Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Krajem táhne pach politických pukavců

To, co zprvu vypadalo jako žert či svérázný, poněkud drsnější způsob pouliční demokracie, mění se v nepříjemný, ba odpudivý fenomén. Vajíčková metaná na politiky ČSSD a zejména na jejího vůdce Jiřího Paroubka stává se násilnictvím. Obě největší a nejvlivnější strany obviňují se navzájem z organizování těchto akcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vovov

Návrh

Doporučuji všem, kteří podporují násilí v podobě útoků na představitele ČSSD, aby si přečetli vyjádření prezidenta republiky a někdejšího svého zbožňovaného předsedy ODS profesora Václava Klause. ..... To, co se děje na mítincích legální politické strany je skutečně ohrožením demokracie a svobody v této republice !!

0/0
2.6.2009 13:34

Míchall

Lichvář pogrom má již započten v nákladech lichvy.Kdo slibuj

Lichvář pogrom má již započten v nákladech lichvy.Kdo slibuje nesplnitelné, zneužívá lidský  sklon užít si hned ať to stojí co to stojí,skryté gemblerství, rozhazovat, mrhat, jistě počítá, že se to brzy obrátí proti němu. Chvíli se lichvář či putikář a kořalkář může stavět do role chudáka, on se tak snažil, vyhověl všem průzkumům a sklonům pokleslým. odplata však přijde. Ubozí netuší, že zaplatí nejen dluh, úroky, penále, ale i sladkou vteřinu msty....BÝT PAROUBEK CHLAP,ŠEL BY DOLŮ Z TRIBŮNY MEZI LID I S MIKROFONEM,KONEČNĚ HÁZENÍ BYLA POPTÁVKA PO BLIŽŠÍM FYZIČTĚJŠÍM KONTAKTU, TŘEBA NEŠIKOVNÁ ALE JEN JAKO PUTIKÁŘ KDYŽ OŽERE LID  SI VOLAL POLDY...TAK VYMETE I S VĚRNÝMI, AŽ JEJICH" PRANÍ TRENEK" NEBUDE POTŘEBOVAT.

0/0
31.5.2009 19:15

Pražák

jEDNOU TO STUDENTŮM DOJDE

Pane Kučero, k těm studentům:

a) opravdu si myslíte, že studenti chtějí, aby platili i několik set tisíc školného za šest let studia na vysoké škole (vedle dalších plateb za kolej, menzy, učebnice atd.)?    (navrhuje ODS, ČSSD je proti)

b) opravdu si myslíte, že studenti chtějí, aby se jim šest let studia nezapočítávalo do důchodu?   (navrhuje ODS, ČSSD je proti)

c) opravdu si myslíte, že studenti touží, aby - až dokončí v třiadvaceti letech školu -, dalších čtyřicet pět let vedle současného splácení školného povinně odváděli soukromým penzijním fondům  nemalé částky na důchod, bez záruk, že jednou nějaký důchod vůbec dostanou, že jim úspory nespolkne inflace, nerozkradou tuneláři, akcionáři, krize, společenské otřesy či měnové reformy?  (navrhuje ODS, ČSSD je proti) 

- Až to těm studentům dojde, co myslíte, po kom budou házet vejce? ;-(

0/0
31.5.2009 1:25

Harry_sportsman

Re: jEDNOU TO STUDENTŮM DOJDE

Nejspíš po nikom. Až jim tohle všechno dojde, tak už budou mít i dost rozumu na to, aby pochopili, že házením vajíček ničemu nepomůžou. Jinak ale s tím, co jste napsal, naprosto souhlasím. R^

0/0
31.5.2009 10:16

Kenny_pce

Re: jEDNOU TO STUDENTŮM DOJDE

inflace, nerozkradou tuneláři, akcionáři, krize, společenské otřesy či měnové reformy?  (navrhuje ODS, ČSSD je proti)

Myslis, ze se socialistickou politikou budou dnesni studenti nejaky duchody pobirat? Ja myslim, ze to nepude ani s tou kapitalistickou. Statni dluh stejne nikdy nesplatime, neni to v zajmu jednajicich.

