Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Když si maňásek plete vejce s Hitlerem

Je to principiálně nacistické napadání, nacistické rozhánění mítinků politické strany. Kdyby tuto větu vyřkl o vejcohodech rozhořčený Paroubek, bylo by to pochopitelné. Jenže je pronesl ministr vnitra úřednické vlády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JIST

Moc pekne napsano

Komarka  moc nemusim, ale tohle napsal dobre. Takze znova:

Jdete k volbam a NEVOLTE CSSD.

0/0
3.6.2009 19:26

vovov

Návrh

Doporučuji všem, kteří podporují násilí v podobě útoků na představitele ČSSD, aby si přečetli vyjádření prezidenta republiky a někdejšího svého zbožňovaného předsedy ODS profesora Václava Klause. ..... To, co se děje na mítincích legální politické strany je skutečně ohrožením demokracie a svobody v této republice !!

0/0
2.6.2009 13:32

Vladimir00

Na komáry sprej ...

Pecina měl náznak pravdy.

Takto ve 30. letech Hitlerova komanda (SA - dle informací v hist. mat.) rozháněly opziční mítingy - tedy jistě jeětě před volbami, kde vyhráli nacisté (1932 ?). Po vítězství nacistů, už jistě nebyli potřební, protože opozice už nebyla - byla umlčena.

Takto  by to právě mohlo dopadnout i u nás, že houfy mladých (modrých, či jinak barevných)  rozháněly mítingy opozice, resp. zastrašovaly opoziční strany ... a nastala by vláda jedné strany, či vláda jedné koaly.

To, že se někomu nelíbí šéf jedné strany nebo dokonce celá strana, může dát najevo ve volbách. Takto funguje demokracie - tedy systém, kterému na západě říkají demokracie a který my chceme budovat. Oni by si ti rozhořčení mladí mohli příště vzít na sraz opoziční strany třeba stříkačky, vodní děla ap.

Takže mladíku Komárku, utřete si nudli a běžte do budky se srdíčkem na dveřích. 

0/0
1.6.2009 16:55

watchdog

Re: Na komáry sprej ...

Jasne soudruhu! Komarku, bezte si radeji do cukrarny na mlicko..

0/0
1.6.2009 22:47

JIST

Re: Na komáry sprej ...

Vazeny pane, vajickari nikoho nerozhaneli - spis je napadali shromazdeni priznivci soc-komancu. Tohle srovnani proste nesedi. A proto:

Pojdte k volbam a NEVOLTE CSSD!!!!!

0/0
3.6.2009 19:28

b.a.j.l.a.

nacisti napadali komunistické mítinky

možná chtěl jen naznačit co je Paroubek zač :-)

0/0
1.6.2009 14:55

vovov

Ale, ale pane Komárku .....

.... možná by měl někdo Vám zničit vejci oblek, trefit Vás do obličeje, či ještě lépe vajíčkem do oka aspoň tak, abyste se chvíli o své očičko bál --- možná byste pak vdákal jinak !!!!!

0/0
1.6.2009 14:53

Míchall

Lichvář pogrom má již započten v nákladech lichvy.Kdo slibuj

Lichvář pogrom má již započten v nákladech lichvy.Kdo slibuje nesplnitelné, zneužívá lidský  sklon užít si hned ať to stojí co to stojí,skryté gemblerství, rozhazovat, mrhat, jistě počítá, že se to brzy obrátí proti němu. Chvíli se lichvář či putikář a kořalkář může stavět do role chudáka, on se tak snažil, vyhověl všem průzkumům a sklonům pokleslým. odplata však přijde. Ubozí netuší, že zaplatí nejen dluh, úroky, penále, ale i sladkou vteřinu msty....BÝT PAROUBEK CHLAP,ŠEL BY DOLŮ Z TRIBŮNY MEZI LID I S MIKROFONEM,KONEČNĚ HÁZENÍ BYLA POPTÁVKA PO BLIŽŠÍM FYZIČTĚJŠÍM KONTAKTU, TŘEBA NEŠIKOVNÁ ALE JEN JAKO PUTIKÁŘ KDYŽ OŽERE LID  SI VOLAL POLDY...TAK VYMETE I S VĚRNÝMI, AŽ JEJICH" PRANÍ TRENEK" NEBUDE POTŘEBOVAT.

0/0
31.5.2009 19:14

vodnik2412

Složení zbraní?

