Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proti exekucím v Chomutově nikdo nic nemá, ozvalo se jen šest lidí

Postup exekutora, který pro Chomutov vymáhal peníze za pokuty a poplatky, nenechal nikoho v klidu. Politici připomínali dodržování lidských práv, radnice zase výši svých pohledávek u dlužníků. Dalo by se čekat, že se objeví zvýšený počet oznámení, která postup exekutora napadnou. Skutečnost je jiná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Glock každopádně bez -e

Paní jánská, vy jste expert na dotace?

Odpovím za Vás: víte o tom velké h***o.

Účel té dotace je splněn okamžikem výdeje (vyplacením dávky v hmotné nouzi). Od té chvíle nemůže být dotace zneužita. Tečka, bastafidli a několik rozsudků NSS. ;-D

Fakt miluji, když se do posuzování "zneužívání" dotací pouští amatéři. Několik let jsem se tím živil a jediné co, mohu říci, že se poměrně často na zneužití/nezneužití neshodnou ani odborníci na problematiku (mezi něž se neřadím).

Podle mne jsou zdaleka nejhorší "pseudoznalci" z nevládních organizací. Oni si vážně mylsí, že s titulem PhD. sežrali všechnu moudrost světa :-©, přitom je do kapsy strčí kdejaká "baba" z účtárny, co ty dotace účetně eviduje.

P.S. A v nevládních organizacích často 100% žijí z nejrůznějších dotací, ale vedení má platy jak v podnikatelské sféře. To ale nikoho nevzrušuje.

0/0
11.3.2009 10:16

Dimitar Toškov

Re: Paní jánská, vy jste expert na dotace?

PhD lze koupit, například na univerzitě Karla Engliše. :-)

0/0
11.3.2009 10:29

Olda Farský

Re: Paní jánská, vy jste expert na dotace?

Na všechno v tomhle státě existují zákony. V zákoně 111/2006 se například píše, kdo a jak má právo čerpat hmotné dávky v nouzi. Tyto peníze poskytuje ČR ze svého rozpočtu a ten kdo si myslí, že na ně má právo, tak si podle toho zákona zažádá na pověřeném úřadě (v tomto případě město Chomutov). Pokud má na tyto prostředky právo, peníze mu vyplatí ten pověřený úřad a stát pak formou dotace tomu městu - úřadu, které tyto dávky vyplatilo, tyto prostředky vrátí ze státního rozpočtu. A tady je ten problém - úřad,který o dávkách rozhoduje, musí samozřejmě dbát na to, aby tyto dávky byly skutečně použity jako pomoc v hmotné nouzi a ne na nic jiného. A to ve chvíli, kdy se starostka rozhodla dávky zabavit, již věděl - že nebudou použity na dávky, ale na splátky privátního dluhu.

0/0
11.3.2009 11:22

Olda Farský

Re: Paní jánská, vy jste expert na dotace?

Ve chvíli kdy se starostka rozhodla dávky zabavit, tak měla zastavit řízení o nich, protože jako nejvyšší zástupce úřadu věděla, že dávky neposlouží účelu - pomoci v hmotné nouzi, ale splátce dluhu. Využila a zneužila toho zákona ke svému prospěchu, tedy prospěchu města Chomutov. Dluh těch cikánů k městu je přeci privátní věc města a těch dlužníků a ne státního rozpočtu, ze kterého si ty peníze nechala uhradit. Ať si ho třeba nějak odpracují nebo co ja vím, hlavně taky nevím, jak ten dluh mohl narůst do takové výše...ale tohle neřeším, to je věc radnice. Nehájím žádné cikány, ale rozpočet, tedy peníze nás všech a ten starostka mazaně podojila.

0/0
11.3.2009 11:23

Execute

Re: Paní jánská, vy jste expert na dotace?

Takže schvalujete, aby dlužník byl označen za člověka v nouzi. A když dostane, převezme a podepíše dávku, tak co jako. Má peníze v kapse a jde do hospody  nebo pro chlast a cigarety. No ale v nouzi není on sám. On má zodpovědnost za svých 12 dětí a navíc polovina nezletilých je gravidní.... A on si jde klidně s penězi v kapse utrácet.

