Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jihlavou i přes zákaz pochodovalo 150 neonacistů, policie dva zadržela

Jihlavská radnice rozpustila ohlášenou akci neonacistů, kteří chtěli uctít památku Hitlerových vojáků. Sešlo se jich 150 a i přes zákaz prošli městem. U hřbitova na ně čekaly dvě stovky antifašistů a Romů. Za přítomnosti 700 policistů k žádnému střetu nedošlo, na služebně skončili dva neonacisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

66-Fuck-Fascism

150 nácků = 150 mindráků

http://webtv.idnes.cz/?relation=V090519_141859_tv-zpravy_sha

0/0
21.6.2009 10:37

Dave70

Dodatek

Kodex diskutéra článek č.3. a 4. Posuďte sami jestli se nějaký článek nevymazaný redakcí nechová v rozporu s těmito články kodexu. Nejeden je namířen proti DS. 

0/0
8.6.2009 10:31

Dave70

Tolerance

Po přečtení diskuze k průvodu "neonacistů" jsem smutný. Politické harašení v tomto státě je tak vyspělé, že se nedivím takovýmto pochodům. Akce vyvolává reakci. Souhlasím s tím, že srocení odpůrců pochodu nebylo povolené a proto se s nimi mělo tak jednat, ale na druhou stranu vzniká otázka proč vůbec vznikl pochod DS? Chtěli něco říct a bylo jim to znemožněno. Proč? Navíc připomínky typu, že jsou to nezaměstnaní. Jak to ten dotyčný co to napsal může vědět? A kolik bylo nezaměstnaných na druhé straně odpůrců? Spousta otázek na které přispěvatelé tohoto fóra ani neznají odpověď. Staré přísloví" kdo chce psa bíti, vždy si hůl najde" platí beze zbytku. Je pravda, že dokud si neuděláme pořádek před svým vlastním prahem, nemáme právo něco říkat o druhých. Prosím Vás neurážejme se!!!  Nesouhlasím s násilím a nesouhlasím s naší pseudo demokraciíí. Kde je hlásaná svoboda slova když cenzor vymaže příspěvek? Je mi smutno.

0/0
8.6.2009 10:22

ThaTchmoud

Nechte už radikály radikálama

Mají stejná práva, jako všichni ostatní. Pokud nedochází k fyzickým útokům na kohokoliv, nebo ničení majetku a akce je řádně nahlášená, policie ani magistrát nemají co zasahovat. Maximálně tak proti odpůrcům, kteří v drtivé většině případů své protiakce vůbec nehlásí (jedná se tedy o nedovolené shromáždění). Jen tak se objeví, provokují a vyvolávají nepokoje, které pak medii značně zkreslené vídáváme v TV. Když šli OS-DS sbírat odpadky po narkomanech, město je nechalo dokončit špinavou práci a pak je rozpustili. Proč nevídáme v novinách titulky typu ''Pravicoví extremisté vyčistili park od nebezpečných odpadků" ? Media ohledně radikálů ráda poukazují na to špatné a to dobré úmyslně přehlíží a tutlají. Velmi pochybuju o nezaujatosti českých medií. Mimochodem města na úklid stříkaček a ostatního hnusu po feťácích investují nemalé peníze. OS-DS to dělali zadarmo. Nebuďte slepí a nebaštěte mediím vše co napíší na objednávku politických stran

0/0
7.6.2009 15:18

66-Fuck-Fascism

Kdo nezná svou historii, ten je odsouzen k jejímu opakování

Už nevím kdo to řekl... ale je v tom kus pravdy.

0/0
7.6.2009 12:20

l e o

hlavne ty, co?

;-D

0/0
7.6.2009 14:44

rbursik

vapadají jak parta kominíků

na sjezdü kominickych evropskýc svazů jen kdyby neměly ručičky volšový.

Radim Buršík

0/0
7.6.2009 11:03

Fenix

Dokud neporušují zákony, tak ať si klidně pochodují,

mně nevadí. Kdyby se začli chovat násilně nebo k násilí vyzývat, nechť zasáhne policie. Je to jednoduché.