Vejcohodci jsou (možná...) skupina volně organizovaných občanů, takže složení zbraní není nějaký rozkaz, ale jen přání iniciátorů, které může a nemusí být ostatními následováno. Vejce chápu u někoho, kdo po skandálu ne a ne odstoupit... Ale to zde není. Ministr Pecina (opravte mne, jestli znáte tuto chronologii lépe) to řekl ještě před prohlášením iniciátorů, takže ve správný čas. Apropo, pane Komárku, nelíbí se mi Váš článek. Mám snad kvůli tomu zajít do redakce a hodit po vás vejcem? :-P Nebo snad preferujete tvrdší munici (například brambory)?

Já před vaječnými tématy preferuji likvidaci neonacistů a to pokud možno policejně-právní cestou. To je téma pro parlamentní volby! Fotky soupeřů s jejich očerňováním (provádí ODS i ČSSD) jsou naprosto bezduché a nikam nevedoucí.

0/0
31.5.2009 15:29

hrouzek

Takové kravály

dělali nacisté  v Německu a komunisté třeba u nás-jedena z posledních ukázek-  při mši kardinála Berana po únoru 1948 ve svatovítském chrámu .Jinak běžně při rozbíjení schůzí  různých stran  komunistickými bojůvkami.Takže kecáte pane Komárku!!!! ;-O  jsem nevoličem čsd.........

0/0
31.5.2009 12:59

VašekIV

Re: Takové kravály

ČSD (4eskoslovenské dráhy) už neexistuje, Nyní se jedná o ČD. Já ale volím raději osobní auto

0/0
31.5.2009 19:10

herdekflek

.

Pecina - není to nějaký svazácký aktivista?

0/0
31.5.2009 11:09

pjb1

Pane Pecino

Napadá mě ve spojení s Vámi jedno přísloví:" Koho chleba jíš, toho píseň zpívej". Ani nevím, jak jsem se toho dobral......

0/0
31.5.2009 9:30

dleParoubkajsempolitickystupidni

Socan z "nepolitické" loutkové vlády

:-©

0/0
31.5.2009 7:48

Pražák

Jednou to studentům dojde

Pane Komárku, k těm bojujícím studentům:

a) opravdu si myslíte, že studenti chtějí, aby platili i několik set tisíc školného za šest let studia na vysoké škole (vedle dalších plateb za kolej, menzy, učebnice atd.)?    (navrhuje ODS, ČSSD je proti)

b) opravdu si myslíte, že studenti chtějí, aby se jim šest let studia nezapočítávalo do důchodu?   (navrhuje ODS, ČSSD je proti)

c) opravdu si myslíte, že studenti touží, aby - až dokončí v třiadvaceti letech školu -, dalších čtyřicet pět let vedle současného splácení školného povinně odváděli soukromým penzijním fondům  nemalé částky na důchod, bez záruk, že jednou nějaký důchod vůbec dostanou, že jim úspory nespolkne inflace, nerozkradou tuneláři, akcionáři, krize, společenské otřesy či měnové reformy?  (navrhuje ODS, ČSSD je proti) 

- Až to těm studentům dojde, co myslíte, po kom budou házet vejce?

0/0
31.5.2009 1:09

987a9

Pecina je Hujer

0/0
30.5.2009 19:43

singlemalt

Pecina byl ideálním kandidátem socanů na min.vnitra

Jako ten, který radil Rathovi jak obcházet zákony, měl optimální reference

0/0
30.5.2009 14:33

Hrdý Budžes

By mne zajimalo kdo je ten Hitler

Skupinka mladých se pokusila pověsit plakát s matematickou rovnicí „růže ČSSD + třešničky KSČM = pěticípá hvězda se srpem a kladivem“. Bodygardi ale plakát strhli, a tak začalo dohadování o svobodě slova. Z pódia Jiří Paroubek mladé odpůrce několikrát označil za děti a doporučil jim, aby šli do cukrárny, a následně Libor Rouček prohlásil, že je smutné, když si pozvou na své protesty i televizi.

