Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další policista by rád promluvil o Mrázkovi a Krakatici

Po bývalém policistovi Karlu Tichém požádal ministra vnitra o zbavení mlčenlivosti také Oldřich Kopp. Stejně jako jeho někdejší kolega chce promluvit o vyšetřování kmotra podsvětí Františka Mrázka a uprchlíků Radovana Krejčíře a Tomáše Pitra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

haha222

No,

až se to provalí, tak tady někdo půjde bručet !!!!!!!!!!!!!!

0/0
15.5.2009 17:49

sageorg

Copak...............

v tomto státě někoho zajímá "pravda"?Raději nasadí celému národu "náhubek",zruší poplatky a možná dojde i na bůček.

0/0
15.5.2009 13:33

zakladna2

Mrázka

přece zastřil pedofil Parobek. Kubice to napsal ve své zprávě, tak proč, se to pořád řeši.V

0/0
15.5.2009 11:58

kodjos

cynta

jozef cy..ra..ny..

analfabet vve službách STB..

Takový hezký prasátko to bylo.

Lidé v okolí nevěděli,koho mají za souseda..lumpa..

0/0
15.5.2009 11:52

Josef.cyrany

Na to

abysme se dověděli , že v tom měli pracky modrobolševici Lager a spol. nepotřebujeme žádné výpovědi.

0/0
15.5.2009 9:53

vlasta.232

Re: Na to

A jejda- RUDÝ- invalidní duchodce , už sviní i tyto diskuze! :-©:-©:-©:-©:-©:-©(Y)

0/0
15.5.2009 10:41

notebook.r51

Re: Na to

něco vědět a něco dokázat jsou dvě diametrálně odlišné kategorie

0/0
15.5.2009 10:45

dudlik123

Ivánku kamaráde

ivánku kamaráde už mizíš....

0/0
15.5.2009 8:41

Wes Parmalee

Další policista by rád promluvil o Mrázkovi a Krakatici

Z toho Ivánek a celá ODS radost nemá!

0/0
15.5.2009 8:16

J. Adamec

Re: Další policista by rád promluvil o Mrázkovi a Krakatici

Škoda, že o ní nechce mluvit gros a Bublan .... s jejich zproštěním mlčenlivosti ČSS(d) nedouhlasila.

0/0
15.5.2009 8:52

czech64

Re: Další policista by rád promluvil o Mrázkovi a Krakatici

Tak to je jedno ne? U Grosse zda stím má něco společného se stejně nečeká že bude hovořit pravdu, takže nějaké zbavování mlčenlivosti je úplně zbytečné. Vyšetřovatelé jsou ty nezodpovědnější.

0/0
15.5.2009 9:59

denny2006

Re: Další policista by rád promluvil o Mrázkovi a Krakatici

ve sněmovním výboru pro bezpečnost navrhl I.Langer zřízení vyšetřovací komise a zproštění mlčenlivosti těchto osob: Stanislav Gross, František Bublan, Ivan Langer, Jiří Kolář, Jaroslav Macháně, Jiří Pálka, Jan Kubice, Milan Šiška, Josef Holub, Josef Švec, Karel Tichý, Oldřich Knapp, Miroslav Dvořák, Jiří Novák, Miroslav Borník, Zdeněk Pelc, Dušan Brunclík, Jiří Houba, Libor Vrba, Robert Šlachta. Jde o bývalé a současné policisty, příslušníky Inspekce a politiky, kteří přišli nebo mohli přijít do styku s Krakaticí. POSLANCI ČSSD TENTO NÁVRH ODMÍTLI. Z toho Ivánek a celá ODS jistě radost neměla a nemá:-P!

0/0
15.5.2009 9:05

Pking1

Re: Další policista by rád promluvil o Mrázkovi a Krakatici

Mas pravdu, ale liny priznivci socanu a jim naklonena media vidi pouze Langera. To vis predvolebni boj.

Nechci se nikoho zastavat, ale vsechno to smrdi kumunisticko-stebackyma manyrama.

Nesloucila se nahodou v roce 1948 CSSD s KSC ? A vzhledem k veku vsech tech "vysokych" predstavitelu CSSD me napada jedno, vsichni jsou to prevleceny komancove z cervene do oranzove !!!

