Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zelení se v eurovolbách spálili, podle politologa v podstatě končí

Stranu zelených čeká perné léto. Po prohraných eurovolbách přišla o předsedu Martina Bursíka. Stranu prozatím povede bývalý ministr školství Ondřej Liška. Podaří se zeleným odvrátit pád a získat v podzimních volbách potřebných pět procent? Podle politologa Josefa Mlejnka jen stěží. "Zelení de facto končí," míní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vypsanafixa

OSOBNOSTI BYLO DOST

Strana zelených měla osobností dost, ale lokální mafie nebo Bursíkovci je nepouštěly na kandidátky na přední místa. Po Teplickém sjezdu z nich asi polovina odešla. Do DSZ odešel Křivka, Šteg, Solis, Vondrouš, na těch je možné stavět. Kdo je to Zubová, Koval a Soukup, to zatím není jisté.

0/0
12.6.2009 3:39

mobidik

Po odchodu Bursíka a Kateřiny mají zelení šanci!

Jejich jedinou cestou k úspěchu podle mne ale může být jedině to, že se 3 strany zelených spojí v jednu stranu, zvolí si dobré vedení a nebudou se hádat, vylučovat, budou demokratickou stranou, kde jiný názor neznamená nepřátelství! Vylučování a autoritářství by zelené zahubilo. Můj názor.

0/0
11.6.2009 6:33

Shadow stalker

Komentáře k malým stranám jsou stále stejné

Podle mého názoru existuje soustavná snaha "zničit" malé strany (a nemusí jí jen o zelené, ale třeba o Unii svobody atd.) podobnými zprávami. Zjevně existuje lobby, které by vyhovovalo, aby ve sněmovně byly max. tři strany. Já si naopak myslím, že je to to nejhorší, co by se mohlo občanům stát - určitá roztříštěnost parlamentu totiž minimálně pomáhá tomu, aby tolik nebujela korupce. Pokud by volby měly dopadnout tak, že po nich bude vládnout velká koalice, tak tedy potěš...

K zeleným - ve většině evropských zemích podobná strana v parlamentu je, hlásit její konec je tedy zcela zcestné...

0/0
10.6.2009 11:05

Yurek

Re: Komentáře k malým stranám jsou stále stejné

Já bych spíš řekl, že zaplaťpámbu jdou Zelení Khmerové do háje. Zaškodili si, zasmrděli, přispěli ke snížení kvality života...

Smetiště dějin je jediné správné místo, kam patří.

A o Berousíka se Topolánek postará.

0/0
10.6.2009 11:07

Ludwar

Re: Komentáře k malým stranám jsou stále stejné

chuju ošklivý

0/0
10.6.2009 12:39

ppelc

Re: Komentáře k malým stranám jsou stále stejné

Ja bych rekl, ze SZ znicil extremismus Kuchtove, hysterie Jaques, naivita Stehlikove, a vymazanost Zubove a Jakubkove. Nesvalujte to na nakyho vnejsiho nepritele...  /Vono to ted vypada, ze mam neco proti zenam, to je jen nahoda. Napr. Vlasta Parkanova je muj nejoblibenejsi politik./

0/0
10.6.2009 12:44

Montaigne

Re: Komentáře k malým stranám jsou stále stejné

Bravo Pelci, k té bezpáteřní politické turistce a barové zpěvanduli ti gratuluji!R^;-D

0/0
10.6.2009 22:35

JTB

Re: Komentáře k malým stranám jsou stále stejné

Naprostý souhlas. Vítězství ODS je sice celkem příjemná špička ledovce, ten zbytek zpráv z letošních voleb je ale spíš tristní.

0/0
10.6.2009 13:30

doslokchybe

Velmi pikantní a zajímavé informace o Kateřině Jaujau

Jsou zde v diskusi pod tímto článkem. Zdá se, že pod tím nickem "policista" se skrývá vyšetřovatel nebo někdo takový. Odkaz zde: R^ http://tinyurl.com/klqegr R^

0/0
10.6.2009 9:56

Kmet na Razgrad

Horší se to

Nedávno Káča nevěděla, co je to biomasa, teď už samou inteligencí ani netrefí do dveří. Kdo nevěří, ať se podívá na záznam v čase 3:09. Kudy se tam jde?;-D

http://archiv.nova.cz/multimedia/televizni-noviny-8-6-2009.html

0/0
10.6.2009 9:40

Wolfsteen

Zelení

Po tom co zelení v naší politice předváděli zejména pak K. Jaujau a Bruslík, jim přeju aby se odebrali do politického propadliště. Na druhou stranu je mi líto lidí, kteří jim při posledních volbách dali hlas a doufali, že do zatuchlých vod české politiky přinesou změnu...

0/0
10.6.2009 9:39

meereg

Ano!

Nechte Kateřinu Jacques va vedení strany Zelených.To je totiž jediná jistota,že půjdou opravdu ke dnu.........

0/0
10.6.2009 9:31

Sunny29

Re: Ano!

