Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nizozemci propustili všech sedm údajných atentátníků

Všech sedm lidí, které nizozemská policie ve čtvrtek zatkla pro podezření z příprav atentátu v Amsterodamu, úřady propustily. Podle místní prokuratury se proti nim nenašly důkazy, že by se zapojili do teroristické činnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kostej_

tak dlouho se chodi se dzbanem pro vodu

ale zrovna v ikei pochybuju, ze by uspeli. Kdyz jsou tam ctyri lidi chvili na jednom miste, tak je to hodne.

0/0
14.3.2009 16:46

duhastrecht

Gratuluji

Nizozemcům k propuštění teroristů, kteří tak mohou pokračovat ve své práci a přeji jim, aby brzy našli toho netvora, co se o teroristech ve své občanské naivitě odvážil informovat zodpovědné orgány, nechť je brzy vypátrán a spravedlivě potrestán.

Hanba nizozemské justici, hanba talárům paktujícím se ze zločinci:-©:-©:-©

0/0
14.3.2009 12:31

jelinek

Začněte myslet - dodatek

Vážení,koukám na vaše reakce a je mi z toho velmi smutno.Nikdo tady nepopírá existenci terorismu,jak zde někdo naznačil.Dovolím si vložit odkazy na články k tomuto tématu,jelikož se sem nevejdou.Dozvíte se v nich kolik bylo celkem obětí honu na čarodějnice,že nešlo jen o oběti z řas žen ale i dětí.Atd.Rozšiřte si malinko obzor a začněte už prosím smýšlet správným směrem.Opravdu to není o ničem jiném.Díky za pozornost,Jelínek

http://svetylko.blog.cz/0903/terorismus

http://svetylko.blog.cz/0901/inkvizice-21-stoleti

http://svetylko.blog.cz/0812/dokonaly-agent-9-11-alias-terorista

0/0
14.3.2009 12:04

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

inu, souzi a soušky předražení amifilí,

to je pro mne novinka ...jsem se dosud stále domníval, že z těch 7 pustili 5, ale ty dva si ponechali kvůlivá trestnému činu krádeže, neb z ní něco při prohlídkách bytů našli ... no, je alespoň vidět, že hollandie je země civilizovaná, svobodná a demokratická ... že? ...:-)

0/0
14.3.2009 0:41

NESO

S IMIGRACÍ BUDOU V EVROPĚ VELKÉ PROBLÉMY !!!

Když  chce EU pomáhat muslimům a černochům, tak ať jim pomáhá doma a nepouští je do Evropy. Taková pomoc by byla o mnoho levnější! Ale je vidět, že záplavě muslimů do ČR asi nic nezabrání,  protože Evropský  parlament zavádí novou imigrační politiku, která počítá s rozdělováním imgrantů spravedlivě do celé EU.  :-©:-©:-©  EU(Y)(Y)

0/0
13.3.2009 21:04

moseg

Re: S IMIGRACÍ BUDOU V EVROPĚ VELKÉ PROBLÉMY !!!

Pomahat "černochům a muslimům u nich doma", k tomu EU nikdy nepřistoupí, protože je to moc nebezpečné. Což je hanba

0/0
13.3.2009 21:23

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: S IMIGRACÍ BUDOU V EVROPĚ VELKÉ PROBLÉMY !!!

jojo ... už aby jsi si začal slabikovat v koranu ...:-)

0/0
14.3.2009 0:27

moseg

Sebevražedná Evropa

Je smutné, že zde na diskuzi lidé buďto propadají xenofobii proti Arabům nebo muslimům nebo se bojí o svá lidská práva kvůli várce proti terorizmu, ale nikomu nevadí neschopnost demokratické země jako Holandsko teroristy eliminovat. To že byli propuštění je sebevražda.

0/0
13.3.2009 20:48

Majkyho_pupik

Re: Sebevražedná Evropa

tak pokud se nenasli realne dukazy tak je asi pustit museli..

0/0
13.3.2009 20:50

moseg

Re: Sebevražedná Evropa

to ano, ale to znamená, že mohou klidně začít plánovat nový útok. Doufám, že je budou aspoň tajné služby sledovat

0/0
13.3.2009 20:52

Majkyho_pupik

Re: Sebevražedná Evropa

to doufam samozrejme taky a je to vic nez pravdepodobne

0/0
13.3.2009 20:54

zdeseny obcan

Re: Sebevražedná Evropa

Co asi fanaticti muslimove chteji udelat s Evropou? Pokud budeme furt strkat hlavu do pisku dockame se toho ze nas budou podrezavat jako ovce. Na nejake smesne bezzube zakony se ohlizet nebudou.

