Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klause děsí nenávist na mítincích, varuje před pouličními válkami

Agrese při volebních mítincích ČSSD zaskočila i prezidenta Václava Klause. Ve svém tiskovém prohlášení projevy násilí odsoudil. Nedopusťme, aby předvolební klání dostávalo charakter pouličních válek, varuje prezident.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

herdekflek

.

Odpor proti komunistickým strukturám se tehdejší vládnoucí nomenklatuře také nelíbil.

Pokud se bude házet vajíčky a rajčaty, je to naprosto korektní způsob vyjádření ostrého nesouhlasu s jejich metodami.

0/0
30.5.2009 16:33

nini

musíme se na to dívat z širšíh spektra!

Podle mě by se měli všichni zamyslet nad tím, PROČ tolik lidí je ochotných místo volného dne jít někam demonstrovat, riskovat zadržení policisty  a spoustu jiných problémů. Proč tohle asi dělají?..určitě ne proto aby si mohli dělat srandu z politiky nebo politiků, ale právě naopak. Zřejmě jim není lhostejná situace v jaké naše země je. Když se podívme na to jakým principem Paroubkova vláda funguje, tak je to k neuvěření. Podpora nezaměstnaným a naopak dupání po těch co se snaží, roky studují, a pracují na sobě.K čemu to asi povede?Například to, že lidem co mají měsíční příjem vyšší jak 100.000kč chtějí dph zvýšit na 50%.Takže  z toho na co ta dotyčná osoba roky studovala, riskovala, snažila se a dřela , bude žít na podpoře dalších 5 flákačů, to je podle mě ABSURDNÍ.

To co se děje není proto, že by se lidi nudili a chtěli jít jen tak ze srandy házet po někom vajíčka.Toto se děje proto, protože nás ti nahoře nechtějí slyšet. A nebýt těchto akcí, tak to vypadá že nám to vlastně vyhovuje.

0/0
29.5.2009 12:28

herdekflek

Re: musíme se na to dívat z širšíh spektra!

Člověk se snaží jak blbec, studuje, neustálý stres v zaměstnání.... A když za to dostane nějaký slušný peníz, musí přiživovat bandu vyžírků, kterými nemyslím krátkodobě nezaměstnané.

Já tu nechci polokomunistický režim! Pokud ho ti lidé chtějí, ať si ho dělají, ale za své!

0/0
30.5.2009 16:26

Hudec84

Já bych podobný způsob diskuse odsoudil taky.

Ale ... když oni si to soc-dem zaslouží. Když oni chápou diskusi jenom jako příležitost, jak přeřvat všechny ostatní, tak ať se nediví, že od někoho chytí jednu vejcem. Ať jsou rádi, že jen vejcem. Vejcovrhačům tleskám. Neublíží, jenom zesměšní.

0/0
28.5.2009 21:45

herdekflek

Re: Já bych podobný způsob diskuse odsoudil taky.

Souhlasím. To, co předvádí Rath s fašizoidními sklony je do nebe volající. Vajíčka jsou mírumilovnou odpovědí.

Klaus je kašpárek, který dělá z našeho státu kašpárkův domeček.

Už aby tato komunistická generace odešla do zapomnění.

0/0
30.5.2009 16:30

cibich

Když to nejde podobrém......

DS v podstatě nic neřeší,přesto se stala katalizátorem,aby se ti,co mají jednat konečně dali do práce.Přesně tak to je i s vaječnou válkou.Také je to katalizátor,aby se páni politici konečně nad sebou  zamysleli.Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu,až se jde pro pivo !

0/0
28.5.2009 18:40

rebbe

Pokud bude Klaus ignorovat vůli obou komor

parlamentu i rozsudek Ústavního soudu, je možné, že se i proti němu zvedne lidový odpor. Českého Lukašenka zde národ nesnese. Proto je Klaus i SVR hluboce znepokojen.

0/0
28.5.2009 17:19

twine

Putinovo poskok káže o morálce

Klaus a Paroubek kolem sebe dlouhodobě šíří nenávist a aroganci. Z jejich odporných mafiánských zákulisních her je na blití. A jakmile se někdo opováží ceknout, hned je fašista. Protože hoši nemají "klid na práci".

S házením vajec nesouhlasím. Je nutný důsledný odpor proti bolševickým pohrobkům legálními cestami, dokud ještě existují. Především volby, pak pokojné demonstrace a důsledná kontrola politiků. Pánové nahoře si zvykli, že stačí lidem jednou za 4 roky namazat med kolem huby, třeba i tak, že je poštvou proti sobě, a pak si nerušeně užívat. To musí skončit !

