Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česko, rasistický ráj to na pohled?

Americká společnost je rasistická. Vyrůstal jsem v Americe a viděl jsem, jak rasa a rasismus pronikají téměř všemi rysy americké společnosti. Ale evropská společnost je rasistická pokrytecky. Americký student z Univerzity Karlovy účtuje s tím, co považuje za české, ale i obecně evropské rasové pokrytectví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bozi Trest

Andrew nejak pozapomel na skolstvi v usa

Ty poznatky Andrewho jsou na urovni ubozaka. Jelikoz pokud je mi znamo, tak nejvetsi rasisti na svete jsou prave americani. Zacinaje od jejich pohledu ale i cinama vuci indianum, cernochu a nyni i emigrantum. Tolik v nich utajeneho hnusu, svinskych nazoru, kteryma se v soukromi zerou, je amikum vlastni az na dno kostni drene. Je az zavidenihodne, jak se dokazi s temito emocemi poprat na verejnosti a s usmevem slizkosti se tvarit ve prospech one slavne, penezmi zproneverene  "constitution". Kdyz mluvi bili americani o cernych americanech s positivnim nadhledem rovnopravnosti, je komicky az k pobaveni se jim pri tom divat do oci a cist beh jejich myslenek ....  Takze hodnoceni mazankovy diplomove prace je dle meho nazoru rovna genialite zapinaciho knoflikuR^

0/0
8.5.2009 22:47

rasta_vesta

Re: Putinm nejak pozapomel na skolstvi v cesku

0/0
8.5.2009 22:52

Rokoko12

Rasismus v Cechach.

Takze ve zkratce,ze bych mela nekde mit tkz:Romskou neboli sestru cikanku, to si nenecham vsugerovat od zadneho Andrewa Metzgra,i kdyby studoval na UK dalsich pet semestru.A jinak co muje do toho,ze si nekdo objednal veprove,jiny kraj, jiny mrav,tolerantni tento kritik naseho udajneho rasismu,asi take moc nebude kdyz jako Zid nemini pochopit, ze krestane veprove konzumuji bezne. Neberu mu take, jeho kulturni zvyky,kdy Zide podrezou jehne zaziva aby to bylo dost koser. Ackoli se mi takovyto  brutalni pristup ke zvireti, bytostne hnusi.

0/0
8.5.2009 22:41

rasta_vesta

Re: Zakony v Cechach neexistuji

0/0
8.5.2009 22:53

Koncepce

Musím říct

že Slováci jsou šikovnější.Cikány nahnali za obce a nenechají si do toho kecat R^

0/0
8.5.2009 22:08

JeštěBylaTepláKdyžJsemOdcházel

Re: Musím říct

R^R^R^...taky řešení

0/0
8.5.2009 22:11

wrangler

Kdo nás to chce soudit?

Ten americký studentík se skořápkou na zadku, nechť si nejdříve zamete před vlastním prahem. Nevím nic o protižidovských náladách v naší republice, vyjma pár chudáčků, kteří nevědí čí jsou. Jinak většina lidí Izraelcům fandí.

0/0
8.5.2009 22:01

JeštěBylaTepláKdyžJsemOdcházel

Re: Kdo nás to chce soudit?

já ti dám většinu:-©

0/0
8.5.2009 22:06

Lessfax

o co jde?

ano, složení studentů na Erasmu odpovídá charakteru toho, že je to EVROPSKÝ výměnný program, který zajišťuje cestování studentů žijících v Evropě po Evropě - zřejmě tomu odpovídá i složení těch, kteří jej využívají

0/0
24.4.2009 15:29

osvetitel

Cela ta antiradarova stranka jev prolezla internacionalistam

a ma jasnou proti amickou agendu!!

0/0
24.4.2009 14:09

osvetitel

Re: Cela ta antiradarova stranka jev prolezla internacionalistam

prolezla internacionalistama vseho druhu:-))

0/0
24.4.2009 14:10

captain cook

Re: Cela ta antiradarova stranka jev prolezla internacionalistam

.... plna lzi a prekroucenych "radoby" pravd, skoropravd a polopravd urcenych jako oblbovacka pro ty, kdo toho bud nic moc nevedi, maji nizsi vzdelani nebo se o toto tema dosud nezajimali.

