Diskuze

Ignorujte neoznačené policejní passaty, vzkazují motorkáři řidičům

Motocyklová asociace České republiky bude nabádat motoristy, aby nezastavovali rychlým policejním vozům Volkswagen Passat. Nejvýkonnější auta z policejních garáží, která jsou v civilním provedení, nemají zvláštní označení. Policie v nich na dálnicích stíhá řidiče, kteří nedodržují rychlost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Martin.strike

13. 3. 2009 15:20
Blábol

Takový blábol může říct je obhájce těch hovádek, co jezdí v obci 180km/h a vlastně za to může policie, že tak jezdí. Ten člověk je naprostej primitiv a raději by měl držet pusu. Tohle k čemu nabádá je naprosto na hlavu postavené. Účelem neoznačených aut je to, aby nebudila tolik pozornosti. A k tomu, že nemají "poznávací znamení" řeknu jen jedno, jel jsem v tom Passatu a má světelný nápis "policie" za předním i zadním sklem.

Pokud bude mít i poté řidič pochybnosti, zda jej zastavila hlídka pododvodníků, nebo praví policisté, tak si to může lehce ověřit služebním průkazem. Tohle je od Šída naprosto nelogickej tah. Těším se až nějáký motorkář nezastaví a policie jej bude muset nahánět a nakonec skončí v cele, třeba si to pak uvědomí, že to co řekl prezident jejich asiociace je naprostej blábol. Jinak u Policie jsem od 19cti let, jednu dobu jsem dělal i u PMJ(Pohotovostní motorizovaná jednotka) a nákup těch Passatů je super tah.

0 0
možnosti
B

brekebrekeke

13. 3. 2009 15:36
Re: Blábol

dobre a ke kterym ickum patris ty?ke kterym byses zaradil?jedu s rodinou,vzadu 2malinky deti,jedu opatrne,kolem me prolitne ,jak pises presne, magor 180 pres plnou v obci,ale me zastavite,me prohlizite,me hrabete nesmysly v kufru,ja posloucham jestli ty gumy jsou jeste povoleny nebo uz ne...a ten co ujel? bordel dela 1 ze sta,ovsem pak to stoji za toRvmeli byste mit vic pravomoci i na jine veci,na druhou stranu-nezneuzivalo by se to?:-/

0 0
možnosti
B

brekebrekeke

13. 3. 2009 15:18
ja nevim jak kdo

ale BOHUZEL musim konstatovat, ze nekdy nelze jinak,nez ignorovat i ty oznacene!na motorce...benga se stavi taaak chytre,ze jak je mam za tou zatackou uvidet a natoz ubrzdit,abych nezpusobil kolizi? Rv

0 0
možnosti
M

Martin.strike

13. 3. 2009 15:20
Re: ja nevim jak kdo

Pokud by jsi jel, tak jak máš, tak zastavíš. Tohle mi netvrď.

0 0
možnosti
OF

Andee

13. 3. 2009 12:32
No...

Ovšem zdaleka nejlepší jsou bláboly o zlodějích v neoznačeném autě. Passat R36 by ty zloděje vyšel o mnoho dráž, než patřičně "vyzdobit" stříbrnou Octávii v kombajnu... co jim brání vás okrást v označeném autě? Pan Šmíd bude tak trochu na hlavičku :-©Rv

0 0
možnosti
TF

231

13. 3. 2009 13:21
Re: No...

To víte - svodidla u Mirošovic něco vydrží.

0 0
možnosti
PM

Rukac

13. 3. 2009 12:13
no jo no kdyz ono jel Jarda s Pepou..

on jel Jarda s Pepou .trochu rychleji a dostali pres prsty. Sedli v hospode, dali 5 piv a vymysleli jak na to. Postrehli jste nekdy ze vsude jinde v Evrope policie nema potrebu buzerace. A hadejte proc.... obecne se lidi chovaji slusne.

Muzem si za represi sami. Kdyby se vsichni chovali bezne a slusne, tak by policisti mohli jezdit na kologezkach kontrolovat parky. Vsem podobnym vymastnecum co proklamuji nerespetovani zakonu bych primarne doporucil zacit u sebe zamyslenim. Zacina to rychlou jizdou a konci to opozicni stranou, ktera bojkotuje zakon jen pro to ze dostane nejake ty body navic.

