Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motorkář nepřežil střet se secím strojem na traktoru

Šestadvacetiletý muž zahynul na silnici z Vlčnova na Uherský Brod. Na motocyklu vjel do protisměru, kde se střetl se stojícím traktorem s osazeným secím zařízením. Na místě zemřel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

leonys

Prosba k plechovkářům!

I vy, prosím, předvídejte a raději se 2x podívejte. Nedělají chyby jen motorkáři.:-(

http://www.youtube.com/watch?v=PQ3OMtMsj78

0/0
31.3.2009 15:43

barbudo

Vysvitlo sluníčko, vyletěly mouchy ...

... a motorkáři ...

0/0
30.3.2009 14:59

mattonka

Nezačíná jaro?

0/0
30.3.2009 14:46

cinsky_buh_srandy

ty bláho

ten cenzor to tady pěkně zkrouhnul. zřejmě je asi motorkář

0/0
30.3.2009 14:39

novakjara

Re: ty bláho

Zajímavý je, jak se novináři ohánějí svobodou slova u nového zákona proti šmírování pro komerční využití. Že by dvojí metr?

0/0
30.3.2009 14:45

cinsky_buh_srandy

Re: ty bláho

R^

0/0
30.3.2009 14:51

czechmade

zrejme Anglican

u nas se totiz jezdi po prave strane silnice :-P

0/0
30.3.2009 14:16

Dr.Ozd

Re: zrejme Anglican

Podívej se na fotky tupče.Ten flek z krve a benzínu zasypaný sorbentem je v protisměru?On nenarazil do traktoru ale do pluhu a byl v ten okamžik na své straně.Nějaký blb z místního jézédé stojí na silnici s železným monstrem,které přesahuje nejmíň dva metry do protisměru,v noci,kdy to není vidět,chápeš?Neříkám že motorkář nemohl víc předvídat a zachránil by si život.Ale tvrzení v článku,že vjel do protisměru je evidentně lživé a jen zapadá do kampaně každoročně rozpoutané proti motorkářům.

0/0
30.3.2009 16:40

czechmade

Re: zrejme Anglican

1. nebyl jsem na miste abych videl jak to presne bylo (vychazim z fakt clanku)

2. je me lito jakehokoli zivota

3. neurazej

0/0
30.3.2009 19:26

Ewiczek

...

Ride or die...vybral si to druhe :((((((((((((

0/0
30.3.2009 14:03

habit

... a na jaře už nezaseju...

0/0
30.3.2009 12:50

Radek1979

Re: tak tenhle už nikoho neohrozí

nejen motorkářům. Pokud je někdo schopnej rozmlátit se o takovouhle krávu, pravděpodobnost toho že přehlédne auto s rodinou je u takovýhodle řidiče mnohonásobně vyšší než u někoho kdo traktor nepřehlédne. POkud se někdo zabije sám tímto způsobem, nebo třeba vlítne pod vlak, nebo ožralej vlítne do stromu, nedá se než mu poděkovat že to zvládl bez toho aby zavraždil někoho neviného.

0/0
30.3.2009 14:05

Bubrak

Re: tak tenhle už nikoho neohrozí

Ty ses uplne blbej? On netrefil traktor, pochop to troubo. Navic okoli ohrozujou auta, nikoliv motorky, ty ohrozuji v nepomeru predevsim sebe. Viz i tento priklad. Ale u nekoho je to zrejme jako do dubu. RvRv

0/0
30.3.2009 14:25

cinsky_buh_srandy

Re: tak tenhle už nikoho neohrozí

motorky neohrožujou nikoho ve svém okolí? uvědom si, že jakmile vlezeš v čemkoliv na silnici, tak jsi jednou nohou v hrobě

0/0
30.3.2009 14:41

Bubrak

Re: tak tenhle už nikoho neohrozí

ja tohle nepsal, precti si to znovu.

psal jsem, ze jsou mensi riziko pro okoli nez auta, ktera casto jezdi uplne stejne jako nekteri blazni na motorkach. co vidim treba po Praze, to je neskutecny. pouzivani blinkru je asi utrpeni. proste ridici motorek ohrozuji predevsim sebe, samozrejme nekdy se stane, ze zahyne i druhy ucastnik provozu, ale je to mnohem vyjimecnejsi nez kdyz boura auto. navic vetsina nehod ma puvod v tom, ze ridic auta prehledne motocykl a neda prednost, at uz jede motorka rychle nebo ne

0/0
30.3.2009 14:51

cinsky_buh_srandy

Re: tak tenhle už nikoho neohrozí

každej motorkář ti řekne, že si koupil motorku kvůli tomu, jak jezdí rychle a není nad ten adrenalín, co u toho prožívá. ale už jsem tady psal, že magora potkáš jak za řidítky, tak i za volantem

0/0
30.3.2009 14:56

cinsky_buh_srandy

Re: tak tenhle už nikoho neohrozí

ale už to tady není, svoboda slova se na idnes moc nenosí

0/0
30.3.2009 14:57

Bubrak

Re: tak tenhle už nikoho neohrozí

jasny, taky jsem si vsimnul, i jsem zrejme zbytecne vylitnul o trochu vejs :-)

0/0
30.3.2009 15:03

Tomáš Nemravný

Re: tak tenhle už nikoho neohrozí

njn, svoboda slova má asi platit pro redaktorský nadlidi, a ne pro diskutující... Docela se těším, až první z topho póvlu, hnoje a žumpy vyfasuje 5 let :-P.

