Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie našla týranou těhotnou ženu na místě jako z hororu

Spálené vlasy, stopy krve, nepořádek. Tak vypadalo místo činu v domě ve Slezské Ostravě, kam policisté přijeli k týrané těhotné 34leté ženě. Pracovník městského úřadu, kterého požádalo o pomoc, mezitím přivolal záchranku. Jednatřicetiletý útočník skončil ve vazbě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JTR1

Pro "vasapro"

tak jsem včera v TV viděl maminku toho útočníka 8-o8-o a musím říct, že si ta napadená za to opravdu mohla sama, protože jenom hovězí samice si může vzít někoho podobného a navíc si s ním pořídit děti :-©:-©. A to vše za dostatečné podpory z našich daní !! :-P:-P

0/0
31.3.2009 9:38

orinka3

Ilustrační foto

K čemu je takové ilustrační foto dobré? Někdo neví, jak vypadají vlasy a jak se za ně tahá?:-/

0/0
31.3.2009 8:36

glockwien

jasně

v televizi toho grázla neukázali ,ale jeho matku jo. Co myslíte kdo to byl? Cikán.

Je už třeba volit Národní stranu.

0/0
30.3.2009 22:43

chicagan

A tomu

komouskymu cenzoratorovi bych dal dozivoti. Clovek si nemuze ani vklidu zanadavat na jednoho zmr.....!

0/0
30.3.2009 20:58

Hellmoon

Hmm

Tak jsem si přečet kus diskuze a jste diví. I ten poslední ubožák by měl mít stejná práva jako ostatní. Tadyten linč je fakt hnuj, kolikrát jsem se už setkal s událostmi které jsou černobílé.(vždy tomu tak ale neni)

;-O

0/0
30.3.2009 14:22

Mar__tanka

Re: Hmm

no, tak tahle situace může bejt šedivá až na půdu.... ale nic, opakuju NIC nemůže ospravedlnit napadení ženy v sedmém měsíci těhotenství...

neříkám, že jsem nikdy nedostala od chlapa facku, věci nebývají černobílé - ale tady je to snad jasný i malýmu dítěti, ne?8-o

0/0
30.3.2009 14:31

Bartiqe

nazor

Ta zena bola neobycajne hlupa, ze to nechala dojst tak daleko a neriesila nasilie svojho partnera omnoho skor.

Na druhej strane ten hajzlik z mojho pohladu stratil statut ludstva a mohol by byt pouzity ako krysa na vedecke ucely (testovanie liekov, kozmetiky a podobne).

0/0
30.3.2009 12:37

veš na pleši

Re: nazor

Tak na něčem takovým léky testovat nechci. Co bych měla za výsledky z něčeho tak nestandardního?

0/0
30.3.2009 13:43

Pejsátko

Re: nazor

Třeba léky na snížení agresivity by se na něm testovat mohly.

0/0
30.3.2009 14:05

pan.pravda

Muze za to

reprezentacni prestavka. Nebejt toho, tenhle fanousek se vyblbnul na Bazalech nebo na vyjezdu a doma by byl klid.

0/0
30.3.2009 12:19

webmysh_evo_I

jednoduché říct "mohla odejít"

realita je trochu o něčem jiném. taková žena má naprosto podlemené seběvědomí a důvěru k lidem. stydí se za to, co se děje, má strach, co by se stát mohlo, jak by to bylo s dětmy a jen doufá, že když bude "hodná", tak to zítra bude lepší. teprve až po mnoha letech, kdy po špetičkách nabírá odvahu nebo agresi, buď uteče nebo ho zařízne.;-€

0/0
30.3.2009 12:15

edelcacao

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

To je její problém. Každého volba, pokud nechce odejít evidentně to nebude tak strašné a je ochotná to snášet ;-D

0/0
30.3.2009 12:17

mi.nemec

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

takový jako jseš ty tady v těch diskusích miluju - tohle bys mi do očí neřekl - a jestli jo - tak fajn - domluvíme si schůzku a můžeš mi ten tvůj názor zopakovat - já ti pak za to rozbiju držku... debile

0/0
30.3.2009 13:47

romsky aktivista

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

za nazor rozbijet drzku? Zrejme budes stejny kreten, jako postizne pritel. Taky bijes svou tehotnou zenu? :-©

0/0
30.3.2009 15:17

JTR1

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

a kdo za to může??? Jenom ten chlap?? Vůbec ho neomlouvám je to zrůda.

