem solved. Já v náš stát věřím !!!!

0/0
3.8.2009 13:16

Péťa.

Demokracie jak vyšitá

Je mi na blití z toho, co se tu dvacet let po tom jejich slavném převratu děje.

http://radicalboys-brux.com/web/component/content/article/1-latest-news/196-akce-power.html STB byli břídilové!!! (blicí smajlík)

0/0
11.6.2009 20:38

daemon

Papírový zákaz nic neřeší

Je to Potěmkinova vesnice. Zakazovat Dělnickou Stranu není řešení toho problému, proč ta strana vznikla a má dokonce voliče. Je to snadný a viditelný krok, který pomůže ČR v zahraničních jednáních ALE je na úkor slušných občanů, kteří musí trpět sousedství s cikány. Pokus o zákaz DS je tu proto, že vláda PROBLÉM s CIKÁNY ŘEŠIT NEHODLÁ.

0/0
11.6.2009 15:05

Pretor

Re: Papírový zákaz nic neřeší

Já se vždy podobným příspěvkům směji, ikdyž nutno říct, že když si hned v zápětí uvědomím kolik takových, kteří se absolutně neorientují v pojmech jako Evropská unie, Mezinárodní smlouvy apod., je mi trochu smutno a není také divu, jak to tady pak vypadá. To fakt nikoho nenapadne, že takovéto "vystěhujeme nepřizpůsobivé" ani nelze realizovat?? Už dávno jsme vázáni systémem mezinárodních smluv o dodržování základních lid. práv a svoboc a tak není možné něco takového podniknout aniž by se ČR ocitla na samém dně Evropy (ve smyslu, že by po nás všichni plivali). To prostě nelze !! Takže jediné co je možné, je potírat efektivněji kriminalitu jako celek (bez rozdílů) a změnit systém sociálních dávek a motivační systém pro nepracující. To jsou jediné možnosti. A takto DS prostě vůbec neuvažuje. Ta to prostě chce vyřešit jak ve středověku - což také svědší o duševních chorobách jejich vedení. Já jsem pro, aby se zvětšily kapacity (hodně) věznic a aby si pak vězni museli nucenými pracemi na seb

0/0
3.8.2009 13:55

--Judith--

Jestli pan Pecina nevyházel diletantské úředníky,

kteří žalobu zpackali, zpackají ji i tentokrát. Nekompetentními lidmi, jak se zdá, se státní správa jen hemží. V mé firmě by nedostali ani místo uklízečky.

0/0
11.6.2009 12:37

Rokoko12

Re: Jestli pan Pecina nevyházel diletantské úředníky,

Jsem pro, zkuste nabor uklizecek v Palestine.

0/0
11.6.2009 20:43

iDaddy

Zakažte jí a oni založí novou. Po internetu se domluví!

Komunistům velmi vadil Havel a lidé kolem něj. Jenže zjistili, že když jej zavřou - stává se "mučedníkem" a je to ještě horší. Když jej veřejně pomluví, lidé se o něj o to více začnou zajímat. Tak to nakonec nechali být. Schopný a užitečný se prosadí, neschopný a zbytečný zanikne.

Komunisté byli o hodně chytřejší, než myšlenky a názory, které jsem právě dočetl!

(blicí smajlík) (blicí smajlík) (blicí smajlík) (blicí smajlík)

0/0
11.6.2009 9:38

--Judith--

Re: Zakažte jí a oni založí novou. Po internetu se domluví!

Komunisté to nenechali být, ale Václava Havla zavřeli. A pomlouvali ho. Reklamu mu udělali, aniž by chtěli, to je jisté!

0/0
11.6.2009 12:39

A fallen warrior

Re: Zakažte jí a oni založí novou. Po internetu se domluví!

