Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražský radní dostal podmínku, ve 122 km/h smetl auto s řidičkou

Okresní soud v Příbrami potrestal pražského radního pro územní rozvoj Martina Langmajera dvouletým podmíněným trestem a pětiletým zákazem řízení motorových vozidel. Podle obžaloby zavinil předloni u Dobříše dopravní nehodu, při níž zahynula dvaatřicetiletá žena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

godys

tohle a další věci mi na ODS vadí....

Asistent poslance získal zakázku za 60 milionů. Že je nováčkem, prý nevadí

0/0
22.6.2009 12:55

jacobsen

Můj právník byl idiot

dva roky mi natřeli za nehodu, kdy jsem nedal přednost na křižovatce a v druhým autě si borec zlomil ruku. posudek soudního znalce ukázal, že letěl ve městě sedmdesát a nebyl připoutaný. sakra, kdo umí, ten umí

0/0
25.4.2009 6:10

Kakarel

Honzo Z.

Myslím,že ti to přímý svědek nehody vysvětlil, jak se to stalo. A urážiš tady lidi dál. Každý je u tebe buran, tupoun! Vyplachni si ten otvor v hlavě a nehádej se. Pan radní koukal při jízdě někam jinam, zabil mladou mámu a ty tady ještě házíš na každého špínu a bláto! Jsi drzý a arogantní pitomec, nic jiného! Být to moje krev, ta mladá žena, tak pan radní bude mít problém! A to moc velký!

0/0
25.4.2009 0:31

pinguone

Re: Honzo Z.

R^

0/0
25.4.2009 9:16

Honza.Z

Re: Honzo Z.

jasne kapitane ameriko, nasad si cervenou plastenku, modry slipy a bez zachranovat svet.

0/0
22.6.2009 15:14

Honza.Z

Re: Honzo Z.

btw spinu tady kydaj jenom pitomecci tvyho razeni, ja od zacatku razim presumpci neviny, abych si na neco udelal nazor tak o tom musim neco vedet, me nestaci jako tobe se podivat vecer na zpravy na nove a pak delat chytryho ty arogantni pitomce, jestli bud emit nekdy nekdo velkej problem tak to budes ty jestli te nekdy potkam.

0/0
22.6.2009 15:16

pinguone

..dvoji metr ???

Řidič by v takovém případě měl snížit rychlost natolik, aby byl schopen před terénní nerovností zastavit," uvedl David Jirák, vedoucí havlíčkobrodského dopravního inspektorátu.

0/0
23.4.2009 21:53

pinguone

..ja kdyz mijim vozidlo v odstavnem pruhu

..dam nohu z plynu a pokud to jde prejedu do dalsiho pruhu.. netroubim,neblikam..abych mel ruce na volante,a mohl pripadne reagovat ..:-P pan radni by potreboval do autoskoly a pan soudce do kriminalu..

0/0
23.4.2009 13:09

Honza.Z

Re: ..ja kdyz mijim vozidlo v odstavnem pruhu

a komu to tady cpes? nemyslim ze tady nekoho zajima co delas kdyz mijis naky vozidlo ty kryspinku

0/0
23.4.2009 16:11

pinguone

Re: ..ja kdyz mijim vozidlo v odstavnem pruhu

(Y)

0/0
23.4.2009 16:22

rohatey

Re: ..ja kdyz mijim vozidlo v odstavnem pruhu

On tady jenom píše co dělá každý normální člověk, kterému by se tohle stát nemohlo. Sešrotovat někoho takto v odstavném pruhu ve velkém voze evidentně bez brzdění nebo eventuálně s brzděním rychlosti 200,- km na 120 km, to může udělat jenom zločinec který by měl jít sedět na 10 let a jeho majetek by měl automaticky propadnou ve prospěch obětí. :-©

0/0
23.4.2009 16:29

Honza.Z

Re: ..ja kdyz mijim vozidlo v odstavnem pruhu

nechci do toho cpat politiku ale kydy typu majetek by mel propadnout ve prospech obeti, to je jak z bolsevickej procesu v 50 letech. Vsecko jim zabavte tem zbohatlikum protoze na to nemaj pravo kdyz vy to taky nemate, vsecko jim sebrat a je pozavirat - to je celej duch tyhle diskuze - bolsevicky kecy nevzdelancu. Proste soud nak rozhod a jestli je to dobre nebo spatne ma pravo urcit pouze vyssi soud a ne par jezedaku na tyhle diskuzi, to ze si tady par lidi nevidi do huby hned by vsechny veseli na kandelabry akorat dokazuje ze hlupaci nevymreli a strany jako komunisti nebo naopak extremne pravicovy bezmozci maj porad dost volicu.

