Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na skok s Poláčkem: Primátorka by neměla mít radost z díků neonacistů

Pakty s neonacisty z Dělnické strany jsou špatný signál, vzkazuje primátorce Chomutova reportér MF DNES Tomáš Poláček. V pořadu Na skok reaguje na kauzu zabavování sociálních dávek, vzpomíná na pět dní v ghettu i na svou loňskou cestu stopem do Pekingu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blanka z Bejrůtu

Tomáš Poláček

Vzhledem k jeho věku předpokládám, že se na něm podepsal multikulturalistický školní vzdělávací systém. Škody na mozku jsou bohužel nenapravitelné.:-P

0/0
20.3.2009 11:09

ziggi

Demagog a socka.

Od kdy MF Dnes zaměstnává demagogické socialisty, kteří válejíc se ve špíně radí našim lidem?:-©:-©:-©

0/0
19.3.2009 16:36

kuttna

Re: Demagog a socka.

MF Dnes zaměstnává demagogické socialisty? Jak jste na to přišel? A koho myslíte tím "naši lidé"?

0/0
19.3.2009 16:54

SUPERčech

Re: Demagog a socka.

Takoví ti přizpůsobiví s malým náckem v duši a někdy i ve vitrínce.

0/0
20.3.2009 10:08

moravák z asie

co je to ten poláček

to neznám8-o

0/0
19.3.2009 16:33

dr_NO_

co to ma bejt

valel se tam 3 dny, to ze ho neokradli ale nic neznamena, cikany podplacel chlastem

0/0
19.3.2009 16:26

killy

??????

Souvisí v tom článku něco s něčím ?

0/0
19.3.2009 16:14

Fanatic.Dz

Další nedouk z iDnes učí orla létat

"Paní primátorka je mi docela sympatická, ale trochu se bojím, že tohle všechno teď bere jako svou velkou akci. Měla by častěji zajít mezi chudé, aby zjistila, kdo je dobrý člověk a kdo kriminálník. Není dobré všechny házet do jednoho pytle," vysvětluje Poláček.

-

Dokud nechává iDnes se ke kauzám vyjadřovat jakoodborníkoy mlčím, ale tohle už je vážně krize. Tu hospodářskou recesi zřejmě pan Bakala zahání hledáním rezerv ve vlastních řadách. OMG

-

;-D Rv get educated mofo Rv ;-D

0/0
19.3.2009 16:00

Velká hlava - etnovědec

Re: Další nedouk z iDnes učí orla létat

;-DR^

0/0
19.3.2009 16:04

sageorg

To už jsme tady........

měli - "pravda a láska zvítězí",ale kdo to bude platit?

0/0
19.3.2009 15:57

Fanatic.Dz

Re: To už jsme tady........

Přeci zlej kapitalista. ;-D

0/0
19.3.2009 16:05

Snake_Fox

mam dluhy a Full HD

Každý kdo ma dluh tak to musí řešit i prodejem majetku. Jaktože cikán muže mít dluh, byt kvuli tomu že si to špatně spočítal - docela usměvné,  a ma doma plazmu, internet na počítači  a plovouví podlahu?Ja do pr..le chodím denně na šichtu, vstávam v pět hodin ráno, a neválím si šunky doma na gauči, tím padem ani nemám čas si něco nakrást venku ,a takový luxus si dovolit nemužu. Tak kde jsme? Je třeba přitvdit, maš dluh? zaplat, maš takový majetek ale dluh se ti splácet nechce. Nezaplatíš tak mazej pod most. nemáš jak uživit svých osm děcek?tak použij gumu, a nestěžuj si. Češi si taky pořádně promyslí kolik dětí a kdy si je mužou dovolit a zda je uživí. Jenom cikáni na to mají seriovku, a evidentně se jim to vyplatí když jim naš tupý stát platí za jednoho narozeneho tak vysoké davky.

0/0
19.3.2009 15:50

Fanatic.Dz

Re: mam dluhy a Full HD

A z malýho vola vyroste tak akorát velkej vůl. Musíme akorát umřít a i to většinou počká. ;-D 

0/0
19.3.2009 16:03

kuttna

Re: mam dluhy a Full HD

Škoda, že na nenávist neexistuje lék. Potřeboval by jste jej. Nebo těm zadluženým závidíte? Není žádný problém se jím stát. Přeji vám, ať máte i v době krize kam chodit na šichtu a aby jste si toho vážil a neskončil pod mostem.