0/0
31.5.2009 10:45

Ellowynn

Re: jEDNOU TO STUDENTŮM DOJDE

1. nikoliv set, nybrz desitky

2. vzdy je moznost stipendia

3. dostanu za to kvalitni vzdelani s kvallitnimi pedagogy a kvalitnimi pomuckami

4. nemluve o penezich ktere pomohou napr. universitnimu vyzkumu

5. proc ma nestudent (pracujici) financovat vzdelani kazdemu, kdo chce a po tech 6 letech utece do zahranici? cim nam ty penize vrati?

0/0
1.6.2009 8:47

Ellowynn

Re: jEDNOU TO STUDENTŮM DOJDE

5. proc by se melo 6 let studia zapocitavat? duchod alias soc. pojisteni je cast vydelanych penez, ktere si u statu "ulozim na pozdeji", jake penize si jako student ke statu ukladam?

6. soukromy penzijni fond je moznost svobodne volby, mohu si vybrat kolik a komu dam, ted tu moznost nemam a reknete, jak chcete za 30 let financovat duchody z vybraneho soc. pojisteni kdyz bude duchodcu dvojnasobek a vydelecne cinnych polovina?

7.rozumny clovek se nad tim aspon zamysli, nic neni cernobile, vsechno ma sve pro a proti

8. sve pomyslne vejce si pri volbach taktez hodim a ne, jak byste me rad osocil, do kukane ODS

0/0
1.6.2009 8:47

jajaja00

Pane Kučero, začínáte u mne ztácet.

Jaký neodpískaný faul Kubiceho zprávy?

Podobnou ptákovinu jste napsal v krátké době již podruhé. :-/

0/0
29.5.2009 20:29

Harry_sportsman

Re: Pane Kučero, začínáte u mne ztácet.

I u tebe už začíná ztrácet? Tak to by se měl pan Kučera nad sebou vážně zamyslet ... ;-D

0/0
31.5.2009 10:18

vokroj

Na zamyšlení to je na obě strany,

ale násilí je násilí a organizované .....

0/0
29.5.2009 17:00

ctenar1970

Smysl hazeni vajec

1)nizka kulturnost v Ceske politice                                                                                         2)Neodpovednost statnich organu v zachraneni svych obcanu pred hrozbou fyzickeho napadeni   

0/0
29.5.2009 16:54

bartozrout

Re: Smysl hazeni vajec

2)?

0/0
30.5.2009 14:58

12345hanka

To je dobrý,

jak už naprosto cokoliv může sloužit jako podklad pro urážky Klause.

0/0
29.5.2009 16:18

kdojsem

Odpůrci Paroubka

mě deně přesvědčují, že je vlastně nezbytné volit Paroubkovce.

0/0
29.5.2009 15:27

vokroj

Re: Odpůrci Paroubka

To si pyš ...

0/0
29.5.2009 17:01

tenisovejloket

Re: Odpůrci Paroubka

jestli nevíš, kdo jsi, tak já ti ti klidně řeknu;-D

0/0
29.5.2009 20:33

bartozrout

Re: Odpůrci Paroubka

pitipitipáá

0/0
30.5.2009 15:00

jajboze

Vajickova valka

je mi sympaticka, protoze jasne ukazuje, ze cesky obcan  je tak znechucen politickou situaci, kdy se nemuze nikdo s nikym rozumne domluvit a obcan je bezmocny, ze se uchylil k zoufale reakci. Neda se rict, ze nasilnicke, chtel bych videt , co by vrhali Polaci, nebo Arabove! Obcan neni hloupy,  ukazal, kdo tady nadelal nejvice maleru. CSSD a Jiri Paroubek nejsou o nic hrubozrnejsi, nez ostatni politikove, ale neustale arogantne projevuji pohrdani lidmi, svymi kolegy ve vlade a vlastne celou oficialni politikou CR.Navic vyrabeji neuveritelne politicke boty v zajmu osobnich ambici svych clenu. Kdyz  napr.M. Topolanek zdvihl prostrednik, tak to gesto smerovalo ke kolegum politikum a  ne k obcanum. Takze mu to mohlo projit, nebot cast lidi s nim docela souhlasila. CSSD ma jedinou sanci na ozdraveni, predhodit Paroubka, Ratha, Haska a jine experty  tygrum a dosadit do cela  solidni lidry. Take by meli prihlizet k tomu, kdo ma v zivote stesti, uz Napoleon timto zpusobem vybiral generaly!