0/0
30.3.2009 12:19

webmysh_evo_I

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

jen říkám jak to vidím. vyrůstal jsem v takovém prostředí 16 let. a vím, proč matka konala, jak konala. tady to bude to samé. a nemůže se na ni nikdo zlobit. je to nepředstavitelně složitá situace.

0/0
30.3.2009 12:23

referentka

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

...dobře, a teď řekni sám, nebylo by ti s maminkou líp třeba v nějakém azyláku a pomalu by jste si budovali nový život?...

0/0
30.3.2009 13:04

vasapro

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

vite prd o psychologi takto tyranych zen a ne kazda ma to stesti aby v sobe nasla odhodlani k uteku ... vetsinou trpi ruznymi fobiemi ... nejcastejsi je ta, ze partner ze vzteku udela neco detem, pripadne ji nebo jinym prislusnikum rodiny, nebo pri rozvodu a rozhodovani o peci o deti o ne prijde a to jen z duvodu, ze jiz ma podlomene sebevedomi a sama pred sebou si prijde menecenna a zacina premyslet, ze opravdu je ta spatna ona a za vse muze :-/ a takovych duvodu je spousta ... proste to neni vubec jednoduche :-(

0/0
30.3.2009 13:09

referentka

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

...máš ve spoustě věcí pravdu, ale ten zmetek se nestal zmetkem ze dne na den... samozřejmě když ženská nemá podporu rodiny za sebou, nemá zázemí, tak doufá...ale není normální, když po prvním násilí nepřijde od ženské výstraha a po druhém násilí odchod....NIKDY by nedocházelo k takovýmtohrůzám...

0/0
30.3.2009 13:13

vasapro

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

jj ... jenze jsou tam nejake vazby, po konfliktu vzdy prijde usmirovani a presvedcovani o naprave, pozdeji omluvy vystrida vyhrozovani ... stane se to parkrat a pak vetsinou je jiz psychika tak ovlivnena, ze samotna tyrana osoba neni schopna sama zodpovedne ovlivnit svoje jednani ... musi pak nastoupit nejblizsi rodina a pomoci ... ne vsichni maji tak silnou psychiku, ze pri prvnich naznacich dokazi rici DOST .... to Vam rekne kazdy psychiatr nebo psycholog ... bohuzel to takto funguje v 9 pripadech z 10 :-/

0/0
30.3.2009 13:16

JTR1

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

takže jednoduše a krátce: je blbá že tomu vždy uvěří a tím pádem i za to může :-P

0/0
30.3.2009 13:18

vasapro

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

Vy zrejme budete clovek, ktery je vzdy 100% uspesny ve svych rozhodnutich, nikdy se neplete, nema emoce, nedela chyby, vsechno zna, vse je mu dopredu jasne, vsude uz byl a vsechno videl ... divim se, ze s takovymi vlastnostmi nedelate minimalne prezidenta zemekoule :-P

0/0
30.3.2009 13:29

JTR1

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

je to tam někde napsáno, že nedělám chyby?? Ale hlavně netvrdím že za vše může ten druhý :-P A jednoho prezidenta zeměkoule již máme na Hradě :-)

0/0
30.3.2009 13:32

vasapro

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

pokud nerozumite tomu co pisete, pak se snad radeji do diskusi nepoustejte ... samozrejme, ze z Vasich prispevku primo cisi Vase nadrazenost a jistota sam se sebou, kdyz smahem o nekom napisete, ze je blb*y ... nechapete slozitosti lidske psychiky .... coz svedci jen o Vasem nizke schopnosti empatie a potazmo i rozhledu ... :-/

0/0
30.3.2009 13:36

Pejsátko

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

Tahle situace mohla nastat právě proto, že se jím nestal ze dne na den. Obvykle to začíná tím, že jí pod různými záminkami odřízne od přátel a částečně i od rodiny, omezuje její možnost nakládání s penězy a krůček po krůčku ji izoluje, naleptává jí sebevědomí, zvyšuje její závislost na sobě, omezuje jí a pak teprve dojde k násilí - po dlouhém psychickém deptání. A když žádá o pomoc okolí, to se jí často vysměje.

