Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kolaps zpěváka Sámera Issy nezpůsobily drogy, uvedli znalci

Policie odložila případ prosincového kolapsu zpěváka Sámera Issy na jedné z děčínských diskoték. Získala totiž vyjádření soudního znalce, podle něhož nebyl na vině kokain, pervitin ani heroin, jak tvrdila některá média.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

matesakoid

to jsem rád..

To jsem rád, že Sámerek nebyl zfetován nějakým ošklivým dýlerem herojnu.

Povim vám, čtrnáct dní jsme se ženou a děckama nespali a mačkali jsme své plyšáky ve strachu o jeho budoucí karyjéru.

Ale dobře to dopadlo, Sámerek jen hulil travku, trsal a chlastal.

...a nakonecc odpadl.

Hosana, sláva pánu na nebesích, pikohvězdička bude dál oblažovat bulvár a národ svým zjevem;-D

0/0
6.4.2009 9:21

reneta555

Re: to jsem rád..

Asi, to přepísk,alee i tak nemá Blesk právo tvrdit že měl v krvi heroin atd,když to byla lež,to snad uznáš i ty

0/0
6.4.2009 11:27

torvik

Re: to jsem rád..

Smarja, jenom se z toho nepo..., koho to zajima?;-D

0/0
7.4.2009 1:21

b.a.j.l.a.

No tak to jsem si oddech

Co by si Česko jinak počalo, strašná představa..... R^[>-]:-P

0/0
5.4.2009 18:25

houff

Re: No tak to jsem si oddech

;-D;-D;-DR^

0/0
6.4.2009 8:17

NickTwisp

Vo co de?

Tak nebyl zmaštěnej, ale měl v sobě litr kořalky,tak se prostě svalil.A paparazzi z Blesku byl u toho.

0/0
5.4.2009 16:21

MilanNov

Re: Vo co de?

To těžko. Psali flaška vodky na sedm lidí. Taky vedle jak ta jedle.

0/0
5.4.2009 16:26

hookednail

Re: Vo co de?

jo, desetilitrová;-D

0/0
6.4.2009 14:57

reneta555

Re: Vo co de?

Vo nic by nešlo,kdyby napsali že se ožral,ale nařknutí z pervitinu a heroinu a kokainu už není popsání situace ale lež. a obrovská.

0/0
5.4.2009 16:28

grrrr....

Re: Vo co de?

Vidím, že to nemůžeš psychicky ustát. Doporučuji sepsat petici na záchranu práv Issy. ;-D;-D

0/0
5.4.2009 20:52

reneta555

Re: Vo co de?

A tebe opravdu nezaráží,že si Blesk může psát beztrestně prokazatelné lži?? Nejde jen o Sámera

0/0
5.4.2009 21:33

matesakoid

Re: Vo co de?

Me sere bulvar vseobecne... A vsechny noviny ktery napisou aspon jeden clanek o Paris Hilton, Samerovi, Jacksonovi a jeho uchlykach ve forme "senzace" jsou bulvar

0/0
6.4.2009 9:24

jack_rupnick

vouhnouti z idnesu

a co ta jeho běhna hanychová, o té nebude duchaplný článek ?

0/0
5.4.2009 15:17

MilanNov

Re: vouhnouti z idnesu

Nejsou spolu, takže nebude. Sámer má rozum.

0/0
5.4.2009 16:16

matesakoid

Re: vouhnouti z idnesu

jo, nějakej asi má....

0/0
6.4.2009 9:22

soko

Co si sám zaplatil...

...to si sám oficiálně vydal, takže můžeme být spokojení ... ;-D

0/0
5.4.2009 15:01

reneta555

Re: Co si sám zaplatil...

Aha,takže policie lže a Blesk mluví vždy svatosvatou pravdu-si ubohý

0/0
5.4.2009 16:08

reneta555

Re: Co si sám zaplatil...

A kdyby si to opravdu zaplatil,nenechal by tam ani tu dávnou marihuanu a přidal by si tam nějakej jed,aby jako byla pravda to s tím přidáním do pití. Opravdu si ubohý,když si maslíš že Blesk je pravdomluvnější než policie

0/0
5.4.2009 16:10

MilanNov

Re: Co si sám zaplatil...

Musí moc dobře vědět, že tohle se zaplatit nedá. Tohle nebyl ten případ, že strčíš doktorovi bůra a napíše ti co chceš, jako recept. Tohle bylo kontrolováno a šetřeno na několika místech pod dohledem policie a bylo s tím seznámeno mnoho lidí. Proti tomuto rozboru nejede vlak. I Blesk by si ho jistě uplatil, kdyby to šlo. Hrozí mu totiž žaloba. Přepískli to.

0/0
5.4.2009 16:24

MilanNov

Re: Co si sám zaplatil...