0/0
30.5.2009 13:40

Hrdý Budžes

Re: By mne zajimalo kdo je ten Hitler

Jeden z mladíků měl sice s sebou šestici vajíček v kartónku, ale ochrance tvrdil, že je chce Jiřímu Paroubkovi pouze předat. Ta mu je ale ve strkanici vyrazila z ruky. Jedno vajíčko se ale přece jenom na scénu dostalo. Někdo z protestujících je tam donesl v okamžiku, kdy Jiří Paroubek odcházel z pódia. Vajíčko tedy opravdu položil a nehodil – to by vypadalo jinak. Protestující si pak na trička připevnili plakátky s nápisem „Paroubek škodí“, ale i některým z nich je ochranka strhla také

0/0
30.5.2009 13:40

Yaroukh

Re: By mne zajimalo kdo je ten Hitler

Pomalu to začíná vypadat, že Hitler se provinil tím, že házel vajíčky.

0/0
30.5.2009 15:33

rezjir

Re: By mne zajimalo kdo je ten Hitler

Nevěřte Danajům, když přinášejí dary. Jak dopadla Troja?

0/0
31.5.2009 6:10

jajaja00

Komárek zřejmě objevil Ameriku:

"...nebo líže polobotky sociální demokracii."

Autore, ty nevíš, že Pecina je sociální bolševik až na půdu? Stejně jako teplý soudruh Moravec v ČT, ke kterému si Topolánek v neděli půjde pro výprask?

0/0
30.5.2009 13:00

logar

hm,hm

základním heslem "úředníků" z letní vlády je zjevně "Je lepší být živou krysou než mrtvým hrdinou". Co tedy čekat od takové sebranky?

0/0
30.5.2009 12:27

REKINM

jen abychom věděli

o čem mluvíme : ministr řekl: To, co jsem včera zhlédl v televizi, skutečně v pořádku není, to principiálně nacistické napadání, nacistické rozhánění mítinků legitimní politické strany,"

"Když se chtějí někde porvat nacisti s anarchisty, tak je policie rozhání, v případě legitimní politické strany musí takové mítinky ochránit taky,"

Nikoho za nacisty neoznačil a v principu měl pravdu - tyto způsoby opravdu používali jako první nacisté v Německu.

0/0
30.5.2009 10:48

MychalB

Re: jen abychom věděli

Jawohl!

Další, který nedokáže rozlišit, co bylo motivací vejcohodů...

0/0
30.5.2009 13:00

MacX

Komárku

Když o tobě napíšu, že máš pubertální názory, tak tvrdím, že jsi puberťák? To bych musel být, vzhledem k tvým skoro padesáti letem, slepý. A pubertální názory skutečně občas máš.

0/0
30.5.2009 10:13

dykl

To je

nějaký divný, paroubek prosazuje studia zadarmo a študenti po něm házej vajíčka,...tak jim to školné zaveďte.....:-/

0/0
30.5.2009 9:45

Bývalý volič ČSSD

Re: To je

Jenže to není o školném, ale o neštěstí, kterým je čSSd pro celou zem.

0/0
30.5.2009 23:05

12345hanka

Samozřejmě,

že líže. A kdyby jen polobotky...

0/0
30.5.2009 9:44

dedko

Souhlasím s autorem článku!

R^ Každý politik by měl něco vydržet. Ta vajíčka a nejen ta, byla prostě reakcí lidí

na blbosti, kterými se současná  ČSSD presentuje. ČSSD se svoji oportunistickou politikou dávno vzdálila od tradičních témat sociální demokracie. Občané prostě neměli žádnou možnost vyjádřit svoje pocity a nasranost , tak to udělali těmi vajíčky atd.Současné vedení ČSSD je zahleděno samo do sebe a nedělá politiku moderní sociální demokracie. He to politika malého českého oportunisty.!

0/0
30.5.2009 8:59

Pražák

Nic nového pod sluncem pane Komárku

Je to už obvyklá metoda demagogů Vašeho druhu, pane Komárku - předstírat, že někdoi něco řekl, a pak mu to vehementně vyvracet. - On totiž Pecina neřekl, že ti studenti jsou nacisté (jak to o něm tvrdíte resp. jak o něm lžete), on řekl, že je to "principiálně nacistické napadání, nacistické rozhánění mítinků politické strany."  Cítíte ten rozdíl? Nebo-li pan ministr řekl pravdu. Nic než pravdu. - A protože Vy pravdu nesnášíte, a navíc si každý rozumný občan vajíčkovou kampaň spojuje s pravicí a s pravicovými novinami jako je Vaše Vajíčková fronta dnes, propadáte panice a každá lež, každá pomluva a každé kopnutí do kotníků Vám jsou dobré. - To jste to dopracoval, pane Hlavní Komentátore naše téměř nejčtenějšího bulváru.

