Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prima odkrývá slabiny restaurací. Přehání to, hájí se jejich majitelé

Vítejte v restauraci, kde se vaří břečky, káva chutná jako od Maryši a místo oblohy se servíruje "rakovina české gastronomie". Nová kontroverzní reality show Ano, šéfe!, kterou od čtvrtka vysílá televize Prima, naštvala její aktéry - majitele restaurací, jejichž fungování má před kamerami svými radami vylepšit známý kuchař Zdeněk Pohlreich.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

Ta káva, s tím bych souhlasil

Vávra    Rv

0/0
13.3.2009 9:54

ladamm

televize obecně dělají z lidí blbce

kdo to neví ať se přihlásí do dalších dílů a konkurzů na pořady . . . jinak by totiž nebylo o čem točit a nebylo by se na co dívat . . . takže chvála každému přitroublému majiteli hospody který se nechá ukecat produkcí že práááávě on je tím vyvoleným pro úúúžasný pořad který mu pomůůůůže . . . ;-D

0/0
13.3.2009 8:17

deset

kompars

Jak jsem již psal, kompars tam byl dle mého názoru pro to, aby ukázal majiteli co je to mít plnou restauraci ... A ne proto, aby vyzdvihli "šéfkuchaře". Vždyť pan majitel ani netušil co je to vařit pro tolik lidí. Myslím, že šéfkuchař si skutečně nepotřeboval dokazovat svoje kvality nějakým placeným komparzem - vše bylo pro dobro pana majitele. Dali mu zadarmo know how, které nezužitkoval - to je celé.

0/0
11.3.2009 12:16

yxarinka

zajímavý pro majitele

máme hospodu a bylo to pro nás dost zajímavý, jsme zvědavi na další díly...

0/0
10.3.2009 21:47

deset

Re: zajímavý pro majitele

Já hospodu nemám a taky to bylo pro mě zajímavý ;-D Ale je dobře, že se na to dívají lidi od fachu - někdy si fakt připadám, jako že nás máte za blázny, kteřý nevědí rozeznat kupovaný a domácí knedlík, nebo máslo a margarín.8-o Hodně zdaru a hostů.

0/0
11.3.2009 12:18

yxarinka

Re: zajímavý pro majitele

nejsme všichni stejný, nám třeba jde o kvalitu, ale sama vím z pozice hosta, že je to mnohdy tristní... díky R^

0/0
11.3.2009 18:04

sageorg

Pořad klepl.....

pohostinský hřebík přímo na hlavičku.Ošizený blafy,to je přesné!

0/0
9.3.2009 14:22

Tw_ista

.

Obavam se, ze v nasich podminkach produkce proste musi krapet manipulovat, aby ten porad byl zajimavej i pro divaka, vetsinou skodolibyho. Zvlaste pak pri startu, kdy je potreba ziskat divaky.

Uprimne... koho by bavilo koukat na za beznejch okolnosti ponekud nudny pozadi deni v hospodach, kdyby to nebylo prikoreneny..

0/0
9.3.2009 8:09

minutos007

Vše je otázka ceny

To co si můžete dovolit v Praze, vás ve většině měst ČR neuživí...  Pokud se neomezí jen na kritiku kuchyně a z neprosperující restaurace udělá pan kuchař prosperující, prosím. Jinak je to pořad o ničem a vůbec se majitelům nedivím....

0/0
8.3.2009 8:28

výtržnice

Re: Vše je otázka ceny

přesně tak dobvezli tam jen dva autobusy placeného komparsu, který snědl předražené meny a pak jen pomluvy. Jak muže být majitel v odniku když jich má víc? to jako on není člověk? Jen mu uškodili, ale to se tu v televizi  nosí

0/0
8.3.2009 8:43

Cocotus_Interruptus

Re: Vše je otázka ceny

Vy jste majitel prevleceny za zenu nebo ta nervove labilni servirka? Katastrofa, nic jste nepochopili. (Y)Rv

