Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Majitelé vodních skútrů budou opět demonstrovat proti omezení plavby

Česká sportovní asociace vodních skútrařů chystá několik demonstrací a případně i blokádu provozu v Praze. Nelíbí se jí novela zákona o vnitrozemské plavbě, podle které skútraři potřebují pro provoz těchto plavidel souhlas dotčené obce. Poprvé vyjdou do ulic už v pátek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bouše

Já tedy nevím, ale asi bych si koupil vodní skútr, až tehdy,

až bych měl ověřené, že s ním budu moci někde jezdit. :-P

0/0
23.4.2009 13:23

pinguone

.. zhovadila zabava..

..smrdet a hlucet ,nicit brehy a reku...Rv

0/0
23.4.2009 13:18

vokroj

Za komančů

to bylo přísné, na vodních tocích a nádržích si moc s motory nezajezdili. Jednou legitimovali na vodě i Štrougala, tak toho pak i on nechal ... :-)

0/0
23.4.2009 11:52

velkotovarnik

haha

bavi me jak nejvic prskaji ti kteri se sami asi neumi bavit. (skutra nemam)

0/0
23.4.2009 11:34

singlemalt

Re: haha

no tobě toho chybí evidentně víc, ten skútr je to nejmenší:-)

0/0
23.4.2009 11:47

velkotovarnik

Re: haha

pletes se-me nechyby-nemel bych na nem kde jezdit ani ho jak prepravit-vystacim si s pitbikem

0/0
23.4.2009 14:07

koťuhaMK

300 metrů od břehu ??

Také patřím do skupiny "socek", kteří si do své chaty na břehu řeky jezdí odpočinout od hluku velkoměsta. Přesto i já, když se dostanu k moři (!!), si ráda na skútru zajezdím. Nikdo si tam netroufne pod pohrůžkou vysokých pokud jezdit v blízkosti břehů. Vždy se musí skútraři dopravit pomalu(!!) do vzdálenosti 300 metrů od břehu. Tady by to mělo být bez pardónu stejné... Možná, že by konečně někoho trklo, že ani milionové jachty, rychlé superčluny či skútry nejsou tím nejlepším koníčkem pro obyvatele země, která moře nemá, a její řeky se dají přirovnat spíše k větším potokům...

0/0
23.4.2009 10:59

Dr. Novák

Re: 300 metrů od břehu ??

R^ Tak to je hřebíček na hlavičku...

Nemáme moře, tak kde jinde než na splavných řekách (Vltava, Labe, Morava) ti lidi můžou jezdit ?

0/0
23.4.2009 12:25

pinguone

Re: 300 metrů od břehu ??

..pro me za me ,treba v (Y)

0/0
23.4.2009 14:15

koťuhaMK

Re: 300 metrů od břehu ??

Tady nejde o to kde, ale s čím. Říční čluny byly vždycky konstrukčně jiné, než ty určené k plavbě na moři...

0/0
23.4.2009 14:16

barbudo

Tak stovka tupadel chce blokovat Prahu ...

... hmm ...

0/0
23.4.2009 9:28

mattonka

Re: Tak stovka tupadel chce blokovat Prahu ...

s Karlem v čele ;-D

0/0
23.4.2009 9:35

Dr. Novák

Re: Tak stovka tupadel chce blokovat Prahu ...

Pan Mattonka bude asi pospíchat domů dát králikům a slipicím...;-D

0/0
23.4.2009 12:27

pinguone

Re: Tak stovka tupadel chce blokovat Prahu ...

..tak makej ,at na Tebe zbyde...;-D

0/0
23.4.2009 14:16

mattonka

Karle, jestli si děláte k snídani "drsnou kávu", pak jsou

Vaše myšlenkové pochody možná trochu pochopitelné...

0/0
23.4.2009 7:12

singlemalt

Mám barák přímo na břehu přehradní nádrže a letos už

třetí víkend poslouchám celodenní bláznivé honičky několika skútrařů. Stačilo. Vetkněte si ten, pro okolí hlukem obtěžující, hobbysport za klobouk. A pro zdejšího ochránce skútrařů Karla - jak by se ti líbilo, kdyby před tvým barákem na silnici pořádali pravidelně závody bezohlední šílenci na řvoucích mašinách? Nechť si jezdí tam, kde je k tomu určené místo - a to jim někdo kompetentní vymezí. Tak jaké protesty?:-/

0/0
23.4.2009 6:30

Karel Š

Re: Mám barák přímo na břehu přehradní nádrže a letos už

Pochybuji, že se Vaše tvrzení zakládá na pravdě... Ale pokud by  tomu tak náhodou bylo, tak to nemění nic na faktu, že bydlíte u vodní komunikace na které se plavidla k tomu určená jako lodě atd  mohou pohybovat. To, že tuto komunikaci nevyužíváme k přepravování se z míst A do místa B a že radši jedeme autem po silnici je už věc jiná. NIc to nemení na tom, že bydlíte u dálnice. V současné době ji jen nikdo nevyužívá...