V[>-]

0/0
28.5.2009 16:24

herdekflek

Re: Putinovo poskok káže o morálce

R^

0/0
30.5.2009 16:34

srst

i pouliční válka je forma protestu

Je to takové typicky české tatíkování. Jeden se dostane do čela a rázem má pocit, že je potřeba ostatní umravňovat. Nikdo si to samozřejmě nepřeje, ale pokud si většina zvolí jako nástroj odporu pouliční válku, tak hold se menšina bude muset podrobit-tak funguje demokracie. A nikoli tak, že jeden z podia a druhý z trůnu budou říkat co se a co se nemá. A co se týče vlastních vajíček, tak někomu stačí vypnout rádio, někdo odvážnější přijde zacinkat klíči a někdo hold hodí vejce. Jen by pan prezident měl mít na mysli, že kdyby všichni jen vypínali rádio, tak na hradě není on, ale nějaký bolševik. A také to, že o demokracii se musí bojovat a pečovat. A na závěr-žádná pouliční válka ztrátu demokracie nikdy v historii nepřinesla. Ztrátu demokracie většinou přinesla právě víra stáda poslušných oveček v jednoho nadčlověka.

0/0
28.5.2009 14:31

jbee77

Re: i pouliční válka je forma protestu

R^

0/0
28.5.2009 17:36

wcbaba

Je to hloupé primitivní a nebezpečné, to nemá s politikou

nic společného, anonymní dav dnes hází vejce zítra kameny pozítří může tento rozvášněný dav střílet - je to přece adrenalin je to přece sport

0/0
28.5.2009 12:59

Dynko

Re: Je to hloupé primitivní a nebezpečné, to nemá s politikou

jj, presne vis, jak to dopadne, od vejce je blizko je strelbe, to je fakt :D

0/0
28.5.2009 13:00

Flynn

Re: Je to hloupé primitivní a nebezpečné, to nemá s politikou

je to hrube rici, ale mnohe by to vyresilo.

Anebo celou vladu ci parlament zavrit na sedm zapadu a usporadat takove vladni konklave. Do mesice bychom meli ty nejprukaznejsi a nejcistsi zakony a valdu by nam mohl cely svet zavidet....

0/0
28.5.2009 13:57

AugustusTiberius

Re: Je to hloupé primitivní a nebezpečné, to nemá s politikou

tak pod tohle se podepisu....jednotlivci nemaji v teto parlamentni dzungli sanci uspet

je dvacet let po prevratu a muzeme bilancovat....nekdy se zda ze politicka kultura se proste zhorsuje,v nejlepsim pripade stagnuje:-/

a to je 20 dlouhych let....na zapad od nas taky neni uplne vse ok,ale prece jen je to trosku jina liga....a my stale cekame a cekame a ksichty nahore se vymenuji a smeji se a lzou a my si jen rikame:prece nas nemuzou takhle oj.....vat!

ale oni to delaji,protoze MUZOU;-€

0/0
28.5.2009 14:16

Dynko

lol

zatimco ve francii se socialni demokrati bourli na predmesti parize, protoze chteli a nedostali, u nas se budou bit lidi, co si vydelali poctive a nechteji byt okradeni :) socialista muze byt v klidu, tomu nidko nic nevezme, ten muze jen ziskat

0/0
28.5.2009 12:48

--Judith--

Však on pan prezident má na "blbé náladě" lidí

také svůj podíl!

0/0
28.5.2009 12:17

buranumdopamatniku

leva ruka Paroubkova

Hazeni vajec na politiky je lapalie v porovnani s tim, jak Rath obchazi a porusuje zakony, ackoliv jako politik by je mel nejlepe dodrzovat a ctit.  No a Rath je Paroubkova "leva" ruka.

0/0
28.5.2009 12:01

AugustusTiberius

Uz se vzpamatujte

Pokud si lidi CSSD volit budou,tak nic nenadelate!Je to tak!

Hazeni vajicek je proste primitivismus at se nam to libi nebo ne.

Proste tam kde dochazeji argumenty,nastupuje tohle!

0/0
28.5.2009 11:08

Flynn

Re: Uz se vzpamatujte

Z vyssiho principu mravniho vajicko na tricku Paroubka ci dRatha neni primitivismus

0/0
28.5.2009 11:10

AugustusTiberius

Re: Uz se vzpamatujte

;-D jsi smesny

0/0
28.5.2009 11:15

Flynn

Re: Uz se vzpamatujte

ja vim, kaspara ze sebe delam rath....

0/0
28.5.2009 11:19

AugustusTiberius

Re: Uz se vzpamatujte

mimochodem...nejlepsi reseni je nedavat jim HLASY!

kdyz je bude volit minimum lidi,tak pujdou od valu peknym fofrem,nemyslis?

