Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pyrrhovo Paroubkovo vítězství?

Jiřímu Paroubkovi zvoní hrana. Ve své chorobné touze po moci se totiž neumí dívat kupředu. Jinak by Topolánkovu vládu nesestřelil právě v téhle době.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Johnnie Walker

ACH TY OBAVY NOVINÁŘŮ

No tak co, pár pisálků přijde po volbách o práci, za to že špinili Pariho a život půjde dál. My občané budeme zase makat, ať jsme OSVČ, nebo zaměstnanci. ;-D Já se ovšem uživím i bez drzého pera! ;-D

0/0
28.3.2009 17:44

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

souzi a soušky čížci,

enem si nejsu jist, jak to bude letos se švestkama (trnkama) ... blumy sice dozravají už v srpnu ... ale při vhodném počasí i o dušičkách bývají na vysočině švestky na stromech ....:-P

0/0
28.3.2009 16:00

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

souzi a soušky čížci,

proč by paroubkovo vítězství mělo být pyrrhovým? ... vždyť do října "odpadne to, co odpadnout má", jak pravil váš jiný velký učitel,  a zůstane již jen restrukturalizované čížsko, že? ...:-P

0/0
28.3.2009 15:56

unbelieving dog999

Tak ti 4 se sesli s rokem a spol pred hlasovanim??

Tohle smrdi igelitkama uz na dalku. To bylo nadavek a lhani o korupci prebehliku a ted, kdyz evidentne je dukaz schuzky vladokazu a roka se stabem tak nikdo o korupci nerve, proc??8-o8-o:-©[>-]

0/0
28.3.2009 11:04

King.Martin

Díky za článek

Pane Pacnere, díky za článek, mluvíte mi z duše. Já hrozně moc doufám, že si voliči, co nechtěli volit ODS (což bohužel chápu) a naivně se domnívali, že ČSSD je momentálně konstruktivní strana, uvědomí, že tohle už Paroubek přepísk. Topolánek asi nadprůměrného IQ nepobral, ale je to (podle toho, co čtu v mediích) relativně rovnej chlap, kterej říká a dělá, co si myslí. A asi právě pro to má na domácí scéně problémy. Já bych si přál, aby dostal silnější mandát, a ukázal, co umí. Třeba se mýlím, ale teď ho za vládu společně s SZ, která neví, co vlastně chce, soudit nemohu. Mimochodem, nevím jak pan Nečas, protože sociální politiku nesleduji, ale Pan Kalousek mne příjemně překvapil. Je mi líto, že tihle lidé možná budou muset odejít. Na druhou stranu, jiných ministrů mi až tak líto není. :-)

0/0
28.3.2009 7:42

Harry_sportsman

Re: Díky za článek

Topolánek je rovnej chlap opravdu jenom relativně. Naražím např. na skutečnost, že chtěl v zájmu ochránění Vesecké raději vyhovět Bursíkovi v odvolání Pospíšila a obětovat tak člověka, který je (či spíše byl) spolu se Schwarzenbergem nejschopnějším ministrem v jeho vládě.

0/0
28.3.2009 10:33

King.Martin

Re: Díky za článek

Já nevím, jestli je to pravda, znám tu kauzu jenom z medií. Ale jestli je to pravda, třeba se s Pospíšilem sešel a řekl mu, že ačkoli je jeho nejlepší ministr, musí ho obětovat. Někdy v zájmu ochrany většiny (prosím Vás, mluvím o vládě, nebo např. v mém případě o zaměstancích, ne o "zlodějích", aby zase na mne někdo nezaútočil, že jsem "jeden z nich") musíte dělat nepopulární opatření, ale to Vás pořád nedělá křivákem, co vráží bez varování kudlu do zad. Já prostě myslím, že Topolánek je člověk, za kterého se nemusím stydět, tak jako za poslední dva soc-dem premiéry.

JInak jo, Sch. se vyjadřuje zvláštně, ale jsem rád, že máme neobyčejného ministra. Ale všech mi líto nebude. Např. pana Kocába jsem "miloval", když zpíval "Kámen ve zdi sebou hýb' " ale to co slyším o Chomutově, to je moc. Ale to je na jinej thread...  :-)

0/0
28.3.2009 10:44

Harry_sportsman

Re: Díky za článek

Je ale otázka, proč raději neobětoval Veseckou (tak jak to požadoval nejen Bursík, ale těsně před hlasováním o důvěře i Zubová s Jakubkovou). Nepřipadá Vám trochu divné, že mu na ní záleží víc než na Pospíšilovi?

