Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Světoznámý rasista Duke přijel do Česka, sleduje ho policie

Do Prahy přijel jeden z nejznámějších světových rasistů David Duke. Jeho pohyb sledují policisté. Čeští neonacisté bývalého člena Ku-klux-klanu pozvali na utajený raut a tři přednášky. Jednu z nich zrušil děkan Univerzity Karlovy z obavy před výtržnostmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vedoucí kolotoče

Zmizel mi prispevek...

...kdo ho najde, dostane ode mne permanentku na kolotoc. :-P

0/0
24.4.2009 18:12

forticek

pozorovatel

Zatímco černí rasisti jako Mandela , arabští teroristé (Arafat) či podporovatelé narkostátu Kosovo a albánských teroristů (Ahtisaari) dostávají nobelovy ceny za mír - bílí rasisté jsou ostrakizováni a hrozí jim vězení za vyslovení názoru nebo napsání knihy. Zarážející teprve 20 let po změně poměrů (záměrně neříkám revoluce).

0/0
24.4.2009 16:39

tyrael

Re: pozorovatel

Nekdo to tu dnes uz psal. Nejvice lidi zenou ke stranam jako Delnicka strana lide jako Motejl, Uhl nebo Kocab. Lidi maji vztek, ze zde existuje privilegovana mensina, ktera ve vetsine nepracuje, zije z cizich penez a pacha rozashlou trestnou cinnost. Ja mam VS, tudiz bych asi nebyl typickym volicem DS, nicmene souhlasim s nimi ze tento problem je treba zacit resit jinak nez neustalym ustupovanim a omlouvanim chovani teto mensiny. Tohle se neosvedcilo a je potreba to zkusit jinak. Davky jen tem kteri o praci stoji, dlouhodbe nezamestnanym nedat nic, pridavky na deti podminit skolni dochazkou s dobrymi vysledky, tvrde postihovat drobnou kriminalitu (3x a dost) a proti neplaticum postupovat bez ohledu, pripadne jim odebrat deti. Lhostejno jaka rasa nebo narodnost.

0/0
24.4.2009 16:51

criticafacilis

Re: pozorovatel

presne to si mysleli kdysi i lide v italii a nemecku..., ze nejaka strana ktera ma program zamešreny na likvidaci "skudcu" to za ne jiste vyresi... jak to dopadlo...

0/0
24.4.2009 21:27

bormannn

Re: pozorovatel

dopadlo jak dopadlo-no a co?ted uz nemuzem nikdy chtit stejnej metr pro vsechny?!?uz mame jen drzet hubu a platit...:-©

0/0
25.4.2009 3:48

tyrael

Me tohle prijde uplne stejna vec jako delali komuniste

Ten clovek ma udajne promluvit na tema nelegalu v USA. Ikdyby placal totalni nesmysly, je to jeho pravo a dokud neporusi ceske zakony plati presumpce neviny. Akademicka puda byla vzdy mistem,kde se mely stretavat ruzne nazory(byt treba nepopularni) a melo se o nich diskutovat. To ze UK prostrednictvim pana rektora Hampla jeho prednasku zakazala, povazuji za ostudu, potlacovani demokracie a navrat pred rok 1989.Jako podporovatel Izraele s nazory toho pana totalne nesouhlasim (ovsem je fakt ze znam zprostredkovane z medii)a misty je povazuji az za vyplody choreho mozku, nicmene uznavam jeho pravo sirit je.Ja osobne bych si tu prednasku rad poslechl,protoze i zcela opacny nazor vas muze lidsky a znalsotne obohatit.Bohuzel me to utvrzuje v mem nazoru ze se pomery v Cesku vraci pomalu ale jiste k policejnimu statu, kdy jedna skupina osob(casto vyrazne mensinova)vytvori nejakou "absolutni pravdu",kterou nemozno zpochybnovat,kdy policie spolecne s medii sikanuje siritele nepohodlnych nazoru.

0/0
24.4.2009 16:37

tyrael

Re: Me tohle prijde uplne stejna vec jako delali komuniste

Vetsina z vas tady jeho knihu necetla (vcetne me), ale uz vite ze je to

nacek a rasista-totalni paralela s Chartou 77. Deje se tady presne to,

co se delo za komunistu. A to je smutne.

