Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Topolánek: Soud si dělá alibi, zrušit KSČM teď půjde těžko

Mirek Topolánek zkritizoval zamítnutí vládního návrhu zrušit Dělnickou stranu. Nejvyšší správní soud si tím podle něj připravil půdu pro zamítnutí případné žádosti o rozpuštění KSČM. Premiér to řekl v pořadu Partie televize Prima.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fekete

Tůdle nůdle

xindle modrej zlodějskej,mafiánskej - kdo by vás potrestal ???;-€

0/0
16.3.2009 22:43

kenitsok

Tak takhle

to mohli klidně hrát dál i komouši a určitě by bylo méně škod.Té modré besídky zvláštních škol už mají asi lidé dost. Je docela možné, že naschvál půjdou volit komouše, protože oni nic nezbabbrali, o svůj pád se modří ogaři zasloužili sami,ale bohužel to nechtějí pochopit. Budou jim muset otevřít oči voliči. Ale ani to těmto nenažrancům nepomůže.Teď už jim zbývá jedině hunmanitárně levičáky postřílet . Ale kdo na ně bude makat, je to samej nedělák, křikloun a lhář. Opravdu jsem nezažil takovou masovou demagogii jako od této modré soldatesky.V

0/0
16.3.2009 15:17

Vojta365

V co se změnil Langerův "pohár trpělivosti"...

Dělat humbuk kolem rušení politické strany  (kterékoliv) je v našich podmínkách vždycky podezřelé. Vzpomínám si jak si pan Langer(ten samej Langer co prodal Dobrovolné hasiče) hrál na "rozhodného" politika a povídal něco o pomyslném poháru trpělivosti.

[>-]Důvod zrušit politickou stranu není pohár pana Langera, ale objektivní a prokazatelné důvody vyjmenované v zk. 

[>-] Jestli chce nějakou stranu rušit, pak to měl už dávno udělat s KSČ(KSČM), kdyby se ovšem nevezl na vlně populismu.

[>-]Takže tady se pohár trpělivosti  změnil v kýbl ho.... co nám zase chrstli na hlavu.

0/0
16.3.2009 12:31

55108311

cesta do pekel

Rušit JAKOUKOLI politickou stranu a omezovat svobodu slova (mám na mysli třeba "zpochybňování holocaustu") znamená připravovat půdu pro budoucí diktaturu.

Vždycky se v historii našel a v budoucnu najde někdo, kdo diktaturu s radostí zavede.

A bude tomu tak do té doby, než lidi pochopí, že mají právo samostatně posuzovat, které myšlenky jsou správné a které dobré, a nenechají si to právo vzít.

0/0
16.3.2009 11:08

cinella

Premiér je asi silně přepracován!

Mluví, jakoby se už nějakou dobu bil za zrušení KSČM! Pokud mně paměť neklame, tak tomu téma se docela pečlivě vyhýbal a přitom od nástupu do funkce mohl tuhle zajímavou myšlenku nastolit a začít prosazovat. Tak mi pan Topolánek připadá jako náhle probuzený s rukou v nočníku... 8-o :-P

0/0
16.3.2009 11:00

Marold3

Přeci jenom - je to ... (píííp)

Už se mu to předsednictví motá v hlavě s dalíkovinama ... Hoďte na něj síť!!!

0/0
16.3.2009 10:54

hawatt

překrucování faktů

Soud ve svém rozsudku neřekl, že nelze zrušit Dělnickou stranu, ale že nedostal dostatek důkazů - ergo to zpackal navrhovatel a nedodal dost informací.

Z toho, že to někdo na ministerstvu vnitra zpackal, není přeci argument proti soudu.

Nechť si udělá vláda pořádek napřed doma ;-O

0/0
16.3.2009 9:42

milan79

Re: překrucování faktů

R^

0/0
16.3.2009 10:56

petrucciani

Re: překrucování faktů

Spackal to soudruh Henych.

0/0
16.3.2009 10:57

Cocotus_Interruptus

Re: překrucování faktů

Zasah, potopena. Soudruh Henych, kterej desitky let sedi nekde v archivu MF, spacal navrh, za ktery by dostal vyhazov i student prvniho rocniku PF. Vlada, kde sedi nekolik pravniku a ktera ma pravni odbor velkej jako krava ted paskvil schvalila a ted nas hrdina s gulema heka, jak je na nej soud zlej. Nedekujeme, odejdete, uz to fakt stacilo! ;-O(Y)Rv

0/0
16.3.2009 11:49

PetroleumLampoIdorablo

moje spekulace

"Obávám se, a to je zase moje spekulace - že vůdce velmi dobře ví, že Štětinovo pamflet je kravina, ale jelikož nechce ani Štětinu potopit, tak musí vymýšlet zástupné důvody.