0/0
19.3.2009 16:31

Snake_Fox

Re: mam dluhy a Full HD

To není nenávist, ani závist. Je to pouze oprávněné rozhořčení nad zpusobem jak se k těmto nepřizpůsobivím-mimochodem geniální slovíčko, i tak se dá nazvat recidivista aniž bysme se dopustili nedej bože rasismu, přistupuje. Tzv. dvojí metr je opravdu duvod k rozhořčení, protože znám pár lidí kteří celý život makaly a když přišli o práci tak brali almužnu po dobu 3 měsíců a pak at si člověk žije z čeho chce. A cikán který nedělal nikdy v životě a bere podporu 15 let !!!!to jsem si nevymyslel, to je fakt.

A pak vidíme po městě chodit nepřispusobivé v kožené bundě za 10 000, kalhotách za 5000, botách za 3500, a celé to je ověšeno zlatem. A na práci to nešáhlo, to je v pořádku?Mám mezi cikány par přátel a nepovažuju se za rasistu, i když to podle toho co píšu tak muže vypadat, ale pokud to co jsem napsal je normální tak to asi rasista budu a budu za to rád. protože když pravidla tak pro všechny bez rozdílu barvy kuže.

0/0
20.3.2009 15:32

no.j

Hlavně, že se pan "novinář"

cítí tak nějak důležitě a humanističtější, než my obyčejní občané, co nemáme dluhy a vše platíme včas, aby ti jeho chráněnci ty svoje dávky dostali včas. Až přestaneme platit i my, dávky jednoduše nebudou..

0/0
19.3.2009 15:46

Fanatic.Dz

Re: Hlavně, že se pan "novinář"

Takže platíte jen ze strachu? Nebo proč vyhrožujete tím že je přestanete platit? Hrabičky? ;-D

0/0
19.3.2009 16:04

kuttna

Re: Hlavně, že se pan "novinář"

Nebudou ale taky příspěvky na stavební spoření, hypotéky, bezplatné vzdělání a nejspíš ani úlevy na daních spojené s životním pojištěním... a další příjmy od státu, kterých si zase zadlužený příliš neužije. Málokdo si uvědomuje, co všechno za nás stát platí (z našich daní). Tak nezáviďte tolik těm, co jsou na tom o hodně hůře než Vy.

0/0
19.3.2009 16:36

hnedka_zdrapana

Re: Hlavně, že se pan "novinář"

Stat nema vlastnich penez ani korunu. Vsechno co stat lidem da jim stat nejdrive ukradne. A jeste k tomu si neco napujcuje.

0/0
19.3.2009 18:08

xblack13

Re: Hlavně, že se pan "novinář"

a kdo stojí o všelijaký příspěvky? Ať je klidně všechny zruší. Mně postačí, když mě stát přestane okrádat a zruší daň z příjmu. Peníze, který mi tak zůstanou, stejně utratím, takže jednak zvýším spotřebu a tím pádem víc lidí dostane práci (třeba ve službách) a pak tam je 19% DPH a z toho ať stát platí svoje aktivity.

0/0
20.3.2009 7:37

iDaddy

Pseudohumanistické kecy jsou nebezpečné!

Už jenom ta informace o slušných lidech v ghettu... Slušní bydlí jinde, v ghettu. A ti, co se "nemohou" vystěhovat, protože jinde neseženou byt......, blablabla....

0/0
19.3.2009 15:42

rosco

jo

CO TO JE, POLÁČEK ????

0/0
19.3.2009 15:38

Fanatic.Dz

Re: jo

To nikdo neví a myslím, že ani samotný Poláček ne. ;-D

0/0
19.3.2009 16:04

vlcak

Poláčku

Proč jsi tam nezůstal,klidně bych za Vás platil nájem,dle Vašich článků jste si našel stejnou krevní skupinu.

0/0
19.3.2009 15:34

phaneuf

...

Ty socky si musi uvedomit ze kdyz za neco nezaplatim prijde trest. a ne ze budeme hledat ruzne ulevy, vyjimky, odpusteni dluhu a cojavimco jenom proto ze oni se maji zle. Takovy meky pristup vede jen k tvorbe dalsich socek, vyzirek a vagabundu. Na takove lidi je treba tvrde a po case jich to nauci ze kdyz neco udelaj tak to bude mit nasledek a ne ze jim ase nic nemoze stat. Souhlasim s pristupem primatorky. Nicmene Polacek ma pravdu ze spolcovani se skinama je zle a primatorka chomutova u mne hodne klesne.

0/0
19.3.2009 15:32

ferdapytlik

.... že prej ti dlužníci uvažují jinak

Velký kulový.... Postav je na Nuselskej most a ukaž jim dole pětitisícovku ... garantuju, že dolů neskočí ani jeden.