0/0
23.4.2009 16:44

pinguone

Re: ..ja kdyz mijim vozidlo v odstavnem pruhu

(Y)(Y)

0/0
23.4.2009 16:47

Honza.Z

Re: ..ja kdyz mijim vozidlo v odstavnem pruhu

bez si ukazovat zadek jinam tucnaku.

0/0
23.4.2009 16:49

pinguone

Re: ..ja kdyz mijim vozidlo v odstavnem pruhu

(Y)

0/0
23.4.2009 21:07

pinguone

..

 takze poskozene auto stalo = posudkova rychlost  Langose musela byt ve skutecnosti vyssi...:-P

0/0
23.4.2009 13:02

rohatey

No což

obvyklý folklor právnívh pahumanistických deprivantů, podle kterých toto má být spravedlnost.

Takováto neuvěřitelná hrubá nedbalost  a ještě navíc v takovémto velkém voze tady rozum říká že toto by se mělo hodnotit jako veřejné ohrožení s následkem smrti, tedy flastry natvrdo blížící se dolní sazbě za vraždu a k tomu platit odškodnění řádově miliony. Problém je v tom že rozum a "vzdělanec" v oboru práva to se v přírodě pohromadě nevyskytuje.

Ono je zásadně něco jiného jezdit takto hazardně v malém voze kde si člověk je vědom že ohrožuje hlavně sebe a takto hazardně jezdit ve velkém voze kde si je ten zločinec vědom že ohrožuje jen a jen ostatní a to dělá tak dlouho až se mu podaří někoho zabít.:-©

0/0
23.4.2009 12:56

pinguone

Re: No což

:-/ .. navic ,dela velmi spatnou skolu..  ono obcas neni na zavadu  trestat exemplarne...

0/0
23.4.2009 13:03

Honza.Z

Re: No což

jako tebe vid? taky mam pocit ze bys potreboval exemplarne pres drzku :-)

0/0
23.4.2009 16:12

pinguone

Re: No což

(Y)

0/0
23.4.2009 16:22

micus

podmínka nebo ne ???

Zkusim to  shrnout:1.Stalo se to na přehledném useku dalnice viz. foto

http://www.ceskatelevize.cz/program/10160456063-06.02.2008-12:45-2-reporteri-ct.html2.Vozidlo mělo defekt a stálo v odstavném pruhu , možná mohlo trochu přečuhovat, protože odstaný pruh není příliš široký 3. Vozidlo mělo zaplé blikače4. Tože by vozidlo ohrozilo vozidlo s p. Langmajere expert vyvratil , tzn. že p. Langmajer je lhář.5. 122km/h je rychlost v době nárazu , kolik jel opravdu - určitě hodně přes 1306. jak uvedl svědek riskantní jízdou jel i těsně před nehodou a velkou rychlostí, která převyšovala povolenou 1307. telefonoval za jízdy - lékař, na místě nehody, potvrdil že mu p. Langmajer vypověděl , že telefonoval a vozidlo přehledl8. podivné odložení případu9.p. Langmajer  neposkytl pomoci , a místo toho telefonuje kdo bude případ řešit 10. Jak to že nebyl přivolán svědek , který si policie zaznamenala

Závěr nechám na každém z Vás

0/0
23.4.2009 11:24

micus

Re: Věc je jasná: Vinen

Zavěr ať si udělá každý sám

0/0
23.4.2009 11:20

Honza.Z

Re: Věc je jasná: Vinen

vec je jasna - vinen a zaver at si udela kazdej sam? ty si komik covece, sice jinyho razeni nez pinguin, ale taky jsem se zasmal.