0/0
8.3.2009 11:49

výtržnice

Re: Vše je otázka ceny

veldle, nejsem ani jedno z toho, ty si nic nepochopil, tohle je manipuace televize, myslím, že majitel je vysmátý /miliony za hospodu budou určitě lepší než se otravovat s lidma/ jen přišlo dost lidí o práci a myslet si že za 150 korun si někdo dá meny při dnešnch mzdách na maloměstě může jn naiva. Jak říkám pozvat si autobusy komparsu a tvářit se, že by si mohl personál sám nakupvat jehněčí stehýnka je kravina, jediný co by personál dělal by bylo snažší okrádání šéfa. Nejvc kradou provozní, mám příbuzného co má hotel a když v létě vylezl na střechu kvuli opravě nestači se divit jak personá kradl, ukizečka co si myslela že odjel letela do auta s hajzlpapírem, provozní s dvěma kačenama v podpaží...hnus nedělala bych pohostinství ani za milion...je to nevděčný , každej by chtěl husu za 50 a k tomu polívečku ale domááácí :DDDD

však ten zaplacenej kompars by jinak mizel kdyby to měl platit

0/0
8.3.2009 12:11

rifetene

Re: Vše je otázka ceny

Smarja, vzdyt se ta restaurace neuzivi ani s levnymi blafy, tam bylo (a predpokladam, ze i je) stale prazdno. Pokud je v LT restauraci povicero, tak holt majitel musi vymyslet neco, cim se bude lisit od odstatnich. Od pana P. dostal navod, to ze toho nevyuzil je jen jeho problem a nadutost.

0/0
8.3.2009 10:02

tojsemalectverak

Re: Vše je otázka ceny

viděl jsem to dnes v noci a ten pan majitekl opravdu nemá nato vést hospodu,,,možná tak dýzu,,,kde se to beztoho při marži 500% vyplatí víc a nemusí se tak starat,hospoda je práce s lidmi,na dýze je těm mladejm celkem jedno z čeho se ožerou

0/0
8.3.2009 10:16

Blbec z Xenemunde

xxx

dobře uvařená hovězí slabina v polévce je nesmírně chutná - je to přímo gastronomický orgasmus V

0/0
8.3.2009 2:03

viglib

aktualni zkusenost

Prave sem se vratil z restaurace, ktera se tvari jako 'lepsi'. Zajimavy interier, nekuracka, na prvni dojem slusny personal. Objednal jsem si michany napoj. Dle napojoveho listku mel obsahovat tequilu, lemitku, limetkovou stavu, cukr, jahodu a matu. To vse za 110Kc. Tedy neco podobneho mojitu, ovsem s tequilou. To, co jsem dostal, me sokovalo. Prinesli plnou sklenici o objemu 0,3l (cekal sem 0,1). Zadna jahoda, zadna mata. Po ochutnani bylo zrejme, ze objem je nahnany vodou. Tedy hlavni chut byla tequila redena vodou. Kazdy si asi dokaze predstavit, jaky to je hnus. Skoda tequily. A pochybuju, ze v tom byla ona limetkova stava, protoze to bylo prilis sladke.

...pokracovani nize...

0/0
8.3.2009 1:31

viglib

Re: aktualni zkusenost

...pokracovani k prispevku vyse...

Samozrejme sem reklamoval chybejici ingredience. Slecna servirka byla nekonflitkni devce, vubec nediskutovala a sla predat moji reklamaci majiteli restaurace, ktery onu nadheru osobne pripravil. Za chvili se vratila a sdelila mi, ze se omlouva, ale ze pan majitel rekl, ze 'jahody jim nedovezli' a ze jahoda je tam beztak 'pouze na ozdobu' a ze 'limetky jsou tam misto maty'. Absurdnost a lzivost sdeleni jsem nekomentoval a soustredil se pouze na vecne  hledisko. Tedy opacil jsem, ze limetky nejsou dle napojaku _misto_ maty, ale tam maji byt obe, tedy limetky i mata. A ze je mi vlastne jedno, jakou funkci plni jahoda, ale ze tam ma dle listku byt take. Servirka se omluvila a sla predat moji odpoved panu majiteli. Dosla zpet s tim, ze dostanu slevu. Ze 110 se stalo 80. Dopil jsem, zaplatil na korunu 80Kc a opustil misto, kde uz me neuvidi. Tak je mi z toho vseho smutno. Jedna z mala nekurackych restauraci a bohuzel opet jeden kratkozraky majitel.

