Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Moc zpráv o elitních vojácích škodí, říká před bitvou o mise generál Šándor

Zatímco armáda řeší skandál jednotky vojenské policie SOG, která v Afghánistánu v boji opustila britské kolegy, blíží se schvalování misí na rok 2010. ODS totiž chce po tahanicích z přelomu roku dohodu ještě před prázdninami. Česku ale uškodila z velké části i dřívější medializace elitních jednotek, říká generál Andor Šándor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Next Apache

hmmmmmmmmmmm...............

A jak je to s jejich sexuálním životem? Jaké specializace a hodnosti dělaj Máňu a jaké Pepu??? To musí bejt rachot, když si to rozdávaj v těch vestách a s plnou polní...

0/0
27.4.2009 15:37

PetroleumLampoIdorablo

Prostě se nám líbí: brát peníze a nebýt kontrolováni

ať jsme leví nebo praví, demokracie nám překáží.

A dokážeme kolem toho blbečkům natlačit do hláv nesmysly. Jakoby neexistovali v západních zemích pravidla a způsoby efektivní kontroly. Jenomže ono se nechce, aby bylo kontrolováno.

0/0
27.4.2009 10:37

Monstrum Anonymič Anonymov

Vojenská jelita

byly a vždy budou zelené gumy.

0/0
27.4.2009 8:35

medved

Výsledeek je stejný

Kdyby je byli odvolali, byla by ostuda. Když je neodvolali je ostuda.

Hlavní je asi režování na misi za eníze poplatníků. Ale to je asi celá armáda s jejími zakázkami, výhodami a korupcemi.

0/0
27.4.2009 8:13

honza.zkoumal

moc zpráv o armádě skutečně škodí,člověk se dozví pravdu

...moc zpráv o armádě skutečně škodí, jelikož když obyčejný člověk vstřebá všechny informace, které se k němu dostanou může si celkem popravdě říci pouze toto:

- armáda je plná tupých zbabělých gumáků, kteří jsou královsky placeni,

- armádní zakázky jsou zkorumppovaný a je to vyhazovní miliard oknem,

- nejlepší by bylo zrušit armádu, ušetřili by se neskutečný prachy!!!

0/0
26.4.2009 21:52

pazuzu

Léta jsem volil ODS

a teď toho velmi lituji. Když si vzpomenu s jakými ideály byla založena a co z ní dnes je, tak je mi z toho smutno.Rv Nedivím se Klausovi, že se s nimi rozešel.

0/0
26.4.2009 21:11

Next Apache

Re: Léta jsem volil ODS

Takoví jako ty, to mají na svědomí.Rv

0/0
27.4.2009 15:34

Libor76

Medializace vs informace

Mám pocit, že by se vojáčkům hodilo, abychom jim dávali prachy a oni mohli pobíhat se samopalem, ale abychom už moc nestrkali nos kde, proč a kolik to bude stát - po tom už nám není nic. Houby, jen tak dál, psát o všem, ať lidi ví, kde končí jejich daně!

0/0
26.4.2009 20:47

Reporter

zářezy

když nejsou talibánci, vyzvyli by kluci na souboj amíky, jenže ty už ňáky zářezy maj a tak si český kluci .... do trenek   [>-]

0/0
26.4.2009 20:18

zberanek

Ta naše vojenská elita

Když novimáři psali o tzv. elitních vojácích kladně, pak se všichni fotili a smáli do kamer. Když se ale o nich napíše kritická zmínka, pak najednou křiří a piští, že to naruší to a nebo ono.

0/0
26.4.2009 20:06

agent

Pane gennerále,

poznal jste  při studiu za socialismu také rotného Topolánka? Děláte právě jemu "bezpečnostního poradce?" 

0/0
26.4.2009 19:30

Fiara.L

A mě by zajímalo

Jak je možné,že v armádě a policii je tolik nácků.

0/0
26.4.2009 19:12

cejkis

Socani podporují Taliban

Komunistický spolek ČSSD a KSČ chce vyklidit pole v Afgánistánu. Představte si, že by v každé zemi která má své vojáky v AF byl Paroubek a všichni by stáhli své vojáky, jak vy často říkáte okupanty. Co by následovalo ?

Znovu převzetí kontroly nad Afgánistánem hnutím Taliban+AlKajda. Pro obyvatelstvo by to znamenalo žádné vzdělání, žádný kontakt se světem, z žen by se znovu staly otrokyně. Můžete však namítat, že je vám to jedno.

Dále by došlo k rozšíření Pakistánského území, které je pod kontrolou Alkajdy. Alkajda nyní kontroluje území, keré je cca 100km od hlavního města Pakistánu. Alkajdě se podařilo ovlivnit mínění veřejnosti v Pakistánu a prezident byl svržen. Od této doby se Pakistán nachází v letargii. Pokud mezinárodní společenství nezasáhne s vysokou pravděpodobností dojde ke zhroucení vládního systému v Pakistánu a Alkajda získá nosiče, i jaderné zbraně.