0/0
7.6.2009 10:55

ropotamo

Re: Dokud neporušují zákony, tak ať si klidně pochodují,

Oni ale zákon porušili... Doufám, že se brzy najde nástroj na jejich eliminování. Je to jednoduché, nacisté jsou rakovinný nádor demokracie.

0/0
7.6.2009 11:28

Fenix

Re: Dokud neporušují zákony, tak ať si klidně pochodují,

Zajímavé, takhle nějak mluvil Hitler o Židech (jako o "vředech na těle národa") . Ale to je tvoje věc, vyznávej si, co chceš.:-)

0/0
7.6.2009 11:35

ropotamo

!!!

Silně nesouhlasím s tím, aby se pár kilometrů odsud promenádovali náckové.

Tyhle parchanty zcela demokraticky rozprášit v samém zárodku!

Proč na ně policie neprovozuje to, co třeba provedli na Czechtechu či jak se ta pařba jmenovala?

0/0
7.6.2009 10:37

Fenix

Re: !!!

Czetech byl v pořádku-měli dostat do hrbu mnohem víc.R^

0/0
7.6.2009 10:40

ropotamo

Re: !!!

Nejsem toho názoru i když mi ta "hudba" jaksi nejde pod nos, jsem na normální bigbít.

0/0
7.6.2009 10:43

Slaine55

Re: !!!

Jelikož z party přiblblejch kašparů strach nejde. Opakem jsou právě náckové, kterých  se páni policisté obávají. O to víc si zaděláváme na průser. Je to smutné.

0/0
7.6.2009 10:46

palach

150???

uz je po nas ;-(

0/0
7.6.2009 9:57

venoch

emoce

Nechapu, jak muze nekdo napsat Hitlerovi vojaci. To ja jsem asi pak byl Husakuv vojak. Byli to obycejni kluci, kteri museli na vojnu, ale bojovali za spatnou vec. Svuj osud si nevybrali a byl jim vybran nekym jinym. Pochodovat jako fasoun na jejich poctu je vysmech mrtvym chlapum, kteri s fasismem meli asi tolik co ja s komunismem u nas. Fuj.

0/0
7.6.2009 3:24

IgorAlelujev

Re: emoce

R^R^R^

0/0
7.6.2009 8:10

sámvelkýmao

Re: emoce

alelujáááááááááááá!;-D

0/0
7.6.2009 9:14

sámvelkýmao

Re: emoce

je to úplně stejný jako když si komunisti udělají mejdan a provolávají tam ty svoje hesla o diktatuře proletariátu a vlastnictví výrobních prostředků pouze pro stát.nebuďte trapný.je mi 50,takže jsem si toho socialisnu trochu užil.a že tu máme tyto skupiny lidí je pouze a jenom vina všech vlád za posledních 20 let,které nejsou zaprvé vůbec kompetentní vládnout a zadruhé když už se k moci dostali neřešili základní věci jako je ochrana osob a majetku před jakýmkoli násilím.a když se občan nedovolá práva u státní moci páč by to byl dozajista rasizmus,tak nám tu vznikají tyto strany,skupiny a podobně.a jestli si myslíte,že se něco vyřeší zákazy a represemi jste na velikém omylu.:-/

0/0
7.6.2009 9:12

sámvelkýmao

Re: emoce

socialismu ale je to jedno stejný svinstvo........

0/0
7.6.2009 9:15

ropotamo

Re: emoce

Ano je to jedna verbež. Východiskem ale je potlačit parchanty podporující komunisty a také ty šmejdy vykopat z parlamentu jako nedemokratickou stranu. Rozhodně ne jít opačnou cestou, tedy tolerancí k nacistickým demonstracím.

0/0
7.6.2009 10:41

ropotamo

Re: emoce

Jsi fakt tak blbý nebo ho ze sebe jen děláš? Pokud by to bylo jak říkáš, těžko s tím spojovat hesla o věrnosti.