0/0
13.3.2009 20:53

Majkyho_pupik

Re: Sebevražedná Evropa

kdo kde strka hlavu do pisku?

0/0
13.3.2009 20:56

moseg

Re: Sebevražedná Evropa

No právě, naše zákony a demokratický právní řád si z terorizmem zatím neumějí poradit

0/0
13.3.2009 21:00

duhastrecht

Re: Sebevražedná Evropa

Dovol, abych se zasmál, pokud bych například já odpálil pražské metro, myslíš, že by si se mnou neporadili, bručel bych dřív, než  bych se nadál. Anebo taky neškodně ležel s hlavou provrtanou policejní kulkou. 

Problém je v tom, že se NECHTĚJÏ se s islámskými teroristy ÚMYSLNĚ vypořádat, ne že by byli neschopní, nebo neměli právní mechanismy. Islámská Evropa jako jejich trest za to, že nechtěla být rudá je jejich cíl, proto se k islámu chovají tak jak chovají, proto nás mohamedáni smí vraždit beztrestně a libovolně. A bude mnohem hůř, pokud se my sami neprobudíme, je to také v naší pasivitě vůči se zločinci se paktující zločinecké levici.

0/0
14.3.2009 12:41

kevorkian

Fotku předělaného Víta můžeš vidět tady..:

http://komentare.aspone.cz/BezAutoCenzury.aspx?clanek=21

0/0
13.3.2009 18:57

kevorkian

Re: Fotku předělaného Víta můžeš vidět tady..:

Omluva. To patřilo níž...

0/0
13.3.2009 18:59

jelinek

Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

Terorismus není ani prvním,ani posledním pokusem uvést lidi v omyl.Stal se strašákem,abychom se dobrovolně vzdali svých posledních práv a svobod,a uměle vytvořeným nepřítelem k vedení neomezených válek kdekoli na světě.

Jak je prosím možné že 14.8 2002 NCRI (Národní rada íránského odporu,považovaná za mezinárodní teroristickou organizaci působící pod záštitou organizace Mudžahedín-e Khaly (MEK),si uspořádá tiskovou konferenci přímo ve Washingtonu???Atd,atd,atd….Mohl by mi tuto skutečnost osvětlit nějaký odborník? Co je to za nepořádek v tom boji proti terorismu a všem kdo jej podporují? NECHCI další 11. září a věřím že ,,Vy“ také.Lidi, začněte už konečně smýšlet správným směrem a nenechte se dál klamat.Nic jiného se po vás nechce.…co si ještě necháte líbit,než se začnete bránit?„Podivné časy to jsou, v nichž žijeme, kdy staří i mladí jsou učeni ve škole nepravdy. A ten jediný člověk, jenž si troufá říct pravdu, je najednou nazýván bláznem a hlupákem.“ Platón

0/0
13.3.2009 13:20

mtis

Re: Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

Vysvětlení je prosté - pleteš si hrušky s jabkama a podle tvé interpretace by OOP byla nadále teroristická organizace a její představitelé by měli být ve vězení proto, že Mučedníci od al-Aksá stále vyvíjí teroristické aktivity.

Ovšem ty nejsi odborník a proto pro tebe bude kdokolik kdo ti sáhne na Nežáda terorista, zatímco když vyslané skupiny Revolučních gard pod vedením Ahmadinežáda ve Vídni likvidovali Iránské exulanty, tak to by boj za svobodu.

http://fokus.respekt.cz/Zahradil-chce-vyskrtnout-mudzahidy-ze-seznamu-teroristu-2912.html

0/0
13.3.2009 13:45

erben3

Re: Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

R^ Ve středověku čarodějnice, dnes teroristi. Lidi se holt musí udržovat v poslušnosti se sklopenýma ušima.

0/0
13.3.2009 20:25

erben3

Re: Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

... Nicméně nechci v Evropě muslimský ani žádný nepřizpůsobivý ksindl, to je jasné.

0/0
13.3.2009 20:27

moseg

Re: Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

kolik bylo obětí čarodějnic a kolik je obětí teroristů? Kdo "nevěří v terorizmus" má možnost zajet do zemí, kde ho rádí přesvědčí, že se plete.