Neprozíravost voličů ČSSD a KSČ je obrovská.

0/0
26.4.2009 19:06

briza

Re: Socani podporují Taliban

Coz se ovsem deje tak jako tak - a sam Sandor to v tom clanku priznava.

0/0
27.4.2009 8:53

ing.vomacka

%

Tak by mne zajímalo, kolik máme generálů pod 60 let. Mám pocit, že procentuelně budeme hodně dobří.. 

0/0
26.4.2009 18:57

tyrael

Mame pravo vedet co a koho z nasich dani platime!!!

Tohle utajovani si delejte v soukrome firme, ale z penez statniho rozpoctu!!!;-€;-O(Y)Rv

0/0
26.4.2009 18:09

mrozik

Tak jak říkala baronka von Botzenheim ...

vdova po c.k. generálovi "...Cesky fójak, toprá fójak .." ;-D

0/0
26.4.2009 18:03

DDS

Šándor???

Radí tu člověk, kterého v roce 2002 odvolali kvůli tomu, že chránil v roce 2002 Karla Srbu, toho času šajbu Vojenského zpravodajství, o kterém již bylo v té době známo, že kromě úplatků osnoval také vraždu novinářky Slonkové.

TOTO jsou odborníci, které nám MF předkládá. ;-D

0/0
26.4.2009 17:49

agent

Re: Šándor???

Agent kr. jm. SALIMA!!!

0/0
26.4.2009 19:32

Next Apache

nespekulovbat a...

...stáhnout tu bandu neschopných žoldákú domú. Nemají v Afghanistanu co pohledávat, je to flagrantní porušení mezinárodního práva a kdyby bylo mezinárodní právo nestranné, budou osoby zodpovědné za vyslání vojáku do cizí země, která není členem NATO, ani žádnou zemi NATO nenanpadla, souzení, jako váleční zločinci. Klidně k tomu múže dojít.  Tŕeba po letech, ale múže. 

0/0
26.4.2009 17:19

Martin Kostera

Re: nespekulovbat a...

To je ale blbost...;-D

0/0
26.4.2009 21:06

hrabe.zeppelin

typicka guma

"Medializace našich jednotek ale pověsti Česka u spojenců asi uškodila." A ja myslel, ze si uskodili ty poserove sami, kdyz zdrhnuli. A o cem by se jeste nemelo mluvit? Jak vsichni zeleni mozkove rozkradaj co se da? :-© Takovi "generalove" by meli jit supem do vysluzby

0/0
26.4.2009 17:15

fribble

Já si myslím,

že armáda by byla nejraději, aby se o ni nemluvilo vůbec. Přidělit pořádný balík peněz a už se nestarat. Co je to za pořádek, když se kdekdo stará, kam peníze přišly, co kde vojáci dělají, koho vozí kam vládní letadla nebo nedej Bože kolik který generál bere........ Občane plať , drž hubu a hlavně se neptej!!!

0/0
26.4.2009 17:11

rozhořčený.představitell

Re: Já si myslím,

No a na co myslíš,že je náhubkovej zákon??HE...ted se teprve začne hospodařit

0/0
26.4.2009 17:53

petrph

Asi je co tajit

Pan generál si patrně plete jakési supertajné agenty ze svého mládí s účastí dobře placených českých žoldáků na misích v Afghánistánu, kteří, jak se právě teď dozvídáme, jsou tam dobří leda na hlídání skladů, a účast v boji odmítají, neb jest to nebezpečné.

Venkoncem, když už mít armáda musí mít takovéto hrdinné jednotky,(a jak pan generál v nadpisu přiznává, radši o nich nemluvit), tak ať si je platí ze svého rozpočtu, a nežebrá o ně veřejně v rozpravě v parlamentu To je pak paní ministryně Parkanová šokována, když musí vysvětlovat národu, na jaké hrdinné operace jdou miliony korun , které mohly, jít třeba na zdravotnictví, kde vláda stejně hrdinně vymahá poplatky od nejchudších z nejchudších..

0/0
26.4.2009 16:47

Libor76

Re: Asi je co tajit

souhlas

0/0
26.4.2009 20:48

kostej_

kdyz se ve skole probiralo "Ema ma misu"

autor asi chybel :-)

0/0
26.4.2009 16:15

koxxx

Re: kdyz se ve skole probiralo "Ema ma misu"

Bitva o koho/co? O ty mise. Čtvrtý pád množného čísla podle vzoru nůše.

0/0
26.4.2009 16:23

kostej_

Re: kdyz se ve skole probiralo "Ema ma misu"

Ach tak. Neni cestina kouzelna?

0/0
26.4.2009 17:13

Leopoldo

Spatná strategie

Meli tam poslat kuchare a mechaniky.Copak neví ze jít bojovat múze být velmi nebezpecné?

0/0
26.4.2009 15:52

hnupobijce

O jakou misu se tady podle titulku jedna?

"Moc zpráv o elitních vojácích škodí, říká před bitvou o mise generál Šándor".To jako byt schopny jestli se jedna o pozici novinare neni dulezite."i"je na klavesnici ponekud daleko od "e"takze preklep to nebude ze?

