Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladík zkopal v noční tramvaji spolucestujícího, zadržela ho strážnice

Pražská policie vyšetřuje brutální útok v noční tramvaji, kde se dostali do sporu dva muži. Mladší se zavěsil na madlo a těžkými botami kopal staršího do těla a obličeje. Způsobil mu závažná poranění. Zasáhla až strážnice, která se vracela z práce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

edelcacao

Pořád nikdo nevysvětlil

Proč by měl člověk pro cizího nasazovat svoje zdraví nebo život ( nebo v čr vězení)? Dokáže to někdo rozumně vysvětlit? A řeči o morálnosti do toho netahejte, ty jsou obvykle k ničemu když ležíte radou vzhůru nebo do smrti skončíte na kriplkáře.;-D

0/0
22.4.2009 10:20

iuos

hmm

vlastně máš pravdu - je to proti přírodě... i když vlastně ne, protože kdyby "slušní" eliminovali toho "zlýho", tak by prospěli i sobě ;-D

0/0
22.4.2009 13:46

Fanklub MF Dnes

Re: Pořád nikdo nevysvětlil

Podle mě to má smysl mj. proto, že jinak bude v grázlech sílit pocit beztrestnosti. Vezměte si konkrétně tento případ: kdyby vůbec nikdo nic neudělal (ani ta strážnice), tak agresor prostě vyskočí z tramvaje a nikdo ho nikdy nenajde, resp. ho bude hledat velmi složitě.

Vytváří se tím určité klima ve společnosti - čím víc si nějaký delikvent rozmyslí, zda se mu vyplatí na někoho útočit (protože si to prostě nedovolí), tím nižší je pravděpodobnost, že zaútočí právě na vás. 

0/0
22.4.2009 14:38

DanielPuschman

Nikdo z přítomných cestujících nezasáhl

Typický. Mimo jiné devětadvacetiletý mladík, koukám že se nám ty kategorie posouvají.:)

0/0
22.4.2009 7:28

Ssamorek1

.

Obzvlast pokud mas doma deti a muze. To vazne nestoji za to...

0/0
21.4.2009 19:02

Ssamorek1

.

Cestovani nocni tramvaji je vzdycky horor. Snazim se ho co nejvice vyhybat. Jednou me tam obtezoval jisty ukrajinec. Podruhe tam nekdo rval, ze nas postrili, kdyz nebudeme drzet hubu, ze ho boli hlava. :-(

0/0
21.4.2009 18:58

Všichni mi můžete

Cenzore

0/0
21.4.2009 18:28

edelcacao

Navíc pokud byla tramvaj plná důchodců nebo opilců

Tak tam ani nebyl nikdo kdo by mu mohl pomoci ikdyby chtěl.;-D

0/0
21.4.2009 18:23

Ssamorek1

Re: Navíc pokud byla tramvaj plná důchodců nebo opilců

I kdyby tam nekdo byl, ze strachu by se radeji prikrcil k sedatku a drzel by hubu a krok, aby taky nedostal jednu. Ja bych udelala to same. Vytahne na me nuz a je to v p....

0/0
21.4.2009 18:59

edelcacao

Re: Navíc pokud byla tramvaj plná důchodců nebo opilců

Souhlasím, zachoval bych se také stejně. Myslím, že riskovat zdraví, život nebo vězení pro cizího člověka je nesmysl.