Jsi jeden z těch zúčastněných či sympatizujících nacistických kriplů?

0/0
7.6.2009 10:39

premhel

No vida!

Kdyby tu Němčouři znova napochodovali, to by zas bylo kolaborantů :-)

1. skupina by byli tady tihle neogegeni

2. politici typu "u vesla za každou cenu".

Raději nebudu jmenovat, protože to už je tak na nějaký soud ;-D, ale je jich dost napravo a ještě víc nalevo,nebo co to vlastně to ČSSD je.

V[>-]V

0/0
7.6.2009 0:26

venoch

Re: No vida!

Tohle nemusite spojovat s nemci, myslim, ze si tohle ani uz nezaslouzi. Stejne jako tehdy by se stalo z tretiny populace kolaboranti, kteri az by po rozpadu systemu byli prvni, kteri by na ulicich kriceli, jak byl zrudny. Nevim kolik te "fasistice", "komunisticke", "kapitalisticke" spiny nepochazi z Ruska, Nemecka, USA, ale pochazi z nasi lokajske, pokrivene povahy. 

0/0
7.6.2009 3:28

darkbird

Pieta

Nechte mrtvé odpočívat.

0/0
6.6.2009 23:05

sámvelkýmao

Re: Pieta

a nech brouka žít...........

0/0
7.6.2009 9:13

hnupobijce

No

jo, co dobreho cekat od pravice ...

0/0
6.6.2009 22:26

darkbird

Re: No

Hnupe.

0/0
6.6.2009 22:59

sámvelkýmao

Re: No

já se zase nedočkal ničehož dobrého od levice.Rv

0/0
7.6.2009 9:16

kill7

v Jihlavě

byla Gay Parade?

0/0
6.6.2009 22:07

premhel

Re: v Jihlavě

Až večer v Modré ústřici ;-)

0/0
7.6.2009 0:28

P7J

Ani jeden

Když tady veřejně hlísají svoje žvásty komouši tak proč né vygumovaní rádoby náckové. Ani z jedním tím hlásání má osoba nouhlasí. Zrušit OBOJÍ!!!

0/0
6.6.2009 21:53

Slaine55

Re: Ani jeden

Ty hovádko boží. Počítám, že jsi donedávna nikam nepatřil, ale teď kluci z party říkaj, že si fakt dobrej. Ale k věci. Nevím jak ty, ale já jsem slovan a v druhém kole jsme byli odsouzeni k asimilaci či otroctví pro Němce. Tím to vše končí a padá. Domnívám se, že jsi stejný slovanský póvl jako já, tak nevím, proč lezeš do zadku někomu, kdo chtěl tebe a tvou rodinu vymazat z map světa. Chápeš co tu říkám? Slovanskej póvle? Nejsi Němec! Jsi slovanská špína Hitlerem odsouzená k zániku! Do konce života bys pucoval nějakýmu dobytkovy trencle.

0/0
7.6.2009 10:44

strast

Divnost

Jestli tedy někdo spočítal, že jich přes zákaz prošlo 150, proč jich policie nepředvedla 150?

0/0
6.6.2009 21:35

devetsenepocita

jen mě tak napadá

proč MF dnes je nazývá neonacisty,když i sama policie extremisty?já nemám dojem z toho,že když řeknu,že 95 procent cikorek dělá bordel,tak že bych měl být neonacista...

0/0
6.6.2009 21:16

houbickazlesa

Re: jen mě tak napadá

A kdo z nic ty bordeláře udělal, stát a postavení se k menšině , všichni tu žijí v nějakých předsudkách,  bordel dělají všichni a zlodějů je v čechách dost a ještě víc a nejsou jen mezi romy;-(.Ty Čechy nerozkradli.Nikkdo krade míň nikdo víc každopádně uctívat vojáky kteří měli v popisu práce vyhladit čechy nevím nevím postrádám u toho nějakou inteligenci. Cožpak každej nácek v čechách je čistokrevný ariecRv

0/0
7.6.2009 9:45

tinwe666

Re: jen mě tak napadá

no jo, ale oni do toho ještě hajlujou, popíraj holocaust a podobně.,..