....jinymi slovy jde tam o to jak opit ty neinformovane a prosty cesky lid rohlikemRv

0/0
24.4.2009 14:26

captain cook

Scott Ritter - 2 D.A.I.

dik za ten link dole. Kdo to dal dohromady, zneuzil Rittera a jeho citatu. Vytrhl je z kontextu a udelal z toho oblbovacku pro malo informovane ctenare, aby je presvedcil, ze kdyz takhle promluvi byvaly dustojnik americkeho namornictva a byv. zbrojni inspektor OSN, tak to vsechno prece MUSI byt oficialni stanovisko USA. NENI. Je to stejne jako kdyby nekdo zacal vydavat proslovy disidenta Andreje Sacharova za oficialni stanovisko Sovetskeho Svazu, protoze on byl prece prominentni sovetsky vedec a kapacita!

Scott Ritter je zajimava osoba predevsim tim, jak se behem doby tocil jako korouhvicka ve vetru. V drivejsim obdobi sve kariery se jako vedouci vojensky analytik zabyval sovetskou invazi Afghanistanu, Iransko-Irackou valkou, asistoval Schwarzkopfovi v prvni iracke valce a pusobil pozdeji jako vojensky poradce v silne pravicove TV stanici Fox News, ktera je medialni zakladnou podpory konzervativniho kridla Republikanu. Byl poslan do Iraku jako inspektor OSN hledat tam ZHN.

0/0
24.4.2009 14:02

osvetitel

Re: Scott Ritter - 2 D.A.I.

Presne to jsem psal. Ale nekomu se hodi ke stvani proti USA vsechno!!

0/0
24.4.2009 14:04

osvetitel

Re: Scott Ritter - 2 D.A.I.

Ps.Jasna videomontaz a ti coji pouzivaji jako stvave argumenty proti USA to take vedi!!

0/0
24.4.2009 14:06

captain cook

Re: Scott Ritter - 2 D.A.I.

presne podle prislovi, ze kdo chce psa bit, hul si najde...v danem pripade si autori hul nenasli, ale umele vyrobili z odrezku, odstepku, nesouvislych kousicku ruznych materialu a slepili to dohromady sajrajtem ruzneho druhu

0/0
24.4.2009 14:29

captain cook

Re: Scott Ritter - 2 D.A.I.

pokr.

Kdyz Irak zamezil inspektorum pristup k nekterym objektum, Ritter se "proslavil" mj tim, ze obvinil Irak z ukryvani materialu pro ZHN, aby pozdeji mohl znovu pokracovat v programu jejich vyzkumu a vyroby. Kdyz USA ani OSN se inspektoru nazastaly a inspektorum bylo narizeno z Iraku odejit, Ritter otocil o 180stupnu a zacal kritizovat postupne vsechny americke vlady a prezidenty od Bushe sen, pres Clintona po Bushe jun. Ze zaprisahleho pravicaka a karieroveho dustojnika se z nej stal zurivy disident a nejen levicak, ale prakticky americky "anti-Ami".

 Nekteri tomu rikaji kysele hrozny, jini poukazuji, ze Ritter chce byt za kazdou cenu stred pozornosti at uz zastava jakoukoliv pozici a jakykoliv nazor.

Jak jsem poznamenal nahore, kdyz takovy clovek rekne, ze Evropa je pro Americany nicim vic nez turistickou destinaci a americkou kolonii, je to uplne to same jako kdyz to prohlasi nejaky evropsky anti-Ami...a nema to vubec nic spolecneho se skutecnosti.

0/0
24.4.2009 14:21

D.A.I

Re: Scott Ritter - 2 D.A.I.

V tom případě budeme jen rádi, když toto někdo dá řádně najevo těm, co udělali ten "sestřih". Osobně už jsem jim to najevo dal. Děkuji za vysvětlení situace.

0/0
24.4.2009 14:45

captain cook

Re: Scott Ritter - 2 D.A.I.

nejlepsi zbrani proti snusce polopravd skloubenych dohromady, aby vypadaly verohodne a pravdive je obstarat si celou pravdu. Informace proti dezinformaci.