0/0
23.4.2009 16:18

pinguone

Re: Věc je jasná: Vinen

(Y)

0/0
23.4.2009 16:47

65c02

Nevím co vůbec řešíte - dopravní nehody se dějí dnes a denně

každý den na silnicích umírá nebo je těžce zraněno několik lidí, někteří na tom mají svůj díl viny, jiní jsou v tom nevinně - cynicky řečeno - prostě mají jen smůlu, vytáhli si v životě špatnou kartu....

.

Policie dnes a denně rutinně určuje míru zavinění, justice tuto míru zavinění zhodnocuje a odměňuje.....v drtivé většině případů podmíněnými tresty. Prostě současná rutina všedního dne. Není to nic zajímavého.

.

Pokud soud pana radního shledal jako viného, tak to tak nejspíš bude. Radní jistě měl svého advokáta, který ho hájil, takže proces byl jistě spravedlivý. Radní nějakou dobu bude v podmínce a nebude smět řídít - taky nic extra zajímavého a v dnešní realitě v dané situaci naprosto běžného. Takže nechápu ty zdejší vášně.:-P

0/0
23.4.2009 9:56

mattonka

Re: Nevím co vůbec řešíte - dopravní nehody se dějí dnes a denně

asi jde spíš o to, že se stávají i horší nehody, ale jen proto, že se jedná o mediálně rozmazatelný případ, jsou okolo toho ty vášně. I když teda mně osobně je nějaký pražský radní naprosto ukradený.

0/0
23.4.2009 9:58

Honza.Z

Re: Nevím co vůbec řešíte - dopravní nehody se dějí dnes a d

souhlasim s timhle nazorem. to ze ty vasne nechapete je dobre pac se tim neradite k tem tupcum co tu vykrikujou ty nesmysly.

0/0
23.4.2009 9:59

pinguone

Re: Nevím co vůbec řešíte - dopravní nehody se dějí dnes a d

..z nesmyslu te tady uz nekdo snad vylecil..chytraku..;-D

0/0
23.4.2009 13:05

Honza.Z

Re: Nevím co vůbec řešíte - dopravní nehody se dějí dnes a d

me uz davno tebe zrejme ne, pokud mas zajem vemu te na terapii obuskem.

0/0
23.4.2009 16:07

pinguone

Re: Nevím co vůbec řešíte - dopravní nehody se dějí dnes a d

.. internetovej silak....;-D

0/0
23.4.2009 16:08

Honza.Z

Re: Nevím co vůbec řešíte - dopravní nehody se dějí dnes a d

R^

0/0
23.4.2009 16:16

pinguone

Re: Nevím co vůbec řešíte - dopravní nehody se dějí dnes a d

(Y)

0/0
23.4.2009 16:23

Honza.Z

zavist

typickej malej cechacek co zavidi ze ma nekdo land rovera za 2 mega - to je hybna sila tyhle debaty.

0/0
23.4.2009 9:40

pinguone

Re: zavist

..chudaku..

0/0
23.4.2009 12:56

rohatey

Re: zavist

A co to je z tvojí strany, zdá se že ta choroba nového hloupého Rusa pronikla i do Čech, hloupý nový Rus si koupí velké auto nikoliv z potřeby ale aby ostaní mohli "závidět" a potom se kochá tou neexistující "závistí" a netuší že budí u nás jen úsměv  nad ubožákem. Takovýhle idiot když potom jezdí hazardně s tím že jemu se nic v tom voze stát nemůže by měl v případě že někoho takto zabije dostat flastr jako za vraždu. ;-€

0/0
23.4.2009 16:24

Honza.Z

Re: zavist

to je uhel pohledu, kdyz vydelavam tolik ze si muzu dovolit range rovera a chci ho tak si ho koupim a nebudu jezdit ve fabii HTP jenom proto aby me parta pseudochytraku nahodou nepovazovala za "hloupeho Rusa". Cely je to zavist a averze vuci lidem co maji penize - nic jinyho.