0/0
7.6.2009 10:41

HancickaP

jestli toho maji v hlave

tolik jako na hlave, tak uz jim ani pan buh nepomuze.

Jak muzou tyhle hlavy vylepany oslavovat okupanty? To je stejny, jako kdyby nekdo chtel slavit prijezd sovetskych kamardu v '68. ;-€;-€;-€;-€

0/0
6.6.2009 19:10

zohan

Re: jestli toho maji v hlave

tento narod okupanty oslavoval 20 let ..a mysleli si ,,nikdy jinak "

Cesi to je material .......;-D

0/0
6.6.2009 19:14

HancickaP

Re: jestli toho maji v hlave

omyl, do oslav nas nutili soudruzi, pokud si pamatuju, tak jsme se do toho nikdo nehrnul!

0/0
6.6.2009 20:07

S.H.A.R.M

Re: jestli toho maji v hlave

A upřímně nikdo se tomu ani nebránil;-D;-D;-D

0/0
6.6.2009 20:35

zohan

Re: jestli toho maji v hlave

trebas je do toho nuti ze soudruzi jsou stale u moci

0/0
6.6.2009 21:16

voška

Pochodovali přes zákaz, zatčeni byli jen 2 !!!!!!!!!!!

Ať žije český bordel, který zde zavedly všechny vlády po r.89. Každý si dělá co chce, nikdo není trestaný, zákony na hov..., co dodat?  Za komoušů byl alespoň pořádek a žádní náckové neexistovali.

0/0
6.6.2009 18:56

zohan

Re: Pochodovali přes zákaz, zatčeni byli jen 2 !!!!!!!!!!!

na vetsi zatykani bylo malo policajtu ;-D

0/0
6.6.2009 19:02

ptačí chřipka

Re: Pochodovali přes zákaz, zatčeni byli jen 2 !!!!!!!!!!!

A těch 700 policistů zase zaplatíme my ;-€

0/0
6.6.2009 19:09

charon666

Re: Pochodovali přes zákaz, zatčeni byli jen 2 !!!!!!!!!!!

Za komousu byl fakt poradek? !;-D Nebyl taky hajzl papir a staly se fronty na banany a mandarinky tak s takovym poradkem jdi do p.....   Kdyby statni moc take zakrocila proti roztahovacnym neprizpusobivym obcanum zadni nackove by se u nas nechytali. Praci čest soudruhu;-O[>-]V

0/0
6.6.2009 21:05

hany1

Re: Pochodovali přes zákaz, zatčeni byli jen 2 !!!!!!!!!!!

Pleteš jabka s hruškami.. Za komunistu tady byl větší pořádek. To co tady je, to není demokracie to je bordel.

0/0
6.6.2009 21:33

dráček

Re: Pochodovali přes zákaz, zatčeni byli jen 2 !!!!!!!!!!!

Tak na hajzl papíru,banánech a mandarinkách stojí svět ? To jsem netušil . . .:-/

0/0
6.6.2009 22:31

Azarael

je poměrně zajímavé

že podle nácků je árijec vysoký modrooký blonďák, slovo árijec je ze slova aria, což znamená něco jako nadřazený či povýšený, je to označení pro dávnou kastu v indii a rovněž pro přistěhovalecký proud z indie, který procházel přes istány a irán až do evropy, odtud označení áriec, ovšem takový jedinec by vypadal jako průměrný peršan, mimochodem Perzie nynější Irán má toto jméno právě ze starověkého názvu Arián což je něco ve smyslu zaslíbená země či země nadřazených.;-D náckové jsou tak jednoduší a nevzdělaní až to bolí;-D

0/0
6.6.2009 18:43

K.U.F.R.

Re: je poměrně zajímavé

Pěkný příspěvek. Ne jako ten předchozí, který stojí za hovnecR^

0/0
6.6.2009 18:45





Najdete na iDNES.cz