0/0
30.3.2009 14:02

webmysh_evo_I

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

tehdy by mi bylo asi líp kdekoli jinde:-) ale jak jsem psal, není to vůbec jednoduchá situace. ale nezlobím se ani na máti ani na otce. každý dopadl, jak si zasloužil a přesto, že mi to vzalo dětství mi to taky dost dalo. nevím, jestli bych po životě v azyláku nedopadl třeba jak "loginname".:-)

0/0
30.3.2009 13:20

vasapro

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

presne tak ... moje sestra s 2 detmi se ted konecne za mohutne podpory cele rodiny dostala po x letech z podruci manzela, ktery ji i deti sice nebil, ale "jen" psychicky terorizoval tak, az skoncila v ambulantni peci psychiatra a soucasne se rozjel u ni diabetes ... chlapi kteri maji potrebu si jakymkoli nasilnym zpusobem dokazovat svoji nadrazenost jsou hovada a ubozaci nejhorsiho kalibru ... protoze maji frustrace a komplexy tak si troufnou jen na slabsi :-©;-€;-O(Y)

0/0
30.3.2009 13:06

JTR1

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

a to si s ním pořídila 2 děti????? Jak dlouho ho znala???? Jistě se tak projevoval i dříve!! Takže to nebude asi tak jednostranné :-P

0/0
30.3.2009 13:08

vasapro

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

bohuzel ne ... ty problemy nastaly jiz v dobe druheho tehotenstvi, utekla od nej, ale nechala se jim ovlivnit a po mesici se k nemu vratila i pres nalehani okoli, ze to nema delat ... proste nektere skutky nejste schopni ovlivnit rozumem ... "chemie" mozku je pekne svinstvo :-/

0/0
30.3.2009 13:12

vasapro

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

ne jiz ... ale az

0/0
30.3.2009 13:13

JTR1

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

takže do té doby to bylo bez problémů??? Nevěřím!! Chyba je vždy na obou stranách! PS toho chlapa vůbec neomlouvám, ale trvám na názoru, že každá takhle "postižená" ženská si za to částečně může sama!! :-/

0/0
30.3.2009 13:17

vasapro

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

nebetycna volo*ina co jste zde prave napsal (Y) ... trvat si muzete na cem chcete, ale proste nase jednani ovlivnuje psychika a ta je u zen ovlivnena vice emocemi a hormony :-/ ... mozna byste se divil, kolik chlapu je tyranych svymi zenami, jen se to kvuli jejich studu na verejnosti neobjevi takze prinejmensim i v tomto vas model "castecne si za to muze samaů dosti pokulhava ... to je stejne, jako kdyz budete tvrdit, ze kdyby zeny nechodily vyzyvave oblecene, tak je nikdo neznasilni ;-€

0/0
30.3.2009 13:24

JTR1

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

blablabla psychika chemie emoce - to nikdo jinej nemá?? Jenom ty neštastné ženy? Jiné ne?? :-©

0/0
30.3.2009 13:29

vasapro

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

vetsina ma stesti, ze narazi na normalniho partnera, nektere proste ne ... a jak je videt na Vasich nazorech, tak hlupaku je stale okolo nas dost :-/

0/0
30.3.2009 13:33

webmysh_evo_I

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

na takovéto situace není manuál a každá žena jedná jinak. má na to vliv i dětství a výchova té ženy, finanční zaopatřenost a spousta dalších věcí. i přes velký počet takovýchto případů je to ale, podle mě, menší díl. většina, jak říkáte, odejde včas. na takové matky samoživitelky tu pak mají někteří chytráci taky jasné soudy.

0/0
30.3.2009 13:25

rebbe

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

je mi líto, ale vaše sestra zřejmě má pěknou nadváhu. Nejvíc problémů v manželství vzniká tím, že se partneři zanedbávají, přejídají, alkoholizují a pak se diví, že mají už ve středním věku diabetes II. typu. Návratem k normální váze a životosprávě mnohdy takový diabetes přejde sám, bez tabletek.

0/0
1.4.2009 0:11

Nikinka

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

  Máš pravdu, plně s Tebou souhlasím.