0/0
21.4.2009 19:02

Fanklub MF Dnes

Re: Navíc pokud byla tramvaj plná důchodců nebo opilců

Vy dva tam nahoře: pak doufám ani nečekáte, že někdo v nouzi pomůže vám! Rv:-©

0/0
21.4.2009 23:20

edelcacao

Re: Navíc pokud byla tramvaj plná důchodců nebo opilců

Já to neočekávám R^

0/0
22.4.2009 10:05

fingus

Re: Navíc pokud byla tramvaj plná důchodců nebo opilců

To si děláš prdel.... Se pak nedivím, že se nedoporučuje křičet pomoooc, ale hoří... Alibismus a pověstné nehas co tě nepáli je u lidí z minulého režimu pověstná, žádná páteř.... Ohnise a ono se to přežene a bude dobře.... I kdyby to byla tramvaj plná důchodců. kdyby se na něj sesypali, tak ho v dostatečném počtu těma holema umlátí...;-O Obzvlášť pokud nestojí na zemi a visí za ruce, kdyby ho někdo čapl a strhl dolů, bylo vyřešeno, ze země by se u ž nezvedl... A to že ho zpacifikovala mladá holka (s minimálním) výcvikem v boji jen světší o tom, že to nebyl žádný problém....

To je vážně hnus jak jsou lidé lhostejní k osudu druhých..;-O

0/0
22.4.2009 9:58

edelcacao

Re: Navíc pokud byla tramvaj plná důchodců nebo opilců

Kecy za pc nic víc. Holka je pokud vím u policie a jako taková má výcvik, nebo alespoň by ho mít měla.

0/0
22.4.2009 10:06

Nikanika

Re: Navíc pokud byla tramvaj plná důchodců nebo opilců

Pak se u nás nemá grázlům všeho druhu tak dařit, když se slušní lidi nejsou schopní bránit. Tady je fakt všem všechno jedno, hlavně že já jsem v pohode. :-© Na druhé straně uznávám, že je u nás dost velká pravděpodobnost, že člověk půjde do kriminálu za to, že se bránil. :-©:-©:-P

0/0
22.4.2009 13:33

Fanklub MF Dnes

Re: Navíc pokud byla tramvaj plná důchodců nebo opilců

R^

0/0
22.4.2009 14:42

zdeseny obcan

Re: Navíc pokud byla tramvaj plná důchodců nebo opilců

Predstavte si ze by tam jel nekdo kdo vlastni lega;ne zbran a toho

gaunera by zastrelil. Uz vidim to jeceni medii, snahu politiku noseni

zbrani pro sebeobranu a justici brousici si zuby ne na lumpa ale na

toho kdo se mu statecne postavil.

0/0
21.4.2009 21:11

edelcacao

Re: Navíc pokud byla tramvaj plná důchodců nebo opilců

Pochopitelně. Proto u nás pomáhat nelze. Buď si necháš rozbít kokos nebo tě zavřou za nepřiměřenou obranu.

0/0
22.4.2009 10:07

solidarita je ctnost

vůči.........

vůči těmto agresívním občanům by mělo být dovoleno použití zbraně! pokud někdo někoho fyzicky napadne, měl by mít napadený právo použít zbraň! a ne jako Ďuričko být obviněn z vraždy! zvlášťpokud útočí mladší na staršího, tedy fyzicky zdatnější na méně zdatného....

0/0
21.4.2009 18:07

kunta_kinte - obet rude cenzury

Re: vůči.........

nicmene s timto musim souhlasit.

0/0
21.4.2009 18:53

edelcacao

Re: vůči.........

Se stářím to nemá co dělat. Starý dědci jsou právě nejhorší. Jsou nervní a agresivní asi aby si dokázali že na to pořád mají;-D;-D

0/0
21.4.2009 18:55

Nikanika

Re: vůči.........

R^

0/0
22.4.2009 13:34

solidarita je ctnost

agresivita roste....

agresivita v kapitalismu roste, protože bezohlednost je na každém kroku.......přátelé mamonu říkají bezohlednosti schopnost se umět sám o sebe postarat....

0/0
21.4.2009 18:05

kunta_kinte - obet rude cenzury

Re: agresivita roste....

;-D jasny, za to muze kapitalismus, boha jeho to je volovina.

0/0
21.4.2009 18:52

vtech

Re: agresivita roste....

Hahaha. Ted doufam, ze to bylo mysleno jako vtip.