0/0
8.3.2009 1:37

Hoaker

Kdzy dva delaji totez...

Pan Suchomel, autor tohohle clanku, zjevne nikdy nevidel Gordonuv porad, protoze by o nem jinak musel neco vedet a neplacal by takove kraviny. Ramsay se v jeho kuchynskych nocnich murach nezameruje ani zdaleka na kuchyne, ale na cely podnik a snazi se ze zadluzenych a nefungujicich podniku vytvorit prosperujici hospody. Jde o to, ze i pres znacne drsny pristup jde Ramsaymu predevsim o pozitivni vysledek. On tem lidem chce pomoci.

To samozrejme nepochopili hosi na Prime, respektive ta trapna produkcni spolecnost, ktera vykrada cizi model poradu. Krome toho ten chlapik, ktery to moderuje, je mozna dobry kuchar, ale absolutne nema charisma, ktere by se byt jenom vzdalene blizilo charismatu Gordona Ramsayho. A protoze ten britsky porad na tom charismatu stoji, vyslo z toho u nas to, co vetsinou... trapna ceska blbost, pro trapne blbe cechy...

0/0
8.3.2009 1:25

ZZZZZZZZ

Re: Kdzy dva delaji totez...

Pan raci byti taktez trapny blby Cech nebo jiz nasi krasnou zemi racil opustiti a tedy neciti se jiz Cechem byti ? A vedi tedy aspon panovi rodice ze jimi pohrda protoze jsou to "trapni blbi cesi" ?

0/0
8.3.2009 4:33

pinguone

Re: Kdzy dva delaji totez...

..potrefena husa nejvic kejha...;-D  von nepise ,ze vsichni v Doliku sou blby...

0/0
8.3.2009 8:57

shr3k

Re: Kdzy dva delaji totez...

Měl bych jako jeden z trapných blbých Čechů trapnou a možná i blbou otázku: Je charisma nějak exaktně měřitelná veličina? Já jen, že pokud není a pokud má autor článku jiný názor než vy, není vůbec potřeba jej za tento názor hned odsuzovat slovy "že níc neví a že plácá kraviny".

Já se naopak přikláním k názoru, který už v Lidovkách vyjádřila Hana Michopulu v článku Gordon Ramsay po česku, a to že Polhreich se zhostil úkolu dobře a s spolu s pořadem produkce vystihla přesně problém českého zákazníka: "Realita je taková, že si většina Čechů neláme hlavu s recepty, ale

spíše se základními surovinami a rozpoznáním jejich kvality. Přemýšlí,

co vůbec, proč a jak do hrnce dostanou či kde se dá alespoň trochu

slušně najíst."

0/0
8.3.2009 12:39

Jurajda1

Hospoda je hlavně práce a rozum v hrsti!

Takže bylo ukázáno že bez práce nejsou koláče a v tu ránu pan majitel povykuje ale já chtěl naučit jak lítaj pečený holubi do huby ,práce a starosti a dokonce myšlení to pro mně není!V podtextu:Když může vláda a parlament nemyslet,nic nedělat a brát za to těžký prachy tak proč by to nemohlo jít v hospodě?No nemohlo!!!

0/0
8.3.2009 0:21

Leonidas

klasika

Česká škola: hliníkovoplastové příbory smotané v ubrousku, otočený ubrus (aby se nemuselo prát tak často), opatlaná duchucovadla (ku-a, co je to za blbost, dávat na stůl magi nebo kečup - to tam rovnou dejte sporák - já si to uvařím sám), oblíbená umělá kytička s vázičkou plnou žvýkaček, postavená na díru v ubrusu (proč vůbec rvou všude ubrusy, když jediný správný ubrus je bílý, jinak je lepší holý stůl...), upatlaný jídelák s vloženým denním menu, popelníky permanentně na stole... České restaurace, to je z 90% hnus. Kdo tu měl někdy hosta třeba z Francie, musel se hanbou propadat... To třeba když pingl přinesl ke stolu již otevřenou lahev vína... Pane Vinaři, nemáte na to - tak se na to laskavě vyse-te!