0/0
28.3.2009 15:21

King.Martin

Re: Díky za článek

Já Vám řeknu upřímně, že jsem z kauzy Čunek-Vesecká-Bursík atd úplnej blázen a už dlouho ji nesleduji.

Já se k tomu vůbec neumím vyjádřit, nezlobte se. Myslím, že kauza Čunek byla jednou z nejhnusnějších ukázek stavu naší politiky, a jako volič ODS se za ni stydím. Topolánek ho měl nakopat do (Y) ať to stojí co to stojí.

0/0
28.3.2009 15:30

kevinek

chybicka v poctech.....

Myslim, ze mate predevsim prevdu v tom, ze ve svrzeni vlady nedoufal ani sam Paroubek. Melo to byt jedno s dalsich gest narodu, ale protoze se chlapci v CSSD spatne domluvili a omylem hlasovali vsichni, tak vladu svrhli. Mam za to, ze trouba Tlusty, Swippel a ty dve zelene mu meli poslouzit pouze ke hre, aby Topolankovi ukazali, jak je jeho vlada slaba a ze ho musi poslouchat. To by Paroubek velice rad, pekne bez zodpovednosti si nechat pripravit zivnou pudu. Pripadne uspechy by verejne prirknul sobe a neuspechy by hodil na uradujici vladu.  Jenomze se kluci blbe domluvili (a nebo to proste nekdo z nich nepochopil) a skoncilo to takhle. No jinak by preci chtel Jirik tu vladu sestavit ne?

0/0
27.3.2009 16:54

krchulll

2Harry_sportsman

Teda vy si snad děláte srandu že obhajujete tohle chování. Jsem málo vidět, Topolánek všude, preference klesají, tak svrhnu vládu. Ale co bude dál to už je jedno. Však budu dál tvrdit že za všechno může ODS. Místo toho by se teď k situaci měl Paroubek postavit jako chlap (jak to kolikrát chtěl po Topolovi) a najít řešení když už něco takového způsobil. Nemyslíte?

P.S. Dr No byl myslím filmová postava, James Bond asi, nevim přesně:-) Vaše teorie o kousek níž je úsměvná

0/0
27.3.2009 14:01

Harry_sportsman

Re: 2Harry_sportsman

K prvnímu odstavci: Tady pro změnu pokulhává Vaše teorie - Paroubek usiloval o svržení vlády i v době, kdy náskok ČSSD v preferencích byl výrazně vyšší než nyní. A to zmiňované řešení včera přece představil - zákon o rozpuštění sněmovny a do předčasných voleb pokračování současné vlády s některými obměnami.

K druhému odstavci: To nevím, Bondovky nesleduji ... Ale ten mou zmiňovaný Dr. Novotný skutečně existoval. :-)

0/0
28.3.2009 10:29

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: 2Harry_sportsman

proč? ... vždyť by byl paroubek osel, kdyby to dělal, že? ... ostatně výrok sněmovny zněl, že  talmánkova vláda nemá její důvěru, a nikoliv že parobek je něco povinen, ne? ...:-P 

0/0
28.3.2009 16:12

Harry_sportsman

Pane Pacnere, raději si v klidu užívejte důchodu ...

V článku totiž píšete naprosté bláboly:

1) Srovnávat preference pro volby do Europarlamentu s preferencemi pro volby do poslanecké sněmovny je naprostý nesmysl - v těch prvních ODS vede, protože je méně proevropská než ČSSD a většina občanů ČR (včetně mě) příliš proevropská není. Ale při volbách do Sněmovny se budou voliči rozhodovat podle úplně jiných kritérií.

2) Usuzovat podle záběrů na Paroubka, kouřícího doutník (proč by si ho po tak drtivém vítězství v krajských volbách nezapálil?), že tento politik má "manýry nařvaného akcionáře z Wall Streetu" , může jenom dosti jednoduchý člověk. Stejně tak jako odvozovat oblíbenost kteréhokoloiv politika podle názoru diskutujích či bloggerů na IDNES.

3) Ohledně toho Topolánkova suverénního vystupování na mezinárodní scéně - když se snaží např. radit americkému prezidentovi, jak má řešit ekonomickou krizi, tak mi to nepřipadá jako projev suverenity, ale blbosti.

0/0
27.3.2009 8:21

Flyblown

Re: Pane Pacnere, raději si v klidu užívejte důchodu ...

