Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdo vydělává v ghettu Janov? Spekulanti, herny a lichváři

Sídliště Janov je problém, který se musí urychleně řešit. V tom se shodují komunální i vrcholní politici napříč všemi stranami s odborníky na bezpečnost i zástupci neziskových organizací. Existuje ale také velká skupina lidí, kterým neutěšená situace v této čtvrti vyhovuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slatin

Kde není poptávka,není ani nabídka

spekulantů,heren,lichvářů......

0/0
30.3.2009 10:35

millo11

kocáb

vyhodil zase prachy za něco co už se ví, Měl by si tu studii zaplatit ze svýho. Sebrat sociální dávky, nechat je praovat.

0/0
29.3.2009 20:45

kuttna

Re: kocáb

Ale paní Řápková to neví. Ale ta to asi číst nebude.

0/0
29.3.2009 21:28

barbudo

Re: kocáb

... ano, nechat je pracovat ...

... vyměnili jsme právo na práci za právo na dávky ...

0/0
29.3.2009 21:38

opportunity

Dotaz

To musel Kocáb nechat vypracovat zprávu o Janově? Vždyť tohle všechno už se dávno ví...;-€

0/0
29.3.2009 20:14

rohatey

Koukám koukám

že cenzor toho dneska už zřejmě dost vyhulil a vychlastal, měl by místo toho chlastu občas pročíst ten slavný kodex diskutéra.

Ja nevím co je urážlivého na tom slušně tvrdit že by bylo dobré tyhle lidi co už ve druhé generaci se neživí prací vést k základním pracovním návykům a k používání antikoncepce, tedy pěstovat v nich podmíněné reflexy že čím víc dětí tak tím nejenom víc sociálních dávek ale tím víc i nepříjemné manuální práce.  

0/0
29.3.2009 20:10

kuttna

Re: Koukám koukám

Vy jim chcete platit ještě antikoncepci?

0/0
29.3.2009 21:26

rohatey

Re: Koukám koukám

Nikoliv já jsem psal že podle počtu dětí a vyplácených dávek by každý mělo být  povinen denně naložit příslušný počet koleček kamením a převészt z jednoho místa do druhého nebo odnést příslušný počet pytlů z cementem do 10 tého patra. Tím by jednak získali základní pracovní dovednosti a návyky pro výkon pomocných prací ve stavebnictví a tu  antikoncepci tu by si ve vlastním zajmu museli platit ze svého jak to ostatně dělají i všichni normální občané, protože jinak by hodili domů dost sedření. 

0/0
29.3.2009 21:35

novakjara

Re: Koukám koukám

A tohle ti smázli ?8-o

0/0
29.3.2009 21:40

Manuel Hedilla

Re: Koukám koukám

Já jsem za podobný příspěvek dostal měsíčního Bangu. ;-D

0/0
30.3.2009 5:57

blob

Tak by mne zajímalo

kolik se vyhodilo za posledních 20 let na všelijaké projekty a změna v nedohlednu.

0/0
29.3.2009 17:41

slatin

Re: Tak by mne zajímalo

to je tajné........Kdybychom to věděli, odboráři by zorganizovali generální stávku.

0/0
30.3.2009 10:37

mikd

Hmm

pojďme si nad těmi chudáky zaplakat;-(;-(

0/0
29.3.2009 15:22

rohatey

To je divení

nad tím když tržní prostředí nastoluje to co mají všude kde demokracie funguje dlouhá desetiletí. Nebo oni snad někde v Německu, Francii, USA tihle obtížní bydlejí ve stejných domech jako ti normální?, pochybuji, bydlí jen a jen v těch ghettech stejně jako k tomu spějeme u nás, pokud se nějaký sociální inženýr tohle snaží násilně změnit tím že je začne stěhovat k normálním tak ti normální za pár let utečou a vznikne další ghetto.

Jediné co by se mělo udělat tak pomoci těm normálním co se takto nešťastně stali obyvateli toho ghetta, tedy dát jim nějakou státní podporu aby si mohli zajistit bydlení mimo ghetto mezi normálními.  