Vidím, že ty evidentně spokojený nejsi. Tobě by vyhovovalo, kdyby byl Sámer feťák. Ale není. A má na to to nejvěrohodnější potvrzení - soudněznalecký posudek a policejní zprávu. Tvoje kecy jsou jen takovým nešťastným plácáním do vody. Vezmi si ze Sámera příklad. On nelhal.

0/0
5.4.2009 16:19

Monstrum Anonymič Anonymov

Není to čech

ale syřan, takže co se stane imigrantovy je mě v rámci multikulti  úplně ukradené.

0/0
5.4.2009 14:39

MilanNov

Re: Není to čech

Je to Čech, narodil se tady, matka je Češka. Jsi vedle.

0/0
5.4.2009 16:25

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Není to čech

To si myslíš ty...

0/0
5.4.2009 18:22

MilanNov

Re: Není to čech

Zato ty asi nemyslíš vůbec. To, že je Čech, že se narodil tady a žije tady, jsou fakta. navíc kdybys nevěděl, že jeho otec pochází ze Sýrie, tak bys to na něm ani nepoznal.

0/0
6.4.2009 7:55

český venkovan

...řekl bych, že jeho idolem je bílý černoch jackson

...a sámerek se mu chce vyrovynat i v jeho procesu postupného rozpadu.....

0/0
5.4.2009 9:02

MilanNov

Re: ...řekl bych, že jeho idolem je bílý černoch jackson

Jsi dost mimo, nebo nevnímáš, co se píše. Žádné drogy, tak žádný rozpad. To všechno byla Bleskovina.

0/0
5.4.2009 9:49

český venkovan

Re: ...řekl bych, že jeho idolem je bílý černoch jackson

..drogy jsem v tomhle příspěvečku ni slůvkem nezmínil.....račte-li uměni číst.....

0/0
5.4.2009 9:57

MilanNov

Re: ...řekl bych, že jeho idolem je bílý černoch jackson

A díky čemu jinému by se měl rozpadat? Plastiky nepotřebuje. Račte-li trochu více logiky, reality a méně toužebných přání.

0/0
5.4.2009 10:02

český venkovan

Re: ...řekl bych, že jeho idolem je bílý černoch jackson

...to drogách tady říkate vy.....

0/0
5.4.2009 10:11

Radio Jerevan pořád ve střehu

A jaký je v tom rozdíl?

Nikdo netvrdil, že drogy užíval ten večer. Nebo jo? Když člověk chlas/t/á, tak taky má opici až ráno;-D

0/0
5.4.2009 9:01

reneta555

Re: A jaký je v tom rozdíl?

Drogy v člověku jsou dlouhodobě,kdyby je užíval,stopy by se našly,tudíž  tvrdé nebere,.A Blesk tvrdil opak.Marihuanu on nikdy nepopíral,že si ji občas dá,a ta se tam taky z minulosti našla.Tobě opravdu neva,,že nám Blesk nehorázně lhal,když tvrdil,že v krvi měl heroin ,atd?? A je jedno jestli ho můžeš či ne

0/0
5.4.2009 9:09

český venkovan

Re: A jaký je v tom rozdíl?

citace z článku..." A to použití alkoholických nápojů, aplikací produktu obsahující THC ze vzdálené minulosti"...takže čistý nebyl.....ale je to váš milovaný přiblble usměvavý sámerek...takže si jistě dokážete najít nějakou omluvu.....

osobně mi velmi vadí glorifikace narkomanů z řad "populárních osobností" (pergenerová, kornová, macháček) ...měli by všichni sedět stejně jako ta chudinka babka, která si vypěstovala pár rostlin konopí, aby si mohla vyrobit mast na bolavou nohu..... 

0/0
5.4.2009 9:18

reneta555

Re: A jaký je v tom rozdíl?

Marihuanu nikdy nepopíral,mimoto mezi ní a heroinem ze kterého ho obvinili,je snad  obrovský rozdíl,to snad uznáš i ty.

0/0
5.4.2009 9:27

reneta555

Re: A jaký je v tom rozdíl?

Zapoměl si na Bártu--ten bral pervitin, Dusilovou atd. Samozřejmě že bych byla radši kdyby neměl ani to thc,ale to dnes bohužel vyzkouší  víc jak půl národa. Ale pořád to ještě nedává právo obvinit ho ze tří tvrdých drog

0/0
5.4.2009 9:30

český venkovan

Re: A jaký je v tom rozdíl?

..otázka je právě to proč to dělá půl národa...protože z každého takového hajzla se udělá hrdina...za úspěšné léčení za prachy dańových poplatníků dostana pak další kšeft...tak proč by to dětičky nezkusily....v´ždyť ta peregnerová, kormńová bárta.......to brali taky, vyléčilie a ještě jsou slavný a berou prachy....

