Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé chodí do krajských lékáren i s dvaceti recepty, magistři se zlobí

Na úplnou novinku si od ledna zvykají středočeští lékárníci v krajských lékárnách. Od doby, kdy tady neplatí poplatky lidé, ale krajský úřad, musí odbavovat nadstandardní zakázky. Lidé přijdou do lékárny klidně i s deseti nebo dvaceti recepty najednou. Nejsou jejich. Vyberou je třeba od sousedů nebo lidí v obci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

edelcacao

magistři to hrotí

ještě nikdy se mi nestalo aby mě lékárník při vyzvedávání receptu řekl něco jiného než kolik po mě chce peněz. Toť vše. Opět se snaží někdo vyvolat umělý problém ačkoliv stav byl vždy stejný

0/0
6.4.2009 20:44

vKrieg

Re: magistři to hrotí

Asi chodíš do nějaké pofidérní lékarny, co si pamatuji za posledních deset let co jsem byl v lékarně, mi vždycky mile vysvětli všechno s daným lékem. A tvrdit, že to uměle hrotí  je asi hloupost, protože jim může být jedno jestli namísto 10 lidí si koupí 1 lék, nebo 1 člověk 10 léků. V tomhle s lékárníky souhlasím.

0/0
7.4.2009 6:33

GoogleBomber

Česko

Typicky český přístup, 20 let po revoluci, přesto stále stejný. Reakce lékárníka v jiné zemi v obdobné sitaci by byla opačná a vypadala by asi takto: "lidé jsou chytří, umí naučili se šetřit sobě i nám. My jsme jim za to vyšli vstříc a léky na každý recept jim zabalíme do ekologického papírového sáčku, aby je nepopletli."

No, třeba se to tady taky někdy změní....

0/0
6.4.2009 20:04

vojcek_p

.

Když sou ti lidi tak blbí a kvůli pár korunám stojí řady, tak ať si ty důsledky vyžerou. Někoho kdo kvůli obejdení poplatků ujede desítky kilometrů litovat nebudu.

0/0
6.4.2009 17:51

Zuzu.mizu

Inu,

lepší pořádek v poplatcích, než bordel zadara:-)

0/0
6.4.2009 17:13

Glock každopádně bez -e

Z. Seidl

Když lidi dělají hlouposti, tak je necháme dělat ty hlouposti i nadále ... vždyť jsou na to přece zvyklí!!!

Pana náměstka by měl někdo seřezat, očividně to jeho rodiče dělali málo. Lhát do očí se nemá.

0/0
6.4.2009 16:57

pařez3

Re: Z. Seidl

Tak tedy nevím ale dávám panu náměstkovi za pravdu v tom že lékárníci nedávají žádný obsáhlý výklad .Jestli se nám to zmanželkou sejde tj. jednou za čtvrt roku já tři recepty , manželka čtyři  to aby se pan lékárník ukecal . Je dojemné jak vykládá o

používání léků, ale ještě se nestalo aby když se lékaři podařilo předepsat lék který kardiak nesmí ( manželce ) sklidem ho lékárník vydal aniž by ho to nějak zajímalo že

v kombinaci sdalšími léky namůže být a kardiak ho nesmí vůbec používat..:-©:-©:-©

0/0
6.4.2009 17:14

pařez3

Re: Z. Seidl

S dovážením léků pro ostatní no  myslím si že každý ví jaký lék používá aby si nevzal

co nemá. A nečíst příbal leták ? U nového léku vždy a u léku který

berete léta to si dělá prču nebo si myslí že obsluhuje stádo . Hlavně

aby za každou položku kasíroval

:-©:-©:-©

0/0
6.4.2009 17:14

Josef.cyrany

Vláda padla

je čas na návrat k lékárnám.

0/0
6.4.2009 16:43

ladamm

povím vám pohádku o chudém lékárníkovi

byl jednou jeden chudý soukromý lékárník, a protože neměl jeeepa ani landrowera musel jezdit ze svého panelákového bytu 1+0 do práce na starém kole značky arab. A protože mu nenasytná krajská zařízení kazila kšefty až do konce života zůstal chudým lékárníkem a až bral minimální důchod, také si nechával proplácet třicetikorunový poplatek na všechny léky které musel užívat . . . .