Dokáží uvažovat zcela racionálně a proto, když v minulosti  zjistili, že od "chudých" se dluhy prakticky nevymáhaly, tak jich zcela vědomě nasekali, kolik se dalo.

0/0
19.3.2009 15:29

slatin

a co pakty s flákači všech barev,to je v pořádku?

to by se Poláčkovi líbilo ?

0/0
19.3.2009 15:09

čelo

Soc.dávky

nebo dávky hmotné nouze, to je v podstatě jedno. Důležitá je jedna otázka: Nefunguje v naší krásné zemi rasismus naruby? Když jeden z mých příbuzných ignoroval zaplacení poplatku za telefon a po několika měsících mu naběhla platba z nějakých 2.000 na 28.000(včetně penále a soudních poplatků), tak se ho nikdo neptal, jestli netrpí nouzí. Rovnou mu obstavili účet a ponechali mu do uhrazení dluhu pouze životní minimum-8.500,-.Na žádné další dávky nemá nárok.A to stále pracuje.  Když se něco podobného stane,,soc.méně přispůsobylým", je z toho hned rasismus. Kdekdo hned kritizuje-v tomto případě primátorku Chomutova-ale nikdo nedá přesný návod, jak z neplatičů dostat ty peníze. Zpravidla se omezí na vágní ,,Takhle se to dělat nemá". Ale jak se to tedy má dělat, p.Motejle, Kocábe a další.

Pokud jsem skutečně v nouzi, budu hedět na to, aby rodina měla co jíst. Nemusím u toho vykouřit 40-60 cigaret denně a zapít to deseti pivy. Stačí si odpustit tyto ,,radosti" a   bylo by i na splácení dluhů

0/0
19.3.2009 15:06

vasapro

Re: Soc.dávky

Presne tak ... krasny modelovy pripad ... R^ ... trefil jste hrebicek na hlavicku, rasismun naruby funguje :-/ ... s lidmi kteri vse plati a snazi se dodrzovat vsechny zakony se nikdo nepare, ale vyhody a ruzne klicky se hledaji prave pro ty, kteri zvysoka kaleji na to, ze maji krome prav take nejake povinnosti vuci spolecnosti Rv

0/0
19.3.2009 15:11

medvěd brtník

primátorka může mít radost že tato akce pomůže slušným lidem

Soucit mohu mít se slušnými  chudými lidmi , kteří se snaží z chudoby  vybřednout a jim i pomoc státu patří. Soucit z násilníky a nepřizpůsobými občany kteří terorizují svým chováním okolí a ostatní slušné občany není na místě. Bohužel u nás neexistují  nějaké převýchovné pracovní tábory pro tyto lidi a tzv.ochránci lidských práv si je také do svých útulných  bytečků  vzít nechtějí ( což se jím nedivím) ale pak by měli mlčet když se někdo snaží ochránit před takovými nepřizpůsobnými individui ostatní slušné lidi .   

0/0
19.3.2009 15:01

TurboFrank

Je zajímavé, že největší pseudohumanisté jsou ti, kteří se

s podobným ksindlem nikdy nesetkali face in face. Havlem počínaje, Džamilem konče. Havlovi nevadilo "humanitární " bombardování, ale vadí mu, že někdo chce, aby i ksindl u nás musel dodržovat zákony. Co žiju, pamatuji, jak se pořád řeší cikánská otázka. Výsledek je nula. Zná někdo případ, kdy někdo jiný, než cikán dluží státu peníze a nic se mu za to nestane? A nepamatuji si, že by si někdo z pseudohumanistů takových lidí zastal před exekutory. Dokonce se jich nezastanou ani při neoprávněných exekucích. A najednou tento problém rozsekne ženská a je vidět, že to jde. Co by pindal redaktůrek, kdyby ty prachy někdo dlužil jemu? Pokud nechceme, aby u nás vznikaly různé dělnické a jiné strany, musíme ten problém umět vyřešit sami. A primátorka Řápková ukázala, že to jde.

0/0
19.3.2009 14:59

pařez3

Re: Je zajímavé, že největší pseudohumanisté jsou ti, kteří se

Přesně : že by se tolerovalo normálnímu člověku to co oněm " nepřizpůsobivým  "

nepamatuji a jsem už nějaký ten pátek na světě, minulý režim v podtatě dělal to co tenhle, ale kriminály byli jich plný proto že nemakali a měli tzv. nekalý způsob obživy,

( příživnictví , krádeže ,prostituci atd. ) Dnes by měli taky makat třeba tam kde je potřeba ( veřejně prospěšné práce ) a odpracovat si dluhy a že by do práce nechodili

na co jsou Měšťáci  na botičky a s radarem číhat za bukem  : JEN CHTÍT .!