Pokud vím, i ODS používá výmluvu, že často jde o osobní názor jednotlivého člena ODS, nikoliv vedení, nebo součást oficiální politiky.

A moje spekulace je taky, že to podání na DS bylo úmyslně sfušováno.

0/0
16.3.2009 8:35

petr-pavel

...stejně těžké,

jako zrušit ODS :-)

0/0
16.3.2009 8:32

Bouše

Souhlasím s Topolánkem

Členové Nejvyššího správního soudu asi sedí na jiné planetě, když potřebují snášet důkazy k něčemu tak jasnému, co vidí běžný divák televizního zpravodajství. Veřejné projevy a používaná symbolika Dělnické strany jasně svědčí o tom, koho si vzali za vzor. Je to ovšem u nás běžný fenomén - když jde o to, odsoudit nějakého grázla, soudy se až úzkostlivě drží litery zákona, aby chudák grázl nedošel k nějaké úhoně, zatímco na druhé straně bez důkazů a skrupulí odsoudí, nebo doženou k  bankrotu zcela nevinného člověka, který se pak léta bezvýsledně dožaduje nápravy. :-© Rv 

0/0
16.3.2009 8:24

trodas1

Nesmysl!

Rušit jakoukoliv stranu, která je v podstatě komunistická, ať už se jmenuje jakkoliv je v KOMUNISTICKÉ SPOLEČNOSTI a NÁRODĚ naprosto zbytečné.

0/0
16.3.2009 7:09

babacek

Soud si dělá alibi...

Nevidím na tom nic nereálného. Strana která vzývá Lenisko - Marxistickou ideologii a nebo Fašistickou se může jmenovat třeba milovníci zeleně, ale na politické scéně nebude mít místo.Tečka!Rv

0/0
16.3.2009 6:19

zakladna2

O DS nešlo

O DS vůbec nešlo, byl to zkušební bolonek, jak hned na to zrušit KSČM. V příštích volbách bude mít KSČM víc hlasů než ODS a pozná se to už teď v červnu u volobeb do EP. I tak to komouš Štětina a svazák Mjstřík zkusí a vlajkonoš a Íčko je podpoří. Za to nic nedají, platí daňový poplatník, tak co.;-O

0/0
16.3.2009 2:46

Martin5412

Topolánek si dělá alibi

kdyby chtěl zrušit KSČM, tak už to dávno navrhl

0/0
16.3.2009 0:37

zakladna2

Re: Topolánek si dělá alibi

Nenavrhl. Byli přesvdčeni, že voliči KSČM vymírají a že svou úžasnou politikou a reformami lidi přesvědčí a ODS drtivě zvítězí. Jenže KSČM bude mít v příších volbách víc hlasů než ODS a to je malér.Tak to komouš Štětina navrhne.

0/0
16.3.2009 2:54

--Judith--

Když se zpacká žaloba,

tak se soud pravděpodobně prohraje. Každý, kdo byl kdy u soudu, byť i jen kvůli rozvodu, ví, jak na textu žaloby záleží. Pan Topolánek neumí rozlišit u svých lidí ty kompetentní od nekompetentních.

0/0
16.3.2009 0:07

IvanekHorniku

Škoda

To jako v budoucnu nepůjde zakázat ani ODS?

0/0
15.3.2009 23:50

--Judith--

Re: Škoda

to je fakt inteligentní otázka

0/0
16.3.2009 0:08

petrucciani

Re: Ten Henych za vnitro působil u soudu jako vyžraný vepř

Se divis, soudruh Henych je z lihne KSC. Predsedal volebnim za komancu, predsedal volebnim komisim za revoluce a  predseda i ted, jen aby se nenudil do dalsich voleb, tak si dodelal rychlo-kvasnou pravnicinu a zastupe je stat u soudu. Pak to tak dopada, kdyz stat vysle kovaneho soudruha, ktery se ma postarat o zakaz politicke strany.

0/0
16.3.2009 11:05

Ivusisko1

!!!!!!

Najkomunistickejšiakrajina Európy a jediná krajina na svete , ktorá si komunizmus zvolila v slobodných voľbách , chce zakázať komunistickú stranu . To je ako keby eskimáci zakázali sneh. !;-D;-D;-D

0/0
15.3.2009 22:20

hisaak

Re: !!!!!!