0/0
15.5.2009 9:11

czech64

Re: Další policista by rád promluvil o Mrázkovi a Krakatici

jj ODS taky navrhovala že o tom může hovořit pouze Langer :))) myslim že praktika Langra jako Kubiceho zpráva to nebude i když možná o stejný komunistický chování jako má ODS se tam jednat může.

0/0
15.5.2009 9:53

notebook.r51

Re: Další policista by rád promluvil o Mrázkovi a Krakatici

no to je logicke - kdyby mluvili dva, mohlo by se stát, že by nelhali stejně a to je vždycky problém, rozpory ve výpovědích...

0/0
15.5.2009 10:34

notebook.r51

Re: Další policista by rád promluvil o Mrázkovi a Krakatici

Odmítnutí je logické. Výbor měl zřídit komisi. Komise měla předvolávat lidi a klást jim otázky. Teprve pokud by se ozvala odpověď "na tuto otázku nemohu odpovědět, neboť jsem vázán povinností zachovat služební tajemství", zapíše se dotyčný na seznam a požádá se o zprostění mlčenlivosti v této věci... Žádat o zproštění a priori, protože dotyčný MOHL s něčím přijít do styku, je dost divné.

0/0
15.5.2009 9:16

denny2006

Re: Další policista by rád promluvil o Mrázkovi a Krakatici

odmítnutí je nelogické.Zbavení mlčenlivosti pro potřeby výboro PS,nebo jeho komise nemůže ministr vnitra,nýbrž plénum PS a to na žádost např.daného výboru,který však tuto žádost odmítl (odmítl návrh I.Langera na tuto žádost) tedy zcela nelogicky!

0/0
15.5.2009 9:38

notebook.r51

Re: Další policista by rád promluvil o Mrázkovi a Krakatici

detaily neznám a trochu jsem se v tom ztratil. Jenže už asi nemám dost času na prozkoumání relevantních dokumentů :-(

I.L. navrhoval jako ministr vnitra nebo jako poslanec, nedejbože člen té komise, co měla prošetřovat to v čem má patrně namočené prsty? Prohlásil se za krále, za blázna, za kata / a tak vznikla situace značně napjatá...

V každém případě člověk, který sedí na obou stranách mříže, by měl zůstat jen na jedné, přednostně na té, která mu vymezuje menší prostor pro další kulišárny.

0/0
15.5.2009 10:44

denny2006

Re: Další policista by rád promluvil o Mrázkovi a Krakatici

problém je v tom,že tato a není to poprvé, naše média neinformují dostatečně kvalifikovaně,Bohu-žel,věřím že úmyslně,z důvodů "vytřískání "z causy co nejvíce,veřejnoprávní Tv z důvodů "pravdy a lásky",ale hlavní chyba je v ODS, která není schopna,na rozdíl od ČSSD,podobná napadání mediálně zvládnout.

Btw, I.Langr výše uváděné navrhoval pochopitelně z pozice rezortního ministra.

0/0
15.5.2009 11:08

vlasta.232

Re: Další policista by rád promluvil o Mrázkovi a Krakatici

aBudte si jist- že na toto Vám zde přítomný rudý - nemyslící odpad neodpoví!!!!

0/0
15.5.2009 10:43

Pking1

Re: Další policista by rád promluvil o Mrázkovi a Krakatici

Mas pravdu, ale liny priznivci socanu a jim naklonena media vidi pouze Langera. To vis predvolebni boj.

Nechci se nikoho zastavat, ale vsechno to smrdi kumunisticko-stebackyma manyrama.

Nesloucila se nahodou v roce 1948 CSSD s KSC ? A vzhledem k veku vsech tech "vysokych" predstavitelu CSSD me napada jedno, vsichni jsou to prevleceny komancove z cervene do oranzove !!!

0/0
15.5.2009 11:02

MychalB

Pecina? Tak to nemám strach.

Ten to spolehlivě ututlá...

0/0
15.5.2009 8:05

J. Adamec

V článku je pár chyb a zamlčených skutečností - PROČ?

1) O žádosti Tichého stihl v březnu rozhodnout předchozí ministr Langer.

Tedy tentýž Langer, který sám v Krakatici figuruje. Žádost zamítl.

---- Pravda je taková, že to zbavení nebylo v jeho kompetenci. Kdyby žádosti vyhověl, porušil by zákon. Dále v článku chybí informace, že Langer dále žádal zproštění mlčenlivosti dalších osob (mj. Bublana, Grosse) a toto levice zamítla. Proč?