0/0
19.3.2009 15:11

Ing.Rudolf Kitler_prezident ČSSR

Myslím, že vrcholem dnešní diskuze

je Šimlova myšlenka, že při porušování zákonů kriminál nic neřeší. No nic. Jdu si připravit brokovnici na dobu, až se bude moct beztrestně postřelovat okolí. ;-D

0/0
19.3.2009 14:59

rabín Šiml z Krakova

Re: Myslím, že vrcholem dnešní diskuze

Spíš tato vaše demagogie.

0/0
19.3.2009 15:01

Ing.Rudolf Kitler_prezident ČSSR

Re: Myslím, že vrcholem dnešní diskuze

Ještě ti pošlu číslo účtu, kam mi pošleš půjčku 250 tisíc. Samozřejmě s tím, že mi pak přátelsky domluvíš až ti nebudu nic splácet. Chytrolíne. ;-D

0/0
19.3.2009 15:02

rabín Šiml z Krakova

Re: Myslím, že vrcholem dnešní diskuze

Já vás pošlu leda do há-je.

0/0
19.3.2009 15:11

vasapro

Re: Myslím, že vrcholem dnešní diskuze

a co je potom spatneho na tom, kdyz do haje posila neplatice chomutovska radnice? ;-D

0/0
19.3.2009 15:17

pařez3

Re: Myslím, že vrcholem dnešní diskuze

 Jakou máš ?

0/0
19.3.2009 15:17

Ing.Rudolf Kitler_prezident ČSSR

Off topik

není ten Poláček ten jouda co jel stopem do Číny ? ;-D

0/0
19.3.2009 14:56

mthead

Re: Off topik

jo je. Škoda že si v Číně, nevšiml, že tam feťáky a gaunery hramadně popravují na stadionech.

0/0
19.3.2009 15:38

jorbl

a ona ma radost? a ona se paktuje s neonacisty?

0/0
19.3.2009 14:48

Ing.Rudolf Kitler_prezident ČSSR

Re: a ona ma radost? a ona se paktuje s neonacisty?

On má pisálek jasno. Hitler se domníval, že je Země kulatá stejně jako starostka Chomutova, tak z toho plyne, že starostka Chomutova má ráda Hitlera. Typická iDNES dedukce. :-)

0/0
19.3.2009 14:55

Ing.Rudolf Kitler_prezident ČSSR

Myslím, že jak rabin Šiml, tak Džamila,

tak TrentR , tak Kocáb , Motejl nebo Abasová mají možnost za ty lidi dluhy zaplatit. Tím pádem bude zákonům učiněno za dost a navíc ti dlužníci neskončí v kriminále a v dětských domovech, jak nás tu výše jmenovaní straší. :-)

0/0
19.3.2009 14:46

Trent-R

Re: Myslím, že jak rabin Šiml, tak Džamila,

nikde netvrdím že bych za ně platil dluhy;-D

0/0
19.3.2009 14:49

Ing.Rudolf Kitler_prezident ČSSR

Re: Myslím, že jak rabin Šiml, tak Džamila,

No a vo tom to je. :-)

0/0
19.3.2009 14:50

pařez3

Re: Myslím, že jak rabin Šiml, tak Džamila,

 A kam by si je chtěl dát ? Jen mi proboha neříkej rozdělit mezi normální lidi aby se

asimilovali  to snad nééééé;-O

0/0
19.3.2009 14:50

Ing.Rudolf Kitler_prezident ČSSR

Re: Myslím, že jak rabin Šiml, tak Džamila,

Ti se asimilují pořád, podle počtu dětí. :-)

0/0
19.3.2009 14:51

rabín Šiml z Krakova

Re: Myslím, že jak rabin Šiml, tak Džamila,

Nic za ně rovněž platit nechci, ale protože v rámci přerozdělování daní musím, zajímá mě, jaký přístup (vyhodit na ulici s celou rodinou kontra mírnější řešení) mě bude stát méně peněz.

0/0
19.3.2009 14:51

Ing.Rudolf Kitler_prezident ČSSR

Re: Myslím, že jak rabin Šiml, tak Džamila,

Nebude. Když bude beztrestný znásilnění, tak asi taky těžko projde tvoje žena večerním městem bez újmy.

0/0
19.3.2009 14:53

rabín Šiml z Krakova

Re: Myslím, že jak rabin Šiml, tak Džamila,

To máte pravdu - je to pěkná ženská :-)

0/0
19.3.2009 14:56





Najdete na iDNES.cz