Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nepodpořím restrikce vůči Izraeli, zakončil cestu Topolánek

Mirek Topolánek zakončil návštěvu Blízkého východu setkáním s izraelským prezidentem Šimonem Peresem. Region má příležitost, jaká se nebude opakovat, řekl český premiér po jednání. Dodal, že ministrům zahraničí EU nedoporučí přerušení jednání o akčním plánu evropské sedmadvacítky a Izraele.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rokoko12

Topolanek nepodpori restrikce vuci Izraeli.

Nedostal Topolanek,nahodou na Olivetske hore vize jako Busch?To uz tady,totiz jednou bylo a ani bych se nedivila,ze vize samostatneho Palestinskeho statu by v takovemto pripade byla ohrozena.Ale na druhou stranu verim,ze restrikce proti Palestine,by Topolanek podporil okamzite.Je jedine dobre,ze to byla jeho posledni zahranicni cesta.

0/0
25.4.2009 22:42

JÚLINEK.ŠÍŠAL

ano, souzi a soušky čížci,

tak pravil prime minister v demisi ...:-P

0/0
25.4.2009 20:50

manfred

českoizrael

Líbí se mi, jak ve chvíli kdy k nám dorazí jakýkoliv potentát, jako třeba žena presidenta Obamy, už je vláčen na prohlídku židovského města v Praze. Sakra tak si říkám, jestli pak neodjíždí s pocitem, že jsme vlastně takový českoizrael?

0/0
25.4.2009 16:59

Auggiecz

Re: českoizrael

Stejně jako je každý vláčen na prohlídku katedrály sv. Víta. Jsou to prostě významné památky.

0/0
25.4.2009 18:16

Monstrum Anonymič Anonymov

Už ho obřezali ?

:-P

0/0
25.4.2009 13:52

trust no one999

Re: Už ho obřezali ?

Ten se obrezanej uz narodil..;-D

0/0
25.4.2009 13:54

Momirko

Tupohlávek je snad největší řiťolezec v Česku?!

Když se odsud ze zahraničí (Švýcarsko) pročítám českým internetem, zvláště idnes a lidovkami, tak je mi smutno na duši z toho, jak zase Česko musí lézt někomu do zadku. Kdysi to byl SSSR a teď je to o 180° zase opačným směrem! Protože je sionistický stát předsunutou policejní stanicí a hlídacím psem USA na Blízkém východě, tak leze Tupohlávek i sionistům do zadku, to se rozumí samosebou! Oč milejší je mi postoj našeho presidenta Hanse-Rudolfa Merze, který přes "zákaz" sionistické lobby klidně v Ženevě přijal M. Ahmadinežáda a naše (myslím tím samozřejmě švýcarskou!) delegace si bez problémů vyslechla Ahmadinežádův projev, který byl VÍCE NEŽ PRAVDIVÝ!!! Některé zdejší listy se nijak nebály zveřejnit plné znění tohoto projevu. Ať si sionisté svého velvyslance z Bernu klidně odvolají, to je jejich problém, ne náš!!!

http://rutube.ru/tracks/1798171.html?related=1&v=4e872583422b88f16cba68caec3cebb4

0/0
25.4.2009 10:55

trust no one999

Re: Tupohlávek je snad největší řiťolezec v Česku?!

R^R^R^

0/0
25.4.2009 13:54

ctenar1970

Re: Tupohlávek je snad největší řiťolezec v Česku?!

Srovnat Ceske a Svycarske vladnouci cinitele je urazkou pro Svycary

0/0
25.4.2009 16:25

Kalenka

Dnes je výročí arménské genocidy

Zavražděno při ní bylo 1,5 mil Arménů. Naši redakci to ale nezajímá.  Tím se neliší od Knesetu, který ji v minulém roce odmítl uznat ačkoliv o ní existují stohy materiálů...

0/0
24.4.2009 20:09

EWCZ+

Re: Dnes je výročí arménské genocidy

There can be only One!

0/0
25.4.2009 13:47

trust no one999

Re: Dnes je výročí arménské genocidy

To vis, tady se smi propagovat pouze holocaust a to zasadne po celej rok, aby se na neho nahodou nezapomnelo..:-©:-©

0/0
25.4.2009 13:56

trust no one999

Je videt ze je patek..

