Diskuze

Za tragickou nehodu ve Studénce padnou další obvinění

Policie potvrdila, že rozšíří počet obviněných za loňskou tragickou nehodu u Studénky. Loni v srpnu tam při nárazu vlaku do zřícené mostní konstrukce zahynulo osm cestujících a další byli zraněni. Dosud kriminalisté obvinili dva inženýry dodavatelské firmy Bögl a Krýsl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

marvin.cz

12. 3. 2009 18:44
cena výluk

pro všeobecnou informaci. výluka jedné koleje na takovéto trati stojí cca 50.000 kč/hod. Takže něco málo přes milion a den jen to hvízdne... Proto tam asi nebyla výluka...! tím rozhodně neoceňuji cenu lidských životů Za tu cenu tam ty výluky stejně být měly...

0 0
možnosti

kocourek96

11. 3. 2009 11:13
Na obvinění jsme kadeti, ale s tresty už to moc nejde

0 0
možnosti

Stuntman Mike

11. 3. 2009 10:43
Konkrétně k omezení rychlosti:

"Dalo se železniční nehodě předejít?

Ano, kdyby stavbaři požádali Správu železniční dopravní cesty o výluku na trati. Vlak by zde jel mnohem pomaleji, nebo by byl provoz zcela zastaven. Anna Kodysová ze Správy železniční dopravní cesty uvedla, že stavbaři od dubna, kdy opravu mostu zahájili, požádali o takzvaný dohled celkem jedenáctkrát. Na stavbu vždycky přijel pracovník správy a ve spolupráci s výpravčím zvolili pro stavební práce vhodný čas, kdy na trati nebyl žádný provoz, případně zajistili, aby vlaky jezdily pomaleji. Na kritický pátek však stavbaři o dohled nepožádali. "

http://zpravy.idnes.cz/deset-otazek-a-odpovedi-kolem-nestesti-ve-studence-fw7-/domaci.asp?c=A080812_124925_domaci_lpo

0 0
možnosti

Dimitar Toškov

11. 3. 2009 10:45
Re: Konkrétně k omezení rychlosti:

:-)R^

0 0
možnosti

wartas

11. 3. 2009 10:27
Příčina ?

 Určitě stavební postup , lajdáckost při práci. Dosud neprokázané ! Určitě měla být 

 v tom úseku snížena rychlost. Přispělo ke zřícení mostu i vibrace  projíždějícího

 vlaku i když most spadl před ním ? Co na to odborníci - diskutující ?    

0 0
možnosti

Stuntman Mike

11. 3. 2009 10:40
Re: Příčina ?

a znovu - pokud vím, tak tam šlo o to, že stavebník NEnahlásil, že ten den se

bude něco dělat, takže proto se tam jelo plnou rychlostí.... v jiné dny byla rychlost snížena...

0 0
možnosti

ivos.NA

11. 3. 2009 10:18
ČD mají problém

Když se kdekoliv staví na žel. trati, tak tam vlaky jedou 40km/h. Tady se stavělo NAD žel. tratí a vlaky stavbou(staveništěm) frčely 120km/h. Stavba žádala snížení, dráha to zamítla. Předpokládám, že se touto věcí policie taky zabývá. Strojvedoucí taky o stavbě věděl a přesto chtěl frčet co to dá...

0 0
možnosti

109e

11. 3. 2009 10:22
Re: ČD mají problém

Nechápu, co s tím má dopravce. Ještě více nechápu, že viníte strojvedoucího, který zachránil více lidí, než všechny záchranáři dohromady. Při vší úctě k záchranářům.

0 0
možnosti

rasistuv(_!_) cenzorovinalibani2

11. 3. 2009 10:17
Za tragickou nehodu ve Studénce padnou další obvinění

Bude tez obvinen tradicni cesky organizovany bordel a slendrian?8-o:-P;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Tutek v.1.1

11. 3. 2009 9:57
škoda toho 6-ti minutového zpoždění

spadlo by to až za vlakem a nikdo by neumřel, je bezesporu, že tam bylo mraky pr*serů, ale už lze jen předejít dalším takovým průšvihům

0 0
možnosti

loginname_

11. 3. 2009 10:17
Re: škoda toho 6-ti minutového zpoždění

Navrhuji zavřít ředitele Českých drah až zčerná ;-D

0 0
možnosti

poppycock

11. 3. 2009 9:48
A co ČD?

Proč nikdo nejde po ČD? Já nechápu, jak je možné, že v úseku, kde se stavělo a navíc ještě přímo nad tratí, nebyla snížena rychlost. Podle mě je taky velký díl viny, ne-li největší, na ČD. Jenomže zákon na ně asi nemůže bohužel. Oni rozdali pár melcků odškodného a vše je v pořádku.

0 0
možnosti

Dimitar Toškov

11. 3. 2009 9:51
Re: A co ČD?

Ty jsi vůl a to takový, že korunovaný. Tvůj blábol je navlas stejný, jako bys chtěl po Student Agency, aby kontrolovala stav vozovek a v případě potřeby omezila rychlost v problémovém úseku. Už chápeš, melcku?:-)

0 0
možnosti

topič elektrárenský

11. 3. 2009 9:24
I kdyby obvinili a následně zavřeli sto lidí,

ztracené životy to nikomu nevrátí. Největší vinu má bezesporu ten, kdo rozhodl o tom, že v době nasouvání mostní konstrukce budou pod ní projíždět vlaky plnou rychlostí. To je věc naprosto odporující zdravému rozumu a mělo by z ní být vyvozeno poučení pro obdobné situace.

0 0
možnosti

swiss111

11. 3. 2009 9:07
zlate ceske ruce pod heslem ; a to je dobry

40 let komunismu odnaucilo lidi poctive pracovat. 

0 0
možnosti