0/0
21.4.2009 19:16

Go_Canada_Go

inu,

zfetovaný člen Antify.

0/0
21.4.2009 17:54

mlady volic kscm

jiz jsem si vsiml, ze jsou volici ods cim dal vice

agresivnejsi. a zrejme ne jen zde na diskuzich.

0/0
21.4.2009 17:41

Rostratus

Re: jiz jsem si vsiml, ze jsou volici ods cim dal vice

Ty si vem taky prášek . Magore. Ksindl si mezi politickou orientací nevybírá......  Navíc s tímhle nickem bych byl opravdu raději zticha. ;-O;-O

0/0
21.4.2009 17:49

mlady volic kscm

Re: jiz jsem si vsiml, ze jsou volici ods cim dal vice

jen potvrzujete muj predpoklad. doba je zla, lide agresivnejsi

0/0
21.4.2009 17:52

Rostratus

Re: jiz jsem si vsiml, ze jsou volici ods cim dal vice

A komunisti čím dál primitivnější :-©

0/0
21.4.2009 17:59

mlady volic kscm

Re: jiz jsem si vsiml, ze jsou volici ods cim dal vice

je mi vas lito, snad se vam povede v zivote lepe

0/0
21.4.2009 18:00

edelcacao

Ale musela to být celkem podívaná to je fakt

0/0
21.4.2009 17:32

bull.terrier.pro.cenzora.2

Frajerka policajtka.

Spíš mě překvapuje, že se někdo diví, proč ostatní nezasáhli. Až budou jiné zákony, třeba ano, za stávajících ne. Pokud vždy neponese následky útočník, je to jen cesta do problémů. Kdysi známý dostal dva roky na dva za to, že pomohl na městě ženě, kterou mlátil jiný muž. Pravda, ten skončil se zlomenou sanicí, zlomenou rukou a asi třemi žebry. Je zajímavé, že toho známého pak zažaloval ten pár svorně. A nepomohli ani svědci, kteří potvrdili, že když ležela na zemi a on do ní kopal, tak že volala o pomoc. To bylo ještě za komančů, ale dnes by to nedopadlo jinak. Takže nezbývá, jen fandit "Do toho, braň se, do toho ...".

0/0
21.4.2009 17:25

edelcacao

Re: Frajerka policajtka.

;-DR^

0/0
21.4.2009 17:28

makoto

Re: Frajerka policajtka.

Pane kolego, ocividne nevite o tom, ze situace se od te doby dosti zmenila. Ted uz by vas znamy mel velice slusnou sanci, ze se vse vyresi v jeho prospech. 

Ackoliv mam rodinu, presto bych pomohl. Ne proto, abych pak byl opevovan v mediich jako hrdina, ale proto ze lhostejnost zavinila jiz vice umrti nez snaha pomoci. A i kdybych si pak sel sednout - nelitoval bych, protoze bych se mohl sam sobe podivat do oci a rici - udelal jsi dobrou vec. Ne jako ti ostatni, kteri stahli ocas a jen remcaji na pravo, policajty, kapitalismus a kdovico jeste. Prestante jiz opakovat jak to bylo za komancu.... tento argument jiz delsi dobu neni validni (od te doby se totiz jiz zmenil paragraf ohledne Nutne obrany a Krajni nouze). Vzdy vsak plati - zavolat policajty a pokud je nebezpeci primo hrozici, pak udelat vse proto, abych se nemusel stydet sam pred sebou a pred svymi detmi.

0/0
22.4.2009 9:07

edelcacao

Re: Frajerka policajtka.