0/0
30.5.2009 7:40

Stuntman Mike

Re: Nic nového pod sluncem pane Komárku

s pravicí si vajíčkovou kampaň spojuje jenom -s prominutím- blbec :-P Facebook není ani pravicový, ani levicový :-)

0/0
30.5.2009 7:44

Stuntman Mike

Re: Nic nového pod sluncem pane Komárku

a hození vajíčka má s nacismem společného asi tolik jako Paroubek s inteligencí a skromností :-P

0/0
30.5.2009 7:44

dykl

Re: Nic nového pod sluncem pane Komárku

přece tady nejde o "vejce", ale o princip.....ráčej cítit ten rozdíl.... author to má u takových lehké,,

0/0
30.5.2009 9:41

Stuntman Mike

Re: Nic nového pod sluncem pane Komárku

princip je taky v pořádku... něco jiného je hodit vejce náhodnému chodci do obličeje, něco jiného na politika na politickém mítinku ... stejně tak když banda odborářů zablokuje bez povolení třeba magistrálu, bere se to relativně v klidu... kdybych si tam stoupl já, budu za idiota a ještě dostanu flastr...:-)

0/0
30.5.2009 10:35

tučňák v exilu

Re: Nic nového pod sluncem pane Komárku

Ach tak, takže když řeknu, že je něco nacistické, tak tím neříkám, že ten, kdo to dělá je nacista? ;-D

0/0
30.5.2009 7:48

Pražák

Re: Nic nového pod sluncem pane Komárku

Jistěže ne. Pro zjednodušení. Když se sto puberťáků bude chtít vytáhnout před svými sto holkami a každý hodí vajíčkem (nebo kamenem), rozbijou shromáždění. Jako to dělali nacisté. - To ale neznamená, že těch sto puberťáků jsou nacisté.

(Poznámka: Tím netvrdím, že všichni házející byli puberťáky. Prostě jsem Vám dal v duchu Vaší otázky příklad.)

0/0
30.5.2009 8:33

dedko

Re: Nic nového pod sluncem pane Komárku

A není to náhodou komunistické napadání ?

0/0
30.5.2009 8:52

dykl

Re: Nic nového pod sluncem pane Komárku

přesně tak Pražáku, author hledá tu pověstnou hůl na imaginárního psa, ....hledá a hledá a hledá... ;-D;-D;-D

0/0
30.5.2009 9:39

Smetac

Re: Nic nového pod sluncem pane Komárku

Vezměte si brýle a přečtěte si článek ještě jednou. Tu větu, že "studenti jsou nacisté" nevložil Komárek do pusi Pecinovi, ale vy Komárkovi. Na základě této jemné vsuvky jste založil celý svůj příspěvek. Chápete jistě, že tím pádem je váš příspěvek nonsence. Brýle jsou dobrá věc.

0/0
30.5.2009 14:02

Pražák

Re: Nic nového pod sluncem pane Komárku

Necituji žádnou svoji větu, ale Komárkovu první větu pátého odstavce článku, v níž Komárek píše: "Když však úřednický letní překlenovací Pecina označí za nacisty mládež, je to na pováženou".

To je ta Komárkova lež o Pecinovi, kterou pak autor v článku tak usilovně a "úspěšně" vyvrací - ačkoliv  Pecina mládež za nacisty nikdy a nikde neoznačil.  Za nacistické Pecina označil rozbíjení předvolebního shromáždění legální demokratické strany formou, jakou to právě dělali nacisté.

Jinak vidím, pane Smetači, že co se týče manipulace, má ve Vás Komárek vzorného žáka. Budete-li i nadále tak učenlivý, možná to rovněž dotáhnete na Hlavního Komentátora MFD nebo obdobného bulváru (bude-li ještě vycházet).

