Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD kritizuje vládní protikrizový balíček, předloží svůj vlastní

Koalice a opozice se přou o to, kdo připravil lepší lék na zmírnění dopadů ekonomické krize. Premiér Mirek Topolánek dnes představil soubor šestnácti opatření, který schválila vláda. To nestačí, reagovala opozice a smetla návrh ze stolu. ČSSD proto předloží Sněmovně vlastní plán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jajaja00

Bolševická klasika, stále dokola.

Brát peníze těm úspěšným a strkat je nemakačenkům.......

0/0
18.2.2009 21:23

denny2006

?

kdo je podepsanej pod tím populistickým bludem?

0/0
17.2.2009 13:55

kay2

Nemám rád Topolánka

Musím ale konstatovat že po velmi dlouhé době se začíná aspoň maličko objevovat někdo kdo si zaslouží označení "státník". Když ho porovnám s uslintaným Paroubkem, který každé své slovo motivuje jen svojí chorobnou touhou po moci, jsem rád že teď zrovna tady nevládne ČSSD. I když je Topol v podstatě hulvát a intrikář a Kalousek je ještě horší, teď pracují ne pro svou politickou stranu, ale pro tenhle stát! R^

0/0
17.2.2009 13:48

loogieboy

moudra

Zajimave je, ze se ozyva prave "ekonom" Sobotka, ktery za doby vlady cssd nadelal jen nesmyslne dluhy pokryvanim populistickych hovadin....

0/0
17.2.2009 10:41

Agent Přisluhovač v exilu

To víme již dávno

Některé věci je dobré připomínat neustále:

http://i-news.cssd.cz/novinky/s1824/a4701.html

0/0
17.2.2009 9:52

dislektik-idnes si na mě zasedla

bůh ochranuj tuto zem před hloupostí a populismem

ČSSD !!!

0/0
17.2.2009 9:47

xsmudla

takhle se ma resit krize

http://e15.cz/udalosti/kalifornie-bude-muset-propustit-petinu-statnich-zamestnancu-77413/                  .... ale to by se oranzova parta skacela pod zem s infarktem. Absolutne nevime co je kapitalismus, porad tu zijeme v jakemsi socialnim paskvilu

0/0
17.2.2009 9:45

habit

... čSSD má sexuální návrh na řešení krize...

... vytloukat klín klínem...

0/0
17.2.2009 9:25

ka1ser.soze

shrnuto a podtrženo

... opětovné zneužití čehokoliv pro volební vítětzství ... jediný daně, který ode mě to jelito sobotka uvidí, až se zase dostane ke korytu, budou ty z minimální mzdy ... je mi líto vlasti milá .... (Y)

0/0
17.2.2009 9:09

frn.is

Re: shrnuto a podtrženo

pan podnikatel promluvil..;-D

0/0
17.2.2009 10:13

georgeIV

ČSSD kritizuje

nic nového.

0/0
17.2.2009 8:35

Bývalý volič ČSSD

ČSSD má balíček na zastavení celosvětové krize.

A tupé oranžové socky tomu věří.

;-D

0/0
17.2.2009 8:21

frn.is

Re: ČSSD má balíček na zastavení celosvětové krize.

A čemu věříš ty chytráku....já si myslím,že ani jedna strana si není jista sama sebou..tak tady nešaškuj;-D