0/0
29.3.2009 14:41

BlackHororMovie

Re: To je divení

R^

0/0
29.3.2009 15:00

EWCZ+

Re: To je divení

Ale rohatey, takove veci se deji i v USA - kvuli zamezeni "sopcialni vyloucenosti" se k slusne ctvrti vlastniku domku nakonec prilipne nejaky ten barak postaveny pod Section 8. Aby jako ty distriminovane deticky mely "lepsi skoly' a obyvatele tech domku vice etnicke diverzity.

0/0
29.3.2009 16:25

baschwek

Re: To je divení

Stejně jako město potřebuje smradlavou kanalizaci, čističku a skládku, potřebuje i ghetto R^

0/0
29.3.2009 16:26

bullterrier3

Re: To je divení

R^[>-]

0/0
29.3.2009 18:14

golden brown

Naši tzv. odborníci

se shodují,že je potřeba situaci řešit;-Dtakže je potřeba vypracovat p r o j e k t,samozřejmě p i l o t n í,následně požádat o peníze z EU no a pak o tom dlouze žvanit v různých diskuzích v rádiu a v televizi a hodně se chválit jak jsme z a s e nejlepší!No a jinak se nestane nic,kromě toho,že se pár lidí napakuje.

0/0
29.3.2009 13:40

golden brown

Je věc je jasná,

v našem demokraticko-humanitně-zlodějsko-korupčním paskvilu,kterému říkáme vyspělá země se mají nejlíp individua,která mají dluhy,nic neumí,žijí ze dne na den a stát se o ně pilně stará,protože je hrozně humánní.Lidi,kteří se snaží přežít,pracují za nízkou mzdu,platí všechny daně a další a další neustále se zvyšující poplatky,ti jsou státu u (Y)Divím se,že ještě někdo pořád chodí k volbám,když je tam už 20 let stejná garnitura vyžírkůRv

0/0
29.3.2009 13:28

BlackHororMovie

Re: Je věc je jasná,

R^

0/0
29.3.2009 15:00

Chytracisko

Prosťáček

V našich domech je nyní kolem stovky neobsazených bytů. Ty jsou někdy

už přes rok prázdné, protože jsme z nich vystěhovali neplatiče.

Kdybychom byli spekulanti, už bychom je přeci dávno obsadili," reagoval

Ivan Rychecký z vedení severočeské pobočky firmy Haines.

........nemůže bejt tak pitomej aby to myslel vážně, že ne?;-D;-D "Kdybychom byli spekulanti, už bychom je přeci dávno obsadili" asi umřu.;-D

0/0
29.3.2009 13:23

65c02

Ve slušných zemích mají herny (stejně tak jako prostitutky)

vyčleněnou nějakou jednu zónu mimo kterou nesmí rozvíjet svoje podnikání.

0/0
29.3.2009 13:12

jirji

takže...

...opět jsou ti špatní všichni okolo a naši milí nepřízpůsobivý občané jsou utlačováni :-/ chce se mi z toho ;-( a můžu se na to (Y) člověk se jen ;-O a  8-o co jim volení zastupitelé či politikové v těch svých mozkovnách jsou schopni vyplodit...

...člověku je z toho na :-©

0/0
29.3.2009 13:05

Tobinka

Re: takže...

Přesně. Špatní jsou slušní lidé, protože nechtějí za utlačované spoluobčany platit vodu, elektriku, stále něco opravovat, materiálně je sponzorovat, po večerech a nocích snášet jejich řev, bát se cokoliv si dát do komory... Nikdo jim nepomůže, ale když koupí v Janově byt, aby si utlačovaní spoluobčané taky užili, tak jsou špatní.... 

0/0
29.3.2009 13:09

jirji

takže...

0/0
29.3.2009 13:02

Tobinka

řešení...

Znám kamarádku, u které se nájemníci dohodli a přispěli na nákup bytu v Janově a odstupné pro rodinu, která dělala nepořádek po domě, neplatila, děti kradli, dospělí dělali hluk...