0/0
29.5.2009 14:16

JIST

Nesouhlasim s timto relativizmem

Priznejte si - autore - ze vy, jako novinar jste k tomuhle marazmu prispel velkym dilem taky. Ano - Topolanek dela neslusna gesta - a povazte dokonce i na novinare (to si teda dovolil moc, ze?). Jak tohle ale muzete srovnavat s Paroubkovou aroganci (kdo z vas na to ma?), demagogii (radar nechceme, protoze ho nikdo nechce), ci primymi lzi (krizi zavinil Topolanek)?

Pokud to delate, vyzname prispivate k rustu agresivity a demagogie Parobka. Vzdycky si totiz rekne - no neni tak zle, koukni, porad o me pisou stejne jako o Topolankovi. Pokud byste chteli - asi utopicka predstava, ze? - skutecne ukaznit politiky, ukazat jim, ze nektere veci se uz nedelaji, meli byste prestat relativizovat tu hnusnou, lzivou, demagogickou, agresivni propagandu predstavovanou Paroubkem a jeho bandou. To bychom toho ale od vas - medialnich sibru - asi chteli moc, ze?

0/0
29.5.2009 13:01

kdojsem

Re: Nesouhlasim s timto relativizmem

Také nesouhlasím s autorem, že se staví někam doprostřed. Jak jsme ale všichni na různých koncích vesmíru, já zase vidím toho hlavního darebáka, co to všechno rozpoutal v Klausovi a později Topolánkovi a vlastně v celé ODS. Kdyby nebylo Paroubkovců, tak by obyčejný normální člověk již neměl vůbec žádné zastání. Vládli by jen dravci a lháři. Podivná to elita.

0/0
29.5.2009 15:20

Harry_sportsman

Re: Nesouhlasim s timto relativizmem

R^ Trefa do černého.

0/0
31.5.2009 10:21

sfera

Modlitba.

Prosím vás, kdo zná celou tu modlitbu sportovce? Napište. Díky

0/0
29.5.2009 9:03

Harry_sportsman

Rudé právo hadra

Redaktoři MF Dnes ve své "serióznosti" překonávají i soudruhy redaktory z předrevolučního Rudého práva. A rádobyintelektuál Kučera není výjimkou ... :-)

0/0
29.5.2009 8:47

rezjir

Autor je legrační

V jednom odstavci hovoří o spontánní reakci občanů, aby v dalším odstavci hovořil o fanklubu nejmenované politické strany.

0/0
29.5.2009 6:27

kdojsem

Re: Autor je legrační

Také jsem si všiml. Ani neví co o sobě vypovídá.

0/0
29.5.2009 15:22

Rafaelou

kdyby hloupost nadnášela...

Kdyby hloupost nadnášela tak poletujete jako holubička pane.Rozebrat všechny nesmysly co jste spojil v jeden článek by zabralo dost místa a navíc by mi to po ránu zkailo náladu a chuť dobré kávy.;-(