0/0
23.4.2009 16:46

pinguone

Re: zavist

(Y)

0/0
23.4.2009 16:48

Honza.Z

jasny jak facka

podle svedectvi ta zenska nemela auto v odstavnym pruhu oznaceny a ani nedala znameni o zmene smeru jizdy kdyz se krokem cpala z odstavnyho pruhu do dalnice - to se muze stat kazdymu z nas ze takovou nanu potka proto nutne neni vrah. Jenom proto ze to je radni tak tu zase ctu choromyslny prispevky typu nedotknutelny vrah apod. fakt ubohost.

0/0
23.4.2009 9:37

mattonka

Re: jasny jak facka

zas tak jasné to není, když vyjížděla z odstavného pruhu, nemohla mít vozidlo už označené. Ale měla dát blinkr. Ale zase když jedu po dálnici a vidím auto v odstavném pruhu, tak, pokud to jde, si pro jistotu přejedu do pruhu levého, protože nevím, jestli řidič toho auto není blb a nevlítne mi bezmyšlenkovitě do cesty.

0/0
23.4.2009 9:43

Honza.Z

Re: jasny jak facka

no neni, nebyl jsem tam a na 100% to vi jenom ten chlap, ale silnice jsou plny blbcu co se cpou tam kam nemaj a ta zenska je toho podle myho soudu presnym prikladem vidi ze jede auto - v pripade ze se vubec obtezovala do zrcatka podivat a stejne se tam nacpe, kdyby tam jel kamion a toho zleva predjizdel jinej autak tak tam stejne vjede - ja tyhle drivery znam. Je to smutny - mlada zenska, mama od rodiny ale kdyz je nekdo blbej tak za to plati - stejne jak motorkari.

0/0
23.4.2009 9:48

mattonka

Re: jasny jak facka

já nic z toho, co jste napsal nepopirám. Jen to označení vozidla. To mírně postrádá logiku. Jen je to škoda lidského života, zrovna taková nehoda byla dost zbytečná a dalo se jí zabránit, jak ze strany řidičky, tak ze strany toho řidiče.

0/0
23.4.2009 9:50

Honza.Z

Re: jasny jak facka

jasne, pokud se uz rozjizdela tak trojuhelnik uz drima v kufru - to je jasny (i kdyz ja myslim ze ho stejne nevytahla) ale na to mame blikace v aute. Souhlas - takova smrt je zbytecna - ale ja jenom reaguju na tupy a choromyslny prispevky nekterejch lidi tady ktery soudej jenom podle toho ze je nekdo radni a ma auto na ktery oni nikdy mit nebudou.

0/0
23.4.2009 9:53

mattonka

Re: jasny jak facka

To je ale vcelku normální.

0/0
23.4.2009 9:55

Honza.Z

Re: jasny jak facka

neni, to svedci o tom ze tahle debata se propada nekam na uroven poradu "kotel" kde se burani se zakladnim vzdelanim jdou vykricet a zanadavat si na vrchnost. tady se logicky neargumentuje ale rve se tady... chtelo by to tyhle "inteligenty" vyseparovat.

0/0
23.4.2009 9:57

mattonka

Re: jasny jak facka

Myslím, že v tomhle případě je jakákoliv snaha marná.

0/0
23.4.2009 9:59

Honza.Z

Re: jasny jak facka

ale je to skoda - obcas se tu najde nekdo s kym se da solidne diskutovat a muze i argumentovat.

0/0
23.4.2009 10:00

mattonka

Re: jasny jak facka

to je minimum případů. Daleko větší je procento těch, kdo zatáhnou politiku i do narození klokana v zoologické zahradě v San Diegu.

0/0
23.4.2009 10:03

Honza.Z

Re: jasny jak facka

to je fakt, pak vyvstava otazka jestli to mysli vazne -  a takovejch pacientu je tady porad dost a nebo si vylozene  delaj srandu, to uz ale vtipny neni par let.

0/0
23.4.2009 10:06

pinguone

Re: jasny jak facka

(Y)

0/0
23.4.2009 16:48

skogen

Re: jasny jak facka

škoda že nevím kde bydlíš Honzíku,rád bych totiž seznámil tvojí nosní přepážku se svým čelem....V

0/0
22.6.2009 12:52





Najdete na iDNES.cz