Měla to vzít po Bursíkovi, pak by to byla tutovka.

0/0
10.6.2009 9:48

Hansus

Re: Ano!

Věřím,že se najdou lidé, vzděláni a inteligentní, kteří pozvednou tuto stranu na úroveň vyšší, než měla v létech 2006, aby plnila roli stran stejného typu, které jsou obvyklé v EU. A uvědomit si prosím, že jaderná energetika je základem zdroje elektrické energie dneška i v budoucnosti (jaderná fúze prvků, či jiný způsob, který ještě nebyl vynalezen), je třeba propagovat čistší ovzduší našich měst, čistých vod, ale vše na vědeckém základě, a ne na chimérách.....

0/0
10.6.2009 10:09

Yurek

Re: Ano!

Takoví tam už z postaty nejsou a nikdy nebudou. Kdo opravdu myslí, nikdy nemůže být "zelený".

0/0
10.6.2009 11:09

medved

Snad se povedlo

Snad budou mít pravdu, že je Bursík dovedl do propadla dějin. Dělal pro to co mohl.

0/0
10.6.2009 8:52

Zirkon

Pane bože, jen aby to byla pravda !

Zelení jsou v jistém ohledu nebezpečnější než komunisté.   Komunisté se  historicky  znemožnili  a  těžko  mohou oslovit mladé rozumné lidi.

Zelené  náboženství  rafinovaně  slibuje rádoby  vědecky  podložené cíle ( případně  hrozí rádoby vědecky podloženými hrozbami ), jejichž  reálné dosažení ( nebo  katastrofické dopady)  nelze ověřit v praxi. A to ani v horizontu staletí. Kdyby například opravdu nastalo extrémní globální oteplení, tak  příčinná souvislost s  antropogenním CO2 zůstane  stejně navždy  jen neověřeno  hypotézou.

Zelení v podstatě  používají stejné  metody jako klasické  církve. To je  velice  chytré, vypadá to ušlechtile,  a lze tím ovlivnit  masy lidí, kteří  sice  nejsou  hloupí ani  nevzdělaní, ale  chybí jm schopnost kritického  myšlení.  (po staru - zdravý selský rozum) 

Jinými slovy, škodlivý potenciál  Zeleného náboženství je obrovský. Když se na čas, alespoň dvě  volební období, vypaří, tak to  bude jen dobře.

0/0
10.6.2009 8:42

Dr. Fe1

Re: Pane bože, jen aby to byla pravda !

A v čem spočívá ten škodlivý potenciál ? To že bysme měli lepší životní prostředí je podle vás škodlivé ? Jste vůbec normální ?

0/0
10.6.2009 9:22

Mik8

Re: Pane bože, jen aby to byla pravda !

Politika současných zelených vede k zhoršování životního prostředí, ne k zlepšování.

0/0
10.6.2009 9:27

Standa17

Re: Pane bože, jen aby to byla pravda !

Vam to, doktore, tezko vysvetlovat. To byste musel mit, jak autor spravne pise, alespon spetku toho selskeho rozumu...

0/0
10.6.2009 9:28

buxus

Re: Pane bože, jen aby to byla pravda !

Kdyby měl, tak by pochopil, že hlásání dobrých úmyslů zdaleka nestačí a že snaživý zelený blbec napáchá víc škod, než kdokoliv jiný.

0/0
10.6.2009 9:31

Yurek

Re: Pane bože, jen aby to byla pravda !

Já bych si dokonce dovolil říci, že jeden snaživý zelený blbec nadělá víc škody, než pět Černobylů.

0/0
10.6.2009 11:10

Jannynov

Re: Pane bože, jen aby to byla pravda !

Zirkone, naopak. Kritické myšlení do tohoto prostoru vneslo právě křestanství.

Již první teologové a pak i další v dějinách se mu věnovali a stalo se nástrojem dalšího vývoje křestanské teologie a pak i dalších věd.

Znáte jména jako sv. Augustin, nebo Irenej ? I na wiki je najdete.

Příměr se zelenými je naprosto vedle. :-)

0/0
10.6.2009 9:49

honza158

Snad to bude pravda

Doufam ze se prognoza vyplni

0/0
10.6.2009 8:04

moopy2

Re: Snad to bude pravda

taky jim držím palce

0/0
10.6.2009 8:06

Mak1

Jak je možné, že tak úžasná strana,

kterou podpořil i pan Havel končí ......;-D

0/0
10.6.2009 8:04

kulivokkk

Re: Jak je možné, že tak úžasná strana,

ber to s rezervou, Havel je senilní a neví co dělá. Je rád že udrží stolici a moč;-D, ale pokud to byl polibek smrtiR^, tak jsem rád, tuze rád:-);-)R^R^R^

0/0
10.6.2009 8:21

medved

Re: Jak je možné, že tak úžasná strana,

Podpořil i ODS

0/0
10.6.2009 8:53

Dr. Fe1

Re: Jak je možné, že tak úžasná strana,

Tak to je drsný. Upřímou soustrast Topolánkovi.

