- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím čím to, snad v Legerově míň kličkují auta mezi pruhy, prostě v době, kdy jezdím, kolony jedou rychleji, byť začínají na ul. 5. května
Ehm. Zúžení je v délce cca 250 metrů a před křižovatkou s Rumunskou opět 4 pruhy jsou. Tudíž na signál volno projede stejně aut, jako předtím. Tudíž všechna auta čekají stejně, jen se o cca 30 aut rozprostřených ve třech pruzích prodloužila kolona na Nuseláku. Tj. tak o 40 metrů. Což není žádná změna. Ta auta čakají na mostě a ne mezi baráky, ale čekají pořád stejně. Je úžasné, jak taková změna ve stylu vlk se nažral a magistrála zůstala celá, vyvolává vášně :-).
Tři pruhy vedou na Nuselák ulicí 5.května, ale před ním jde pravý pruh do Kongresové, cca 200 m pokračují pouze dva pruhy, pak se na Nuseláku připojí třetí pruh z Kongresové a na Nuseláku pokračují jen tři pruhy až do Legerovky, kde se dříve přidal pravý, čtvrtý pruh. Ten se zrušil, ale, co já pamatuji, byl to pruh, který se dal využít pro rychlejší jízdu, protože ho využívalo málo řidičů. To ať se na mě nikdo nezlobí, ale jeho zrušení nemá jiný efekt než ten, že se před semaforem hromadí méně aut v přepočtu na délku Legerovky. Jinak to nemá vůbec žádný pozitivní ani negativní vliv. Jestli je tohle pokus o řešení dopravní situace v centru Prahy, pak se všem zodpovědným vědátorům z magistrátu, Prahy 2 a Prahy 4 můžeme jenom smát. Jste úplně marní, hoši!