Sabes propaganda jak se patri...:-©:-©

0/0
24.4.2009 19:35

tbc

A co palestinci...

Zajímalo by mě, kdy EU začne taky požadovat, aby Palestinci plnili svoje závazky. Už před 6 lety měli přestat ostřelovat Izrael. Za celou tu dobu se EU nezmohla ani na politické prohlášení. Není se čemu divit, že po šesti letech svaté trpělivosti tam Izrael musel zjednat pořádek sám.

0/0
24.4.2009 18:40

JÚLlNEK.ŠÍŠAL.

cenzor je nějaký podrážděný

co sprostého nebo rasistického je na tom, když se s vámi všemi chci podělit o tu radost, že pojedu o víkendu na výlet do Havlíčkova Brodu??? 8-o

... že by to byla skrytá reklama na tamější léčebnu? ... jinak fakt už nevím ... ;-(

0/0
24.4.2009 18:26

monpere

Re: cenzor je nějaký podrážděný

;-D  R^

0/0
24.4.2009 19:30

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: cenzor je nějaký podrážděný

z Humpolce, Ružo? ... či rovnou z Bohnic? ...8-o

0/0
24.4.2009 20:23

Next Apache

Valašskej idiot, odborníkem na ME?

Hehehe, že ze sebe dělá ten Topolánek ještě většího šaška, než je. On by byl schopný odletět na Papuu a tvářit se, že ví vocode. A zatím o problematice nemá ani ahnung, jen to, co mu napsal na tahák ospalý kníže.;-DRv

0/0
24.4.2009 18:24

12345hanka

Aspoň něco

0/0
24.4.2009 17:52

slava_m

ISI

si budou delat cochteji a zadny topol ,knizatko a EU jim do toho nebude kecat8-o

0/0
24.4.2009 17:18

on3

mno nic, tady zase litaj vlakna

jak ma potom clovek diskutovat ... Kentus, nemel bys bejt tak sprostej, zapricinils tenhle bordel :-P

0/0
24.4.2009 16:02

Kentus

Re: mno nic, tady zase litaj vlakna

Ohó... cenzor nějak nerozdýchal moje štěňátko. A to jsem mu ještě nepopsal, co bych provedl jeho roztomilému munčičákovi. ;-D

 

 

                                          :-) Zatvrzelý sprosťák Kentus ;-D

0/0
24.4.2009 16:06

on3

Re: mno nic, tady zase litaj vlakna

:-)R^ cenzor by to zaslouzil

0/0
24.4.2009 16:50

mtis

Co je na tom zajímavého?

To se snad rozumí samo sebou, že se nezavádějí sankce proti státu, který je systematicky ohrožován svými sousedy a ostřelován jejich teroristickými bojůvkami, ne?

0/0
24.4.2009 16:01

Kentus

Re: Co je na tom zajímavého?

Mnóó... Izrael teď eurodědoušky dost naštval, když odmítá dosavadní mírové plány. Za tím vším nátlakem ovšem je osoba Avigdora Liebermana. Kdyby odstoupil, bylo by zase všechno dobré. :-)

 

 

                                                   :-) Kentus podotkl :-)

0/0
24.4.2009 16:10

markyz.Gero

Re: Co je na tom zajímavého?

Pochybuji že tento pán bude chtít odstoupit, zvláště teď kdy ač volby nevyhrál má faktickou moc svrhnout či dosadit vlády

0/0
24.4.2009 16:16

Kentus

Re: Co je na tom zajímavého?

No tak by se mohly zavést nějaké sankce. Třeba zákaz Liebermanovi vycestovat do EU. Ve skutečnosti to tak horké není. Viz konference ve Švýcarech. Ta Izraeli dost pomohla. :-)

 

 

                                           :-) Kentus pokrčil rameny :-)

0/0
24.4.2009 16:19

markyz.Gero

Re: Co je na tom zajímavého?

souhlasím, jen ty sankce si těžko dokážu představit zvláště když Lieberman je zastánce vstupu Izraele do NATO a EU

0/0
24.4.2009 16:30

Kentus

Re: Co je na tom zajímavého?