0/0
17.2.2009 10:12

dudlik123

krize

Ani ODS ani ČSSD nemá zájem na tom aby v krizi vydělala tzv. střední třída, jejich myšlení není jako po válce v SRN, aby lidé mohli bydlet byly spokojení tak jim vymyslíme ne insolventní zákon ale prodloužení hypoték jako vícegenerační, nabídneme lidem levnější leasing a  auta tedy vraky nad 10 let vykoupíme za 100 000,- a tím pomůžee i ekologii. Nebo podpoříme vyššími dotacemi nové technologie vytápění jako například tepelná čerpadla a tím rozhýbeme trh ve službách to oni nechtěj aby byla silná spokojená střední třída. Oni budou lidi srát tak dlouho až i švejkové se naserou postřílí to jako v sarajevu všechno do mrtě. Co by si dělali starosti s nějakejma lidma a to obě dvě strany jeden balíček větší blbost než druhá a ODS vyloženě pomůže pouze tunelářům a podnikatelům - proč bych jako zaměstanec nemohl dostat zpátky také svoje daně???? Proč by je měl dostat jenok živnostník????? Apod.... návrhy nesmyslů nesmyslů....

0/0
17.2.2009 7:54

komentator-1

Re: krize

Dudlíku, a kde na to vezmeme? Do Německa po válce putovala obrovská pomoc z Marhallova plánu, taková dnes odnikud nepřiletí. Výrazná část státního rozpočtu je mandatorní a tato díky zadlužování stále roste. A kdo ve finále všechny tyto (podle Tebe prorůstové věci) zaplatí v době předpokládaného 5-ti procentního propadu HDP? Už se vzbuďte, stimulace spotřeby je jenom odložením problému, nikoli vyřešením, protože povede k dalšímu zadlužení státního rozpočtu, časem k nutnosti zvýšení daňové zátěže a tím opět utažení kohoutku spotřeby. Kdo si myslí, že stimuluje poptávku 2000kč vydanými důchodcům, toho potěš pánbůh.

0/0
17.2.2009 9:05

xsmudla

Re: krize

no tak on se pan Sobotka potrebuje zalibit. Ale mel by vratit diplom, pokud to mysli vazne ..

0/0
17.2.2009 9:14

GEORGE MICHAEL

Re: krize

Hezky jste připomenul Marshallův plán - mockrát děkuju. A co se stalo pak??? Němci z těchto peněz začaly znovu budovat Německo - od silnic, přes činžáky až po nemocnice a školy, protože stačí se podívat na rozbombardovaný Hamburk, Porúří, Kolín n. Rýnem, Frankfurt, Würzburg, Norimberk, Drážďany a Berlín (a to je pouze vrcholek ledovce) a teprve v tu chvíli se dostalo do bodu "nula"  Těmito investicemi byl podpořen nebo spíš znovuvytvořen průmysl a navazující služby a všem Němcům - od těch nejchudších až po ty nejbohatší, čili včetně střední vrstvy - se začalo dařit, zatímco u nás to funguje tak, že levicová partaj podporuje sociální případy, tak pravicová partaj podporuje ty nejbohatší. A o tom to je. Vždyť do učebnic ekonomie se zařadilo i tzv. Německý hospodářský zázrak, a to už nebylo jen o Marshallově plánu, ale vůbec o penězích, lidech a hlavně, kam šly ty investice a hlavně o politice Conrada Adenauera a mnistr hospodářství Erhardta (viz Frankfurt nad Mohanem a zdejší náměstí)

0/0
17.2.2009 14:04

Kaiser_Franz

Re: krize

Diky nechci:

a) skoncit jako Madarsko

b) dotovat HDP statu, ktere k nam vyvazi tepelna cerpadla, auta, atd....

Konec dalsimu zadluzovani, to je cesta!!!

0/0
17.2.2009 9:53

madqwert-liberalni komunista

Dnesnim schvalenim LS

dava ODS konecne za pravdu socialnim demokratum ;-D

0/0
17.2.2009 7:51

good_luck!

Nejlepší lék na krizi

je řádně se pohádat a neudělat nic....