0/0
23.4.2009 8:52

singlemalt

Re: Mám barák přímo na břehu přehradní nádrže a letos už

lodě se tam pohybují od doby, kdy padla železná opona, nejprve s elektrickými a nově i benzinovými motory. Spousta rybářů, výletníků. Ti mně nevadí, projedou a s únosným množstvím decibelů. Ale skútraři se honí dokola, skáčou vzájemně po vlnách a baví se tím, že jezdí těsně kolem břehu. Provokují..... 

0/0
23.4.2009 9:17

velkotovarnik

Re: Mám barák přímo na břehu přehradní nádrže a letos už

R^R^R^R^R^

0/0
23.4.2009 11:29

Dr.Onufrakova

Mily Karel Š

Sestricka ti povedala, ze rano dve modre a na obed jednu zelenu. Poplietol si to a teraz nemozes spat.

0/0
23.4.2009 6:09

Karel Š

Re: Mily Karel Š

Kuš zpátky do eurozóny...

0/0
23.4.2009 8:58

ferdapytlik

Ať si koupí svůj vlastní rybník a můžou jezdit

0/0
22.4.2009 23:53

sociální parchant

vymaštěnci

Jeden vymaštěnec bude rušit stovky lidi v celém údolí vodní plochy.

0/0
22.4.2009 21:48

Karel Š

Re: vymaštěnci

Copak je natom vymaštěný ? Je na vodní cestě ? Je ! Co třeba chtít, aby po silnici nejezdila auta ? 

0/0
23.4.2009 0:06

mattonka

Re: vymaštěnci

evidentně neumíte rozlišovat mezi nutným cestováním a zábavou pro pár lidí. Nikdo proti skútrům neřekne ani křivé slovo, když budou jezdit tam, kde nebudou dělat kravál jiným. Tak je to se vším, s motorkama, čtyřkolkama i sněžnými skútry.

0/0
23.4.2009 7:10

Karel Š

Re: vymaštěnci

O to přeci nejde pane kolego, jde o to že je tu skupina lidí která po které stát chce aby si u něj plavidlo zaregistrovala a aby si na něj udělal dotyčný řidičák. No když tyto úkoly splní zjistí, že nemůže plavidlo provozovat. No tak skupina ozve a vyvolá diskuzi...

0/0
23.4.2009 8:57

mattonka

Re: vymaštěnci

demonstrace, potažmo další omezování spoluobčanů ze strany skútrařů není diskuze

0/0
23.4.2009 9:27

velkotovarnik

Re: vymaštěnci

nezavid

0/0
23.4.2009 11:35

takyjá

předpokládaní vodní zločinci? se domáhají možnosti ...?:-))

No, ještě by mohli demonstrovat rodiče dětí co jim tito potřební málem zmrzačí či utopí:-)) Nebo by mohli demonstrovat rybáři, ochranáři ptactva, majitelé kempů,...že  pro jednotlivce bude  ohrožena většina lidí u vodních toků a klesnou jim příjmy protože lidé do ohrožených oblastí jezdit nebudou:-))

0/0
22.4.2009 19:02

Karel Š

Re: předpokládaní vodní zločinci? se domáhají možnosti ...?:-))

Vsadim se, že kdyby Vám někdo vydal zákon že od zítra nemůžete jezdit se svým řádně přihlášeným autem na který máte řidičák taky by Vás to vybudilo k nějaký podobný akci....

0/0
23.4.2009 0:09

takyjá

Re: předpokládaní vodní zločinci? se domáhají možnosti ...?:-))

Pro auta jsou určené komunikace,pravidla,omezení,sankce,auto nesmí nikoho ohrozit,...:-)))))))))

0/0
23.4.2009 7:49

mattonka

Re: předpokládaní vodní zločinci? se domáhají možnosti ...?:-))

to on nechápe... asi si myslí, že lidi jezdí auty sem tam jen tak pro legraci...