0/0
30.3.2009 15:06

Bubrak

Re: tak tenhle už nikoho neohrozí

ok souhlas. jen za riditky je snadnejsi pri nejakem problemu spadnout a bourat, u auta staci jen vic zatocit. proto je podle me nefer neustale komentovat bouracky motorek s despektem k ridicovi (ted to myslim obecne k webu). chybu udela kazdy, za riditky se plati vic a jak jsem psal puvodne, mensi merou se ohrozi ostatni.

0/0
30.3.2009 15:02

borecz

STOP!

Prosím administrátora fóra o zastavení téhle diskuse. Tohle už překročilo slušné meze. Díky.

0/0
30.3.2009 12:34

Radek1979

Re: STOP!

jaké konkrétně 8-o

0/0
30.3.2009 12:39

Bandit_R6

Re: STOP!

Moje určitě!

0/0
30.3.2009 12:59

nnyky

Re: STOP!

?8-o

0/0
30.3.2009 12:44

edelcacao

Asi nějakej závodník

;-D;-DR^

0/0
30.3.2009 12:08

cinsky_buh_srandy

dnes jsem se dozvěděl,

že se dobrý řidič pozná podle toho, jak často jezdí po D1. ;-D;-D;-D dámy a pánové, za břicho se popadám ;-D;-D;-DR^

0/0
30.3.2009 12:00

cinsky_buh_srandy

Re: dnes jsem se dozvěděl,

a dozvěděl jsem se to od Velkého Vezíra ;-D

0/0
30.3.2009 12:01

Koholik

Re: dnes jsem se dozvěděl,

přečti si po sobě ještě jedenkrát co jsi napsal a jak jsem na to reagoval. Čti pomalu a přemýšlej u toho. Pokud to uděláš tak zjistíš že jsem nepsal nic o tom, že dobrý řidič se pozná podle toho jak često jezdí po D1, ale reagoval jsem na skutečnost jaká je pravděpodobnost potkat hovado za volantem právě na D1 a na nějaké zapadlé okresce...

0/0
30.3.2009 12:05

cinsky_buh_srandy

Re: dnes jsem se dozvěděl,

aha, tak to jsem špatně pochopil. :-)

0/0
30.3.2009 12:07

Koholik

Re: dnes jsem se dozvěděl,

naštvala mě u tebe jedna věc, a to ten příspěvek s dopisem na rozloučenou, to mě opravdu vytočilo...

0/0
30.3.2009 12:09

cinsky_buh_srandy

Re: dnes jsem se dozvěděl,

tak nikdy samozřejmě nevíš, co ho k tomu vedlo, že to přímo našil do secího stroje. jaké štěstí, že místo toho traktoru nejela zrovna nějaká rodinka v osobáku

0/0
30.3.2009 14:42

Bubrak

Re: dnes jsem se dozvěděl,

osobak asi nevozi za sebou seci stroj, ktery presahuje do pruhu.

0/0
30.3.2009 14:54

cinsky_buh_srandy

Re: dnes jsem se dozvěděl,

jasně, ten motorkář jel naprosto v pohodě.

0/0
30.3.2009 14:57

cinsky_buh_srandy

Re: dnes jsem se dozvěděl,

"Traktor, který na blízkém poli dokončil setbu, byl na silnici i se zařízením podle pravidel osvětlený. Motocyklista se ale zřejmě plně nevěnoval řízení a určitě nejel při pravém okraji silnice, jak by měl," uvedl mluvčí uherskohradišťské policie Aleš Mergental.

máš pravdu, nevozí

0/0
30.3.2009 14:59

Koholik

Re: dnes jsem se dozvěděl,

motocyklista se ale ZŘEJMĚ nevěnoval.... A o jízdě při pravém okraji jsem už psal, ale smazali to (tak nevím jestli to nesmažou znovu). Na motorce jezdím už 11let a kdybych jezdil při pravém okraji u kterého je nejvíc výmolů, prachu, kamínků, atd. tak bych se už aspoň 100x vyválel v příkopě (to ovšem klasifikují jako nepřzpůsobení rychlosti stavu a povaze vozovky....i kdybych jel 20km/h tak jsem měl přeci tu vyfrézovanou a neoznačenou díru předvídat ).

0/0
30.3.2009 15:38

cinsky_buh_srandy

Re: dnes jsem se dozvěděl,

jinak hodně štěstí za řidítky nebo volantem. já musím vyrážet do terénu.