0/0
24.4.2009 15:03

Hucul

To jsou ale zvasty.

Jeden se nestaci divit. Takze to, ze samou politickou korektnosti neorezavame zadnicemi tuzky, ze nepopirame, ze cernosi nosi nekdy afro, ze nepopirame, ze cernosi byli drive otroky a sluzebniky, znamena, ze jsme rasisti?

To, ze mame mezi sebou sikanujici bandu nemakacenku, o kterou slusna cast populace nestoji a vyhyba se ji, znamena, ze jsme nejaci okupanti? Nota bene za tim pan American hned nasel nejake rasove vztahy, ackoli naprosto valna vetsina obcanu CR je jedne a te same rasy, a i ti, kteri delaji ostatnim problemy, nejsou dokonce ani definovatelni jako obcane jine narodnosti!

A uz vubec, zaver, ze Cesi nadavaji na Izrael jako na okupanta, je zcela posetily, valna vetsina Cechu preci stoji za Izraelem a k Zidum ma odpor jen velice mala skupina mentalne vadnych, neprizpusobivych obcanu (dokonce mensi nez ta, kvuli jejiz sikane se stavela ta zminovana zed).

Pan tu poprel svoji znalost statistickych udaju a v ramci kazani o nasem "rasismu" nas vsechny hodil do jednoho pytle.

0/0
24.4.2009 12:36

osvetitel

Re: To jsou ale zvasty.

Kdyz nevis o cem je rec,tak proc se nutic reagovat? O toho Amickeho zida a jeho kritiku nejde,to je jen vase zasterka!! Proto jste mu to asi vytiskli,JA??

0/0
24.4.2009 12:41

Hucul

Re: To jsou ale zvasty.

Clovece, reagujete vubec na muj prispevek do diskuse? To, co pisete, nema hlavu ani patu, nezlobte se, ale ja tomu nerozumim. Muzete to zkusit jeste jednou a cesky? Nebo nejakym jinym svetovym jazykem, umim jich dost, abych si poradila.

0/0
24.4.2009 12:59

osvetitel

Re: To jsou ale zvasty.

Tak teda jeste jednou a polopate! VY reagujete na nazory amickozidovskeho studenta,ktery ma narok kritizovat,kdyz se mu neco nelibi! A kdyz se vam jeho kritika nelibi tak ji nemusite davat do novin tecka!!! Zbytek je otom ze jste pokrytci,kteri tim maskuji to,ze nechavate svetove nacisty za vas delat spinavou praci a navic oni nadavaji hlavne americanum!! Uz je ti to jasne???

0/0
24.4.2009 13:07

D.A.I

Re: To jsou ale zvasty.

Nemusíte dávat do novin - no já to tam fakt nedal a vůbec nechápu, který člověk to tam dal.. Jinými slovy - jestli Vy si nepůsobíte problém s tím, že nás hážete všechny na jednu hromadu? Co má co společného s novinama nějaký "Franta z Dubí"? Nebo dalších 99.9999 procent národa? Jo to kdybyste napsal - "proč to teda vaše média otiskla", tak na to by byla rychlá odpověď a to ta, že média se u nás chovají tak, jsk zrovna vítr vane od latríny a je dobré je sice číst, ale hodně také používat u toho mozek, protože věřit se jim nedá a nejsou písmo svaté! Ale když napíšete, že "vy reagujete a vy jste pokrytci", tak opět jen urážíte každého jednotlivce, ale ten, kdo to zavinil, se to ani nedoví..

0/0
24.4.2009 13:15

osvetitel

Re: To jsou ale zvasty.

To vy je obrazne receno tak jako vy operujete kdyz jde o druhe, hlavne o USA! Samozrejmne ze to nespada na kazdeho ale ti co zde zruznych duvodu obhajuji ty neonacisty jsou toho soucast !!! Romskej problem jste zdedili od komunistu a kdyz ho nevyresili oni,tak co jste ocekavali ted kdyz stat nikomu negarantuje praci?

0/0
24.4.2009 13:20

D.A.I

Re: To jsou ale zvasty.