0/0
24.4.2009 16:37

norayellow

Re: Me tohle prijde uplne stejna vec jako delali komuniste

S tim bych souhlasila. Predpokladam, ze na FFUK studuji inteligentni lide, kterym melo byt umozneno se na tuto prednasku pripravit. To znamena vedet kdo prednasi a o cem bude rec. Mohli si pripravit sve argumenty z dokumentu ktere cerpaji z overene historie. A meli mit moznost argumentovat s jinym nazorem, klast otazky, chit vedet jak ma podlozeny svuj nazor on. Dokazat, ze jeho nazor je spatny, nepodlozeny a nebezpecny - nikoliv prednasku zakazat. Nevim jestli se pan rektor boji jakychsi tlaku zeshora, ci chabych znalosti svych studentu - at jiz na bazi historicke, sociologicke ci prumerne znalosti anglictiny ktera by na odbornou debatu byla nedostacujici. Priprava na takovouhle prednasku by podle meho nazoru byla uzitecnejsi nez priprava na papouskovaci zkousky.

0/0
24.4.2009 17:39

captain cook

Re: Me tohle prijde uplne stejna vec jako delali komuniste

Rekl bych, ze pan rektor se obaval obojiho. Urcite cekal, ze se mu dostane negativni reakce "seshora", ale nadto asi dobre vedel, ze studenti krome vylozenych provokateru (z kterekoliv casti politicke skaly) se na lekci dostatecne nepripravi. Vedel, ze provokateri tam neprijdou, aby se neco naucili, tak pro ne nema cenu neco poradat a rozvirovat negativni odezvu pro UK.

Vedel take, ze vetsina ostatnich studentu tam prijde spis ze zvedavosti a nebude se namahat s dukladnou pripravou materialu nebo si predem pripravovat vecne otazky pro prekladatele, natoz v anglictine. Noro, jsi idealista! :-)))))

Take je sporne, kolik studentu ovlada anglictinu  "i naruby", aby jim neunikl skutecny smysl kazde vety. Rozumet idiomum a chapat spravne vyznam celych vet povazuji za prvoradnou zalezitost pri kazde politicky zamerene prednasce. Nevim jak to bylo puvodne planovano, predpokladam, ze UK mela zarizeneho kvalitniho prekladatele, protoze bez nej by to bylo stejne uplne na kocku.

0/0
25.4.2009 4:22

captain cook

Re: Me tohle prijde uplne stejna vec jako delali komuniste

.....prvoradou...

0/0
25.4.2009 4:24

mairix

Re: Jak zacala Zidovina?

Asi to s každým národem(státním útvarem) je stejné-špatní to ničí a dobří se to snaží dát do pohody.Ale znamení zůstávají stejná, i opatrnost ostatních při prvním setkání je na místě.Zlo a dobro,+ a - , pochopení rozlišnosti a hlavně a pohlavně- dohoda , pohoda a klídek.;-DR^ 

0/0
24.4.2009 16:10

mtis

Hele censor je agilní!

Co je závadného na tvrzení, že bojovník proti židovskému rasismu z Kukluxklanu a velký přítel dalších bojovníků proti rasismu jako je Ahmadinežád dorazil?:-):-):-)

0/0
24.4.2009 16:04

rabín Šiml z Krakova

Re: Hele censor je agilní!

Asi nechtěl, aby si to někdo špatně vykládal :-) Pitomců je tady vždycky dost.

0/0
24.4.2009 16:10

mairix

Re: Hele censor je agilní!

Plně souhlasím.Někteří se teho móžou chytit ze špatného konce provazu a pak to lítá:o))A kdo nás má jako ochránit před zbloudilci a násilníky - František a jeho uniforma s čepicí čekající na rozkaz zhora od Toníka,jenž sedí na červeným telefonu od páprdy v kancelářským křesle , jednajícím o tom,co za to:o));-D 

0/0
24.4.2009 16:18

fidel.zlobi.cenzora

jééé

sleduje ho nazi polizie...a dál náckové?

0/0
24.4.2009 15:49

martiXXXXXX

hmmmm

Vidím, že v Česku se rozmáhá nacismus. Jenže to bude takový malý český nacismus. Holt máme jen 10 milionů lidí, ne jako Německo které si mohlo dovolit expandovat. Ale odpor a násilí vůči Romům, černochům, Vietnamců , židům atd. může být podobné jako v nacistickém Německu.