0/0
28.5.2009 11:21

Flynn

Re: Uz se vzpamatujte

To samozrejme ano, ale vetsina lidi nepouziva to, co ma v lebce schovano.

A demokracie pak umoznuje nejenom luze vladnout, ale i luze volit. A luzu nevidim v tom, ze nekdo spi na lavicce a v tramvaji mi nevoni. Zejm. mi vadi ta luza ducha a duse. a muze mit treba za povoz Maybach a bydlet v 50+10.

0/0
28.5.2009 11:31

AugustusTiberius

Re: Uz se vzpamatujte

hmmm....tak potom ti nezbyva nez se vystehovat do zahranici :-(protoze i zde bohuzel plati porekadlo "Jaky narod,takova vlada"

Pokud budes rozbijet mitinky pol. stran ,napadat jejich predstavitele,tak se vazne nebudes lisit od tech nacistu (i kdyz ti to vzali o dost brutalneji)

Je potreba presvedcovat,dokazovat-vsude.

Nehlede na to ze toto hazeni ma podle me castecne kontraproduktivni dopad.CSSD ted muze kricet : my chceme debatovat,my jsme demokrati,vy nam nedate prostor,jste nacisti atd.

P.S.Nejsem fanda Topolanka,Paroubka anebo Bursika.Nikoho z tech panaku.Nicmene toto v dem.spolecnosti mohou vyresit jedine volby:-/

0/0
28.5.2009 11:43

Flynn

Re: Uz se vzpamatujte

a jsme prave u toho, ze velka cast naroda si volebni pravo nezaslouzi. A tim nemyslim nekoho, kdo ma jine politicke nazory nez ja.

Kdo byl lepsi clovek? Vegetarian, abstinent a prilezitostny umelec a milovnik Wagnera Adolf Hitler, ci bonvivan, intrikan a milovnik doutniku Winston Churchill?

0/0
28.5.2009 11:50

_m-

Re: Uz se vzpamatujte

velka cast naroda si volebni pravo nezaslouzi

Velmi demokratický názor :-©

0/0
28.5.2009 12:25

Flynn

Re: Uz se vzpamatujte

Mas recht - i Hiter a Gottwald byli zvoleni demokraticky. Co to svedci o "demosu"-lidu? lide jedni o sobe samych jsou chytri, kdezto lid-dav je tupy...

0/0
28.5.2009 13:54

buranumdopamatniku

Re: Uz se vzpamatujte

Tam kde na politiky nic neplati, tam zacinaji vajicka.  Konecne instrument prime domokracie.

0/0
28.5.2009 12:03

jbee77

Re: Uz se vzpamatujte

ale oni na žádný argumenty a diskuzi neslyší.."běžte si dát cuc na klacku do cukrárny"..to ti přijde jako argument?..mě ne..

0/0
28.5.2009 12:31

AugustusTiberius

Re: Uz se vzpamatujte

je to spatne uznavam...

ale...cim vetsi demagog,tim se da lepe prevalcovat v politicke diskuzi

priklon se ke strane,ktera tuto demagogii prevalcuje a zastava demokraticke a pokrokove hodnoty (jestli ovsem v soucnastnosti existuje:-))

anebo zaloz svoji stranu...

Paroubek se chvasta ze je 2-3 nejoblibenejsim politikem...tohle o nas neco vysvetluje:-) pujdes budes fackovat na potkani kazdeho Paroubkovic sympatizanta?....tohle prece nema smysl

0/0
28.5.2009 12:46

Flynn

Stredoceska

Nemam cas si s vami hrat

na odpurce mam tu drat

ku Hradu ja musim hnat

nebudu se s vami sr.... kakat

0/0
28.5.2009 11:01

Flynn

Re: Stredoceska

sebe sama mam ja rad

s pozdravem vas doktor Rath

0/0
28.5.2009 11:01

b.a.j.l.a.

jo aha už mi to došlo

oni jsou vlastně s Džordžínem teď kamarádi (Y):-P

0/0
28.5.2009 10:58

Flynn

mala politicka

Modra je dobra

a ruze kvet.

Nebojte, soudruzi,

KSC(M) vpred...!

0/0
28.5.2009 10:57

b.a.j.l.a.

Klaus je magor

jaké pouliční války?? Pár hozených vajec po arogantním nabubřelém cikánovi přece není válka ;-D

0/0
28.5.2009 10:57

jbee77

Klaus je hysterik ;)

pouliční války?..co to je za hysterii kolem pár vajec?..myslím si, že teď jenom Paroubek a spol. sklízí to, co zaseli někdy v roce 2005..kdyby se nechovali jako arogantní papaláši absolutně odtržení od reality, byli by tohodle ušetřeni..jestliže místo diskuze posílají mladý ostentativně do cukrárny, tak se nemůžou divit, že sklízí žloutky s bílkama :-)

0/0
28.5.2009 10:52

Flynn

Re: Klaus je hysterik ;)

kdyz nam chybi pokora,

chranej kluci dohola,

nebojte se, babicko,

rozbilo se vajicko.