0/0
13.3.2009 20:28

erben3

Re: Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

Viz moje odpověď níže. Tzv. "čarodějnic" bylo obětováno také dost. Byly to vesměs vzdělané ženy, které znalostmi šlapaly církvi na kuří oka a měly trochu toho majetku, na který dostala zálusk inkvizice. A o tom byly čarodějnické procesy. Pod záminkou boje proti terorismu se dnes rozděluje svět a bojuje o surovinové zdroje. Terorismus se totiž z tohoto důvodu náramně hodí někomu do krámu.

0/0
13.3.2009 20:33

moseg

Re: Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

Tak jsem to nemyslel. Ptal sem se kolik bylo obětí způsobených čarodějnicemi. Viděl je někdo? Kdežto oběti teoristů jsou skutečné a snadno zjistitelné.

0/0
13.3.2009 20:35

erben3

Re: Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

Oběti teroristů jsou a teroristům se samozřejmě musí bránit všemi prostředky, aby těch obětí nepřibývalo, to je jasné. Ale chtěl jsem jen říct, že se teorismem straší i tam, kde terorismus není. Slovo "terorismus" se stalo dneska zaklínadlem, pod které se dá ledacos schovat a to se taky děje. No a to je samozřejmě špatně.

0/0
13.3.2009 20:40

moseg

Re: Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

Myslím, že mnohem větší problém jsou teroristi samotní a ne strašení terorizmem. Samozřejmě na strašení terorizmem musíme být citliví, ale naše obava ze strašení terorizmem nesmí omezovat boj se skutečnými teroristy, což se v Evropě bohužel děje nebo to minimálně hrozí.

0/0
13.3.2009 20:51

EWCZ+

Re: Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

Nneni vse cernobile, erbene3 - nektere ty carodejnice by mely potize i dneska, jako travicky na objednavku, treba...

0/0
14.3.2009 11:43

moseg

Re: Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

Nechápu jak někdo, kdo tvrdí, že teorizmus je uměle vytvořený strašák chce někomu kázat o zdravém rozumu a myšlení.

Ty tisíce obětí teroristů po celém světě jsou taky umělé?

Dnešní doba je již tak absurdní, že lidé sou schopní popřít i věci, které vidí na vlastní oči.

0/0
13.3.2009 20:26

erben3

Re: Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

Máš pravdu, není to uměle vytvořený strašák. Terorismus existuje, jenže se mu věnuje mnohem víc pozornosti, než si zaslouží. Pod roušku boje proti terorismu se pak dají zamaskovat různá svinstva, která nemají s terorismem nic společného.

0/0
13.3.2009 20:29

moseg

Re: Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

Jaké například?

0/0
13.3.2009 20:34

erben3

Re: Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

Například napadení Iráku USA. Pod záminkou, že Irák podporuje terorismus a schovává ZHN, které se nakonec nenašly. Šlo samozřejmě jen o  to, aby USA měly politicko vojenský vliv v ropné oblasti. Politika je světová šachová partie. Hraješ šachy? Útok na Irák byl takový tah střelcem, který měl za úkol pohlídat strategicky výhodná pole. Umístění radaru v ČR je zase podobný tah "věží", a to skoro i doslova :-) Vliv ve střední Evropě. Dáme tam těm "blbečkum" radar, oni se ani nebudou vzpouzet a ještě se nám budou klanět. Naštěstí Obama má rozum a naši vlastizrádci budou teď od radaru "nenápadně" a pomalu couvat. Sleduj postupem času média a uvidíš, že budu mít pravdu.

0/0
13.3.2009 20:46

Majkyho_pupik

Re: Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

vlastizradci;-D

0/0
13.3.2009 20:53

moseg

Re: Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

Ano je pravda, že v Iráku šlo o vliv USA v oblasti, ale ne v oblasti ropné, ale v srdci muslimského světa. USA se prostě v Iráku pomstily za 11. září a to tak, že tam nastolily demokracii. Je to sice pomsta, ale je to pomsta užitečná pro všechny zůčástněné. Navíc svrhly režim, který v boji proti terorizmu nechtěl spolupracovat. Americké zdůvodnění napadení v Iráku bylo sice nepravdivé, ale celá akce s terorizmem vysoce souvisí. Nechápu jak by radar měl zamezit spouzení se čechů proti USA nebo dokonce je donutit aby se jim"klaněly". Naštěstí Obama ma rozum a radar obětuje pouzev případě, že vyřeší Irán za pomocí Ruska, což je krajně nepravděpodobné. Sleduj realitu a uvidíš, že budu mít pravdu.