0/0
26.4.2009 15:45

koxxx

Re: O jakou misu se tady podle titulku jedna?

Co třeba množné číslo?

0/0
26.4.2009 16:10

on3

Re: O jakou misu se tady podle titulku jedna?

;-DR^ nj, to je ale hnup ... ale musel to prece nahlasit, ze videl chybu prvni, ne?

0/0
26.4.2009 16:20

hnupobijce

Omlouvam se, moje chyba(tentokrat)

Mate pravdu, uznavam svou chybu.Kazdou chvili na iDnes nalezam chyby a to svadi.(napr. Eva Navrkalová z Českých Velenic jezdí několik let za prací do Rakouska, kde také platí dani .......    http://ekonomika.idnes.cz/cesi-zamestnani-v-cizine-musi-doplacet-desetitisice-korun-na-danich-v-cesku-16s-/ekonomika.asp?c=A090424_231301_ekonomika_anv

0/0
26.4.2009 16:46

perfor

Pro strycek-Joe

Ty ses tak blbej nebo se jenom delas?

0/0
26.4.2009 15:40

Reporter

občane plať

a nstarej se za co

0/0
26.4.2009 15:15

chrobaktruhlik

jenerál

měl za své služby vlasti na ministerstvu neskutečný bo/rdel ale kecá, kecá, .... 

0/0
26.4.2009 15:15

on3

kam zase zmizelo vlakno s usamou a FBI

kurnja, cenzuuura je fakt svinstvo - a VZDYCKY taky byla! protoze ani osvicenej cenzor neexistuje :-/

0/0
26.4.2009 15:07

elabůžo

Re: kam zase zmizelo vlakno s usamou a FBI

Vlákno zmizelo, když jsem poukázal na čínský 250 metrů vysoký hotel s ocelovou konstrukcí, který totálně vyhořel, ale nespadl.:-©

0/0
26.4.2009 15:11

tuccy

Re: kam zase zmizelo vlakno s usamou a FBI

1) nebyl dokončený (to znamená podstatně méně hořlavých materiálů než ve vybavené budově, zvlášť než v kancelářské budově), 2) byl postavený nějaký pátek PO 11. září, takže i na základě zkušeností z toho, co se tenkrát pokazilo. Ne každý se odmítá poučit, někteří lidé jsou dokonce i placeni za to, aby na základě průšvihů z minula přicházeli na to, jak zabránit jejich opakování.

0/0
26.4.2009 15:13

elabůžo

Re: kam zase zmizelo vlakno s usamou a FBI

http://www.youtube.com/watch?v=8T2_nedORjw

http://www.youtube.com/watch?v=ZQ6aEqAlTVU

8-o8-o8-o8-o8-o

0/0
26.4.2009 15:21

tuccy

Re: kam zase zmizelo vlakno s usamou a FBI

Můžu já za to, že neumíš samostatně přemýšlet a musíš se odvolávat na youtube? Je ironické, jak vy "hledači pravdy", odmítající se nechat oklamat "oficiální propagandou", nekriticky žerete cokoliv "alternativního" :-)

0/0
26.4.2009 15:32

on3

Re: kam zase zmizelo vlakno s usamou a FBI

pokud ma vysledek oficialniho vysetrovani tolik much, tak se asi neni cemu divit ... takze kdyz se snazi premyslet a hledat informace, ne je jenom prijimat, tak snad jenom dobre, coz? :-)

0/0
26.4.2009 16:34

on3

Re: kam zase zmizelo vlakno s usamou a FBI

takhle to nejde ... na konspirace se musi udelat nejakej poradnej zakon, langer nebo benda by snad mohli jeste neco rychle spichnout:-P a diskuze by mela bejt rizena a diskutujici trestani elektrosokem z klavesnice, pokud jejich mysleni vyboci z oficialnich informaci

0/0
26.4.2009 15:15

Reporter

Re: kam zase zmizelo vlakno s usamou a FBI

;-DR^   a pravomc by měl cenzor  Idnes

0/0
26.4.2009 15:17

on3

Re: kam zase zmizelo vlakno s usamou a FBI

no tak pokud by to nedelal automat, tak jedine cenzor idnes, to je jasny :-P

0/0
26.4.2009 15:19

zakladna2

si zprávy o tom co tam za naše peníze dělají nechají pro sebe a my si zase necháme ty naše peníze a bude klid.

0/0
26.4.2009 15:06

elabůžo

Re: Ať

Co by dělali. Pašujou herák a sem tam z prdele někoho sejmou.

0/0
26.4.2009 15:07

zakladna2

Re: Ať

No jasně, ale ať nám to neříkají. Nás to nezajímá. My je platíme a to snad stačí.

0/0
26.4.2009 15:09

elabůžo

Ani FBI nevěří pohádce o 11. září.

http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/terbinladen.htm;-D;-D;-D

0/0
26.4.2009 15:05





Najdete na iDNES.cz