Komunistum veskrna nikdy nevadil. Poskytoval jim informace z jeho pobytu u strejce Milose v SRN, kterej musel po valce utect, pac udaval Gestapu. Vasek byl loajalni donasec a jeho zavreni byla jenom zaminka a propagace, nebot uz v listopadu sami komuniste organizovali petice za jeho propusteni, neb bylo domluveno, ze on, jako mluvci charty77(organizace zalozena cleny KSC za ucelem kadrovych zaloh, plus nekolik skutecnych antikomunistu, kteri ale casem podpis odvolali, Hucin, Dolejsi, Vanek a pod) prevezme vladu a bude skakat jak komanci piskaji jenom proto, ze komanci znici dukazy o kolaboraci jejich familie s Gestapem a tudiz se na jejich majetek nebude vztahovat Benesuv dekret a on ho muze dostat zpatky, po cemz celej zivot touzil..blijic smajlik..Rv

0/0
11.6.2009 20:46

iDaddy

"Na zákaz Dělnické strany využijeme všechny argumenty,"

!!!! - Jedním ze zadržených je totiž také Vilém Farkač z kapely Attack. Ta by měla za několik týdnů vystoupit při akci Dělnické strany na oslavu úspěchu ve volbách do Evropského parlamentu. - !!!

NO, TO JE UŽ ARGUMENT!!!!!

0/0
11.6.2009 9:32

iDaddy

Pane Pecino, ač bych DS nevolil, připadá mi to jako

"hledání biče na psa". Rozhodně Vaše vyjádření nemá nic společného s demokratickým myšlením. Buď ta strana provádí nepovolenou činnost - pak o tom nemluvte a soudně ji zakažte, nebo trestnou činnost neprovádí a pak mlčte a nechte jí být!

Vaše vyjádření o jemně pozmněněno "fašistických vejcích" bylo stejné.

Jestli Vás navrhla ČSSD, je nevolitelná!

0/0
11.6.2009 9:26

Pretor

Re: Pane Pecino, ač bych DS nevolil, připadá mi to jako

Promiňte, ale já jsem rád, že se o tom veřejně mluví....Kdyby ne, tak byste neměl možnost se k tomu vyjadřovat, že..A jinak je jasné, že po prvním fiasku možná panuje určitá nejistota o důkazních hodnotách jednotlivých skutečností, takže se nedivím a naprosto to schvaluji, že se to takto avizuje...navíc to může pomoct při shánění dalších svědků.

0/0
3.8.2009 13:40

ruzovy.svetr

Heidrich i Čepička

byli samozvané figurky , které si mysleli že tu jsou navěky a můžou zabíjet lidi , každý po svém, dle libosti. Dnešní figurky typu Pecina či Kocáb jsou uplně stené. Fischer by si radši měl řešit problémy doma v Izraeli. Myslím, že tyto protičeské loutky stejmě jednoho dne budou viset.;-€

0/0
11.6.2009 9:22

Pretor

Re: Heidrich i Čepička

"Fischer by si radši měl řešit problémy doma v Izraeli" - Aha...myslím, že máte špatnou přezdívku. Výstižnější by bylo "Nácek" a rovnou by to nikdo nečetl a nemrhal svým časem :o

0/0
3.8.2009 13:45

Tetex

Státní diskriminace...

... v akci. (blijící smajlík)

0/0
11.6.2009 7:14

Deliveres

Pecina by se neměl chcvástat

ale raději myslet. Kde ty argumenty chce vzít, když program strany i její veřejné projevy jsou v mezích zákona? Chce snad fábulovat nějaké údajné spojení s nezákonnými uskupenémy? Nebo jeto biřici v Bartolomějské vymlátí z těch 10 zadržených nějaké přiznání?

0/0
11.6.2009 4:24

l e o

Žáááán!

To pseeeci neeeni modejni a take neeechodiii se, aby seee spoootina hufovala ci organisssovaaala!

:-P

0/0
11.6.2009 2:08

cizinec je našinec

nechápu jak na ten

svůj "národně sociální program" můžou vůbec někoho utáhnout...ten program to je prostě výsměch zdravému rozumu;-D

0/0
11.6.2009 0:01

iDaddy

Je, máte pravdu, jenže současná práce

českých parlamentních politiků také! A v lidech vzniká naprosto normální REAKCE. Stejně, jako v Německu v roce 1933! Životaschopnost DS je pouze zásluhou parlamentních politiků!