S druhou větou souhlasím...hrom by měl zacálovat pořádný flastr...otázka je co na sámerka vědí......takže je možné, že žádná žaloba nebude....a ani bych se nedivil, kdyby jim tu informaci podtrčil sám sámerek...jen aby byl vidět...viz ta kráva bartoš pomejová....

0/0
5.4.2009 9:35

reneta555

Re: A jaký je v tom rozdíl?

To je samozřejmě nesmysl.Sámer možná občas Blesku přinejmenším ulehčí práci,co se týče  ženských doprovodů a těch jeho sexy tanců,ale z tohoto byl dost mimo,protože věděl jaká sprostá je to lež.

0/0
5.4.2009 9:40

český venkovan

Re: A jaký je v tom rozdíl?

..řekl jsem pouze...že bych se nedivil.....toť vše....

0/0
5.4.2009 9:45

MilanNov

Re: A jaký je v tom rozdíl?

Tomu snad sám nevěříš! :-))) O takové likvidační články by stál snad jen idiot. Vždyť v posledním článku o AXE party mu Blesk dokonce dal jméno Sámer Heroin Issa. Trochu silné kafe a urážka za nic! Měl by si to s nimi pěkně vyřídit. Tohle už je poškozování pověsti.

0/0
5.4.2009 9:54

český venkovan

Re: A jaký je v tom rozdíl?

..vz výše...napsal jsem pouze ...že bych se nedivil.....JÁ...bych se nedivil....

0/0
5.4.2009 9:59

MilanNov

Re: A jaký je v tom rozdíl?

Kdyby na Sámera něco věděli, už je to venku. Oni neumí čekat. A když nic neví, tak si to vymyslí. Osoba jako taková a důsledky těch výmyslů je nezajímají. Jen jejich prachy za články a prodej výtisků. Nikdo není jejich kamarád, jen prostředek k výdělku.

0/0
5.4.2009 10:06

grrrr....

Kolaps zpěváka Sámera Issy nezpůsobily drogy

, ale kombinace všeho dokupy. ;-D;-D;-D

0/0
5.4.2009 8:57

MilanNov

Re: Kolaps zpěváka Sámera Issy nezpůsobily drogy

Momo tvrdých drog. To má úředně potvrzené a může po Blesku úspěšně vyrazit.R^

0/0
5.4.2009 9:55

MilanNov

iDNES píše pravdu první!

Sámerovi patří tohle za to, jak útoky přestálR^R^R^R^:R^R^R^R^R^

0/0
5.4.2009 8:33

MilanNov

TAK VIDÍTE, JAK S LIDMI ZACHÁZÍ BULVÁR!

Samozřejmě se do diskuze zase nahrnou lidi, kterým je pravda nebo lež úplně fuk. Ale slušným lidem by mělo vadit, že byl Sámer Issa obviněn Bleskem z braní všech tvrdých drog - pervitinu, heroinu i kokainu - neoprávněně.

0/0
5.4.2009 8:30

MilanNov

Re: TAK VIDÍTE, JAK S LIDMI ZACHÁZÍ BULVÁR!

Blesk je nejčtenější bulvární  deník, neznamená to ale, že si může

obvinění vymýšlet.  A před lidmi je teď Sámer za feťáka. Přesto, že on

v ničem nelhal, on přiznal, že občas kouří jen trávu. K jednomu mu

kauza s kolapsem prospěla, a to je, že znalecký posudek k policejními

vyšetřování se nedá zmanipulovat.

0/0
5.4.2009 8:31

MilanNov

Re: TAK VIDÍTE, JAK S LIDMI ZACHÁZÍ BULVÁR!

Jako v případě, kdy by si nechal

účelově udělat testy jen tak. Teď může všem omlátit o hlavu oficiální

potvrzení o tom, že je čistý a mluvil pravdu.Jsem moc zvědavý, jak se k tomu Blesk postaví a jestli se Sámerovi omluví.

0/0
5.4.2009 8:32

Thorough

Policie zveřejnila .... po souhlasu

Mluvčí děčínské police Ladislav Cvik provozuje PR agenturu? Jaký má ceník?

0/0
5.4.2009 6:00

reneta555

Re: Policie zveřejnila .... po souhlasu

To nevíš,že policie bez souhlasu nesmí zveřejnit o nikom nikdy nic???

0/0
5.4.2009 8:01

MilanNov

Re: Policie zveřejnila .... po souhlasu

Od kdy je pravda PR? Blesk lhal i o policejní zprávě, tak je i v zájmu policie zveřejnit pravdu. Sámer je čistej, smiř se s tím.

0/0
5.4.2009 8:37

tojsemalectverak

zpěvák:-)))

;-D

0/0
5.4.2009 5:53





Najdete na iDNES.cz