0/0
29.5.2009 6:18

mmilan2

AUTOR ČLÁNKU VÁS VŠECHNY NATÁHL, DŮSTOJNÍ PÁNOVÉ

Tady je naprosto vditelná snaha ututlat věc věc, povýšeně ji označit za něco za co si mohou všichni sami, jako když se porvou dva malí kluci a tak jsou obě strany na vině. Ale fakt, že studenti ponižující agresi projevují jen vůči ČSSD, potvrzuje jasnou odpovědnost ODS. Podle autora je situace taková, jakoby létala vejce na obě strany. Ale nelétají. A v tom je rozdíl. A podvod ukrytý v článku! Styď se, autore, styďte se, jeho šéfové!!! Kdyby teze autora měly platit, tak dávno létají vejce i na Topolánka, protože jeho nevídaná (i světově proslulá!!!) hrubost, agrese a primitivizmus musí být zřejmý i jeho vlastním fandům!  Ale nelétají! A proč? Protože to nikdo neorganizuje, jako je tomu zřejmě teď v obráceném garde.

0/0
29.5.2009 5:13

minutos007

Re: AUTOR ČLÁNKU VÁS VŠECHNY NATÁHL, DŮSTOJNÍ PÁNOVÉ

Prostě první vejce přilétlo na Paroubka a opovržení nadutost a lež s jakou to přijal vyprovokovaly další vrhače, kteří byli navíc fyicky napadeni včetně marťanů... Ona i věta "Chudáci, ani trefit se neumíte." je vlastně výzva. O co si řekl to dostal....

0/0
29.5.2009 5:25

slv

Re: AUTOR ČLÁNKU VÁS VŠECHNY NATÁHL, DŮSTOJNÍ PÁNOVÉ

Jeden musí mít hodně ujetou mušku, aby zplodil něco takového, jako vy.

Celé jedny volby byly smrdutým vejcem hozeným na celou spočnost. Celé období od posledních voleb zapáchalo i když fyzicky vajíčka nelétala. Jen nezměrný chrapoun se dokáže rozepisovat o hrubosti, agresi a primitivizmu, pokud je jejím protagonistou.

0/0
29.5.2009 5:52

mmilan2

Re: AUTOR ČLÁNKU VÁS VŠECHNY NATÁHL, DŮSTOJNÍ PÁNOVÉ

Já bych se ve Vašem osobním případě vyvaroval invektiv vůči mně (ujetá muška, nezměrný chrapoun) a obvinění, že já jsem něčeho protagonistou. Zamyslete se nad sebou! Ale souhlasím s Vámi v tom, že to v politice celkově smrdí už dlouho, strana-nestrana!!! A také si myslím, že je s tím potřeba něco udělat. A to vůči všem stranám bez výjimky!!! (nemyslím tím na nově přicházející o nich není nic vědět).  Jde mi jenom o slušnost. Děkuji za ní!

0/0
29.5.2009 6:03

rezjir

Chce to logiku

Společnost  tvoří občané, a ti volili, jeni svým hlasováním, jedni tím, že nepřišli k volbám. Jak tedy můžete o krajských volbách hovořit jako o vejci hozeném na společnost?

0/0
29.5.2009 6:30

Harry_sportsman

Re: AUTOR ČLÁNKU VÁS VŠECHNY NATÁHL, DŮSTOJNÍ PÁNOVÉ

R^ Přesně tak. Navíc je to i v tom, že mezi sympatizanty ČSSD není tolik vypatlanců jako mezi sympatizanty ODS či Dělnické strany.

0/0
29.5.2009 8:50

saboot

konecne

nechapu, ze to trvalo tak dlouho. tohle bylo jasne od zacatku - jde o hazeni vajicek na šmejdy a ne ucelove na politiky cssd. A jde predevsim o vyjadreni nesouhlasu. Dal mi neni jasny, proc se nezeptaji lidi co hazi? Alespon by nebylo treba polemizovat co tim mysli

0/0
29.5.2009 5:01

casyy

Pan Kucera

jako prvni komentator skutecne pojmenoval pravou podstatu stredecni akce. Byt z mnoha pasazemi jeho clanku nesouhlasim, jadro trefil.