0/0
11.6.2009 9:29

Pretor

Re: nechápu jak na ten

Naprostý souhlas R^

0/0
3.8.2009 14:24

EasyR

Roztlemený Pecina

jistě ne náhodou připomíná soudruha Noska... :-/

0/0
10.6.2009 23:48

ChorcheCh

Stejně se divim romům...

Při tak malé volební účasti bílých by se do europarlamentu určitě dostali R^ A ještě by shrábli balík peněz.

0/0
10.6.2009 23:27

l e o

to je pravda

Roma na Hrad!!

0/0
11.6.2009 2:11

ChorcheCh

Hmm

Dělník bude u nás brzo zakázané povolání... No neva, tak budem všici manažéři :-)

0/0
10.6.2009 23:24

;-)

Re: Hmm

už dneska se v některých firmách uklízečce říká  "manipulantka podlahových krytin"  nebo "manažerka čistoty pracovního prostředí". Už dneska je každý druhý dělník manager;-) ....třeba to jednou přejmenuji na Manažerskou Stranu....MS

0/0
10.6.2009 23:32

Shkarohleed

Ať zakážou radši komouše!

Proč se už dávno nevyužily všechny argumenty na zákaz komunistické strany?;-O[>-]

0/0
10.6.2009 23:23

banánovník

Re: Ať zakážou radši komouše!

tady nejsi v rusku;-D

0/0
10.6.2009 23:24

ChorcheCh

Re: Ať zakážou radši komouše!

Komunistická strana je klíčová pro fungování tohoto státu.

0/0
10.6.2009 23:25

banánovník

Re: Ať zakážou radši komouše!

pst, to je zpráva tajné;-D!!

0/0
10.6.2009 23:27

;-)

Re: Ať zakážou radši komouše!

.....vždyť o tom byla sametová revoluce - taková gentlemanská dohoda - my se vzdáme dobrovolně moci, a vy nás necháte žít a nebudete nás věšet na lampách;-)

20 let to nikomu nevadilo, a nejednou je to dneska všude samý bojovník proti komunismu a za zákaz KSČM......a nejhorlivější jsou bývalý komunista Štětina a bývalý svazácký funkcionář Mejstřík;-D

0/0
10.6.2009 23:38

Rokoko12

Argumenty;

A jake argumenty, by to mely byt? Mozna i takovy, ze spicka krumpace se napadne shoduje s nacistickym symbolem? No u nas je mozne vse,vazne zeme neomezenych zakazu a prikazu, no jo ale jeste k tomu potrebuji ty poslusne.Jak je mozne, ze volice nemohou dodatecne dopsat do volebniho listku,kdyz ma pravo volit, to zakon nedovoluje ale na druhou stranu dovoluje, zrejmne ke zkresleni vysledku voleb,lidem vubec nevolit.S tim, by se melo jit na Strasburk. To by se asi zdejsi zakonodarci podivili,jaky je v ceskem Kocourkove poradek k zachovani pseudodemokracie. Asi by bylo lepsi pro DS,vybrat novy nazev pro stranu ale bude to tezke,vystihnout pojmenovani strany na vecne tema,odpor proti , vcerejsim, dnesnim a budoucim,neznicitelnym,komunistickym i postkomunistickym sklerotickym vych.....m.

0/0
10.6.2009 23:17

banánovník

Re: Argumenty;

no on je odpor a odpor a tim ti každej utře víš co, přece jenom od hitlera neni zas tak daleko, teď se slavil zase den d (obamovo výstup neměl chybu, ten člověk no brr, nechtěl bych být v americe) a ta strana to ještě dává tak blbě najevo, že je prostě pochytaj a trochu kolem toho budou tancovat, chytrej člověk klade odpor jinak, nepoužívá banky apod;-D

0/0
10.6.2009 23:23

Rokoko12

Re: Argumenty;

Nase pseudodemokracie je pro kocku, kdyz uz si do te EU vlezli, tak at se drzi urcitych demokratickych reguli.Vite, ze jsem zatim neslysela, ze by v Nemecku zakazali NPD nebo DVU? A,ze by tady policie zatykala cleny NPD stylem jako u nas a  jeste k tomu maskovani jak Ninjove, to take ne! A tresty, ze neschazi mnoho a je to jak za vrazdu, tak to je ucelovka na politickou objednavku.Jiste, utre mne kazdy, jenom kdyz se utrit necham,utirani mam za sebou uz za legalnich komancu.