Bod 1: ano, již jsme měli tu čest u krajských voleb - 30 Kč

Bod 2: vystihl ho naprosto přesně, i když bych ho spíš přirovnal k Trautenberkovi

Bod 3: Pacner má pravdu a mimochodem, i MF USA dává Topolánkovi zapravdu:

http://ekonomika.ihned.cz/c1-36507330-vlada-usa-chce-vice-utahnout-pravidla-pro-financni-sektor 

0/0
27.3.2009 8:32

Harry_sportsman

Re: Pane Pacnere, raději si v klidu užívejte důchodu ...

ad 1) Klasika - představitelé ODS a jejich příznivci se stále vymlouvají na to, že krajské a senátní volby drtivě prohráli jen kvůli těm 30 Kč za poplatky, skutečnost je ovšem jiná. A kdy byl pan Topolánek (a ostatní politici z ODS) schopen nějaké sebereflexe, tak by k pádu vlády nejspíš nedošlo ...

ad 2) Na to nemá smysl reagovat ...

ad 3) Ono je velký rozdíl, když vyjádří svůj názor nějaký politik či ekonomický expert v českých novinách a když něco takového pronese vrcholný představitel země na mezinárodním sumnitu. Já bych pro změnu mohl odkázat na dnešní Lidové noviny, kde je na hlavní straně článek s titulkem "Česká diplomacie žehlí Topolánkovy výroky."

0/0
27.3.2009 13:14

darmo

Re: Pane Pacnere, raději si v klidu užívejte důchodu ...

3) proč by měla být blbost říct pravdu? To, že je Obama prezidentem obrovské země a Topolánek jen premiér předsednické země EU znamená, že se mu bude z hluboka klanět? To už dnes snad ne...

0/0
27.3.2009 8:35

Harry_sportsman

Re: Pane Pacnere, raději si v klidu užívejte důchodu ...

To samozřejmě ne, ale jde o to, zda našemu premiérovi přísluší radit USA v oblasti jejich ekonomiky. Nám by se asi také nelíbilo, kdyby americký či kterýkoliv jiný prezident radil v této oblasti nám.

0/0
27.3.2009 13:17

Fero73

Re: Pane Pacnere, raději si v klidu užívejte důchodu ...

US nám radí nám pořád: "Evropa investuje málo do boje s krizí, musíte víc..." A Evropa na to, starejte se o svoje ZOMBIE firmy... Obsah Topolánkova prohlášení byl dobrý, jenom trošku kulhala forma...

0/0
27.3.2009 19:07

komentator-1

snad má pan Pacner pravdu

Už by bylo načase, aby se politika trochu změnila a otupil se konfrontační styl reprezentovaný zejména duem Paroubek - Rath. Génius Tlustý je konečně na propadlišti dějin a v další sněmovně už nebude, stejně jako Jacques a spol.

Dnes se jasně ukazuje, že socialistům jde jenom o destabilizaci, o nic jiného. Podíl na vládě nechtějí, protože je zřejmé, že ať se udělá co se udělá, ekonomika se odrazí ode dna zhruba v půli příštího roku. Čili do té doby budou odmítat vládní zodpovědnost, křičet jak se nic proti krizi nedělá (a to je správné! Žádné další dluhy) a v červnu, když náhodou vyhrají, budou hloupému českému národu tvrdit: podívejte, sotva jsme převzali otěže, ekonomika jde nahoru. Fuj.

0/0
27.3.2009 8:16

malstoka

Je třeba se pozorně dívat

Paroubek svrhl vládu, ale tohoto vítězství se tak vylekal, že nyní (nejen on)  začíná hlásat, že 101 podpisů hledat nebude protože jsou opoziční strana. Já jsem se domníval když opozice svrhne vládu tak chce převzít odpovědnost za řízení státu. Chování ČSSD jen dokazuje, že nemají sílu převzít odpovědnost, protože se bojí a nemají připraven scénář "B". Chtěli se jen zviditelnit a guru Paroubek chtěl opět upotat pozornost na svoji důležitost.

0/0
27.3.2009 7:45

Harry_sportsman

Re: Je třeba se pozorně dívat

To, co tady tvrdíte (stejně jako řada jiných dikutujících), je nesmysl. Tady nejde o to, že nechtějí převzít odpovědnost, ale kdyby ČSSD šla do vlády ještě před předčasnými volbami, tak by to z jejich strany byla naprostá hloupost. Aby při současném složení sněmovny získali pro svou vládu podporu, museli by udělat velké ústupky lidem jako Tlustý, Zubová apod. Proto vidím jako naprosto prozíravé, že chtějí převzít řízení státu až po předčasných volbách.

0/0
27.3.2009 8:30

King.Martin

Re: Je třeba se pozorně dívat

Aha.

A prosím Vás, čím si tedy vysvětlujete, že státotvůrce JP svrhnul vládu již dnes a nepočkal např. konce předsednictví, nebo lépe řádného termínu voleb?