0/0
6.4.2009 16:33

rtzuio

Staré dobré téma

lékárny;-D

0/0
6.4.2009 16:32

JÚLINEK.ŠÍŠAL

občanky a občané čížci,

inu ... a to byste teprve měli slyšet nadávání magistrů v těch nekrajskejch ...;-D

0/0
6.4.2009 16:17

Petrucciani_cenzor

Lidé chodí do krajských lékáren i s dvaceti recepty, magistř

Uz vidim, jak se bude lekarnik kazdym zakaznikem zabyvat, poucovat ho ohledne pravidleneho uzivani a davkovani leku, vcetne kombinace s jinymi leky, pripadne co by mel z jidelnicku zakaznik vynechat atd. ;-D Lekarnik se prede vsim stara a svou tucnou marzi a ne o tyhle ptakoviny, protoze by si nevydelal ani na slanou vodu.

0/0
6.4.2009 16:12

conoco1

Re: Lidé chodí do krajských lékáren i s dvaceti recepty, magistř

Tak to jste asi dlouho nebyl v lekarne. Pokazde kdyz si jdu pro nejake leky, tak me pokazde lekarnice upozorni na to kdy, jak leky brat, s cim je nekombinovat, pripadne jestli se na ne smi nesmi alkohol nebo jestli ovlivnuji treba rizeni vozidla.

0/0
6.4.2009 16:15

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Lidé chodí do krajských lékáren i s dvaceti recepty, magistř

no, u mně se raděj už neopakuje  ....:-P

0/0
6.4.2009 16:18

Mychal_B

Re: Lidé chodí do krajských lékáren i s dvaceti recepty, mag

Už i tvůj lékárník poznal, že jsi beznadějný případ. Dost možná, že čte diskuze iDnes :-P

0/0
6.4.2009 16:22

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Lidé chodí do krajských lékáren i s dvaceti recepty, mag

kdepak .... vo tom on neví ... von věří, že si to pamatuju od minula ....:-)

0/0
6.4.2009 16:26

mpes

klasika...

to je důsledek paroubkovské "politiky" - někde se vybírá, jinde nevybírá. Pak vznikají tyhle situace. Hlavně to udělat co nejméně přehledné, aby se daly dělat různé čachry...  :-©

0/0
6.4.2009 16:02

Mychal_B

Re: klasika...

Ale to jsou nehezká obvinění. Kdyby se ty tři pětky nevybíraly vůbec, tak by krajem zřizované lékárny nemusely navyšovat své marže...;-D

0/0
6.4.2009 16:09

Klokani-trus

omyl

Lepší tři pětky než drathem do oka...

0/0
6.4.2009 15:59

p_jiri

Darovací smlouva

A darovací smlouvu také podepisuje jedna babka za půlku vesnice? To je ověření plné moci stojí pomalu víc peněz a času, než poplatek. Nebo se podpis prostě falšuje??

Pochybuji, že by z lékárny vzala smlouvu, odvezla domů a ta se pak bude posílat na úřad.

0/0
6.4.2009 15:47

JituleD

Re: Darovací smlouva

Já myslím, že to nikdo nekontroluje,  takže si to můžou podepsat třeba lékárníci sami - je to zkrátka binec a někdo by to měl socanům zatrhnout:-/

0/0
6.4.2009 16:04

Catumbelan

Re: Darovací smlouva

Jitule, jsi pochva. Ne socanům, ale všem zákonodárcům za to, že nejsou schopni vytvořit zákony aby byly funkční a nezešvejkovatelné!

0/0
6.4.2009 17:27

vonDyke

tomu rikam BORDEL

proc se proboha nemuzete smirit s tim, ze platit je nutne a proste se to bude delat?? Obchazenim vznikaji tyto a dalsi problemy, ktere by vubec neexistovaly, kdyby se lide prestali fixovat na to, ze "museji platit" a uvedomili si, za CO A PROC plati.

0/0
6.4.2009 15:43

Misaf

???

neměl by si léky vybírat ten, jehož jméno je na předpise uvedeno??? proč by tam jinak bylo.......