0/0
15.5.2009 7:45

notebook.r51

Re: V článku je pár chyb a zamlčených skutečností - PROČ?

Bohužel (viz předchozí příspěvek) to v jeho kompetenci bylo, imho právě proto musel být ministrem vnitra. Pravda, ve slušné společnosti by vzhledem ke střetu zájmů (de facto rozhodování o sobě samém) logicky odstoupil, ale u nás funguje systém hroší kůže.

0/0
15.5.2009 7:52

J. Adamec

Re: V článku je pár chyb a zamlčených skutečností - PROČ?

Dobrá - upřesním to. Ostatně o tom píšete sám ... O to zproštění nemůže požádat sám policista. Kdyby této žádosti vyhověl, porušil by zákon.

0/0
15.5.2009 7:57

denny2006

Re: V článku je pár chyb a zamlčených skutečností - PROČ?

Povinnost mlčenlivosti o utajovaných informacích - a spis Krakatice je veden v režimu utajení - upravuje zákon č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti. Tento zákon zcela jasně ve svém § 63 odst. 1 stanoví, že odpovědná osoba (v tomto případě ministr vnitra) může zprostit fyzickou osobu povinnosti zachovávat mlčenlivost jen v řízení před orgánem státu a jen na žádost tohoto orgánu. I.Langer  pana Tichého již mlčenlivosti zprostil, a to na žádost Inspekce policie pro účely jejího řízení. Podle § 63 odst. 4 zákona č. 412/2005 Sb., týká-li se povinnost mlčenlivosti věci, kterou projednává orgán parlamentu (v tomto případě výbor pro bezpečnost pana předsedy Bublana), může zproštění mlčenlivosti fyzické osoby provést Poslanecká sněmovna po vyjádření odpovědné osoby orgánu státu, do jehož oblasti věcné působnosti utajovaná informace náleží (v tomto případě ministr vnitra).

0/0
15.5.2009 8:22

notebook.r51

To neznají zákony?

Ač souhlasím s tím, že mnohé smrdí, policista o zproštění mlčenlivosti žádat NEMŮŽE.

O zproštění mlčenlivosti žádá výhradně soud, je-li to nutné k získání důkazů v projednávaném případě. Na žádost soudu pak MŮŽE (nemusí) nositele státního/služebního tajemství zprostit mlčenlivosti ministr vnitra. Pokud tak neučiní, má soud smůlu. Pozoruhodné je, že ochrana státního/služebního tajemství má vyšší hodnotu než zjištění objektivní pravdy, nicméně tomu tak je.

Takže jediným řešením je soudní spor, který by vyžadoval svědectví právě tohoto policisty, opírající se o informace z příslušného svazku, bez jejichž sdělení by soud nemohl rozhodnout. Když se chce, všechno jde. Když něco nejde, tak někdo nechtěl. A stačí jeden, který nechce.

0/0
15.5.2009 7:44

babacek

Krakatice

Ještě je čas! Až tak 14 před volbami. :-P

0/0
15.5.2009 7:36

notebook.r51

Re: Krakatice

Nejvýše týden. Za 14 dní by si to lidi nepamatovali, nebo by se mohl najít kontraskandál, o kterém by se ještě stihlo začít mluvit. Nejlépe načasovanej vyl Bartončík. Těsně na závěrečné hraně kampaně.

0/0
15.5.2009 7:47

babacek

Re: Krakatice

Myslím, že média se v tom těch 14 dnů do voleb dokáží patlat. :-)

0/0
15.5.2009 7:55

notebook.r51

Re: Krakatice

jenže konkurence by měla ještě čas to přebít uleželejším materiálem, páchnoucím daleko intenzivněji, takže by hyeny hodovaly na novém h.

0/0
15.5.2009 9:09

babacek

Re: Krakatice

To je asi pravda.;-(

0/0
15.5.2009 9:12

vasekpasek

...

"Musím vše nechat prověřit, podívám se na to příští týden", prohlásil Pecina. Přeloženo do češtiny: "Musím si ověřit, oč jde a kdyby to náhodou mělo poškodit socdem, tak to zamítnu. Když to ale poškodí modré, s radostí to povolím hned na zítra".

0/0
15.5.2009 7:28





Najdete na iDNES.cz