0/0
7.3.2009 20:45

Wendolene

Re: klasika

Jednou jsem  pozorovala  italskou delegaci v jistem hotelu s restauraci. Byl to nejlepsi hotel ve meste, a tak nemeli moc na vyber. Stydela jsem se za vykvet , ktery ten podnik vedl. Hoste opakovane rikali, ze nechteji klasickou ceskou zeleninovou oblohu na talir, presto ji opakovane dostavali. Personal byl neochotny, majitel neznamo kde. Klasicky riznout vino vodou, at na tom vytriskame penize, ale zakaznik nas pan neni a nebude...

0/0
7.3.2009 21:11

sterac

profíci

Ahoj všem, jsem profík z rodiny, která se hotelnictvím zabývá přes 50 let. Z toho co tady čtu mám radost, protože je tady hodně správných názorů. Jinak snad jen je potřeba na začátek říct, že chyba je taky v systemu, který dovoluje vlastnit restauraci v podstatě komukoliv, poněvadž není třeba žádné licence. V dnešní době, kdy zákonů, hlavně hygienických je hodně a musíte je opravdu nastudovat, tak slova toho pana podnikatele, že nebude v restauraci 12 - 14 hodin, že je podnikatel, jsou pro mě legrační. Ten člověk i kdyby se a ucho postavil nikdy nebude mít fungující restauraci, pokud přežije následnou kontrolu hygienické stanice. Zajímal by mě názor někoho, kdo se nebojí napsat, že nějakou restauraci má.

0/0
7.3.2009 20:15

BigpetBig

Re: profíci

Můj strýc má a taky tam tráví čas jak je potřeba, protože do toho ještě vlastní obchod a den má pouze 24 hodin..

0/0
7.3.2009 22:18

výtržnice

blbost

to jako když mám tři restaurace tak se mám nakrájet na tři kusy? to co tam předváděl placený personál byla katastrofa, vůbec si nevážili toho, že mají práci a mzdu. Majitel vařil za 70 korun a Polreich přivezl autobus komparsu, který snědl co uvařil za 150 korun jako denní menu, ale to by se nikdy bez komparsu neprodalo...takže by restaurace byla v bankrotu do týdne, ono se musí platit taky to okolo, nejen navařit za draho. Už vidim kolik obyčejných lidí by v kafe imperiál mělo na polívku :)))) a to jak tam "šefkuchař" hanil kafe Segafredo bylo legrační už proto, že v jeho podniku se pije taky...dobrý bylo i jak majiteli "cpal" že musí pít kafe, aby věděl co podává.. To jako musí bejt ožrala, aby prodal slivovici?? Je to jen převzatý hnus jak pomuvit podnik i majitele, nikomu nepomohli, ba naopak, ale když lidi se na pomluvy tak rádi dívaj....Rv

0/0
8.3.2009 8:14

tequiladrinker

příloha

dle diskuse jsem asi jedinej v Český republice, komu k jídu např. steku s hranolkama nevadí příloha v podobě okurky, rajčátka, zelí, kukuřice apod., mám to fakt rád a většinou si na tom pochutnám... ...ale asi je to tím, že nejsem "světák" kterej touží po specialitách a jídlo pro něj není středem vesmíru... ...nechápu, proč někdo řeší tak jídlo, jako by to bylo to nejdůležitější na světě... ...pro mě je to jen prostředek k tomu, aby mi nekručelo v břichu...

0/0
7.3.2009 20:12

EasyR3

Re: příloha

Normální by bylo, aby obloha byla volitelná.

Jídlo není nejdůležitější na světě, ale určitě stojí za to, jíst kvalitně. Stejně jako asi nebudete pít močůvku, ale kvalitní vodu...