Ja bych se taky divil, kdyby na slovensku nekdo zakazal fasisty. :-)

0/0
15.3.2009 22:46

Ivusisko1

Re: !!!!!!

omyl, podobnú stranu ako je u vás dělnická strana u nás súd zakázal už dávno a Kotleba si za to ,,na stráž,, tentokrát skutočne posedí. Vláda vyhlásila nulovú toleranciu voči všetkým prejavom extrémizmu.

0/0
15.3.2009 23:01

NAVSTEVA proti cenzure

Re: !!!!!!

To nejde, pulka jejich spektra jsou fasisti, a zbytek jsou klerofasisti. Kdo by jim tam vladnul. Museli by kooptovat vladu z madarska.

0/0
15.3.2009 23:14

komár.

Komanči

Jsou chráněni.

0/0
15.3.2009 22:16

Kentus

Hoj!

Už abych šel. A pokud jsem se tě, Břízo, nějak dotkl, tak se omlouvám. Nebylo to ve zlém úmyslu. :-)

 

 

                                                              :-) Kentus se loučí :-)

0/0
15.3.2009 22:15

NAVSTEVA proti cenzure

Zakaz stran nic neresi

nebot blbu-volicu nas to nezbavi. A ze jich tady je habadej. Kam by se melo schovat tech 60% volicu?

0/0
15.3.2009 21:55

Lenny_cat

Trošku mimo téma....

Zdravím všechny diskutující, bohužel tu přispívám mimo téma, ale potřebuji od vás diskutujících pár informací o vás a vztahu k diskusím. Vím, že pomoc se tady moc nenosí, ale mohli byste dnes udělat dobrý skutek :-) . Prosím o vyplnění dotazníku, zabere to jen chvilku....a cenzor ať mi odpustí.... 

http://www.vyplnto.cz/databaze-dotazniku/internetove-diskuze-pod-zpravodajskymi-clanky-a-diskuzni-for/

0/0
15.3.2009 21:47

komár.

Re: Trošku mimo téma....

No napiš jmeno a adresu. Kdo ti brání?R^

0/0
15.3.2009 22:18

Lenny_cat

Re: Trošku mimo téma....

jméno a adresu zrovna nechci....a moje ti bude k ničemu, věř mi:-P

0/0
15.3.2009 23:23

Vševěd

Z pera Vševěda: UPGRADE verze: nedělní chvilka poezie...

...pro modroptáckou MAFII:

_____________________ - Modrá LŮZA, ta má ráda, když si národ ohne záda. Spletli se však, gauneři, národ jim teď zavaří - Rok výročí sametu, 20 let, se nepletu.- Chlap s gulama, ten má křeče, novinář se před ním třese. Modrá lůza, ta má říz, pozor na ni, stříká sliz ! - Pilulky teď na nás kuje, modrý pták, co má ty gule. Málo bylo zlodějiny, ukujeme dolar z rýmy. Julínek jim tuze chybí, křeče svíjí, kde jste lidi ? - Starý mocnář, vrchní hradní, modré ptáky nezachrání. Mají to již sečtené, lid se ozval, jak by ne ?  - Těm, co kradli, měli málo, USA se jim porouchalo. V BUŠISTICKÉ řiti teplo, s Obamou to náhle přešlo. - A teď Myrek pod Hradčany, s Obamou bude kout plány ?. Co se stalo radare, americkej dolare  ?...  ____________________;-O:-P

0/0
15.3.2009 21:21

vojtexx

:-)

Topolánek je nejhorší premier všech dob a dimenzí....

0/0
15.3.2009 20:52

EasyR3

Re: :-)

Pro vás komunisty nepochybně ano... :-)

0/0
15.3.2009 20:54

Zmuda

Re: :-)

..no, ..já bych spíše řekl, že komunardi jsou rádi za Topolánka. Nikdo jiný totiž nedokáže deklasovat pravicovou politiku tak, jako Topolánek a jeho moravská klika.

0/0
15.3.2009 21:03

vojtexx

Re: :-)

proč mi vykáš?:-))

0/0
16.3.2009 0:26

zelený banánovník

Re: :-)

R^

0/0
15.3.2009 20:54

DISK

Re:

 S tímto názorem nesouhlasím, naopak mě napadá celá řada komunistů, co si hráli na premiéry.