Jen jestli jsou NATO a EU zastánci vstupu Izraele. To je jen vlhká fantazie Zemana a nejskalnějších zastánců. :-)

 

 

                                            :-) Kentus s nohama na zemi :-)

0/0
24.4.2009 16:33

markyz.Gero

Re: Co je na tom zajímavého?

Byla by to legrace mít Izrael v NATO, co by dup by jsme byli ve válce, patrně je to opravdu nereálné,

0/0
24.4.2009 16:34

kocour Felix

Re: Co je na tom zajímavého?

Ja doufam,ze EU a USA budou na novou izraelskou vladu tlacit,aby pristoupila na "dva staty pro dva narody".Je to jedine vychodisko-samozrejme,zalezi na palestincich,zda vubec chteji svuj samostatny stat v hranicich 1967.Hamas stat Izrael vubec nuznava a chce terorem a vojenskou silou (s pomoci Iranu a Syrie)zahnat Zidy do more.Egypt a Jordansku uz uznali,ze je lepe zit s Izraeli v miru a podepsali mirove smlouvy.Palestinci si to stale jeste neuvedomuji a stale maji nove pozadavky.Co se liebermanna tyce,muze se stat,ze odstoupi drive,nez si to nekdo bude myslet.Je totiz stale vysetrovan policii,ktera tvrdi,ze ma dost dukazu aby ho statni obzaloba postavila pred soud.Natanyahu-aby mohl sestavit koalici "nasbiral" vsechny extremni prave strany,vcetne ultrapoboznym a nebude moci s timto "priveskem" dlouho vladnout.!

0/0
24.4.2009 17:31

fidel.zlobi.cenzora

Konec

:-)R^ židovské brečení to je vše:-)

0/0
24.4.2009 15:51

on3

Re: Brýden!

nj, o ww2 neco vim ... ale tady nikdo neurazi prece nikoho z varsavy a jestli, tak by nemeli bejt tak vztahovacny

0/0
24.4.2009 15:59

markyz.Gero

Re: Brýden!

Aha neměli by být tak vztahovační? no to opravdu mluví za vše, považovat pobouření nad neskutečnou neúctou nad mrtvými za vztahovačnost, ale to už je elementární slušnosti

0/0
24.4.2009 16:06

on3

Re: Brýden!

ucta k zivym by mela mit prednost - alespon dle meho ... pokud se teda nekdo chova tak jako IDF v gaze, tak by se jim melo co nejvic pripominat, ze na tu uctu k zivotu uz vazne zapomneli

... a pokud mluvis o elementarni neucte - jak myslis, ze berou muslimove karikarury mohameda? za nejakej neurazlivej vtipek? tam by si se byl za svobodu projevu, ze? .. tuhle neuctu totiz vidam v izraelskejch novinach taky casto

0/0
24.4.2009 16:22

markyz.Gero

Re: Brýden!

Nevím jak vám už říci že IDF se v Gaze chovala jak nejlépe to šlo, pokud nechcete vidět aspoň tento zcela očividný fakt , pak je veškerá diskuze zbytečná, jelikož nemá cenu diskutovat s někým kdo popírá očividná fakta,

0/0
24.4.2009 16:33

Kentus

Re: Brýden!

Jistě. Vždycky lze vytáhnout pár excesů, údajně se odehrálo několik vražd civilistů během akce. Izraelci to sami vyšetřují. Jejich nepřátelé to pak zcela demagogicky vztáhnou i na všechny ostatní. Naopak vlastní zločiny, a že je jich hafo, zcela popřou. No a na konci řetězu je nějaký hlupáček, který bezduše nasává jejich propagandu. Pozdrav Onovi a dalším zdejším výtečníkům. :-)

 

 

                                            :-) Kentus má rozehráno jinde :-)

0/0
24.4.2009 16:37

on3

Re: Brýden!

tady nejde jenom o tech par stovek mrtvych a tisice zranenych... trpelo tam neco kolem 1.5 milionu lidi - nejspis i vic, vis vubec, co tam vsechno denne museli prozivat? a trvalo to tejdny... jinak taky mam neco dulezitejsiho, ale za propagandu vsechno neschovas, cau :-)

0/0
24.4.2009 16:55

markyz.Gero

Re: Brýden!