0/0
24.4.2009 15:40

Péťa.

Re: hmmmm

Já bych spíš řekl, že sílí odpor hlavně vůči nepřizpůsobivým nebo vyžírkům, lidé už mají toho dost. Klidně ať je někdo třeba marťan, hlavně, když bude dodržovat zákony a nebude nikoho diskriminovat.

0/0
24.4.2009 15:48

mairix

Re: hmmmm

Ano:o)) Asi nemají co na práci a nuděj se , zachránci našeho světa,spojte se, humanisti a sociologové vám dají omluvenku,že je to normální.Tfuj.

I když je Homo sapiens sapiens - člověk rozumný ,pak tedy kmeny,klany,rodiny , nensášíme hodiny,tradice nám vzali, stali jsme se vazaly :o));-DR^

0/0
24.4.2009 15:59

mairix

V zájmu věci :o)

At tedy ti slavní američané vrátí celou Ameriku indiánům,Velká Británie Austrálii domorodcům a tak dále.A generace za generací,stále dokola se točí matička Zem,jíž přivlastňuje si každý,kdo má barbara vedle sebe ve svým spojenectví.

0/0
24.4.2009 15:38

_m-

Světoznámý Duke???

 Světoznámý je snad poze Duke Elington - ten to asi není, že?:-P

0/0
24.4.2009 15:37

cinsky_buh_srandy

já myslím

že jen přijel vyřešit spor mezi čr a kanadou o jednostrnné výměně občanů

0/0
24.4.2009 15:33

Reinkarnace Obraceče kalendáře

.......

Koukám,že disidenti jsou opět pod dohledem státní policie   ..........   ;-D

0/0
24.4.2009 15:15

_m-

Re: .......

ovšem té správné!!!

0/0
24.4.2009 15:35

hasmen

?

Ten asi kytičku  Aničce nepřiveze...

0/0
24.4.2009 15:12

rabín Šiml z Krakova

Dříve by seriózní noviny napsaly "zlopověstný",

případně "neblaze proslulý", dnes píší "světoznámý". Bravo za ten sémantický pokrok, páni novináři! :-) 

0/0
24.4.2009 15:08

stewiegriffin

proc

ten je ten clanek v ,,rubrice cerna kronika" a ne v rubrice ,,domaci", ve ktere taky bezne pisou, co dela paroubek a jemu podobni?8-o

0/0
24.4.2009 14:44

Vedoucí kolotoče

Jak zacala Zidovina?

Zid pujcil jeden dukat a chtel zpatky dva. Vzniklo bankovnictvi. Prvni bankerem byl zarucene Ehud Siedorf, ktery v Jeruzaleme pujcoval penize Krizakum pri prvni Krizove vyprave. Pujcka se nazyvala "Lichid", coz pozdeji se pocestilo a vzniklo slovo "lichva". Nemam nic osobne proi Zidum, ale je zajimave, ze vzdy se motali okolo zdroju obrovskych penez, moci a take nasili.

0/0
24.4.2009 14:35

cantare

Re: Jak zacala Zidovina?

to proto, že bible křesťanům půjčovat peníze za úrok zakazovala, ty dylino :-P proto se v tomhle židi křesťanům strašně hodili, protože jinak si půjčit nemohli - kupodivu žádný křesťan nechtěl půjčit křesťanovi bezúročně. takže si běž brečet tak leda k autorovi bible, ty vymaštěnče :-P Rv

0/0
24.4.2009 14:58

Karel_Martel

Re: Jak zacala Zidovina?

půjčování na úrok je nemravné a každému kdo to učiní by měla být useknuta ruka:-)

0/0
24.4.2009 15:05

cantare

Re: Jak zacala Zidovina?

a rovnou i tomu, kdo půjčku žádá ;-D

0/0
24.4.2009 15:11

rabín Šiml z Krakova

Re: Jak zacala Zidovina?

Tomu bych usekl obě - za to, že naváděl :-)

0/0
24.4.2009 15:14

mtis

Re: Jak zacala Zidovina?