Vivat naši politikové;-D

0/0
17.2.2009 7:49

halalik

kurna

Taky si budu muset doma zabalit nejakej balicek... Ja nemam co "predstavit"....! Hanba....:-P

0/0
17.2.2009 5:15

mufik

ČSSD a krize

Nechápu ja 13.důchod rozhýbe naší ekonomiku a pomůže nezaměstnaným.Prosím vysvětlí mi to někdo?Děkuji

0/0
17.2.2009 3:28

Vanislav

Re: ČSSD a krize

ale to preci nikoho nezajima. Stejne tak nerozhybe nasi ekonomiku vytvareni umely pracovnich mist jak navrhuje CSSD. Jim jde proste o koryto a nahrabani si hlasu na pdobnych populistickych krocich.

0/0
17.2.2009 7:00

John Coffey Temporarily 2nd

Re: ČSSD a krize

Vubec nijak.

Pomuze to ale sosanum ve volbach, takze proto :-/

0/0
17.2.2009 7:39

good_luck!

Re: ČSSD a krize

článek jsem nečetl, ale asi jsi špatně četl svého Guru Vašíka Klausů. Lék neexistuje, je to jako chřipka....

Takže to chápu tak, koho podpořit v přežívání....

0/0
17.2.2009 7:51

akademik Richard

Re: ČSSD a krize

jak se duchodcu ta krize dotyka? prezivani ceho? proc nedostanu na preziti ja?

0/0
17.2.2009 9:20

jiricek19

Re: ČSSD a krize

Asi jedině tím, že klesá inflace. O "místo" a důchod se bát nemusí, pokud tedy nedokáže absolvent právnické fakulty Masarykovy univerzity bez jakékoliv praxe (ze školy rovnou do parlamentu a pak do vlády jako ministr financí=Sobotka) zadlužit stát natolik, že by zkrachoval a neměl na vyplácení ani prvních důchodů natož třináctých.

0/0
17.2.2009 9:47

pbitch

a co ten minule?

Už při vzniku NERVu říkali, že ODS předložila to co chtěli oni a přitom zveřejnili v podstatě tohle:  1. Sebereme peníze všem, který dokážou vydělat peníze aby utekli do zahraniční, nebo nepřiznali daně!  2. Utratíme veškeré peníze na nesmyslné dávky, 13té, 14té a další důchody. Tím se určitě podnikům začne lépe dařit.

3. Dáme větší pravomoci odborům, aby i podníkům které sotva přežívají utáhli provaz kolem krků. 4. Zadlužíme ČR na generace dopředu, hlavně když bude ČSSD u moci

5. Znárodníme podniky a spolu s KSČ(M) budem vládnout. Lidi budou rádi, protože zase nebudou muset platit 30kaček u doktora

0/0
17.2.2009 2:52

Vanislav

Re: a co ten minule?

Po nas potopa, co by jsi cekal od levicacke svoloce?

0/0
17.2.2009 7:02

good_luck!

Re: a co ten minule?

ad 1) pokud vím, utíkali do zahraničí ti, co peníze brali (např. Kožený, Kellner), pokud ne osobně, tedy alespoň společnosti zaregistrovali v daňových rájích. Takže proč tyto společnosti "řádně" nezdanit?

Za další, zdá se mi, že odboráří jsou daleko konstruktivnější než podnikatelé. V době blahobytu sice požadovali 10 % nárůst platů, ovšem při 20 % růstu firmy..... Dnes v době krize jsou velmi solidární..... Podnikatelé dnes od zaměstnanců žádají solidaritu, ovšem na tuto solidaritu v době blahobytu nějak pozapomněli.

No a jako poslední bod, holt nevím, co je dobrého na rozdělování peněz. Jedni hájí, že máme podpořit zase podnikatele, druzí, že zaměstnance (a dočasně nezaměstnané)...

Já souhlasím s Kalouskem, nic nepodporovat přímým výdajem. Když jsou podnikatelé tak dobří, ať se snaží... a všechny bez rozdílu podpořit zjednodušením práce, tj. omezením byrokracie 

0/0
17.2.2009 8:01

kalisz

Re: a co ten minule?

ad1) Kellner utekl do zahranici? A bral penize? Ze je nejbohatsi Cech, neznamena ze je hned zlodej. Proste je umi vydelat. Narozdil, co?