0/0
13.3.2009 20:59

zizií

Re: Začněte ,,MYSLET“- o ničem jiném to není.

podle tvojí logiky:jozef mi šláp na nohu,a proto dám po hubě Kájovi,aby věděl co jsem zač......to je hodně blbý ne?

0/0
13.3.2009 22:42

KADO

u nas by misto sv. Vita mohla satat mesita ne?!

!;-D :-© Rv

0/0
13.3.2009 13:01

mtis

Re: u nas by misto sv. Vita mohla satat mesita ne?!

Jelikož sv.Vít patří státu, tak až demokraticky převýší počet obyvatel muslimského vyznání počet obyvatel původního náboženství, tak se to demokraticky prohlasuje v parlamentu a může se začít s demolicí ...

0/0
13.3.2009 13:16

rabín Šiml z Krakova

Re: u nas by misto sv. Vita mohla satat mesita ne?!

Proč hned s demolicí? Stačí omlátit fresky, sochy a krucifixy a instalovat mihráb :-)

0/0
13.3.2009 13:50

JeanPaulGaultier

Re: u nas by misto sv. Vita mohla satat mesita ne?!

Ano, jako v Kosovu

0/0
13.3.2009 13:54

JeanPaulGaultier

The Milosevic Case - Glosses at a Trial -- Part 1

http://video.google.com/videoplay?docid=-5915455578968730263&hl=en

Dutch, 2-part documentary

0/0
13.3.2009 13:56

rabín Šiml z Krakova

Re: u nas by misto sv. Vita mohla satat mesita ne?!

V Kosovu jsem to neviděl, zato V Istanbulu. Nicméně i opačné případy jsou známy.

0/0
13.3.2009 17:12

EWCZ+

Re: u nas by misto sv. Vita mohla satat mesita ne?!

Zajimave. Nicmene tuhle jsem cetla nejaky clanek z pera americkeho zidovskeho zurnalisty o tom, jak je kosovsky islam tolerantni a netreba se ho obavati. Usuzoval tak z toho, ze mu v Kosovu vsichni rikali, jak maji radi USA a Izrael a ze tamni zenske nechodi v prosteradlech. O pomeru Kosovcu ke krestanskym Srbum a jejich kostelum tam ovsem nepadlo ani sluvko.  O kosovske mafii taky ne...

0/0
14.3.2009 11:47

kevorkian

Re: u nas by misto sv. Vita mohla satat mesita ne?!

Fotku jak to bude vypadat můžeš vidět tady.. :o)

http://komentare.aspone.cz/BezAutoCenzury.aspx?clanek=21

0/0
13.3.2009 18:59

MeGab

Do 10 let bude v Evropě brajgl

Ne, že bych z toho byl zrovna odvázanej, ale prorokuju do deseti let v Evropě spontánní a obří lynče srovnatelné s nocí dlouhých nožů. Ach jo. ;-(

0/0
13.3.2009 11:58

mtis

Re: Do 10 let bude v Evropě brajgl

A těmi lynčovanými budou muslimové/barevní nebo původní obyvatelstvo/bílí?

0/0
13.3.2009 13:14

192.168.35.1

Re: Do 10 let bude v Evropě brajgl

Jak kde.

0/0
13.3.2009 15:08

bullterrier3

Škoda, že již nestihli

holanďany správně multikulturně obohatit. Třeba by pak Fitna byla vysílána povinně na školách. Nemyslím v těch muslimských na předměstí, myslím v těch pár pro původní obyvatele, co jsou v centrech.

0/0
13.3.2009 11:19

Si0

Ne všichni Arabáči jsou teroristi.

Ale věichni teroristi jsou Arabáči.

0/0
13.3.2009 10:55

marekW777

Re: Ne všichni Arabáči jsou teroristi.

tesať do kameňa tieto slová R^

0/0
13.3.2009 10:59

IgorAlelujev

Re: Ne všichni Arabáči jsou teroristi.

ale bacha ..... in every stone there´s a statue ;-D

0/0
13.3.2009 11:14

Mik8

nepřejícná policie

Nizozemská policie má něco proti multikulturnímu obohacování? Měli by respektovat odlišnou kulturu a s atentáty jim pomáhat.

0/0
13.3.2009 10:40





Najdete na iDNES.cz