Jj zajímalo by mě jestli si tohle řekli ti co při snaze pomoci dostali kulku do břicha a život jim vytékal na zem Rv

0/0
22.4.2009 10:18

edelcacao

Třeba byl ten stařec drzej

Kdo ví co se mezi nima stalo;-D

0/0
21.4.2009 17:10

edelcacao

Ta černokněžnice určitě použila hmaty a chvaty

;-D

0/0
21.4.2009 17:01

madqwert-liberalni komunista

Frustrovani odesaci

se svym individualistickym pristupem - vzit zivot do vlastnich rukou, teda nohou  ;-D

0/0
21.4.2009 16:59

neqq

Re: Frustrovani odesaci

Ty jsi asi poradne ubohy, kdyz do diskuze, ktera nema vubec nic s politikou toto tema musit tahat. Tvuj prispevek odpovida tvemu IQ, bohuzel je na zacatku velke minus :-/

0/0
21.4.2009 17:06

Queribus

Re: Frustrovani odesaci

To máš v ty tvý hlavě seno???

0/0
21.4.2009 17:31

cejkis

To je národ, všichni čumí a koukají jak se žena snaží

zpacifikovat idiota.

Zase si zaskákejte..Kdo neskáče není Čech, hop hop hop :-©

0/0
21.4.2009 16:58

edelcacao

Re: To je národ, všichni čumí a koukají jak se žena snaží

No a? Zachoval bych se stejně. Přeci se nenechám zabít nebo zmrzačit kvůli cizímu člověku?:-©

0/0
21.4.2009 16:59

neqq

Re: To je národ, všichni čumí a koukají jak se žena snaží

To jenom dokazuje jaky jsi blbecek... :-/

0/0
21.4.2009 17:03

edelcacao

Re: To je národ, všichni čumí a koukají jak se žena snaží

To jenom dokazuje zdravý rozum ty blbečku:-P Proč bych měl nasazovat zdraví nebo život pro cizího? Dokážeš na to rozumě odpovědět nebo jen urážet?

0/0
21.4.2009 17:05

Revi

Re: To je národ, všichni čumí a koukají jak se žena snaží

Vezmu-li v úvahu tvé výroky, tak mi zde prosím vysvětli prož by tedy meli nasazovat zdraví nebo život policisté, strážníci, osádky RZS, hasiči, ...?

0/0
21.4.2009 17:40

edelcacao

Re: To je národ, všichni čumí a koukají jak se žena snaží

Poněvadž jsou za to placeni a poněvadž na to jsou vybaveni jednak technicky a jednak právně. Ale hlavně je to pro ně práce. Pomáhat přeci nemusí pokud nechtějí =  stačí dát výpověď o jít dělat něco jiného. Nelze srovnávat s obyčejným člověkem. Stačí?:-)

0/0
21.4.2009 17:47

lukinoo

Re: To je národ, všichni čumí a koukají jak se žena snaží

chtěl bys aby někdo riskoval život pro tvou záchranu, ochranu? Třeba když by tě (když už jsi takový silák) přepadla nějaká skupinka kterou by jsi sám nezvládl??

0/0
21.4.2009 17:54

edelcacao

Re: To je národ, všichni čumí a koukají jak se žena snaží

Nechtěl, pokud to není člověk který za to je placený a který si to dobrovolně vybral. Silák nejsem, naopak zcela otevřeně říkám, že bych pro cizího neriskoval svoje zdraví, co je na tom siláckého? To vy tady všichni hrdinně prohlašujete co byste udělali tomu agresorovi a přitom sedíte za pc, ve skutečnosti byste neudělali o nic víc nežli já

0/0
21.4.2009 18:06

lukinoo

Re: To je národ, všichni čumí a koukají jak se žena snaží

dobře a když by tě nekdo mlátil tak by\s těmco ti chtějí pomoct řekl ať jdou pryč nebo by jsi křičel o pomoc? předpokládám že bys křičel o pomoc a když by ti někdo pomohl a zachránil tě  (ne policista) tak bys byl rád nebo bys mu řekl, že to neměl dělat, že zbytečně rikoval...

0/0
21.4.2009 18:58





Najdete na iDNES.cz