Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zlomili ho, říká otec amerického vojáka, který v Bagdádu zabil pět kolegů

Za šest týdnů se měl vrátit domů, do Texasu - jeho třetí roční nasazení v Iráku se chýlilo ke konci. Místo toho John Russell stane před vojenským soudem, který ho možná odsoudí k trestu smrti za vůbec nejhrůznější krveprolití, při němž americký voják v Iráku obrátil zbraň proti spolubojovníkům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vaclav Hanus

nemeli ho nasraat

Vetsina techle udajnych silenych vrahu je pouze obet sikanovani a mobbingu ze strany 'kolegu'

0/0
15.5.2009 6:24

Bozi Trest

No to da rozum...

v radach vojska se malo kdy krci studovani inteligenti...  a z rad tech mazaku, se tezko po skonceni sluzby stanou baletni mistri!

0/0
14.5.2009 17:05

Fidel Castro v plne sile

Dobrá práce

:-)R^

0/0
14.5.2009 13:49

JÚLINEK.ŠÍŠAL

a to, souzi a soušky čížci,

býval 44letý člověk , který se kdysi upsal elektronice, svobodě, demokracii a prosperitě proto, že věříval, že podobných úpisů nikdy nezneužijí ....:-/

0/0
14.5.2009 13:06

vver440

Re: a to, souzi a soušky čížci,

tak to já se upsal jen tý elektronice.....:-)

0/0
14.5.2009 13:44

Blanka z Bejrůtu

Pomoc od Russela

"Tak jako Russell potřebovali pomoci se svými psychickými problémy."

A Russel jim s nimi pomohl......:-P

0/0
14.5.2009 12:39

BobTheSinc

Vojaci jsou magori

Kazdej, kdo jde dobrovolne vrazdit jiny lidi je magor. Kecy o demokracii, terorismu nebo nabozenstvi jim nic neubiraji na faktu, ze jsou to porad stejni magori... ;-O(Y)Rv

0/0
14.5.2009 12:23

tučňák v exilu

Re: Vojaci jsou magori

Ještě že se našlo dost magorů, co zajistili, že teď v lepším případě nekácíš stromy někde pod Uralem pro větší slávu Reichu :-P

0/0
14.5.2009 12:31

BobTheSinc

Re: Vojaci jsou magori

Je krapet znacnej rozdil v tom, jestli jdu bojovat za svou nezavislost (i kdyz i zde mam vyhrady) nebo jit jako okupant DOBORVOLNE zabijet lidi na druhy strane polokoule... :-©Rv

0/0
14.5.2009 12:48

hu_go

Re: Vojaci jsou magori

Ty si to asi nepochopil. Oni přece přijeli na druhou stranu polokoule zabíjet lidi, aby ty si mohl psát takové nesmysly na českém serveru a ne na německém R^

0/0
14.5.2009 13:03

tučňák v exilu

Re: Vojaci jsou magori

Vojáci 11. praporu (východního) dobrovolně jeli zabíjet lidi do Sýrie a pak do Afriky. Občané ČSR na druhé straně zeměkoule (Filipíny, Hong-Kong, Singapur...) také dobrovolně šli zabíjet lidi, kteří neměli s okupací ČSR vůbec nic společného. Vojáci v Británii šli dobrovolně zabíjet lidi nad Atlantik. A tak dál. Jak souviselo s osvobozením ČSR třeba Dunkerque? Nebo Sokolovo? Nebo Tobruk? Nebo Sýrie?

A další spousta dobrovolníků šla dobrovolně zabíjet lidi (a působit jako okupanti) až z Ameriky. Brazilci šli do Itálie zabíjet lidi jako okupanti. Nebo Kanaďani - Britská dominia se de facto mohla na Británii vykašlat. A tihle všichni šli zabíjet lidi a dělat okupanty, abys tady teď na ně mohl plivat.

0/0
14.5.2009 13:54

Pilat

Re: Vojaci jsou magori

ty si pletes "dojmy s pojmy",  ale snaha se ti neda uprit :-)

0/0
14.5.2009 13:57

tučňák v exilu

Re: Vojaci jsou magori

Za co tedy bojovali Brazilci v Itálii proti Němcům? Jak Německo ohrožovalo Brazílii? Za co bojovali Kanaďané v Atlantiku a v Evropě? Za co Australané v Africe? A Jihoafričané? A tak dál...

0/0
14.5.2009 14:08

monpere

Re: Vojaci jsou magori

naprostý souhlas  R^

0/0
14.5.2009 16:45

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Vojaci jsou magori

ti magoři? ... za skývu upatlanýho chleba ... vždyť jinou tak dobrou šanci neměli ....;-D

0/0
14.5.2009 17:19

marekW777

Re: Vojaci jsou magori

R^

0/0
14.5.2009 12:48

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Vojaci jsou magori

ještě žes napsal "v lepším případě" ... teď nejen on si huntuje zdraví pro větší zisk některého z nadnárodních monopolů ....:-)

0/0
14.5.2009 13:03

tučňák v exilu

Re: Vojaci jsou magori

Kdo ho k tomu nutí?

0/0
14.5.2009 13:55

captain cook

Re: Vojaci jsou magori

Mylis se. Vojaci jsou v armade protoze se tam prihlasili sice dobrovolne, ale jakmile podepsqali kontrakt a slozili slib, jsou tim vazani. Nemaji zadnou volbu v tom kdy, kam, za jakych podminek a pod jakymi rozkazy budou poslani.

0/0
14.5.2009 13:00

TonyMontana

Prozac

Nevim, cemu se kdo divi. Vetsina tech magoru, co tady cas od casu vykosi stredni skolu, je na antidepresivech. A v Iraku to kuci' bastej jak M&Ms.