0/0
10.6.2009 9:23

JosefŇ

zeleni již né.

Kačena Biomasa za chvíli porodí, vyhlidne si nějakou protestní akci, naloží malého Bursíka do kočárku a hajdy zbírat politické body.

0/0
10.6.2009 7:59

buxus

Re: zeleni již né.

No nevím, jestli to zabere. Když někoho okrade podvodník nějakým trikem, tak už to musí být hodně velký ťulpas, aby na identický trik naletěl znovu.

0/0
10.6.2009 8:09

JosefŇ

Re: zeleni již né.

V České kotlině by to nebylo nic nového, bohužel. I když jsem to samozřejmě myslel v legraci.

0/0
10.6.2009 8:20

buxus

Re: zeleni již né.

Já vím, že v legraci - i když zoufalý politik odstavený od koryta je schopný lecčehož.

0/0
10.6.2009 8:26

orinka3

a co pan Kocáb?

jakoby se po něm zem slehla.

0/0
10.6.2009 7:58

Smitec

Re: a co pan Kocáb?

kocáb nebyl ve straně! Jen ho jmenovali za ně jako ministra (nestraníka)

0/0
10.6.2009 8:02

buxus

Re: a co pan Kocáb?

Ale neslehla. Včera byl vysmátý v ČTV v programu Karla Šípa. Když začal vykládat, jak ho okolí přemlouvalo, aby toho ministra vzal (jako že nikdo lepší na tu funkci nebyl) a jak on až po velkém váhání vyhověl, tak jsem to vypnul; neměl jsem na to žaludek. 

0/0
10.6.2009 8:07

fox10

ještě

přidejte se Cyrile !!!!!!

0/0
10.6.2009 7:58

Leopardo di Kardio

.. podle politologa v podstatě končí.

Však už je na čase.. R^

0/0
10.6.2009 7:57

Helena1

Co jsou to "zelení"?

Ano, Strana zelených, v podstattě banda zločinců, končí. Ale měl by někdo obhajovat přírodu a život lidí. Ale kdo?

0/0
10.6.2009 7:41

moopy2

Re: Co jsou to "zelení"?

hlavně ne zelení!!

0/0
10.6.2009 7:52

buxus

Re: Co jsou to "zelení"?

Hlavně ne jacíkoliv lidé (ať si říkají jakkoliv), kteří budou fundamentalisticky prosazovat jen svou zjevenou pravdu, o které odmítají diskutovat. Hlavně ne nejrůznější exoty, kteří proti zprávě vybraných odborníků České akademie věd nejsou schopni postavit argumenty a snaží se ji smést ze stolu politickým tlakem. Hlavně ne už bývalé učitelky, které se zitomosti typu biopaliva, kde na výrobu jednoho litru biopaliva se musí v celém cyklu otočit násobek energetického ekvivalentu s příslušnými násobnými exhalacemi.

0/0
10.6.2009 8:04

fox10

Re: Co jsou to "zelení"?

vodník ;-D

0/0
10.6.2009 7:57

saho1

Re: Co jsou to "zelení"?

pod-vodník;-)

0/0
10.6.2009 8:51

36903690

Jsem přesvědčen,že zánik zelených zahajila sama

zelená "Biomasa" svým vystoupením u pana Krause.

0/0
10.6.2009 7:26

Helena1

Re: Jsem přesvědčen,že zánik zelených zahajila sama

Ba ne, to už byla jen třešnička na smradlavém dortu.

0/0
10.6.2009 7:42

papros

Re: Jsem přesvědčen,že zánik zelených zahajila sama

To je tak, když se sereš do něčeho, vo čem nemáš ani šajnu. Ale jak je vidět, dá se tím docela dobře živit, dokud to všichni neprokouknou....

0/0
10.6.2009 7:44

Tondach

Re: Jsem přesvědčen,že zánik zelených zahajila sama

Zánik zelených začala Kuchtová, pokračovala v něm nepřetržitě Zubová se svým nepovedeným klonem Jakubkovou a Kateřina s biomasou už byl jen slavný konec ! Tak skončí každá strana, která bude mít ve vedení polovinu ženských ! Ty nikdy nevytvoří partu ! Zvláště, když se šéf zaplete s jednou z nich !

0/0
10.6.2009 8:07

černej oes

Zákony nazelenalé

Teď ještě zrušit všechny nesmyslné zákony které prosadili a na světě bude o poznání lépe.

0/0
10.6.2009 7:24

ides

Re: Zákony nazelenalé

Jejda tak to je nejlepsi zprava dnesniho dne ;-D

0/0
10.6.2009 7:30

a co třeba

Konečně dobrá zpráva pro přírodu a lidi ....

Zelení končí....už nebudou nesmyslné projekty biomasa, už nebeude bionafta vyrobený litr za dva litry normální nafty, všichni si oddechneme, skončí šílenosti....ale neztrácejte naději, on se zase nějaký ambiciózní debil v zeleném najde !!!

0/0
10.6.2009 7:16





Najdete na iDNES.cz