0/0
11.6.2009 0:20

l e o

svata pravda

R^

svoboda nazoru -> ZAKLADNI KAMEN DEMOKRACIE = nesdilim tve nazory, ale je NEPRIPUSTNE, aby jsi je nemohl svobodne sirit

0/0
11.6.2009 2:16

cizinec je našinec

slib novodobých pionýrů

Má generace představuje novou kulturu, která převezme zodpovědnost za vedení této země.Hlásím se k národnímu socialismu.

Odmítám současný kapitalismus a předešlý komunismus. Tyto ideologie vážně poškozují principy zdravé společnosti.Věřím v kulturní revoluci – definitivní odklon od materialismu a návrat k tradičním hodnotám, které jsou v rovnováze mezi hmotou a duchem, mezi materialismem a idealismem.Národně socialistická revoluce vychází z mého srdce, nezatíženého materialismem ani jiným otroctvím, způsobeným mocí kapitálu, tříd nebo korporací.Jako člen Dělnické mládeže budu pracovat pro změnu myšlení lidí, protože jedině tak mohu docílit změn hodnot ve společnosti, v souladu s mým světonázorem.Tento můj dějinný úkol je nevyhnutelný pro lepší budoucnost a jednotu národa, k zachování důstojnosti lidské bytosti..

0/0
10.6.2009 23:12

cizinec je našinec

Re: slib novodobých pionýrů

Poznámka: Každý člen Dělnické mládeže se k výše uvedenému prohlášení přihlásí svým vlastnoručním podpisem na legitimaci hnutí. Průkaz DM tak nebude sloužit jen k identifikaci člena, ale i jeho životního postoje.....:-)

0/0
10.6.2009 23:12

banánovník

Re: slib novodobých pionýrů

obrázek tý legitimace by byl? já jenom jestli tam neni orlice třeba;-D

0/0
10.6.2009 23:16

;-)

Kulturní revoluce......

.....kde jsem to jenom už slyšel.....?

0/0
10.6.2009 23:19

rozhorceny predstavitel 20 verze

Re: Kulturní revoluce......

Sakra ani tohle neznám..:-) i to se mě líbí.Musím tu knihu sehnat(jestli ji už nezakázali)

0/0
11.6.2009 2:08

l e o

jojo

zni to zajimave R^

0/0
11.6.2009 2:18

Tetex

Re: slib novodobých pionýrů

Něco na tom je.

0/0
11.6.2009 7:34

Pretor

Re: slib novodobých pionýrů

Jo no něco na tom opravdu je. Něco zatuchlého :D

0/0
3.8.2009 13:34

cizinec je našinec

program dělnické mládeže

to se člověk pobaví:-)

Naše země patří pouze nám, ne přistěhovalcům a lidem odlišné národnosti. Vlastnit půdu a disponovat s ní mohou jen čeští občané...Způsob rozdělení státní moci vychází z principu rodiny: respekt k hlavním autoritám, poslušnost a řád. Osobní schopnosti a charakterové kvality jsou podmínkou k vedení masy...Důsledná nacionalizace školství a reforma osnov, která povede k efektivní výchově. Odbourání zbytečných oborů, jejichž absolventi nemají uplatnění. Školství musí probouzet v mládeži sounáležitost a hrdost k vlastním předkům, ne vyučovat v duchu kosmopolitismu..Nacionalizace sdělovacích prostředků. Není přípustné, aby byla média v rukou cizinců... Garantem historického výkladu je národ a jeho myslitelé, nikoliv menšiny a cizí ideologie, politické nebo náboženské zájmy...

0/0
10.6.2009 23:06





Najdete na iDNES.cz