0/0
6.4.2009 15:37

Petrucciani_cenzor

Re: ???

A jak bys to chtel resit u imobilnich zakazniku, ke kterym na navstevu chodi doktor. Vzdy leky za nej vyzvedava bud nekdo z rodiny, pribuzny nebo nejaka sluzba kterou ma.

0/0
6.4.2009 16:14

nopozdrav

nepřijde

Vám to uhozený? že bába obejde vesnici posbírá x receptů a jede na celej den někam vlakem, tam stojí ve frontě, aby ušetřila 30 kaček? já, kdybych byla nemocná, tak bych to neudělala, protože bych nikam nedojela...

0/0
6.4.2009 15:30

mpes

Re: nepřijde

ne každá nemoc opravdu bolí a omezuje tě natolik, že nemůžeš jet pro recept.

Ale jinak s tebou souhlasím. Lidi si bohuzel navykli ze vsechno je "zadarmo" a ted se jim nechce platit. Kdyby tak vedeli, kolik shrabla ČSSD za jejich hlasy ve volbach :-)

0/0
6.4.2009 16:04

Tholdrin

A už je to tu zase

Shazuje se problém na zavedení poplatků.. ne na jejich obcházení. Prý poplatky se stávají nebezpečné pro zdraví. Ne... to obcházení platného zákona to způsobuje. Samy poplatky za nic nemůžou. To až pak nezákonná (v mnoha ohledech) snaha se jim vyhnout je to co stojí miliardy, ruinuje krajské rozpočty a ničí lékárny.

0/0
6.4.2009 15:30

Mychal_B

Re: A už je to tu zase

A co jiného může oficiálně říct magistr z lékárny zřizované krajem aniž by se vystavil perzekuci ze strany Ratha? :-©

0/0
6.4.2009 15:31

nopozdrav

Re: A už je to tu zase

také Vás překvapuje, jak je to vůbec možné?

0/0
6.4.2009 15:32

conoco1

:-)))

Mano, ja ale minule mela ty prasky bile? To je v pohode Mareno, i ruzove jsou dobre, uvidis, jak se ti ulevi. :-)

0/0
6.4.2009 15:19

Mychal_B

Re: :-)))

uleví... forever :-P

0/0
6.4.2009 15:21

nopozdrav

to je dobře

to je dobře, alespoň se brzy zbavíme voličů ČSSD. Poděkujte doktoru Ráthovi! To je takovej ..., že to nemá vůbec obdoby. Chce se mi zvracet. :-©

0/0
6.4.2009 15:18

babacek

Dvacet receptů.

Lékárníci by v takovém případě měli žádat průkaz totožnosti nebo průkaz pojišťovny a vydal léky pouze na recepty shodné z doklady. K ostatním požadovat ověřenou plnou moc. A měli by po parádě.;-D

Žádný zákon jim to sice neukládá, ale ani nezakazuje!:-)

0/0
6.4.2009 15:16

Mychal_B

Re: Dvacet receptů.

No, jen tak mimochodem, neměli by mít oni "vyzvedávači" nějaké plné moci na uzavření darovací smlouvy?

0/0
6.4.2009 15:22

babacek

Re: Dvacet receptů.

Toť otázka. Lékárník přece nemůže vědět zda recepty dotyčný někde neukradl a léčiva nechce prodávat.

0/0
7.4.2009 5:08

send

Blbost zabíjí

Radši umřu, mež bych dal třicet! ;-D

0/0
6.4.2009 15:09

firestonkoudopatniku

Re: Blbost zabíjí

Sleva 30Kč - A to se vyplatí. 

0/0
6.4.2009 15:17

babacek

Re: Blbost zabíjí

Tak si jdi již prohlednou krematorium a vyhlídni si místo na hřbitově pokud nechceš rozptýlit. :-P;-D

0/0
6.4.2009 15:17

Mychal_B

Re: Blbost zabíjí

Já v tom vidím ironii :-)

0/0
6.4.2009 15:22

babacek

Re: Blbost zabíjí

Však taky ano.:-)

0/0
7.4.2009 5:05





Najdete na iDNES.cz