0/0
23.4.2009 7:56

Karel Š

Re: předpokládaní vodní zločinci? se domáhají možnosti ...?:-))

Pravidla omezení a sankce určuje vodní zákon. Který dozoruje poříční policie. A pro vodní skútry taky byla vymezena komunikace jako pro ostatní  plavidla, řeky. Pokud plavete na řece v plavební dráze o problém si říkate stejně jako když se procházíte po silnici.

0/0
23.4.2009 9:10

Ramios

...

Pěkné zatím jsme za jedno. Ojedinělý úkaz to na místních diskuzních fórechR^

0/0
22.4.2009 18:56

Karel Š

Re: ...

Rv

0/0
23.4.2009 0:10

Eifel

Skůtry jen na soukromých vodních plochách

Naprosto souhlasím s těmi, kdo chtějí, aby se skůtry mohlo jezdit jen na soukromých vodních plochách. Rád bych doplnil i ochranu nesouhlasících majitelů okolních nemovitostí tak, aby je to nemohlo rušit více než hluk běžně se pohybujícího osobního auta.

Terénní motorky a čtyřkolky (asi s výjimkou invalidů) v lese, vodní skůtry kdekoliv a částečně i zbytečně jezdící sněhové skůtry po horách, popřípadě popojíždějící pár metrů se a tam bez skutečně užitečného nákladu mě dokáže docela vytočit.

Jsem si vědom svých mírně extrémních názorů, ale myslím si, že jsou zapotřebí a jsou moje.

0/0
22.4.2009 18:39

Karel Š

Re: Skůtry jen na soukromých vodních plochách

R^ Názory sou potřeba ventilovat !

A to přesně dělá tahle partička. Nebo ne ?

0/0
23.4.2009 0:03

velkotovarnik

Re: Skůtry jen na soukromých vodních plochách

neni nad to se projet motorkou po lese

0/0
23.4.2009 11:38

Sagita

Neznám debilnější skupinu lidí

než jsou majitelé vodních skůtrů. Takovou sebranku  vymaštěnejch zbohatlíků  nikde jinde nenajdete... 

0/0
22.4.2009 18:10

Karel Š

Re: Neznám debilnější skupinu lidí

A jsme u jádra pudla sou to zbohatlíci... Lidi který maj něco víc než li my...

[>-] Český národní sport = ZÁVIST...

Tak to byl výkon pane rekordmane !

R^

0/0
22.4.2009 23:58

velkotovarnik

Re: Neznám debilnější skupinu lidí

neznam debilnejsi skupinu lidi nez jsou majitele niceho. takovou sebranku vymastenejch chudaku nikde jinde nenajdete. jen si stezuji a stezuji ze nekdo muze a oni ne))))

0/0
23.4.2009 11:40

černej oes

Kánoe

Co kdyby si místo skútrů koupil kánoe? Nedělá to kravál a neleze lidem na nervy.

0/0
22.4.2009 18:02

ELAPHURUS

Re: Kánoe

R^

0/0
22.4.2009 18:24

velkotovarnik

Re: Kánoe

co kdyby ste si misto kecu koupili hluchatka

0/0
23.4.2009 11:42

pinguone

Re: Kánoe

..to proti debilum nepomaha...:-P

0/0
23.4.2009 14:18

Bonelord

Zakázat úplně!

Už pozabíjeli dost dětí. Jedinou výjimku bych jim dal na rybnících které si koupí a nebude se tam nikdo koupat.;-€

0/0
22.4.2009 17:37

Karel Š

Re: Zakázat úplně!

Tak to je opravdu drsná káva... A kdepak je asi mohli pozabíjet, když nesmějí nikde jezdit ? To bylo asi v nějakém filmu ne ? Nebo, že by sen ?

0/0
22.4.2009 23:55

tomasy

Proč

se úzká skupina dospělých adolescentů snaží uzurpovat právo  dělat bordel  na našich tocích ?

0/0
22.4.2009 17:31

Karel Š

Re: Proč

Nevím jestli zrovna bordel, ale tím že vlastně nemohou své hobby provozovat se jim nedivím,  že se ozvou.... 

0/0
22.4.2009 23:51

Ramios

Absolutně ne!!!!!

Když se dokážou tak dobře organizovat na demonstrace tak ať se zorganizují na lekce klidné jízdy a slušného chování. Rozhodně nechci na přehradách skůtraře, dávat pozor jestli nějaký pomatenec jede a nevšiml si mě a poslouchat rachot skůtru v zátoce, kde se bude odrážet půl hodiny a já nebudu slyšet to co mi říká soused u stolu taky nechci. Šlus ende

0/0
22.4.2009 17:22





Najdete na iDNES.cz