Pokud někdo zde obhajuje nacisty a podobně, pak ho jmenujte. Protože je to potřeba. Romský problém - ano, zdědili jsme jej, stejně jako chlastání v pracovní době a podobné nešvary. Se vším se snažíme něco dělat, ale toto si musíme řešit zde, u nás, v ČR a hlavně seshora. V tomto nám nepomůžete. Navíc tím, jak do všeho chcete, i když v dobrém úmyslu, vnést své názory a kritiky, tak nás jen zbytečně vytáčíte, protože automaticky vystartujeme s tím, že "Vy tu s námi nežijete" a věřte mi, že kdyby se kdokoliv z nás takto vměšoval do vašich lidí za mořem, tak by ho "vyfakovali" do pěti minut. Garance práce - tak ono to bohužel nejde, protože by toto bylo valně zneužíváno. Je to smutné a není to dobré pro lidi, ale, žel, to tak ..

0/0
24.4.2009 13:32

osvetitel

Re: To jsou ale zvasty.

Kolikrat mam jeste opakovat ze ten zidovskej amik reagoval na neco co seho citlivejc dotyka nezli jinych americanu??Nejsou to nahodou ti z EU kteri si navas jako na rasisty nejvice stezuji prave v USA? A jak chcete aby reagovali Americane,kteri vidi svetove nacisty pochodovat v CR a spilat americanum,zatimco jsou zde fotky,na kterych lide tvrdi zeje musi podporit??!!!

0/0
24.4.2009 13:36

D.A.I

Re: To jsou ale zvasty.

No dyť já Vám to neberu. Jeho názor mu neberu a je jasné, že se ho to dotklo a reagoval, jak reagovat musel, ale nemůžete nám předhazovat chování individuí, kteří dělají peklo. Proto jsou reakce takové, jaké jsou. Američané vidí pochodovat nacisty v CR, ale řadový občan to pomalu ani neví, protože veškerá média jsou u něj zprofanovaná a tak co nevidí na vlastní oči, tak prostě jde mimo něj. Ale za tohle byste nám spílat neměl. Naopak klidně podpořte vaši vládu, ať dá třebas diplomatický protest. My vám budem ještě vděčni, protože bys tím pár lidí ve vládě konečně probudilo a začali by něco dělat. K fotkám - bohužel ... I my máme "své magory", ale tak hlavně když jsou jinak zdraví a šmakuje jim. Co jiného k tomu dodat? Tyto pochody neschvaluji. Ale tyto pochody též znamenají i to, že lidé jsou čím dál nespokojenější a .. zde bych jen opakoval, co jsm již psal. Z Vašich reakcí usuzuji, že i Vás s toto dotklo, ale neviňte, prosím, řadové občany. Viňte naši vládu a média.

0/0
24.4.2009 13:46

osvetitel

Re: To jsou ale zvasty.

Mam pocit ze on predhazoval hlavne za sebe a ne za celou USA ,at uz to od nej vyznelo jakkoliv! ON neni mluvci za USA!!!

0/0
24.4.2009 13:50

osvetitel

Re: To jsou ale zvasty.

Ps.A prave proto ze on hlavne prezentoval svuj nazor za ktery se tu zacala kritizovat cela USA, tak proto jsem vam nadhodil ty vase nacisty a jejich postoj vuci USA,ktery zde doposud NIKDO nezkritizoval ,tak jako zkritizoval toho zidovskeho amika! A proto pisi o pokrytectvi !!!

0/0
24.4.2009 13:55

D.A.I

Re: To jsou ale zvasty.