Odborari jsou konstruktivnejsi? V cem? V cem je legitimnost pozadavku navyseni mzdy o 10%, kdyz firma navysila zisk o 20%? Jestli se to zamestnancum nelibi, maji pravo odejit. Nikdo je nenuti pracovat. Rozumime. A zaroven je lepsi mit par mesicu o 10 % lepsi platy a pak dostat padaka, protoze jde firma na buben? Samozrejme je fakt, ze firma by sla na buben i bez toho navyseni.

A posledni bod. Naprosto souhlasim. Proc do nekoho cpat penize primym vydajem. V dobe krize to nic nepodpori. Akorat to vsichni soupnou do polstare a usetri na horsi casy. Takze prime vydaje jsou hloupost. Zjednoduseni byrokracie - naprosty souhlas.

0/0
17.2.2009 8:34

kay2

Re: a co ten minule?

1) do zahraničí odchází stovky lidí kteří něco umí. Manažeři tam pracují, podnikatelé přenášejí firmy např. do Anglie pouze kvůli jednodušší administrativě a tomu že je nemohou nesmyslně šikanovat úplatní úředníci z finančáku.

2) Odboráři jsou jen béčko ČSSD. Jejich šéf sedí v Senátu za tuhle stranu, tak co od nic čekáš?

3) Jednoduché počty - když podpoříš podnikatele (= zaměstnavatele), podpoříš tím ty lidi, které zaměstnávají. Nepodléhej zjednodušenému heslu ČSSD "podnikatel = nepřítel pracujících". Vždyť zájem mají oba stejný - prosperující firma = pravidelná výplata...

0/0
17.2.2009 13:44

pbitch

Už zase?

Už zase budou předkládat svůj balíček? nebo snad baštův kufříček? ;-D

0/0
17.2.2009 2:46

Marnie

Pro marla

Jelikož se diskuze od fanatiků nedočkám, tak se mějte. Hlavně se tu nepokousejte.

Pa..;-D;-D

0/0
17.2.2009 0:24

marla

Re: Pro marla

Odpovědět na pozdrav je slušnost, takže dobrou noc.:-)

PS.Tady žádní fanatici nejsou(tedy přesněji momentálně tu nejsou, pokud mezi ně nepočítáš sebe).

0/0
17.2.2009 0:30

goober

Re: Pro marla

No, jediný, kdo se nedočkal nějaké odpovědi, jsem byl já... Když už něčemu věříš, byť slepě, tak si to obhaj...

0/0
17.2.2009 0:35

goober

Re: Pro marla

Mj. jestli je pro Tebe fanatik ten, který dokáže obhájit své argumenty, tak je něco špatně :-P

0/0
17.2.2009 0:39

Henry Kissinger

:-(

ač jsem Zemana nikdy neměl rád, tak dneska musim uznat zlatý Zeman, Jirkovi jde jen o to mít co nejvíc nezaměstnaných, aby jim mohl vyplatit dávky a tím si zajistit svá procenta, Zeman té ekonomice přecejen trochu rozuměl...

0/0
17.2.2009 0:13

DISK

Re:

..jojo, taky občas zavzpomínám, o kolik levelů jsme od tédoby povýšili (a trochu se děsím toho, jak budou vypadat další).

0/0
17.2.2009 0:22

sdsa

Re: :-(

taky jsem Zemana nemusel, ale prece jenom Zeman je osobnst, Paroubek tragikomik

0/0
17.2.2009 2:36

eddiel

Re: :-(

Paroubek je třicetikorunovej tajtrdlík...

