- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každý druhý disident byl bonzák. Donášeli na sebe i za blbou stovku. Bylo to myslím v loni v TV. Proč neotevřou ty správné složky o disidentech? Ty jsou asi dobře schované, nebo zničené.
to je podobný jako tví kámoši z Jazzové sekce....a z bytového divadla....
... but never forget their names"
Havel neni zadny svetec, je jen zapleteny do spinave politiky, kterou nejde rozplest. Neni taky zadny zlocinec a uz vubec ne nejaky Einstein. Proto je pro neho nejlepsi cesta hrat cloveka nad veci, tzv. filosofa (ku ktermu ma tak daleko, jako ja k Barandovu) a troska zapometlivosti se taky hodi do kramu.
Pratele proto radeji zijte pritomnost a vy.... se na minulost. Tu nikdo nerozlusti, protoze historii pise vitez.
Kolik má kdo nejbližších přátel? Pokud by komukoliv dal někdo seznam těch, co na něj donášeli, opravdu by si nepamatoval, kdo z nich to byl? Tomu máme věřit? Myslím, že každého by nemile překvapilo, že jeho nejbližší přítel nebyl přítel, ale jen se tak tvářil. Dokonce by si asi většina lidí pamatovala i ty, co nejbližší přátelé nebyli. Vážený pan Havel si ale nepamatuje nikoho. Proč? Že by to bylo tím, že o tom věděl a tedy sám hrál zpravodajskou hru?
To víš to je tak.... kdaby si je paamtoval potom by zjistili ti pisálci za ods že ne čssd je nástupnická komunitická organizace ale ods .... topolánek v čele, navíc ten teror a psychyický vydírání to je jejich metoda dodnes v jaqkékoliv práci se za poslední dva roky rozmohlo vydírání udávání a já nevim co ještě.... jenže jak mu tady říkáte veškrna se pro změnu rozhodl že je nejvyšší čas jít proti klausovi v jeho vlastní ods ze které jsou ti udavači no není to lehké zaonačit co....
Pro křesťany je odpuštění povinnost. Náboženská povinnost: vždyť se všichni křesťané každý den modlí "...a odpusť nám naše viny JAKO I MY odpouštíme našim viníkům...".
Pro nekřesťany ovšem není odpuštění povinností. Nekřesťané odpouštět nemusí a nikdo je k tomu nesmí nutit.
I pro nekřesťany je však odpuštění ctnost. I nekřesťan, který odpouští, se tím zušlechťuje a stává se velkým.