Stálo to dohromady tři sta tisíc a nevidím na tom nic morálně sporného. Naopak mi přijde strašné, že v našem státě musí slušní lidé platit výpalné grázlům, když chtějí normálně žít. Pochopitelně neplatili zálohy, takže jejich vodu a eletriku platili sousedé. Děti močily do rohů, za dveřmi nemohli nájemníci mít ani sešlapané škrpály. Za normálních okolností by se snad měla postarat policie....

Kdyby se je někdo pokusil vystěhovat, byť to jsou prokazatelně neplatiči, hned by se ozvali "ochránci lidských práv" a už by se křičelo o diskriminaci. Zlatý Janov... Vím, že je to krátkozraké řešení, ale povídejte to lidem, kteří teď mají svatý klid....

0/0
29.3.2009 12:55

EWCZ+

Re: řešení...

Dobre, ale ted se na to kouknete z te druhe strany. Jste slusny Janovan. V privatizaci jste si koupil svuj byt, patrne se i dosti zadluzil. A ted do blizkych domu zacnou realitky futrovat neprizpusobive a vase celozivotni investice je v (Y).

Kdyby ty realitky "neohnuly" trh a nekoupily tem cikorkam janovske byty, cikorky samy by se na ne nikdy nezmohly a janovske sidliste by zustalo tem, kteri na to maji.

0/0
29.3.2009 16:23

Tobinka

Re: řešení...

Psala jsem, že "Vím, že je to krátkozraké řešení, ale povídejte to lidem, kteří teď mají svatý klid...."

asi bych měla dodat i nespravedlivé

Jenomže to není chyba těch lidí, kteří se zbavují neplatičů a kriminálníků. Je to chyba státu, že se o slušné lidi neumí postarat. Z Janova zdrhat, zdrhat, zdrhat... V Janově můžou utlačovaní spoluobčané žít v prostředí, kde budou spokojení, nikdo na ně nebude volat policii, nikomu nebude vadit, že močí v chodbě.

Ráda bych přišla s lepším řešením, ale nic mě nenapadá.:-P

0/0
29.3.2009 18:23

baschwek

Re: řešení...

To máš tak, někdo dostane rakovinu a někdo si koupil byt v janově,  je to nespravedlivé ale takový je prostě život.:-P

0/0
29.3.2009 18:44

chytrejkluk

hm

ta první fotka je pecka !!!!!   Jako živá !!! R^

0/0
29.3.2009 12:43

pytlikando

ten

soudruh kocáb ztratil nejen klíče,ale i rozum.;-D;-D;-D

0/0
29.3.2009 12:39

rundlik

Re: ten

No a proč by se tam měl jako stěhovat?On ty byty zdemoloval?Není mi vůbec jasné,co by měl řešit,stejně to nikdo nevyřeší.[>-]

0/0
29.3.2009 12:44

pytlikando

Re: ten

ano.měl radši zpívat.to mu jde.ale dělat advokáta cikánům to mu fakt nesluší.;-D;-D;-D

0/0
29.3.2009 12:47

CarolusIV

Kdo chce zlikvidovat lichváře ?

Kdo ? Když i ten samozvaný cikánský předák  Ivan Veselý má lichváře v rodině ?  Jak to nedávno přiznala v diskuze jeho manželka, advokátka ?  Proč ta se nepostará o jeho odstranění ?  

0/0
29.3.2009 12:31

BlackHororMovie

Re: Kdo chce zlikvidovat lichváře ?

no, z něčeho přece žít musí, ne?;-D třeba mu neziskovka Dženo (z našich daní) nestačí?8-o

0/0
29.3.2009 12:36

rundlik

Re: Kdo chce zlikvidovat lichváře ?

Jistě,nemá cenu se nad tím vzrušovat.Stejně si to udělají zase po svém.[>-]

0/0
29.3.2009 12:40

baschwek

Re: Kdo chce zlikvidovat lichváře ?