No a pak ho chytne exekutor a peníze mu vezme. Jen nerozumím, proč mu nechává tu hodně diskutovanou tisícikorunu. A vy tady melete jako nějakej učenej o odebrání dávky. Nikdo nic neodebírá. Exekutor jen našel vhodné místo před cestou do hospody. Prostě sebere to, co zrovna má dlužník v kapse . A to může udělat kdykoli a kdekoli.

0/0
11.3.2009 20:43

Rudý bolševický nok

Re: Paní jánská, vy jste expert na dotace?

Tohle přece já vůbec neřeším. Tady jde o uplně něco jiného. Úřad přeci v průběhu řízení věděl, že oni žádný dávky nedostanou, protože jim je seberou. Tak jim správně ani žádný dávky přiznat neměl, protože dopředu věděl, že žádné nedostanou a že tím pádem nebudou sloužit k pomoci v nouzi. Což je minimálně hrubé porušení jejich povinností. Co je na tom k nepochopení? Problém je v tom, že dávky schvaloval ten samý úřad, který vymyslel tu exekuci. Takže je jasné, že úřad vědomě podojil státní rozpočet a cikán jim tam posloužil jen svým podpisem na žádosti a při převzetí. Kdyby exekutoři cikánům zabavili peníze z jiného úřadu, tak proti tomu nemám ani popel. Takhle ale starostka obrala státní rozpočet a vědomě. Ale vy tomu asi nechcete rozumět, pořád tady píšete něco o nějakém chlastu a cigárech... 

0/0
11.3.2009 23:02

Zdenda Sokol

Re: Paní jánská, vy jste expert na dotace?

Vazeny pane Execute,

Vas prispevek je z hlediska Vasi moralky zcela jiste pochopitelny, dokonce je i pravne platny, az po vyrok ucineny v posledni vete, coz vsak v teto situaci muze posoudit jen Ministr spravedlnosti, pan Pospisil, predseda Okresniho soudu mesta Chomutov, pan Šustr, případně předseda revizní komise Exekutorské komory České republiky.

Pro nektere diskutujici upozornuji, ze zakon nerozlisuje mezi snedym, bledym, rudym ani bilym obcanem Ceskre republiky, aniz pred obcanem zavislym na alkoholu, drogach nebo pred obcanem usvedcenym z opakovaneho porusovani zakona nebo pred obcanem usvedcenym z trestne cinnosti. Kazdy exekutor si musi byt vedom zakonu platnych v Ceskre republice, tedy predevsim Ustavy i Listiny zakladnich prav a svobod, vcetne zakona upravujiciho vykon jeho cinnosti, ktera se o ustavu a ustavni zakony opira.

Vyber davky hmotne nouze v miste vyplaty davky v hmotne nouzi je

proto porusenim ustavy o podpory vsech, kteri se ocitnou v hmotne nouzi.

0/0
22.3.2009 21:21

Execute

Opakuji, nikdo dávky nezabavuje. Dávky byly řádně podepsány.

0/0
11.3.2009 20:44

tomastichy

Opravdu to nešlo jinak?

on je prý(nejsem právník) zákon  umožňující zabavovat vyplácené dávky (resp. část) na základě platebního výměru aniž by je příjemce vůbec uviděl. Ale to by se chomutovští právníci museli trochu namáhat a nepřihrávat dalším právníkům kšeft - min. odměna s paušálními náklady exekutora dohromady dělají přez 8tisíc Kč!!! Pak se nelze divit, že je o exekuční "licence" takový zájem.

0/0
11.3.2009 10:07

HONZA49

Re: Opravdu to nešlo jinak?

 8-o NEVADÍ MI,ŽE SE Z MÝCH DANÍ PLATÍ PODPORY POTŘEBNÝM LIDEM,ALE VADÍ MI,ŽE Z MÝCH DANÍ JE PLACENA POKUTA A DALŠÍ PENÁLE A POPLATKY NA VYMÁHÁNÍ EXEKUTOREM!

 Dlužné nájmy si město může rovnou z dávek na bydlení brát i bez exekutora! 

Tedy pokuty si má město a stát vymáhat nařízením veřejně prospěšných prací!

0/0
11.3.2009 10:14

Glock každopádně bez -e

Re: Opravdu to nešlo jinak?

tohle umí exekutoři z finančáku (předběžné opatření na účty). Váš účet v bance je obstaven, příchozí platby banka přijme, ale neumožní Vám z účtu čerpat dokud z něj nestrhne částku požadovanou FÚ. Soudní exekutoři tohle, myslím, nedokáží.