Tak si nemůjčuj, žij mravně a pilně spoř v reifeisence, oni tvé peníze mravně na úrok půjčí. ;-D;-D;-D

0/0
24.4.2009 15:11

tučňák v exilu

Re: Jak zacala Zidovina?

Spoření v Reifeisence je de facto také půjčování na úrok. Může spořit jedině do slamníku :-)

0/0
24.4.2009 15:29

rabín Šiml z Krakova

Re: Jak zacala Zidovina?

Nebýt rozvoje finančnictví, doteď byste rozrývali půdu okovanými klacky, podřadná slovanská verbeži ;-D;-D;-D:-P

0/0
24.4.2009 15:11

tučňák v exilu

Re: Jak zacala Zidovina?

A rozvoj finančnictv í mohl nastat podstatně dřív, nebýt nesmyslného zákazu půjčování na úrok - těch pár Židů které navíc min. jednou za deset let někdo obral v rámci pogromu ekonomiku moc rozvíjet nezvládalo... :-)

0/0
24.4.2009 15:37

rabín Šiml z Krakova

Re: Jak zacala Zidovina?

Být lichvářem bylo zkrátka rizikové povolání, proto také úrok občas činil až 170% :-) Mimochodem - pokud se nepletu - vyznavačům Proroka je půjčování na úrok zapovězeno až do dnešních dnů.

0/0
24.4.2009 15:57

tučňák v exilu

Re: Jak zacala Zidovina?

Pokud jo, moc to nedodržují... V tomhle se v Evropě o mnohé zasadila reformace, "zákaz lichvy" byl jednou z jejích obětí... Aspoň v reformačních zemích. Pak postupně i v těch katolických, když viděly, že proti lichvářským protestantům rychle ztrácejí pozice :-)

0/0
24.4.2009 16:00

rabín Šiml z Krakova

Re: Jak zacala Zidovina?

U nás myslím lichvaření povolil Vladislav Jagellonský někdy v 80. letech 15. století. Ale výši úroku regulovali. Díky tomu ovšem ztráceli pozice i Židé, což spolu s obecným vzestupem měšťanstva ve stejné době vedlo k jejich postupnému vypovězení z velkých měst, při čemž křesťanům často nečinilo žádná duševní muka obrat je o veškerý majetek :-)

0/0
24.4.2009 16:08

mairix

Re: Jak zacala Zidovina?

Stále na cestě :o))

0/0
24.4.2009 16:03

skalin2000

Původ

Když pozoruju, jak se t tu hemží nácíčkama, začínám být hrdý na svůj židovský původ. :-) Se zvoláním: Národní odpoři mají malý pinďouři se loučím ;-D

0/0
24.4.2009 14:22

José Antonio

Re: Původ

Vvyrážíš tlumočit?

0/0
24.4.2009 14:36

dr. Freaksworth

...

heh na tý fotce vypadá jak německej pornoherec ze 70. let ;-D

0/0
24.4.2009 14:08

tučňák v exilu

Re: ...

http://www.youtube.com/watch?v=-8hlmFt1okg

;-D

0/0
24.4.2009 15:40

dr. Phill

Duke nemel zajem o rozhovor s iDnes.

;-DR^

0/0
24.4.2009 14:05

Slunce_v_duši/Sumce_v_buši

Celý rozhovor

si můžete už teď poslechnout na tééééééééééé een, cééééééééééé zet.

Váš Pav el Povlíček

0/0
24.4.2009 14:03

jack_rupnick

policie

zase nemá co na práci ??

0/0
24.4.2009 13:50

Zebin

neonacisti umí anglicky?

...nebo Duke česky?

0/0
24.4.2009 13:47

jannnovak

Re: neonacisti umí anglicky?

Neonacisté umí anglicky.:-)

0/0
24.4.2009 15:39

HancickaP

Proc,...

mu vubec povolili vstup do Ceske Republiky? Meli ho hned na letisti posadit zpatky do letadla.

Rv;-€;-€Rv

0/0
24.4.2009 13:47

Quasar

Re: Proc,...

No, v článku ja napsáno, že do ČR přijel autem. Takže z letiště ho fakt nikdo nemohl poslat kamkoli... Četl jsi vůbec ten článek?

0/0
24.4.2009 14:00





Najdete na iDNES.cz