Jak to, že nikdo? Několikrát jsem psal, že s nácky nesouhlasím. A na naši obranu jen opatrně dodám - nesuďte nás moc příkře, protože my sami jsme byli zrazováni v minulossti několikrát - po válce si nás "rozebrali" Rusové, v 68 mém nám sem vtrhla "spřátelená vojska" a po sametu s nám sem vnucuje už kde kdo a každý se cítí být "ten jediný povolaný spasitel".. Tak se pak nedivte, že se ozýváme. My už prostě nechceme být pod nikým, nechceme zde jakási vojska, základny, ani jiné výdobytky čehokoliv, z čeho je jen bolest a utrpení. Nechte nás být, nevšímejte si nás a pokud pse něco semele a budem v průseru, tak holt bude. Pokud nás tu zničí, tak holt půjdeme do kytek, to se nedá nic dělat, ale prostě už chceme od všeho klid.. Tady si vláda dělá též rozhodnutí o nás bez nás, schvaluje si co chce a můžeme se ozzývat jak chceme a lidi už to upřímně sere. Není tady strana, která by byla schopná vlády a lepší to zřejmě nebude. Takže asi tak k tomu - že my osočujeme. No jasně, nedivte se nám..

0/0
24.4.2009 14:10

Pan Navratil

Re: To jsou ale zvasty.

Celkem silně pochybuji, že Hucul rozhoduje o tom, které články budou/nebudou otištěny. Navíc proč neotisknout názor? Stejně tak proč na něj nereagovat?

0/0
24.4.2009 13:25

osvetitel

Re: To jsou ale zvasty.

On jim nekdo brani v reaxi? Nesmi se ta reaxe ale prezentovat ze jde o nazor USA!!!!

0/0
24.4.2009 13:27

Pan Navratil

Re: To jsou ale zvasty.

A to někde v té reakci je?

0/0
24.4.2009 13:30

Hucul

Re: To jsou ale zvasty.

Pise se "reakce" a moje reakce nikde netvrdi, ze by snad slo o nazor USA. Naopak, celkem jasne se vyjadruji v tom, jak pomyleny je nazor tohoto jednoho Americana, coz zduraznuji zertovnym oznacenim "pan American".

0/0
24.4.2009 13:31

osvetitel

Re: To jsou ale zvasty.

Ale tvrdi to tu jini a proto me unavuje porad cist o jednom" pomylenen"americanovi, a tvareni se jako ze on je za Evropskejma nahledama na CR,nebo ze to jsou hlavne Americane,kteri vas kritizuji !!

0/0
24.4.2009 13:41

Hucul

Re: To jsou ale zvasty.

A kvuli tomu tim svym nevybiravym jazykem utocite na mne?

0/0
24.4.2009 13:52

osvetitel

Re: To jsou ale zvasty.

Kvuli tomu ne! Spis kvuli tomu ze tez ignorujete to co ti ostatni a rozcilujete se pouze nad tim co rekl ten student!!!

0/0
24.4.2009 14:02

Hucul

Re: To jsou ale zvasty.

Tak prvni polovina mi dosla az potud, ze si myslite, ze jsem snad JA davala neco nekam "do novin". Mozna byste si mel zjistit, jak tento portal, potazmo Internet vubec, funguje. Ja, Ceska s taktez zidovskymi koreny, zijici v emigraci, pouze pisu svuj nazor na nazor pana autora, podle vseho americkeho Zida. Vase pripominka je k tomu naprosto irelevantni.

Tu cast o svetovych nacistech a spinave praci jsem zase nepochopila, jak presne to davate do souvislosti s tim, co jsem napsala ja?

0/0
24.4.2009 13:29

osvetitel

Re: To jsou ale zvasty.

Uz jenom to "Pan american" mluvi za vse!!! Procti si celou debatu a budes vedet proc jsem reagoval tak jak jsem reagoval!! To ze ty jsi to dala do novin nikde netvrdim!!

0/0
24.4.2009 13:32

Hucul

Re: To jsou ale zvasty.

V tom pripade mluvite poradne z cesty, protoze to tu nekolik lidi vcetne mne tak pochopilo.

Ono se nemuze rikat Americanovi "pan American", pokud cloveku neutkvelo jeho jmeno? V tom pripade asi poslu k sipku polovinu Skandinavie, protoze tady je spousta lidi, kteri mi rikaji "ta ceska holka" nebo "pani vesmirna vyzkumnice", pripadne jeste vice zertovne "pani Zrzava".

Celou debatu jsem si procetla, ale nemohu se zbavit dojmu, ze mate problemy se vyjadrit cesky a trpite jakousi paranoiou, ze kazdy, kdo si dovoli oponovat nejakemu nazoru, je rasista.