0/0
7.3.2009 20:20

Leonidas

Re: příloha

To ti nikdo nebere - ale upřímně: ta tvoje "oblíbená" obloha vypadá většinou takhle: 2x moučné rajče, resp. řez o průměru 4 cm a síle 1 cm; 1, slovy: jeden, list špatně omytého nahořklého salátu ukradeného papouškovi z klece, 3 řezy ze salátovky i se šlupkou pochcanou od myší, trochu nastrouhané mrkve, co nezkrmili u pašíka v chlívku a samozřejmě velice oblíbená kukuřice v sladkoslaném nálevu, popř. červená řepa z přebytků ministerstva školství. To vše podávané tak, aby to opticky zaplnilo talíř, protože si všichni pitomci z kuchyně myslí, že tím oblbnou hosty... Dobrou chuť!

0/0
7.3.2009 20:26

sealth

Re: příloha

Tak proc si na tom tak pochutnavas,tobe by stacil rozmixovanej blevajz aby ti nekrucelo v brise,stejne se to ve stejne obrati...

0/0
7.3.2009 20:31

Jakinka

Myšlenka dobrá, ale proč je z toho taková šou :-)

Myslím si, že normální člověk, který ví o svých kvalitách a vede restauraci, si umí říct o podporu a pomoc, či radu jinak, než sázet na exhibicionismus a "veřejnou potupu" takže mi z toho plyne, že do takové soutěže se může přihlásit člověk, který je buď zoufalec, anebo musí mít obrovský smysl pro recesi a humor.

Mě osobně se tento pořad líbí, ani ne tak svým průběhem, ale spíše ta myšlenka, vyburcovat zákazníky a hosty k tomu, aby se naučili domáhat svých práv a nedělat ze sebe tupohlavé ovce. Nevím, jak je možné, že i po dvaceti letech (od r. 1989) některým hoteliérům a majitelům restaurací nedochází, že host je ten, který mu přinese výdělek a že stačí jediná špatná zkušenost a host jde jinam. A co víc, řekne to dalším deseti lidem a ti zase dalším. Protože v této branži platí doporučení mnohem více než miliónové reklamy a inzerce. Je třeba si uvědomit, že si nekupuji za své peníze jen kus žvance, ale i ochotu, čistotu, profesionalitu a právo cítit se jako vítaný a vážený host.

0/0
7.3.2009 19:52

Wendolene

Re: Myšlenka dobrá, ale proč je z toho taková šou :-)

Souhlasim. Porad se mi sice nelibil, ale myslenka za nim je dobra. Vyburcovat ceske lidicky k reakci, je to tak trosku paradox. Cesi si hrozne radi stezuji, ale nejak se boji stezovat si majiteli ci personalu restaurace,kde je neporadek a ceka se dlouho a nakonec dostanete cosi z mikrovlnne trouby, jakysi polotovar..

0/0
7.3.2009 21:13

výtržnice

jen si uvěřil lžím televize

majitel restaurace se samozřejmě nepřihlásil do takového pomlouvačného pořadu, vše bylo sestříhano a zmanipulováno, stejně jako autobusy komparsu, který dostal zaplaceno, aby snědl předražené meny...majitel restaurace se přihlásil do pořadu, který měl být o české gastronomii, slibovali mu pořad, který mu pomůže a ne který ho slikviduje, televize na sebe může být pyšná:-©

0/0
8.3.2009 8:17

tynamaria

Re: Myšlenka dobrá, ale proč je z toho taková šou :-)

Máte můj souhlas, mě osobně nejvíce fascinovalo, když majitel řekl, že ho chod restaurace nezajímá, že na to má přece lidi, no tak to bylo něco! Nechápu pokud ho to nebaví proč to dělá? Také jsem si všimla jednoho jeho špatného povahového rysu a to je, že nesnáší dobře míněnou kritiku, což je dle mého názoru veliká chyba. Myslím, že konečný osud restaurace dal najatému šéfkuchaři za pravdu, prostě zkrachovala a slavný pan podnikatel zase nic nepochopil . A na základě jeho reakcí se dá docela předpokládat, že  zase po hlavě půjde do dalšího podnikání a když se mu něco nepovede, tak za to budou moci komunisti, ODS, špatné počasí, lidi, Tv ...a ostatní si doplň každý sám.Takových zbohatlíků co rychle vyletěli na horu a zase rychle spadli dolů tady již bylo!Také jsem si všimla, že ti lidé, kteří pro něho pracovali byli stejně nechopní jako on.