0/0
11.3.2009 10:18

HONZA49

Re: Opravdu to nešlo jinak?

 :-/ Ale ano,dokáží,protože to tady předvádí!;-D

0/0
11.3.2009 10:27

tomastichy

Re: Opravdu to nešlo jinak?

Asi to neumí, protože podle příloh (k článku nahoře) v Chomutove čekají až jsou peníze hotově vyplacené. Nebo za to nejsou odměny za vymožené plnění? Přitom lze zabavit část výplaty už u zaměstnavatele, tak proč by to nemělo jít u dávek!

Kuriozni je že věřitelem i výplatcem dávek je defacto stát - ale vymáhá to přez prostředníka - to se urcite vyplatí!

0/0
11.3.2009 14:03

Glock každopádně bez -e

Člověku v tísni

Loni jste ode mne dostali 6.000 Kč, letos dostanete 0,- Kč. Nechte si svou "tíseň" financovat od těchto neplatičů, když se jich tak vehementně zastáváte. :-©

0/0
11.3.2009 10:03

Dimitar Toškov

V Janově

dnešní stav v Janově...v létě se prý cikánská mentalita projeví naplno. „To jsou vyvalení na balkonech, před domem na trávníku pořádají táboráky a zpívají do ranních hodin,“ líčí Janovští. Na léto ale ani čekat nemusím. Bujarou oslavu zažívám už o víkendu, kdy se u Emily Holubové zapíjejí vnuččiny křtiny. O radostné události ví za chvíli celá ulice a stížnost na rušení nočního klidu musí řešit městská policie. „Co chceš, ty m.dko jedna česká,“ huláká hlas zpoza dveří. Ty se otevírají až na opakované zvonění. „A proč se máme ztišit? Vždyť je zítra neděle,“ diví se Holubová. Nezabírá ani argument, že lidé se chtějí vyspat, protože jdou třeba ráno do práce. „Tady stejně nikdo nepracuje, jen můj starej. A to určitě bonzovala ta seshora, co? To si ještě vyřídíme,“ končí rázně hovor.8-o

0/0
11.3.2009 9:57

Glock každopádně bez -e

Re: V Janově

IQ podprůměrné

EQ podrůměrné

.

Hlavně, že má co žrát a chlastat. Vysvětele mi někdo, proč je takový člověk na vyšším společenském žebříčku než takový vepř???? 8-o

0/0
11.3.2009 10:06

Dimitar Toškov

Re: V Janově

Jak pro koho. Rozhodně stavím vepře výše.:-)R^

0/0
11.3.2009 10:17

Glock každopádně bez -e

Re: V Janově

Jedničky jsou pašíci, co hledají houby. ;-DR^

0/0
11.3.2009 10:19

novakjara

A co exekutor?

Není on ten, kdo by měl vědět co a komu může zabavit? Oni jsou taky pěkná kvítka. Neházejte všechno jen na pí. starostku.

0/0
11.3.2009 9:32

HONZA49

Re: A co exekutor?

 ;-D Paní starostka si nájmy může strhávat z dávek na bydlení sama a bez exekutora!;-D

0/0
11.3.2009 10:17

pospecnik

Nadace

Párkrát jsem nadaci Člověk v tísni poslal nějaké peníze... Myslím, že takovou blbost už neudělám... :(

0/0
11.3.2009 9:12

Glock každopádně bez -e

Re: Nadace

Mám stejný názor ;-€;-€;-€;-O

0/0
11.3.2009 10:03

Dimitar Toškov

Znáte něco horšího...

...než je Člověk v tísni? Kromě Havla, samozřejmě.:-©

0/0
11.3.2009 9:10

send

Re: Znáte něco horšího...

Všechny tyhle nadace jsou jen velký tunel. Chceš si žít nad poměry? Založ nadaci.:-©

0/0
11.3.2009 11:43

Tonda Brno

Když to tak vezmu vše dohromady

tak mi z toho vyjde, podle některých ochránců práv, že takový sociálky, kteří žijí již mnoho let jen ze sociálních dávek, si vlastně mohou dělat co chtějí. Neexistuje žádná páka, která by je donutila zaplatit byť jen sebemenší pokutu, protože jejich jediným příjmem jsou sociální dávky a na ty jim nesmí nikdo sáhnout.