Jak jsem již někde četl, ČSSD zadá dva až tři průzkumy, a pak se rozhodnou, cože to vlastně chtěli.

Vždyť je to přece jasné - panika z přibližujících se preferencí a rychlé svrhnutí vlády s cílem co nejvíce uškodit, bez ohledu na prestiž země. Ačkoli jsem nevolič bolševismu a rovnostářství, klidně bych napsal to samé, kdyby se takhle zachovala strana mnou volená: Fuj! :-©

0/0
28.3.2009 10:56

Harry_sportsman

Re: Je třeba se pozorně dívat

Proč ji svrhnul už teď? Prostě využil příznivé situace, kterou mu poskytl především Bursík svými diktátorskými čistkami ve své straně. Za 3 měsíce už by se tak příznivá situace nemusela opakovat - víme přece, že počty přeběhlíků na jedné či druhé straně se měnily po celou dobu volebního období.

0/0
28.3.2009 15:18

King.Martin

Re: Je třeba se pozorně dívat

To ano, to s Vámi souhlasím, Bursík se jako šéfkohout ve svém slepičinci neosvědčil, dvě leghornky mu jaksi zběhly (respektive víc). :-)

Já ale furt nechápu, proč ČSSD tu vládu svrhovala. Za rok jsou volby, tak proč si naběhli hlavou do zdi (doufám) už teď?

Zatím to vypadá zajímavě. ČSSD se ukazuje jako strana, která se zmítá mezi průzkumy a touhou jednotlivců po moci, kterýžto image jí předseda neomylně vtiskl.

0/0
28.3.2009 15:24

Dr No

Re: Je třeba se pozorně dívat

Chování ČSSD jen potvrzuje, že je to banda naprostých idiotů. Pokud jim blbější část národa umožní, aby se spolu s bolševiky dostali k moci, napáchají zde nepochybně nedozírné škody. Politik má velmi omezené možnosti udělat něco pozitivního, zato škodit může prakticky bez omezení - a nedá to žádnou práci a zvládne to i ten největší blb.

0/0
27.3.2009 8:44

Dr No

Kdo po včerejšku nepochopí

že Paroubek je naprostý idiot (stejně jako všichni jeho nohsledi) tak musí být slepý a hluchý (nebo totální imbecil).

0/0
26.3.2009 20:26

Harry_sportsman

Re: Kdo po včerejšku nepochopí

Nejsi ty náhodou doktor přes blbost? Nebo si s tím Dr ve svém nicku jenom na doktora hraješ? Znal jsem jednoho, který se podepisoval jako Dr. Novotný. To Dr ovšem bylo od slova Drahomír ... ;-D

0/0
27.3.2009 8:34

Dr No

Re: Kdo po včerejšku nepochopí

A nejseš ty náhodou volič ČSSD a obdivovatel takových géniů, jako je Paroubek, Rath nebo Sobotka?

0/0
27.3.2009 8:46

Harry_sportsman

Re: Kdo po včerejšku nepochopí

Zato ty si zcela evidentně obdivovatel slušných a vždy čestně jednajících pánů jako jsou Langer, Dalík či Morava ... ;-D

0/0
27.3.2009 12:59

krajta22

p.Pacnere

Pane Pacnere, mluvíte (tedy píšete) mi z duše. Přesné, trefné a hlavně PRAVDIVÉ. Kéž by to dopadlo tak, jak píšete.

0/0
26.3.2009 18:24

Flyblown

Jsem Pyrrha, Jyrka Pyrrha

JP

:-)

0/0
26.3.2009 18:11

imax

Re: Jsem Pyrrha, Jyrka Pyrrha

;-DR^

0/0
27.3.2009 8:35

_m-

Sním či bdím?????

S tou částí, kdy pan Pacner popisuje chování Paroubka a Ratha - potažmo tedy ČSSD je nutno 100% souhlasit. Ale následující chvalozpěv na ODS .................Topolánkovým suverénním vystupováním mezi ostatními na mezinárodní scéně – vypadá to, jakoby tam odjakživa patřil.

Schwarzenbergovým (byť nestraník za zelené) nenuceným chováním šlechtice od přírody. Nečasovým jasným a přívětivým vysvětlováním sociální politiky pro lidi, navíc když spolu s Kalouskem se snaží ulehčit situaci podnikatelům. ........................

8-o8-o8-o  Jedna perla za druhou - tomu se říká modro před očima

;-D

0/0
26.3.2009 16:51

singlemalt

Re: Sním či bdím?????