0/0
30.3.2009 12:08

nnyky

V sobotu

jsem na horách potkal několik motorkářů (na silničních motorkách). Na silnici byly ještě zbytky ledu a sněhu a na zbytku pak posypový štěrk. Co si tam chtěli dokázat, nevím. ?

0/0
30.3.2009 11:29

Bubrak

Re: V sobotu

Ze by se chteli projet? Na zapade se jezdi celorocne, jen u nas je nejaky zapskly nazor, ze ne.

0/0
30.3.2009 14:52

LaFa

jasně...

jasně že na té krosce jel přinejmenším 300 :-/ To ty stroje většinou tak jezdí...

Nekteré vypatlance fakt nechápu... Spíš by jsem se ptal kolik ze zdejších vidělo očištěný zemědělský stroj co právě vyjel z pole. Takže to bylo asi tak že franta jede z pole v protisměru nějaká motka, "no šak on se vejde co by jsem mu ještě uhýbal... a sakra tak se nevešel...", tak vyleze veme aspoň hadr a otře světla... A mrtví už nemluví, natož aby se mohli bránit popř. si stěžovat... :-©;-(

0/0
30.3.2009 11:19

cinsky_buh_srandy

varování: začíná období motorkářů

doufám, že takového magora na silnici nepotkám v nepravou chvíli. a ne jenom motorkáře

0/0
30.3.2009 10:39

dráček

Žiji . . .

Na různých motocyklech jsem strávil více než 40 let.Zemědělských strojů a jiné neskladné techniky potkaných na silnici bych se nedopočítal .A stále ještě žiji . Čím to asi bude ? Já to vím a ti motorkáři,kteří se bojí o svůj život,to vědí také. Tak lidi,prosím vás,neblbněte ,koukejte na cestu a zbytečně neumírejte.Vlastní život a zdraví vám žádný zákon neošéfuje.To musí každý sám.!V

0/0
30.3.2009 10:27

MirosPikos

Měl to předvídat... jinak nemá na silici co dělat!

Měl to předvídat... jinak nemá na silici co dělat!

0/0
30.3.2009 10:23

paskundilek

Souhlas!

Souhlas!

0/0
30.3.2009 10:29

cinsky_buh_srandy

Re: Souhlas!

;-D

0/0
30.3.2009 10:40

houff

Re: secí stroj nemá na silnici co dělat

Traktor na silnici může. Secí zavěšené zařízení v přepravní poloze za určitých podmínek taky. Jen je nutná zvýšená bezpečnost a ohleduplnost. Je dost zvláštní, že osobní auta ho míjela a předjížděla ale motocyklista se nevešel... Jinak ta silnice z Vlčnova ke křižovatce u motorestu Pepčín je sice "okreska", ale poměrně slušná.

0/0
30.3.2009 10:18

retkini

Re: secí stroj nemá na silnici co dělat

až budeš zakusovat housku troubo, tak si vzpomeň díky komu jí máš. Teda pokud nežereš polotovary z Číny.:-P

0/0
30.3.2009 10:50

přebytečnýzlínskýcelník

Re: secí stroj nemá na silnici co dělat

Bláznivý motorkář  nemá na silnici co dělatJenže to těm pakům motorkářským nelze vysvětlit.

0/0
30.3.2009 11:03

dj Tekiler

Re: secí stroj nemá na silnici co dělat

mas pravdu si prebytecny zlinsky celnik

0/0
30.3.2009 23:13

Dr.Ozd

Nevím,nevím...

Podle článku traktor stál na místě.Když se podívám na fotku,byla to zřejmě úzká okreska,je vidět že zadní kolo traktoru je v podstatě na středové čáře.Tudíž secí stroj musel zákonitě zasahovat jeden,možná i dva metry do protisměru,v podstatě je to vidět i na fotce.Stalo se to po 19.hodině,takže byla tma.I když byl secí stroj osvětlen,nejspíš to bylo nějaké 5W světýlko na konci ráhna.A když se blížíte v protisměru a do očí vám svítí hlavní světla traktoru,dá se ráhno přehlédnout.Takže spíš obrovská smůla,řekl bych že motorkář vůbec do protisměru nevjel.A nejsu si jistý,zda vůbec může traktor na silnici vjet,když nemá secí stroj v přepravné poloze,tzn.napodél.Protože do protisměru nikdy zasahovat nesmí,to by musel mít doprovodné vozidlo nebo majáky,jako když jedou třeba po silnici kombajny.

0/0
30.3.2009 10:02

medved_cz

Re: Nevím,nevím...

Kdybys mlcel, mohl bys byt za filozofa. Ted vypadas jako trdlo co mlovi do veci kterym nerozumi. Seci stroj neni kombaj, aby tahal za sebou listu podel, ale prepravuje se ve zdvizene poloze - prave tak, jak to ma trachtorista na fotkach.

BTW pri jakem okraji vozovky ma jezdit motorkar?

0/0
30.3.2009 10:55





Najdete na iDNES.cz