To jsme to teda dotáhli do pěknýho srabu.

0/0
11.3.2009 8:51

HONZA49

Re: Když to tak vezmu vše dohromady

 ;-D Nemáte pravdu!Paní starostka jim může nařídit veřejně prospěšné práce a z nich jejich dluhy umořovat a když se do práce nedostaví,má právo jim některé dávky zastavit!Když nebudou posílat děti do školy,může jim zastavit dětské přídavky,když neplatí nájem,tak si může strhnout dávku na bydlení,atd!

Ale pro paní starostku je pohodlnější pozvat si exekutora a vlastně vyhodit za jeho "úkony" peníze oknem!:-P

0/0
11.3.2009 10:25

Fanatic.Dz

Je možný, aby člověk s dokončenou základkou byl tak blbej?

Proti exekucím v Chomutově nikdo nic nemá, ozvalo se jen šest lidí

-

;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D 

0/0
11.3.2009 8:47

wewerak

hm

Jediný štěstí pro parazity, že většina Čechů jsou tupá konzumně zaměřená hovada.

 

0/0
11.3.2009 8:21

HONZA49

NELOGICKÉ EXEKUCE

Nevím,jestli je protizákonná exekuce na dávky v nouzi,ale jisté je,že je nelogická !

Stát platí těmto lidem dávky z daní ostatních obyvatel a tyto dávky (nebo jejich část)jim vezme exekutor na splacení nezaplacené pokuty.Tedy logicky daňový poplatník (tedy každý z nás) platí pokutu a následné vymáhání exekutorem !

 NEVADÍ MI,ŽE SE Z MÝCH DANÍ PLATÍ PODPORY POTŘEBNÝM LIDEM,ALE VADÍ MI,ŽE Z MÝCH DANÍ JE PLACENA POKUTA A DALŠÍ PENÁLE A POPLATKY NA VYMÁHÁNÍ EXEKUTOREM!

Tedy pokuty si má město a stát vymáhat nařízením veřejně prospěšných prací!

0/0
11.3.2009 7:37

mpes

Re: NELOGICKÉ EXEKUCE

mně zase vadí, že dávky v nouzi neslouží k řádnému placení nájmu a jiných dluhů, které si dotyční nadělali. Takže tu máme dvě varianty - část shrábne exekutor a část dostane město zpátky. Anebo shrábnou všechno dlužníci, kteří ty prachy prodrbou - herny, cigára, chlast. Já volím v takovém případě tu variantu první - ať si z toho exekutor ukousne, zbytek se vrací městu!

0/0
11.3.2009 8:14

HONZA49

Re: NELOGICKÉ EXEKUCE

 :-/ To je ale věc Úřadu,aby dávky na bydlení si rovnou nechával!Vždyť ti lidé bydlí v obecních domech!;-D

0/0
11.3.2009 10:11

pedr64

Re: NELOGICKÉ EXEKUCE

takže de fakto navrhujete, že člověk na dávkách nemá platit běžné poplatky a pokuty, které dostane????Veřejně prospěšné prácve jsou sice pěkné řešení, ale ne právě realizovatelné vždy a všude.

0/0
11.3.2009 8:15

HONZA49

Re: NELOGICKÉ EXEKUCE

 ;-D To tam má paní starostka takovej pořádek,že nepotřebuje uklízet?;-D

0/0
11.3.2009 10:30

Tw_ista

Re: NELOGICKÉ EXEKUCE

Vidis... ja bych zase verejne prospesnejma pracema na aspon 20h tejdne podminil ty davky, pokud jde o nezamestnany (a vetsinou jde).

0/0
11.3.2009 8:47

HONZA49

Re: NELOGICKÉ EXEKUCE

 ;-D No právě a ti co mají dluhy tak 100 hodin!;-D

0/0
11.3.2009 10:32

Fanatic.Dz

Re: NELOGICKÉ EXEKUCE

No ono by nevadilo kdyby byly peníze použity na úhradu dluhu, ale to jsou jen částečně - každé nestandartní řešení totiž navyšuje odměnu, kterou si z vybraných peněz sttrhává za provedení právě exekutorský úřad. :-/

0/0
11.3.2009 8:49

HONZA49

Re: NELOGICKÉ EXEKUCE

 :-/ Přitom si ty dluhy může paní starostka strhávat sama ( třeba za bydlení ) a nepotřebuje platit exekutora!:-P

0/0
11.3.2009 10:35

Thorough

Nadace Člověk v tísni

Myslím že je nejvyšší čas přehodnotit zda právě jí posílat peníze.