0/0
15.3.2009 20:57

briza

Svata prostoto

Kdyz se ten Otresne Demagogicky Spolek, kteremu Topolanek nyni predseda, choval od sveho zalozeni jako skutecna pravicova strana tak by nemusel resit pitomosti jako jak zakazat KSCM. Po 89 by si od KSC(M) nevzala vetsina lidi kurku chleba. A na tom, ze misto aby po KSCM dnes nestekl pes jsou treti nejsilnejsi stranou ma lvi podil politika radobypravicovych kecu, ktere byla ovsem ve skutecnosti vzdy blizsi klientelisticka kosile nez kabat svych obcanu.    :-/

0/0
15.3.2009 20:52

Kentus

Re: Svata prostoto

A jak si zrovna ty představuješ opravdovou pravicovou stranu? ;-D

 

 

 

                                        :-) Kentus by opravdu rád věděl :-)

0/0
15.3.2009 20:55

Kentus

Re: Svata prostoto

No Břízo... tak jakpak si levičák představuje opravdovu pravicovou stranu, která by svým zářným vzorem vymazala levici z parlamentu? ;-D Nemáš slov, co? Tak proč potom bereš ODS do huby? :-)

 

 

                                             :-) Kentus se směje ;-D

0/0
15.3.2009 21:08

briza

Re: Svata prostoto

Je ponekud pod moji uroven oplacet neuvazene nadavky do levicaku cloveku, ktereho si jinak vazim i pres neshody na zahranicne politickych tematech je proto, ze se nenamaha sledovat me nazory na tematech jinych. :-/

0/0
15.3.2009 21:23

Kentus

Re: Svata prostoto

No tak to sorry, ale ze zkušenosti vím, že světonázor je blok myšlenek, které se vzájemně doplňují. A moje "nadávky do levičáků" byly zcela uvážené. :-)

 

 

                                            :-) Tvrdošíjný hrubec Kentus ;-D

0/0
15.3.2009 21:31

vojtexx

Re: Svata prostoto

Tvoje nadávky do levičáků jsou jen takové liskání fackovacího panáčka:-)))

0/0
16.3.2009 0:27

briza

Re: Svata prostoto

Reknu ti jak si prestavuji stranu, kterou bych volil jako  to co chci a ne to co mi zbyde kdyz vyloucim vse co nechci (kteryzto problem resim pred kazdymi volbami).

Jsem zvykly se starat sam o sebe, nepotrebuji aby se o mne staral stat. To co po statu chci aby vytvarel podminky pro to aby se clovek mohl o sebe postarat sam. V prvni rade chci pravni stat, kde kazdemu bude mereno stejnym metrem a pravo bude dusledne vymahano. Pokud chci nejake statni sluzby tak (krome toho pravniho prostredi) 1) skolstvi, 2) zdravotnictvi a 3) infrastukturu. Tot vse.  V otazce dani podporuji rovnou dan a kolik to presne bude uz neberu jako kriticky parametr.

0/0
15.3.2009 21:14

Kentus

Re: Svata prostoto

A to někde mají? ;-D Anebo jinak: Nevěřím ti. Už jsem s tebou prodiskutoval řadu věcí a pokud jsi nelhal tehdy, pak by se ti takový systém nelíbil. :-)

 

 

                                                  :-) Kentus vrtí hlavou :-)

0/0
15.3.2009 21:27

briza

Re: Svata prostoto

Zrovna tak mi ovsem nestoji za to presvedcovat o sve "nevine a cistych umyslech" sveho kadrovaka.

0/0
15.3.2009 21:36

Kentus

Re: Svata prostoto

Tak to máš asi bod. :-) Ale stejně ti nevěřím. Naše ODS stojí na velmi ostré pravici, v našich středoevropských poměrech. Víc než jen trochu je říznutá nacionalismem a pravicovým populismem. Nicméně nedokážu si představit "autentickou pravici", kam by se ODSka chtěla a vůbec mohla posunout. :-)

 

 

                                                      :-) Kentus polemizuje :-)

0/0
15.3.2009 21:40

briza

Re: Svata prostoto

Jsou i taci, kteri to dokazi postinout lepe (byt si jich samotnych z duvodu uvedenych v puvodnim pripevku prilis nevazim) ...

www.lidovky.cz/desatero-vzniku-nove-pravicove-stranydy8-/ln_nazory.asp?c=A081205_111221_ln_nazory_nev

0/0
15.3.2009 21:55





Najdete na iDNES.cz