- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pro všeobecnou informaci. výluka jedné koleje na takovéto trati stojí cca 50.000 kč/hod. Takže něco málo přes milion a den jen to hvízdne... Proto tam asi nebyla výluka... tím rozhodně neoceňuji cenu lidských životů Za tu cenu tam ty výluky stejně být měly...
"Dalo se železniční nehodě předejít?
Ano, kdyby stavbaři požádali Správu železniční dopravní cesty o výluku na trati. Vlak by zde jel mnohem pomaleji, nebo by byl provoz zcela zastaven. Anna Kodysová ze Správy železniční dopravní cesty uvedla, že stavbaři od dubna, kdy opravu mostu zahájili, požádali o takzvaný dohled celkem jedenáctkrát. Na stavbu vždycky přijel pracovník správy a ve spolupráci s výpravčím zvolili pro stavební práce vhodný čas, kdy na trati nebyl žádný provoz, případně zajistili, aby vlaky jezdily pomaleji. Na kritický pátek však stavbaři o dohled nepožádali. "
Určitě stavební postup , lajdáckost při práci. Dosud neprokázané ! Určitě měla být
v tom úseku snížena rychlost. Přispělo ke zřícení mostu i vibrace projíždějícího
vlaku i když most spadl před ním ? Co na to odborníci - diskutující ?
a znovu - pokud vím, tak tam šlo o to, že stavebník NEnahlásil, že ten den se
bude něco dělat, takže proto se tam jelo plnou rychlostí.... v jiné dny byla rychlost snížena...
Když se kdekoliv staví na žel. trati, tak tam vlaky jedou 40km/h. Tady se stavělo NAD žel. tratí a vlaky stavbou(staveništěm) frčely 120km/h. Stavba žádala snížení, dráha to zamítla. Předpokládám, že se touto věcí policie taky zabývá. Strojvedoucí taky o stavbě věděl a přesto chtěl frčet co to dá...
Nechápu, co s tím má dopravce. Ještě více nechápu, že viníte strojvedoucího, který zachránil více lidí, než všechny záchranáři dohromady. Při vší úctě k záchranářům.
Bude tez obvinen tradicni cesky organizovany bordel a slendrian?
spadlo by to až za vlakem a nikdo by neumřel, je bezesporu, že tam bylo mraky pr*serů, ale už lze jen předejít dalším takovým průšvihům
Navrhuji zavřít ředitele Českých drah až zčerná
Proč nikdo nejde po ČD? Já nechápu, jak je možné, že v úseku, kde se stavělo a navíc ještě přímo nad tratí, nebyla snížena rychlost. Podle mě je taky velký díl viny, ne-li největší, na ČD. Jenomže zákon na ně asi nemůže bohužel. Oni rozdali pár melcků odškodného a vše je v pořádku.
Ty jsi vůl a to takový, že korunovaný. Tvůj blábol je navlas stejný, jako bys chtěl po Student Agency, aby kontrolovala stav vozovek a v případě potřeby omezila rychlost v problémovém úseku. Už chápeš, melcku?
ztracené životy to nikomu nevrátí. Největší vinu má bezesporu ten, kdo rozhodl o tom, že v době nasouvání mostní konstrukce budou pod ní projíždět vlaky plnou rychlostí. To je věc naprosto odporující zdravému rozumu a mělo by z ní být vyvozeno poučení pro obdobné situace.
40 let komunismu odnaucilo lidi poctive pracovat.