0/0
30.5.2009 14:34

Smetac

Re: Nic nového pod sluncem pane Komárku

Máte pravdu v pátém odstavci to opravdu stojí. Soustředil jsem se na první odstavec, kde stojí jasně psáno "Je to principiálně nacistické napadání, nacistické rozhánění mítinků politické strany". Teprve potom to rozvíjí logicky dál. Co je na jeho logice špatného? Pecina řekl "Je to principiálně nacistické napadání, nacistické rozhánění ....". Logicky tedy kdo nacisticky napadá a nacisticky rozhání? Broučci nebo komunisté? Ne, nacisté! Nevyplývá z toho logicky, že označil lidi, kteří napadají a rozhání za nacisty? Opravdu nevím, co se tak rozčilujete? Doporučuji občas použít mozek, nejlépe ten vlastní.

0/0
30.5.2009 18:19

Pražák

Re: Nic nového pod sluncem pane Komárku

Už jsem na Váš trapný dotaz dnes odpovídal o několik příspěvků výše Tučňákovi. Ten obdobně  namítal: "...Ach tak, takže když řeknu, že je něco nacistické, tak tím neříkám, že ten, kdo to dělá je nacista?" A já jsem mu odpověděl: 

Jistěže ne (alespoň ne vždy). Pro zjednodušení: Když se sto puberťáků bude chtít vytáhnout před svými sto holkami a každý po řečnících hodí vajíčkem (nebo kamenem), rozbijou shromáždění. Jako to dělali nacisté. - To ale neznamená, že těch sto puberťáků jsou nacisté. (Poznámka: Tím zde netvrdím, že všichni házející byli puberťáky. Prostě jsem Vám a panu Tučňákovi v duchu Vaší otázky uvedl příklad.

0/0
30.5.2009 19:20

Smetac

Re: Nic nového pod sluncem pane Komárku

Nemohu s vámi souhlasit. Pecina neříká "je to jak tankrát napadali nacisté a jak rozháněli nacisté". On říká "Je to principiálně nacistické napadání, nacistické rozhánění mítinků politické strany". A to dělají principiálně nacisté.

Myslím, že vy to chcete vidět jinak a tak vás nikdo nepřesvědčí. Logika sem, logika tam.

0/0
30.5.2009 22:52

Pražák

Re: Nic nového pod sluncem pane Komárku

Vy jste mi svým uvažováním rozesmál! Nekandidujete nakonec za ODS do senátu? - Tam se svým rozumkem naděláte ještě tak nejmíň škod. - Dobrou noc!

0/0
30.5.2009 23:24

Smetac

Re: Nic nového pod sluncem pane Komárku

Já uvažuji logicky. Jestli vás logika rozesmívá tak máte asi občas celkem veselý život.

Nebudu vás ale kvůli tomu obviňovat, že kandidujete do senátu za ČSSD. Ti, pravda, logiku taky příliš neužívají. Ti jednoduše lžou.

Přesto vám přeji také dobrou noc.

0/0
31.5.2009 0:24

rezjir

Jenom poznámka

Ptáka poznáváme podle peří, puberťáka podle jeho názorů, nacistu taktéž.

0/0
31.5.2009 6:15

Stuntman Mike

Pecina byl takový vždycky

Někdejší člen ODS, později náměstek ministra obchodu za ČSSD horečně bojující za ČEZ (mimochodem Romanův kamarád), kdy proslul výrokem "mám rád velké firmy", pak paradoxně šéf antimonopolního úřadu, který by měl ČEZ a další velké firmy hlídat, no a nyní "nestranný" ministr nominovaný -překvapivě- za ČSSD papouškující nesmysly -překvapivě?- ČSSD :-©Rv

0/0
30.5.2009 7:29

Ventre__Saint__Gris

Já bych to tak nehrotil,

ale naprosto souhlasím s tím, že je to maňásek, jako drtivá většina členů téhle vlády. Snad až na Janotu. Ono je to vidět už od Fišera, jak papouškuje cokoliv co zrovna zarezonuje médii, ať už to je z prava či z leva. Zrovna tak u Peciny bych v tom viděl pouze snahu něco říct, aby nebyl páté kolo u vozu, a tak řekl to co mu utkvělo v palici nejsilněji a to momentálně byl kvikot socanů o fašismu. Takže shrnuto, spíše bych za tím viděl jistou ambivalentní snahu na jedné straně něco říct, ale na druhé říct to co už řečeno bylo....

0/0
30.5.2009 7:24

Ing.Rudolf Kitler.prezident ČSSR

Pecina je jasným důkazem

že charakter člověka se leckdy zračí už v jeho vzhledu :-)

0/0
30.5.2009 7:02





Najdete na iDNES.cz