Záleží na tom co si představujete pod pojmem hodně lidí, Chovíní IDF se opravdu nepodobá chování hitlerovců, ať si myslíte cokoliv, pokud se na věc ovšem díváte antisemitskými brýlemi možná to tak vidíte, alše to je vaše věc a svědčí to jen o jednom , jste prostě zaslepený , a zaslepeným nic nevysvětlíš prostě neumí vidět nic jiného než jen to co chtějí vidět,

co s tím mají společného, ten zbabělec který nepřišel ani na vlastní vernisáž by těžko hledal odbvahu aby jim vysvětlil své "umělecké myšlení" žádné totiž nemá je to pouhý nácek, stejně jako vy.

0/0
24.4.2009 15:59

on3

Re: Brýden!

myslis, ze by si zid nechal neco vysvetlit? nebo ze by byl ochotnej akceptovat jinej nazor? v tomhle pripade sem presvedcenej, ze nikoliv ... ale koukal sem treba na ty izraelsky noviny, tam zidi klidne nahradili hakovej kriz znakem miru - na uniforme nacka - zidi muzou karikovat nacka jak se jim zlibi, ale nedej buh, kdyz karikuje nekdo je ... jo a jinak ja nemam s nacky nic spolecnyho, ja sem ten pacifista

0/0
24.4.2009 16:12

markyz.Gero

Re: Brýden!

Jo jistě žid by si nenechal nic vysvětlit, zdá se že máte na mysli jen jeden  archetyp žida co tu straší v mnohých myslích,

jak už jsem psal považuji pacifisty za parazity na společnosti, pokuste se to nebrát osobně

0/0
24.4.2009 16:18

rabín Šiml z Krakova

Re: Brýden!

Ale autor těch fotek je myslím taky Žid. Nebo aspoň částečný. Čili nechápu, proč se nám do toho křesťani vlastně pletou :-)

0/0
24.4.2009 16:32

on3

Re: Brýden!

:-) ty snad myslis, ze by byl zid ochotnej ustoupit a takovou vystavu povolit?

jinak tady mas pro srovnani to o cem sem mluvil:

http://www.israelnationalnews.com/More/ActivePage.aspx/Cart

(pod obrazkem kliknes na PREVIOUS a mas tam karikaturu nacka, ktera se smi)

- myslis, ze tohle nikoho neurazi? bych rekl, ze klidne kohokoliv, komu zemreli ve valce pribuzny nebo kvuli valce trpeli a trpi, tj. muze se to dotknout i tech z varsavskyho gheta, tyka se to vsech, kteri trpeli kvuli jakykoliv valce ... a to se teda smi?

0/0
24.4.2009 16:32

rabín Šiml z Krakova

Re: Brýden!

Viz můj příspěvek výše.

0/0
24.4.2009 16:33

markyz.Gero

Re: Brýden!

no tak jo, žijte v ve strachu ze zlého žida

0/0
24.4.2009 16:36

on3

Re: Brýden!

jeste bych podotknul, ze nazor prezivsich z varsavskyho gheta nemusi bejt takovej  jako naznacujes, spis bych ocekaval, ze by mohli mit naopak vetsi pochopeni pro statisice obklicenych lidi a tydny bombardovany bez moznosti uniku z pasma, kdyz sami neco podobnyho zazili

0/0
24.4.2009 16:49

markyz.Gero

Admine co děláte

já si termixe pěkně rozdivočím a vy mi ho odlifrujete :-/

0/0
24.4.2009 13:40

Terrurek

Re: Admine co děláte

ahoj gero,, já ti tu listuju v bibli u zlatýho telete a nějak tam vůbec nemůžu najít to jak je bůh potrestal rozptýlením... mohl by jsi se kouknout do bible svojí (určitě kvalitnější než moje z levnejch knih) a pouřit mně citací a upžesněním té kapitoly. Díky.

0/0
24.4.2009 15:50

markyz.Gero

Re: Admine co děláte

cože?

0/0
24.4.2009 15:51

Terrurek

Re: Admine co děláte

no jestli si nepamatujš co bylo předevšírem tak nic :)

0/0
24.4.2009 15:53





Najdete na iDNES.cz