0/0
28.5.2009 10:56

Flynn

Re: Klaus je hysterik ;)

Kdyz vhodite listek v schranu,

vypadnete potom k Panu.

neb my na vas kasleme

a rejpaly pak zavreme.

0/0
28.5.2009 10:56

jbee77

Re: Klaus je hysterik ;)

R^

0/0
28.5.2009 10:59

herdekflek

Re: Klaus je hysterik ;)

R^

0/0
30.5.2009 16:36

gorythc

Přehlušili snahu představitelů ČSSD o diskusi?

Co je to za nesmysl? Pokud vim, tak kdyz chtel nekdo s CSSD diskutovat, tak byl zmlacen a vyveden partou plesatych goril.

0/0
28.5.2009 10:49

Flynn

Re: Přehlušili snahu představitelů ČSSD o diskusi?

a chudak martan byl perlustrovan a predveden PCR...

0/0
28.5.2009 10:52

M.Lipos

Ba právě naopak ..

.. toto je projev demokracie, kdy lidé svobodně vyjadřují svůj názor, v tomto případě nesouhlas s opětovně lživou kampaní ČSSD pro eurovolby. A ať pan Paroubek netvrdí, že to je již začátek kampaně pro předčasné volby, když na každém plakátu, letáku a bilboardu je napsáno Eurovolby2009.

Toto samé může potkat jakoukoliv stranu v rámci kampaně. Toto je právě projev demokracie a politické strany by si v takovém případě měly zamést před vlastním prahem, proč k tomu dochází a jak tomu zamezit. Ale zamizit tomu policejní silou by bylo potlačení elementárních principů demokracie a toto navrhovat je nepřípustné od prezidenta demokratické republiky.

0/0
28.5.2009 10:22

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Ba právě naopak ..

"toto je projev demokracie, kdy lidé svobodně vyjadřují svůj názor"  ... vajíčkem? ...to bývá, když začínají chybět jiné věci, že? ... například argumenty, ne? ...;-D 

0/0
28.5.2009 10:43

Flynn

Re: Ba právě naopak ..

Dovolim si lehce nesouhlasit - muzes s nekym argumentovat, pokud je na to cas a pokud i ten druhy argumentovat chce. To je potom skutecna vymena nazoru a nikoliv jednostranna samomluva.

Muzes s ditetem argumentovat, ze bivakovat uprostred krizovatky neni idealni. Ovsem v okamziku, kdy se blizi auto, ho chytnes za fligr a odneses na chodnik a pak mu das petadvacet argumentu na sedinku, aby si to zapamatoval.

A jak jsi krasne podotknul nize, tak zacina nam spolecnost jaksi klouzat na obvodu bileho porcelanu. tak je nutno prestat argumentovat a prastit pres prsty ty, kdo nam ten skluz mydli.

0/0
28.5.2009 10:51

zberanek

NE násilí a špatné práci

Pana prezidenta si vážím. Stejně jako jeho, také mě děsí násilí na mítincích, ale to násilí je vyvolané špatnou prací politiků. Paroubkova vláda byla celkově velmi špatná. Bujela korupce, protekcionalismus, daňové úlevy pro kamarády z ČSSD, mnohamilionové státní zakázky. Neschopná a neakční policie. To stejné lze také opakovat o Topolánkově vládě, i když alespoň páni Pospíšil a Schwarzenberg byli bílými vranami mezi černými. Neschvaluji násilí, ale také stejně rozhodně neschvaluji neschopnost a nebo všehoschnost většiny našich politiků.

0/0
28.5.2009 10:21

Fanatic.Dz

Kdo seje vítr sklízí bouři.

To se vám pane prezidente sice nemusí líbit, ale to je tak všechno co s tím uděláte. :-/

0/0
28.5.2009 9:54

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Kdo seje vítr sklízí bouři.

jojo, ti obvykle demagogičtí nácci mu již přerostli přes hlavu, že? ... ještě že je tu europa, co se nedá a v nejhorším případě spláchne všechny čížky do wc, že? ...;-D

0/0
28.5.2009 9:58

Flynn

Re: Kdo seje vítr sklízí bouři.

ve WC jsme jiz nejakou dobu. Vetsina exkrementu je u dna, ale nektere plavou nahore na hladine. Zvlastni je, ze vetsina takto plovoucich exkrementu ma barvu spise do oranzova.

0/0
28.5.2009 10:41





Najdete na iDNES.cz