0/0
11.3.2009 7:06

Helena1

Re: Nadace Člověk v tísni

Já té nadaci opravdu nerozumím. Já chápu, že když je někdo v "tísni", že by se mu mělo pomoci. Ale ti paraziti (většinou cikáni) se vůbec necítí v tísni. Oni jen chtějí zadarmo peníze pro svůj způsob života. Ale proč pomáhat parazitům a kvůli tomu omezovat normální lidi?

0/0
11.3.2009 7:27

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Paní Jánská,

přeji Vám, aby Vás unesla a následně se na Vás vystřídala celá multikulti rodina, zmlátila a pak prodala do bordelu. A teprve pak nám můžete líčit, jak strádají.

0/0
11.3.2009 6:55

eltodos

Re: Paní Jánská,

R^

0/0
11.3.2009 9:05

WIFI

nelžete

Uvádějte v článku pravdu a fakta, nikoli lži a nepřesnosti. Po zásahu exekutora jim určitě nezbyla na měsíc jen tisícikoruna. Zabavené prachy byly pouze  J E D N O U  Z  N Ě K O L I K A  dávek, takže po vyzvednutích zbylých mohli mít na měsíc klidně 10 000 Kč a více. A za 10 000 Kč musí vystačitl leckterý pracující

0/0
11.3.2009 6:19

Helena1

Re: nelžete

Máte pravdu. Ale jak ji vysvětlit inteluktuálně a znalostně slabým redaktorům idnes?

0/0
11.3.2009 7:22

mpes

Re: nelžete

dejte jim ještě šanci, dejte jim ještě šanci ;-D

0/0
11.3.2009 8:15

mr.kluzo

Klaus prohlásil, že nezná špinavé peníze,

čímž nastartoval celý tady ten bordel, který tady panuje. A dluhy státu?

Je to jen mávátko ODS do průvodu.

Už jste někdy viděli nějaký stát, který by zaplatil nějaký dluh (a komu hlavně?). Nejvíce (nebo jeden z nejvíce) zadlužený stát je USA, no a vesele znárodňujou banky a cpou prachy do bank, takže s tím státním dluhem bych si tak moc hlavu taky nedělal.

0/0
11.3.2009 5:21

Kastelán

Paroubek

prohlásil, že se dluhy platit nemusí. Prohlásil to bílej muž v čele vlády a nikdo ani nepíp. Takže o čem se tu bavíme? Zadejte si to do googlu, chytráci, přečtěte si, jak to bylo, a pak sem můžete kydat další tuny svejch mouder.

0/0
11.3.2009 0:06

marekbartos

Re: Paroubek

tak tak! a když to řekl jeho Výsost Velký Paroub, tak je to pravda! ;-(

0/0
11.3.2009 0:11

jiho3

Re: Paroubek

Pan google mlčí, můžete to tedy odzdrojovat vy?

0/0
11.3.2009 0:17

Kastelán

Re: Paroubek

Pan google nemlčí, ty to neumíš najít. "předseda vlády tvrdí, že státní dluh se platit nemusí"... http://www.ceskatelevize.cz/program/porady/1126672097/text/206411030500709_6.txt ... reakce tady: http://neviditelnypes.lidovky.cz/ekonomika-dluhy-se-platit-musi-dz6-/p_ekonomika.asp?c=A090224_104726_p_ekonomika_wag ... parodie tady: http://necyklopedie.wikia.com/wiki/%C4%8CSSD ... jenže to se tu místním náckům a debilům nehodí do krámu, tak o tom nemluvej. Přitom to tvrzení prasete bradavičnatýho zlidovělo: http://www.google.cz/search?hl=cs&q=ji%C5%99%C3%AD+paroubek+dluh+se+platit+nemus%C3%AD&btnG=Hledat&lr=

0/0
11.3.2009 0:30

jiho3

Re: Paroubek

Kasteláne, asi jste to nějak popletl. Uvedl jste odkazy na názory nějakých komentátorů. Já se ptám, kde to uvedl Paroubek. Takže jste si to vymyslel?

0/0
11.3.2009 0:48





Najdete na iDNES.cz