0/0
14.5.2009 11:41

porubak

je to mental

ktery si sedne na kresloR^

0/0
14.5.2009 11:40

Kalenka

hodně krve a hrozné věci

http://www.rawa.org/temp/runews/2009/05/05/and-8216-us-air-raid-kills-over-100-civilians-in-farahand-8217.html záběry z masakru ve Farah kde americká armáda letecky zavraždila na 130 civilistů. Na těchto masakrech se podílí i naši letečtí návodčí z Prostějova.

0/0
14.5.2009 11:28

moseg

IDnes se snaží ze všech sil dělat ze všeho antiamerické

politikum, obdobně jako komunisté na každou detektívku psali, že zločin v USa je díky prohnilosti kapitalistického systému. V americké armádě je spousta vojáků, kteří byli v Iráku víc než 3 x a nikoho nevraždí. Co čekat od otce, který přišel o snya navíc tak nešťastným způsobem?

0/0
14.5.2009 11:13

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: IDnes se snaží ze všech sil dělat ze všeho antiamerické

tak tak ...a

http://www.foxnews.com/politics/2009/05/14/obama-considers-detaining-terror-suspects-indefinitely/

 ... těm se bude říkat vězni prezidenští? ....:-P

0/0
14.5.2009 11:31

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: IDnes se snaží ze všech sil dělat ze všeho antiamerické

...zatím marně hledám předvčerejší zprávu o dceři čejnýho, která - i když kritizuje obamu za bývalé zveřejňování fotek amíků z úspěchů při budování toho jejich kapitalismu - jakoby tomu tvému komentáři z oka vypadla ....

0/0
14.5.2009 11:36

ctenar1970

Re: IDnes se snaží ze všech sil dělat ze všeho antiamerické

Americke shit nevoni,clovece.

0/0
14.5.2009 12:12

captain cook

Re: IDnes se snaží ze všech sil dělat ze všeho antiamerické

tvoje ruske govno take ne;-D

0/0
14.5.2009 12:52

ctenar1970

Re: IDnes se snaží ze všech sil dělat ze všeho antiamerické

nojo,proto se vec ma nazyvat pravym jmenem.mimoto hovinko nazyvame cứt

0/0
15.5.2009 4:30

vver440

jakýpak lámání

a jakejpak strašlivej čin.:-)

0/0
14.5.2009 11:08

bolan

Kdo ho zlomil?

Pokud se nepletu, tak vstup do armády USA je dnes dobrovolný. On šel dobrovolně dělat vojáka. Mohl dobrovolně z armády odejít, když se mu nechtělo být nasazen. Holt by přišel o prachy. A co viděl, když seřizoval přístroje a nebyl v linii? Co by měli dělat rekruti z Vietnamu a nebo z II. svět války, kterých se nikdo neptal jestli chtějí jít bojovat a třeba v Normandii šli téměř na jistou smrt? Je to jen ukázka psychické ochablosti současných "mužů". Stejně jako když soudruh Tvrdík letěl pro naše vojáky do Kuvajtu, protože se tam začalo střílet. Být žoldákem holt neznamená sedět v mundůru v kasárnách a brát prachy.

0/0
14.5.2009 10:46

monpere

Re: Kdo ho zlomil?

souhlas  R^

0/0
14.5.2009 11:03

moseg

Re: Kdo ho zlomil?

není to o psychické ochablosti, v americké armádě je spousta vojáku co byli v  Iráku víc než 3x a jsou v pohodě

0/0
14.5.2009 11:15

_m-

Re: Kdo ho zlomil?

Nevěřím. Věřím tomu, že nevraždí kamarády a rodinné příbuzné, ale nevěřím tomu, že člověk, který potkal opravdovou válku je po návratu v pohodě.

0/0
14.5.2009 11:16

BobTheSinc

Re: Kdo ho zlomil?

Souhlas... R^R^

0/0
14.5.2009 12:19

tučňák v exilu

Re: Kdo ho zlomil?

Tak to bychom měli být jedna z nejpohodovějších zemí, poslední období kdy větší počet našich lidí potkal opravdovou válku bylo před 64 lety. Proč tedy v pohodě nejsme? :-P

0/0
14.5.2009 12:34

Pan Navratil

Re: Kdo ho zlomil?

Proč myslíš, že nejsme?

0/0
14.5.2009 13:03

tučňák v exilu

Re: Kdo ho zlomil?

No, když nás porovnám třeba s Kanadou... :-)

0/0
14.5.2009 13:56

BobTheSinc

Re: Kdo ho zlomil?

R^R^

0/0
14.5.2009 12:18

captain cook

jsi na omylu: s dobrovolnictvim to je jinak

sice se do armady dobrovolne nastoupuje, ale musi se podepsat kontrakt a slozit slib. Jen tak mirnix dirnix si z armady proto nikdo nemuze odejit, prave proto, ze vsichni jsou vazani kontraktem. Jinak by to totiz nebyla armada, ale holubnik, kam si kazdy leta a odleta jak si sam zvoli.

0/0
14.5.2009 12:57

amadis von gallien

Cestina!!!

Uz i v nadpisech odstavcu jsou hrubky, katastrofa! Vsechny zraneni? Kde to jsme? Co tim vlastne autor mysli? Vsechny zranene, vsichni zraneni, vsechna zraneni? Ctete to po sobe!!!

0/0
14.5.2009 10:19

hňup

Re: Cestina!!!

proč by to měli číst? když to volá do nebe, vždycky se někdo vozve. a když to není úplně strašný, tak to zas tak moc nevadí, aby se vopravovalo.

0/0
14.5.2009 11:28





Najdete na iDNES.cz