Přesně tak. Ta občanskopseudohumanistická banda je jenom k tomu, aby udržovala současný stav věcí a zničila každého, kdo se ve věci bude chtít nějak angažovat. Jediný jejich zájem jsou větší dávky pro cikány, protože to znamená víc peněz pro lichváře, herny a dealery a zprostředkovaně i pro ně. Každej kdo bude chtít donutit cikány starat se sami o sebe je pro ně nebezpečí Rv

0/0
29.3.2009 16:24

popradčan

Skôr by sa hodila otázka.

 Kto prerába na ghettu Janov? Odpoveď je jednoznačná. Daňoví poplatníci. Tak je to všade kde vyskytuje toto etnikum.

0/0
29.3.2009 12:29

mikd

Re: Skôr by sa hodila otázka.

R^

0/0
29.3.2009 15:23

Mik8

z analýzy

V lokalitě sídliště se nachází jediná škola, a to Základní škola a mateřská škola v ulici Přátelství. Podle odhadu vedení školy pochází z prostředí sociálně vyloučených rodin aktuálně (konec roku 2008) zhruba 60-70% z celkového počtu všech žáků janovské školy. Z celkového počtu žáků školy vedení odhaduje podíl žáků z etnicky romských rodin na 85%.

0/0
29.3.2009 12:28

cassul

kvalita života zaměstnaných musí být vyšší

Problém je ve výši a formě sociálních dávek - pokud se výrazně nevyplatí pracovat, nezlepší se to. Musí být významný rozdíl v životní úrovni rodiny, žijící jen z růzých dávek a podpor a rodiny, kde alespoň jeden člen trvale pracuje - byť třeba jako kopáč nebo metař. Zkrátka z dávek se má dát jen tak tak neumřít hladem - a navíc by se měly vyplácet jen ve formě poukázek a třeba podpora na bydlení by měla jít přímo na účet majiteli domu a podobně - v hotovosti by něměli dostávat nic. Pak by se vyplatilo si najít práci a hlavně si jí udržet - jakoukoliv.

0/0
29.3.2009 12:26

véčková

Re: kvalita života zaměstnaných musí být vyšší

R^R^R^. Když tady všichni tak pěkně diskutujeme,mělo by to taky mít nějaký efekt.Vláda by měla dostávat na stůl názory všech a něco s tím dělat.

0/0
29.3.2009 12:40

pytlikando

Re: kvalita života zaměstnaných musí být vyšší

vláda se stará jen o svoje kapsy.teď je u moravce topolánek a paroubek.VOBA MEKTAJ JAK KOZY SÁNSKÝ.;-D;-D;-D

0/0
29.3.2009 12:43

neilneil

Zajímavé názory...

Gabal: http://www.romea.cz/index.php?id=detail&detail=2007_5842

Jak to Langer vlastně myslí: http://www.romea.cz/index.php?id=detail&detail=2007_5841

0/0
29.3.2009 12:22

Mik8

byty zadarmo

Z Janova prchá každý, kdo může a majitelé bytů na prodej mají smůlu, protože za ně skoro nic nedostanou. Pěkný byt 4+1 s balkónem realitky nybízejí kolem 100000, přímo od prodávajících se ale dá sehnat i za polovinu.

0/0
29.3.2009 12:21

popradčan

Je to to ako čierna diera.

Príspevky sa strácajú.

0/0
29.3.2009 12:11

Mik8

Re: Je to to ako čierna diera.

U této tématiky se nic jiného nedá čekat.

0/0
29.3.2009 12:38

BlackHororMovie

Re: Je to to ako čierna diera.

téma, cenzor a uvědomělí občané - to jsou vlivy, s kterými ani multikulti nic nesvedou.

0/0
29.3.2009 12:48

nn9

ale vzdyt takova sitace je v cele CR

Cela CR je plna lichvaru, bazaru a non-stop heren. Jen nevericne kroutim hlavou, kdyz prijedu do CR a na kazdem rohu vidim hernu. To je Cesko opravdu narod gambleru? Neni to spis tim, ze je Cesko narod lichvaru? Cesko se da popsat jako "divoky vychod". ;-([>-]

0/0
29.3.2009 12:08





Najdete na iDNES.cz