0/0
17.2.2009 7:31

Emi-grant

Druhotný efekt

Druhotný efektJediné správné řešení recese má ČSSD. Už to všichni pochopili? Už je jasné, proč se ČSSD tak urputně bránila podílet se na řešení ve smyslu NERV? Slizoun Sobotka nám dává odpověď. Všechno je špatně a pozdě. A jak chcete kritizovat to na čem se podílíte.?  13 plat důchodcům  a jiné sociální berličky byly už stokrát zdůrazněny v mediích. Teď se bude hlasovat. A zase "vláda zaspala, vláda není schopna.... " Ekonomové ČSSD sice vědí, že důchodci jsou jediná skupina obyvatel, která nemůže být postižena. Důchody dostanou, inflace se snižuje, zboží zlevňuje. Destrukčnímu komandu přece nejde o to krizi řešit, ale krize zneužít k volebnímu vítězství. To sice není úplně třináctý plat, asi 2400 Kč ale dobře to zní a dobře se to bude důchodcům na přednáškách o krizových opatřeních po kulturácích, v rámci trvalé předvolební kampaně přednášet. To všechno je provázeno panikařeníma hororovými scénaři socanů a odborářů a takto vystrašeného voliče pak přesvědčíme, že my jsme tady pro lid

0/0
17.2.2009 0:11

Emi-grant

Re: Druhotný efekt

A protože ČSSD nemá možnost tento populismus realizovat, vždycky to funguje dvakrát. Jako slib, který navnadí a pak když přijde zklamání po zamítnutí zlou ODS. Socani tu svoji předvolební agitku, bože chraň, přece nechtějí prosadit ve sněmovně!  Tuto fintu mají konečně vyzkoušenu  i s poplatky. Slib zafungoval, vítězství je dosaženo, plnění je ale provázeno zmatky, nespokojenost podvedených narůstá, takže buď celkové zrušení, nebo žaloba na protiprávnost a nerovnou soutěž a zákaz durch zlou ODS. Bilbordy s hesly "vláda zaspala a vláda není schopna"..... jsou už připraveny.

0/0
17.2.2009 0:12

sdsa

Re: Druhotný efekt

CSSD je naprsto silena strana. Kdyby jim skutecne slo o dobro svych volicu, tak hledaji s vladou spolecny program pro reseni krize. Samouk Sobotka takhle bavi temi svymi genialnimi napady. Proste je to pouze tupan

0/0
17.2.2009 2:38

Opište kód z obrázku (_!_)

xxx

CSSD bude poradat olympiadu v roce 2020 - to te doby tady bude udrzovana takova armada nezamestnanych, ktera bude stacit k pohodlne volebni vetsine - do te doby taky jakztak budou prodejne statni dluhopisy vydavane na kryti zradla pro armady nezamestnanych- skoro zadne firmy krome statnich molochu uz tady nebudou podnikat - ruleeez ;-D [>-] 

0/0
16.2.2009 23:42

banánovník

Re: xxx

no ale když jim nedáš na jídlo (prostě nebudeš mít kde vzít) tak budeš mít po prdeli a jdeš od válu;-D

0/0
16.2.2009 23:47

marla

Re: xxx

Tou domluvou(níže) byla myšlena domluva všech kre.énů napříč polit. stranami, teď už to fakt není sranda a politický šarvátky a sbírání preferencí by mělo jít stranou(u všech).

0/0
17.2.2009 0:00

banánovník

Re: xxx

však tak sem to pochopil, já  nevim proč to nahoře nejde, dal sem i příklad, jak to asi může chodit:-)

0/0
17.2.2009 0:06

banánovník

Re: xxx

vůbec bych se nedivil, kdyby to nebylo náhodou něco na způsob posedlost mocí, protože pak si u hlavního válu, to je spíš otázka na nějakýho erudovanýho experta co tomu hoví, psychologové a sociologové to určitě maj zmapovaný

0/0
17.2.2009 0:10

marla

Re: xxx

Je to možný.Taky tam lezou(do vysoký politiky) lidi s určitým psychologickým profilem, atd.

0/0
17.2.2009 0:18





Najdete na iDNES.cz