0/0
30.3.2009 13:00

Mar__tanka

Re: jednoduché říct "mohla odejít"

to máš bohužel pravdu....jde o to se takového chlapa zbavit dřív, než tý ženský úplně vymlátí "mozek z hlavy", a nedělat si iluze, dokud je ještě síla odejít  (po letech týrání s třemi dětmi na krku se už utíká hůř)

0/0
30.3.2009 14:35

referentka

...připomíná mi to

případ  Kamily Velinské ze Zlína...nechala týrat sebe a dvě dcery asi dvacet let...pak jí ruply nervy a chlapa zastřelila...dostala deset let natvrdo...z vězení napsala knížku "Svobodná i když za mřížemi"...stojí za to si ji přečíst...spoustu toho člověk pochopí, ve spoustě věcí ale nechápe...každopádně je to hrozné, když nechá ženská vše dojít "až tak daleko"...:-(

0/0
30.3.2009 12:12

edelcacao

Re: ...připomíná mi to

No to jméno si asi netrefila ale vím o koho jde. No víš ono v tý její výpovědi a vůbec v tom celém případu je mnoho a mnoho nesrovnalostí které ukazují že to nebylo tak jasné jak tvrdí . Akorát ze sebe dělá oběť a chudinku. Proto dostala 10 let. Ovšem ty jako žena to samozřejmě nevidíš a máš hned jasno.:-P Jak jinakRv

0/0
30.3.2009 12:14

referentka

Re: ...připomíná mi to

...nemáš pravdu...v žádném případě a za žádných okolností chlap NESMÍ položit ruku na ženskou...i kdybych byla chlap, viděla bych to stejně...

0/0
30.3.2009 12:46

JTR1

Re: ...připomíná mi to

a co ženská na chlapa??? 8-o8-o Nesmí a nesmí a dupni si nožičkou referentko ;-D;-D

0/0
30.3.2009 13:00

referentka

Re: ...připomíná mi to

:-)..chlap když je opravdu chlap, tak za a) nebije ženské, za b) s ženskou, která by ho chtěla bít by se nezahazoval a za c) už jsem velká holka a nožičkama nedupu a nikdy jsem nedupala (a synka bych přerazila, kdyby to dělal :-P:-P)

0/0
30.3.2009 13:06

JTR1

Re: ...připomíná mi to

takže chlapečka by si bila?? 8-o8-o:-):-) Vidíš a třeba on ji měl za holčičku a chtěl ji také přerazit :-)

0/0
30.3.2009 13:10

referentka

Re: ...připomíná mi to

...on byl magor...ale - víš, já si pořád myslím, že třeba byl v době seznámení, v době prvních dětí jakž-takž normální...mohl přijít o práci, začal pít, drogovat, je mladší než ta ženská, vydíral ji tím...v žádném případě ho neomlouvám...ale - život je nevyzpytatelný...:-(:-(

0/0
30.3.2009 13:16

JTR1

Re: ...připomíná mi to

to že byl před tím normální, tak na to sázím tak max. 1%  a tvrdím že je to i její vina že si s ním začala a že včas neodešla a hlavně že s ním měla nějaké děti, které vše odnesou :-©

0/0
30.3.2009 13:20

edelcacao

Re: ...připomíná mi to

Mimochodem měla by se jmenovat Velikovská:-P

0/0
30.3.2009 12:16

referentka

Re: ...připomíná mi to

...omluva - je opravdu Velikovská...

0/0
30.3.2009 12:44

zcek

Re: ...připomíná mi to

Jmenuje se Velichovská, ale to je jedno. Každý rozumný člověk jí musí fandit. Tady ta holka měla toho parchanta taky odprásknout jak vzteklého psa. Sebeobrana. Ovšem v našem "právním" státě by ji zabásli - tyran má přece svoje práva!

0/0
30.3.2009 12:45

pan.pravda

Re: ...připomíná mi to

vrazda neni adekvatni reakce a musi byt trestana, to neni zadna sebeobrana. jediny legitimni reseni je vcasny odchod. Pro zaslepence uvedu priklad: Svemu papouskovi jsem koupil samicku. Hned od zacatku na nej byla zla, klovala ho a sikanovala. Tak jsem je od sebe oddelil. Podle vasi logiky sem ji mel nechat zklovat papouska do krve a pak ji zakroutit krkem?

0/0
30.3.2009 12:51





Najdete na iDNES.cz