- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jsem kdysi v Lublaňské.souběžná s Legerovou.Chrochtal jsem si jakej je tam perfektní vzduch proti Teplicím.Pražouni vědí prd.A až se budou auťáky plazit na jedničku,to bude pošušňáníčko.
Jestli jde jenom o to, zneatraktivnit legerku pro tranzit, tak dej te betonové zátarasy napříč. A je to koneckonců i levnější řešení. Jestli jde ale o to nějak se popasovat s intenzivní dopravou, pak je řešením zvětšení celkové propustnosti ve směru z jihu na sever. Tj. objízdný okruh...
Pochopil bych to, kdyby už byl dokončený vnější pražský okruh. Spousta aut by ho použila a nezkracovala by si cestu přes centrum. Takhle ale autor tohoto "geniálního nápadu" by potřeboval pořádně nakopat do koulí. Nebo za ně pověsit do průvanu.
Zaveďte na jeden týden zkušebně mýtné za vjezd 1000 Kč a rázem se zjistí, kolik lidí skutečně musí jet vozidlem přes centrum!
Tím se jen problém přesune k baranďáku...
To se zase magistrát předvedl... zasloužili by další pražskou defenestraci.
Snad by nejprve bylo na místě, dostavět funkční orkuh kolem Prahy - ono totiž potom ubydou auta sama i bez toho, aby se muselo cokoliv zahrazovat. Ovšem primátor & spol jsou zjevně příliš sexy na přemýšlení...
Proč se raději nevybírá mýtné 100 Kč za vjezd do centra? Hned by se zjistilo, kolik aut centrem skutečně musí jet a vybrané peníze by se za peníze těchto znečišťovatelů investovali do zlepšení životního prostředí v centru.
až bude postavena alternativní cesta, tak neřeknu ani popel ... ale tohle je k ničemu ... kolana bude pouze delší, ale nic se nevyřeší ... počet aut bude stejný
Problem se nevyresi, jenom se uhasi na jednom miste, aby mohlo vzniknout 99 dalsich pozaru jinde.
Pane boze.