0/0
10.3.2009 13:35

holkazdaleka

vite, jak kuchar zkousi, jestli jeolej v panvi dost horkej?

plivne

0/0
7.3.2009 19:01

Kurt21

Re: vite, jak kuchar zkousi, jestli jeolej v panvi dost horkej?

A šéfkuchař smrkne. ;-D

0/0
7.3.2009 19:11

snuser

Naivní majitel

Pan Vinař, zdá se mi, ja naprosto neschopnej majitel, resp. manažer restaurace. Pokud si myslí, že on bude vlastnit restauraci a o její řízení a chod se postarají zaměstnanci, z nichž nejitneligentnější je servírka, která se při nejbližší krizový situaci rozpláče, to je snad vtip, ne?;-D Když na řízení lokálu sám nemá čas, proč si na to, proboha, někoho nenajde?8-o Já myslel, že takovýhle typ podnikatelů už tady není, ale chyba lávky asi... Chudáci zaměstnanci.;-(

0/0
7.3.2009 18:59

Honza.Z

Re: Naivní majitel

tak ale zase vymlouvat se jenom na neschopnost sefa je alibismus.

0/0
7.3.2009 19:26

výtržnice

Re: Naivní majitel

chudák zamestnavaltel zamestnat hysterickou servírku, která si neváží práce a dělat psí kusy, aby ona měla výplatu 8-o pak si pozvat do podniku někoho kdo má pomoci a on jen pomluví? myslím, že to vyřešil dobře, poslal neschopný personál na pracák a sám prodá za miliony podnik a bude mít klid

0/0
8.3.2009 8:42

výtržnice

prosím

POŠLETE MI NĚKDO ODKAZ NA TO VIDEO Z POŘADU  zkouším to najít ale nějak marně , dík

0/0
7.3.2009 18:53

Wendolene

Re: prosím

je to na streamu, staci napsat do vyhledavace u nich Ano, sefe!

0/0
7.3.2009 18:55

výtržnice

Re: prosím

děkuji hledala jsem to na prima- on line

0/0
7.3.2009 18:58

EasyR3

Re: prosím

Třeba tady:

http://ano-sefe.com/

0/0
7.3.2009 19:48

Honza.Z

.

a pak jeste vidis ze takovej xindl ma tu drzost si stezovat ze ho lidsky pospinili, ja tydle lidi znam, na tech uz neni co pospinit :))

0/0
7.3.2009 18:39

Wendolene

Re: .

Majitel si mysli, ze staci investovat penize, ale ne svuj cas. Kazda restaurace se musi ze zacatku opecovavat jako novorozene, nez najde stale zakazniky a vytvori si jmeno...Dostal rady, jak neco zlepsit, ale porad mel pocit, ze mu nekdo ublizuje. Cela jeho restaurace pusobila velmi neprofesionalne, od upocenych kucharu , jidelnicku az po servirky.

0/0
7.3.2009 18:45

Honza.Z

Re: .

naprostej souhlas

0/0
7.3.2009 18:46

chytrejkluk

je to tady ! na Nově vaří přiožralej autobusák !

0/0
7.3.2009 18:23

DISK

Re: už

...ale zase umí "zaručeně libový klobásky" za třicetkilo :-D

 No je to šunt, většina těch našich restaurací s vařením, tak jen ať se jim podívají na zoubek .

0/0
7.3.2009 18:30

a-c

UBOHOST

Pohlreich byl naprosto zbytečně a nesmyslně vulgární, takže následné vypípávání působilo trapně a rušivě. *** Co se týče odbornosti, tak na mě zapůsobil a pokud to nebylo jenom šikovně sestříhané, tak bych řekl, že by si ta restaurace v Litoměřicích měla vzít jeho rady k srdci jako sůl. A protože stávající personál byl dost splachovací, chtělo by to změnu. *** Pokud se pan majitel nemůže starat o chod restaurace osobně a naplno, měl by si najít někoho, kdo to dělat může. Takových restaurací člověk potká plno a je to škoda.

0/0
7.3.2009 18:06





Najdete na iDNES.cz