0/0
29.5.2009 3:31

ET_demokrat

Re: Pan Kucera

bah ovno

0/0
29.5.2009 4:44

hnupobijce

Proste iDnes

i timto clankem hazeni vajicek - porusovani platnych ceskych zakonu zlehcuje, obhajuje, a tak se radi spolu s pravicovimi volici na roven komunistum a jejich nedodrzovani platnych zakonu v dobe min. rezimu . Dnes se tomu ponekud vtipne ale vystizne rika MODROBOLSEVIZMUS.

0/0
29.5.2009 3:16

casyy

Re: Proste iDnes

Je smutne, ze uziva internet nekdo, kdo ma problem s pochopenim psaneho slova.

0/0
29.5.2009 3:29

hnupobijce

Re: Proste iDnes

Je smutne, kdyz nekdo nechape hlavni myslenku clanku .

0/0
29.5.2009 3:32

František Koudelka 4.Kyju

Re: Proste iDnes

Ano, je mi z tebe smutno.

0/0
29.5.2009 3:58

ET_demokrat

Re: Proste iDnes

bah ovn o modrej z Kyjova

0/0
29.5.2009 4:46

ET_demokrat

Re: Proste iDnes

bah ovn o modráku

0/0
29.5.2009 4:45

vokroj

Re: Proste iDnes

Kde končí argumenty, začíná opravování pravopisných chyb

0/0
29.5.2009 17:05

maudite

Chtel bych se take nejakeho toho

shromazdeni zucastnit, jen nemohu nikde najit, kde se daji koupit pokladky.

0/0
29.5.2009 2:51

anarchofeminist

I TY DOSTANEŠ PŘES DRŽKU!

PAROUBTEK 2005

0/0
29.5.2009 1:56

jozka skocdopole

Re: I TY DOSTANEŠ PŘES DRŽKU!

Kdo ?

0/0
29.5.2009 2:19

christi

Ano

Musim souhlasit s clankem, politicke spicky CSSD si vubec neuvedomuji,ze si za to muzou naprosto samia ze temer vsichni politici,, vcetne tech z CSSD se chovaji jako hulvati a pak se divi, ze po nich lide hazeji vejce. Zkuste se pane Paroubek zamyslet nad tim, jaky k tomu mladi lide maji duvod, ne hazet vinnu na ODS.

0/0
29.5.2009 1:48

hnupobijce

Re: Ano

Nejaky odkaz na hulvatstvi z CSSD ...

0/0
29.5.2009 3:33

Pulp

Naprosto skvělé!

Opravdu vynikající komentář. Lidi se vážně stále víc chovají (i v těchto diskuzích) jako tupé nenávistné stádo už už připravené fyzicky zničit politické odpůrce. Není divu, že extremismus je na vzestupu ze všech stran. Vždyť politika přece není (alespoň u nás) otázka života a smrti. Ale kdo seje nenávist, může být rád, že sklízí jen vece...

Jak je někdo mladý student proti Paroubkovi, hned to je zkouřená smažka co si jenom zaslouží, když jí parta nácků bodne pod žebra. Jakmile je to podnikatel, hned je to mafián a modrobolševik. Když je někdo zastáncem levice, tak je to hned vylízaná socka nebo komunistická zrůda... Ale no tak lidi.

Sám jsem zastáncem pravice a popravdě ne ideologicky, ale prostě logicky nechápu spoustu slibů a kroků ČSSD (komunisty zásadně odmítám, stejně jako fašounské "dělníky"). A Pardon, ale Ratha fakt nesnáším. Ale nikoho kvůli tomu mlátit nebudu...

0/0
29.5.2009 1:34

Cicoun

Re: Naprosto skvělé!

A to bude trvat ještě alespoň 20 let než se vlády v této zemi chopí dnešní mladá generace, která přes všechno oškubávání státem a zadlužování a urážlivou, skutečně urážlivou manipulaci a omezování lidmi kteří zde budovali čtyřicet let komunismus, se zachová tak mírumilovně, že po člověkou kterého každý rozumně smýšlející člověk touží zprovodit ze světa pouze háže vejce....

0/0
29.5.2009 2:41





Najdete na iDNES.cz