Ceska Reublika skrz na skrz

0 0
možnosti
OF

Andee

13. 3. 2009 12:28
Re: no jo no kdyz ono jel Jarda s Pepou..

K tomu není co dodat... R^

0 0
možnosti
O

okia

13. 3. 2009 11:54
¨šmíd je bůh

  ŠMÍD [>-] EU :-©  - doufám, že ho policisté na dálnici budou stavět a po neuposlechnutí ho zastřelí!  inspekce to vyšetří a vyhodnotí jako opodstatněné použití služební zbraně.    a je klid  V

0 0
možnosti
N

nonomajky

13. 3. 2009 15:26
Re: ¨šmíd je bůh

p.SMIDE, k tem vasim fantasmagorinam by Svejk konstatoval "MAM STRASNE RAD KDYZ LIDI BLBNOU NA KVADRAT"

0 0
možnosti
JS

jaroslav-s

13. 3. 2009 11:54
souhlas

souhlasim, nejsem zadny zavodnik, ale stavet na vyzvani autum bez jasneho oznaceni, ktera maji za ukol va hlavne buzerovat, nepovazuji za bezpecne. Je to jen znamka policejniho statu. Casto jezdim po dalnici praha-plzen a tato "policejni" auta potkavam. A take vim o pripadech, kdy nekdo zastavil udajne policii a byl prepaden a okraden. Asociace by ale mela take rici jak postupovat a branit se, kdyz jim nezastavim? Upozornuji, neobhajuji rychlou jizdu!

0 0
možnosti
RB

birtas

13. 3. 2009 11:45
čím více policistů tím lépe

Pokud někomu vadí, že ho staví policie je u mne blb. Proto tu jsou a  já jsem pro aby policistů s radarama bylo co nejvíc, denně potkávám auta ve kterých sedí něco jako řidiči a sám mám co dělat, aby do mne nebouraly. Pak to dopadá jak to dopadá, mrtví atd. Dokud ti rádoby řidiči nebude nikdo kontrolovat a hlídat tak to bude s rostoucímy výkony aut horší a horší. A co se týče motorkářů, jsem přesvědčen o tom, že je stejný podíl normálních / idiotů ač se jedná o motorkáře, kamioňáka či osobáka 

0 0
možnosti
NN

NumLock

13. 3. 2009 14:53
Re: čím více policistů tím lépe

Blb jsi ty, jestli máš pocit, že je tu Policie od toho, aby stavěla někoho za banální přestupek , který je navíc v jiné zemi EU normální jednání, STBáckými metodami nebezpečně na okraji dálnice.

0 0
možnosti
AA

akro

13. 3. 2009 11:25
zákon

Motorkáři, stejně jako každý jiný, mohou tvrdit cokoli. To, co je podstatné, je znění zákona. A to neukládá policii používat vozidlo trvale označené nápisem policie. Světelný nápis nepochybně v rozporu se zákonem není a osoba, která neuposlechne výzvy policisty, se dopouští přestupku.

0 0
možnosti

WIFI

13. 3. 2009 11:39
Re: zákon

souhlas. Ale proč o tom psát článek, navíc bych se vůbec nedivil, kdyby se objevil i v tištěné verzi - že by docházela reklama a tapetuje se takto ?

0 0
možnosti
S

Saminek

13. 3. 2009 11:06
Netastavovani neoznacenym autum s majackem ...

Ze sve vlatni zkusenosti mi prijde od "dalnicnich hlidek" neprozirave, ze zastavuji ridice v odstavnem pruhu na dalnici a ne na odpocivadle, benzince ci exitu. (v polovine unora jsem behem jednoho dne videl na D11 takove pripady dva a jednou byl dokonce Policejni vuz "schovany" za kontrolovanou dodavkou, takze majaky nebyly videt) V pripade ze me v noci zastavovalo cerne auto s majackem, tak rozhodne nehodlam stavet kdesi v polich v odstavnem pruhu, ale budu se snazit dojet na nejblizsi osvetlene odpocivadlo ci benzinku. Kdo mi ale v tomto pripade zaruci ze po me nebudou strilet ?? 

0 0
možnosti
D

Davidxy

13. 3. 2009 11:01
Za koho mluví Šmíd?

Tady je taky názor motorkáře:

http://svetmccz.hustej.net/president-marc-vyziva-k-obcanske-neposlusnosti

0 0
možnosti