Schwarzenberg je skvělý a Kalousek též, přidal bych Pospíšila a je základ nové vlády.

:-)

0/0
26.3.2009 16:57

ropotamo

Re: Sním či bdím?????

Vidíte, a já s panem Pacnerem souhlasím.

0/0
26.3.2009 17:53

_m-

Re: Sním či bdím?????

Nejste sám. Jen mě to udivuje :-)

0/0
26.3.2009 18:12

habit

Re: Sním či bdím?????

... to je asi tím, že máš modro před očima vždycky, když tam není oranžovo nebo rudo - pravděpodobně taky nemáš problém přijmout Paroubkovu tezi, že média pracují v žoldu ODS a Dalík tam vozí igelitky na multikáře dnem i nocí...

0/0
26.3.2009 18:04

_m-

Re: Sním či bdím?????

Něco z toho jsem snad naznačila?  8-o

Vy  opravdu vidíte v hulvátském Topolánkově chování suverenitu diplomata? 8-o

V Schwarzenbergově podřimování  při volbě prezidenta nenucené chování šlechtice? 8-o(Čímž nechci pana knížete urážet, jen si myslím, že v jeho věku už patří jinam, než do vlády)

Nečas se chová přívětivě a jasně vysvětluje ? 8-o

To myslíte vážně? Já bych to brala leda jako vtip;-D

0/0
26.3.2009 18:11

imax

Re: Sním či bdím?????

nežer to tak

0/0
27.3.2009 8:36

darmo

Re: Sním či bdím?????

Topolánek není hulvát. Vystřihnout z kontextu některá jeho gesta a slova není tak těžké. Stačilo by ale sledovat zasedání sněmovny a člověk by pochopil, kdo je tam opravdu hulvát. A i hulvát přece vystupuje suvereně. V tom žádný rozpor není.

Schwarzenberg opravdu vystupuje nenuceně. Pojmenování opravdu sedí. Hledáte rozpor jen v tom, že pan Pacner to napsal jako pochvalu, což Vám vadí.

A Nečas je podle mě opravdu nejtrpělivější ministr za posledních několik let, pokud jde o vysvětlování svých návrhů. Stačí politiku trošku sledovat a ne si přečíst nějaký článek a shlédnout dvouminutový sestřih ve zprávách.

Média pracují takovým způsobem, až se divím, že když dostal Rath facku od Macka a pak se vrátil "bránit svou čest", že to nepopsala titulky "Rath se popral na sjezdu lékařů". Vystřiženo z kontextu, ale přesto by to byla pravda.

0/0
27.3.2009 8:47

Harry_sportsman

Re: Sním či bdím?????

R^ Přesně tak.

0/0
27.3.2009 8:35

Bývalý volič ČSSD

Doufám, že to není překlep - "rozháraní zelení"

S kým že nám to zabřezla Kačka Jaujau?

0/0
26.3.2009 16:41

Bývalý volič ČSSD

Re: Doufám, že to není překlep - "rozháraní zelení"

...a Zubatka to nepřenesla přes srdce:-©

0/0
26.3.2009 17:39

Reinkarnace Obraceče kalendáře

.......

R^  ........  ,není co dodat

0/0
26.3.2009 16:41

singlemalt

Krásný překlep, ale sedí:

Nejen to – přijetí Libanonské smlouvy, o kterou Paroubek tolik usiloval.....;-D

0/0
26.3.2009 16:32

Flyblown

Re: Krásný překlep, ale sedí:

Však co to dalo práce. Strana Baas tomu trochu pomohla - a je to.

0/0
26.3.2009 18:09

krtkoun

Karel Pacner jako vzdy naprosto skvele

Chlapci z agentur se prepocitali  stvorili Hydru Paroubekrath, ktera uz se neumi bez nepritele obejit, ktera uz dnes popularite CSSD skodi nastesti skodi a tak pokud se nic jineho nestane nemaji sanci na vitezstvi ...  jsou to maniakalni silenci ale kdo bych chtel zit stale ve stavu ohrozeni - ano socialismus ubranime, republiku si rozvracet nedame pryc s kapitalisty....

0/0
26.3.2009 16:30

Hrbina

Re: Karel Pacner jako vzdy naprosto skvele

skvělý comment R^

0/0
26.3.2009 16:42

Daniel Pudil

VELMI PEKNĚ

opravdu kvalitni clanek. Jen ocekavam, kdy sem do diskuze zacnou zase zvracet praoubkovi a rathovi fanaticti privzenci se zavrenejma ocima a vymytejma mozkama.

0/0
26.3.2009 16:30





Najdete na iDNES.cz