0/0
24.4.2009 13:51

osvetitel

Re: To jsou ale zvasty.

Jasne hrajte si dal sve slovni hricky pokrytci a kritizujte amickozidovskeho studenta a hlavne se neodvazujte zde tez napsat nejakou kritiku na ty vase nacisty,kteri nadavaji amikum a USA a nejspis tez vypaluji spici romske rodiny s detma !!!Se spicima se nejlepe bojuje.JA?

0/0
24.4.2009 14:16

jack_rupnick

Česko

pátá kolonie izraele to na prvné pohled :-)

0/0
24.4.2009 11:59

osvetitel

Re: Česko

Hlavne materialiste kteri za prachy udelaji vsechno a ty problemy jako jsou ti Romove a nasledene pochody tech neonacku si pestuji ze zhora,protoze cim vetsi bordel a nespokojenost u obycejnejch lidi,tim lepsi sance na koryta pro ty co ztoho tezi !! Ale navenek se tvari ze za vse mohou ti zli amici,kteri jim diktuji co mohou a co ne!! Opravdu jsem nevedel zese z nekterych Cechu stali takovi pokrytci!!!

0/0
24.4.2009 12:04

D.A.I

Re: Česko

Materialisti - máte pravdu, bohužel to tak vesměs je. Pěstování problémů seshora - jo, přesně tak. Akorát nechápu, proč nadáváte občanům zde v diskuzi a nejdete to říci těm nahoře. Jinak vyjímečně souhlas. Je to tak - jistá skupina lidí si to tady pěstuje ty problémy. A řadový občan to zatím nemá jak ovlivnit. Jinak k tem pokrytcům - předpokládám, že jste myslel to 0,001 procento občanů, co podporujou pochody a pořvávání, nebo jsem se zmýlil?

0/0
24.4.2009 12:09

osvetitel

Re: Česko

Radovy obcan by ovlivnil hodne,kdyby mel zajem ovlivnovat!!

0/0
24.4.2009 12:14

D.A.I

Re: Česko

Zatím zájem ještě není, ale jak zřejmě na tom někdo "úspěšně pracuje", tak jednou k tomu zájmu dojde..

0/0
24.4.2009 12:33

osvetitel

Re: Česko

Vy jste nemeli zajem kdyz vam v Praze zasedali komuniste z celeho sveta po te sametovce, a nemate zajem kdyz vam tam pochoduji naciste od jinud pod nemeckou vlajkou ,a nikdo je neokrikne kdyz nadavaji tem kteri bojovali take za vas, aby vasema lebkama dodatecne nekdo nevydlazdil to vase Vaclavske namesti !!Kdy bude to jednou? Az vam ktomu zase daji povel ti nahore? To uz muze byt pro nekoho pozde!!

0/0
24.4.2009 12:39

D.A.I

Re: Česko

V tomto Vám rozumím a je jasné, že bychom měli, ale lidé mají prostě v první řadě starosti o své rodiny a blízké a nemohou si toto dovolit, což někdo dobře ví a hřeší na to. Někdo prostě nutně potřebuje, aby se zde podporovaly občanské nepokoje a pokud možno aby tu byla nejlépe občanská válka. ČR jako klidná a pohodová země = průser jak mraky pro jisté lidi, kteří toto nemohou dopustit. A to není jen ČR, toto se týká celé Evropy. Někdo prostě potřebuje další "světovou" válku v rámci EU, aby se zase zvedl výtěžek jistých ekonomických institucí. To, že tohle nejde vyvolat "normální" cestou jako bohužel v Africe, je jim jasné. Tak zahráli na strunu "rasismu", protože jsou si dobře vědomi, jak moc to tady začíná být v tomto směru horké.. A klidně si teď o mne myslete, co chcete, nezazlívám vám to. Je to můj názor a netvrdím, že správný, ale zatím to vidím takto.

0/0
24.4.2009 12:50

osvetitel

Re: Česko

Ti co za valky bojovali proti zlu meli take rodiny!!

0/0
24.4.2009 12:53





Najdete na iDNES.cz