Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Už i ČSSD se hádá o poplatky

Sliby na předvolebních billboardech ČSSD zněly tak jasně! "Zrušíme poplatky." Výsledkem hesla, s nímž sociální demokraté vyhráli volby, je však zmatek, jaký se v porevolučním zdravotnictví dá srovnat s máločím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Leporelo z lepenky 9

Kašpaři rudí

;-D

0/0
11.2.2009 14:56

M.Lipos

Pardubický kraj prý z rezerv ..

.. nenechte si srát na hlavu. Z rezerv to není .. očešou školství, dopravu, kulturu jen aby měli šmejdi na poplatky a kamarády na vedoucích postech jednotlivých odborů. Bohužel např. školy zřizované krajem teď nemají na provozní výdaje díky tomu, že není schválený nový rozpočet dle pravidel ČSSD, tím pádem nemůžou uvolnit peníze na školství a dále ani sami nevědí, na kolik je poplatky jako takové ve skutečnosti přijdou.

Dle Škromacha se už rozkoukali .. co tam šli dělat?! Snad se rozkoukávat?! Nikdo z ČSSD nemá ani tušení, co všechno mají na starosti i s ohledem na peníze z EU a rozjeté projekty .. smutné je, že peníze z EU se čerpají do roku 2013 a než se Socani "rozkoukaj" bude po žížalkách. 

Možná by chtělo, aby se občas redaktoři vydali na zasedání krajského zastupitelstva nebo na zasedání jednotlivých výborů a napsali, jak to opravdu je namísto cucání si informací z prstu.

0/0
11.2.2009 14:55

12345hanka

Re: Pardubický kraj prý z rezerv ..

Nejen na Pardubicku.;-(

0/0
11.2.2009 19:15

prosím o BAN vy šašci

socánci

vidíte to voliči socek? máte co jste chtěli, jediný poučení pro vás vymaštěný sociální ovce je pořádnej bordel a průser, bohužel na to doplatíme i my ostatní co máme v hlavách mozky, abyste všichni zdechli na 30 korun (Y)(Y)(Y)

0/0
11.2.2009 13:57

prosím o BAN vy šašci

Re: socánci

chystám se na operaci a mělo by mě  to stát hromadu peněz, chtěl jsem to původně na protest proti praseti Rathovi všechno zaplatit, ale necham si to proplatit do poslední koruny, když potřebujou pitomci poučení v podobě zkrachovalýho kraje, tak já k tomu rád přispěju

0/0
11.2.2009 14:02

sageorg

Dají se........

na poplatcích vyhrát volby,nelze bez "nějakých" poplatků provozovat zdravotní péči obyvatel.Nyní se jim poplatky vrací jako nenažraná tasemnice.

0/0
11.2.2009 13:44

pakoss

Oranžoví kašpárci

;-D;-D;-D(Y)

0/0
11.2.2009 13:44

Matous007

300 kč vratná záloha

Mam návrh na řešení poplatků, který by byl přesně ve stylu socek. Každý občan by dobrovolně zaslal 300 Kč [>-]na účet socdem a vyplnil formulář P246 v 8 kopiích. Tento jej opravňuje k registraci do systému Zdravotnictví NAVŽDY R^zdarma. Na základě registrace bude občan přezkoumán prověrkovou komisí, před kterou odpřísáhne, že  regulační poplatek skutečně vrátí do spotřeby a zajistí tak, že se česku vyhne globální krize. No a tu vratnou zálohu by pak socdem rozdávala po vyhraných volbách. A nebo vyměnila za jiný slib. Vždyť SLIBEM NEURAZÍŠ!!

0/0
11.2.2009 12:44

bambas

Populismus v praxi,

tj. tento bordýlek! a jestli se zakousnou 2010 do rozpočtu, tak to bude ještě lepšíR^ zdravím všechny voliče a přeji čistou mysl.

0/0
11.2.2009 11:20

Snowhite

Jen ať mají máslo na hlavě... ;-)

Loni v únoru jsem porodila syna, byla jsem hospitalizována ve 23,40 hod, v porodnici jsme zaplatili poplatky za oba. Syn chodí pravidelně do poradny k pediatrovi, já na pravidelné preventivní prohlídky k těm lékařům, ke kterým mám. Návštěv u lékařů jsme si za loňský rok užili víc, než já sama za celý svůj předchozí život dohromady. Pár korun nás to stálo. Ale rozhodně jsem nebyla z těch, kdo volil ty, kteří si na poplatcích vystavěli volební kampaň. Poplatky jako takové podle mě nikoho pod most nepřivedou a z toho chaosu, který teď všude panuje, je mi na nic...

0/0
11.2.2009 11:19

vojcek_p

Re: Jen ať mají máslo na hlavě... ;-)

R^

0/0
11.2.2009 12:54

12345hanka

Re: Jen ať mají máslo na hlavě... ;-)

Fandím Vám, Sněhurko. A ať těch doktorů potřebujete v bidoucnu Vy i Váš syn co nejméně.

0/0
11.2.2009 19:17

12345hanka

Re: Jen ať mají máslo na hlavě... ;-)

Oprava, v budoucnu.

0/0
11.2.2009 19:17

bambas

Kluci a děvčata z ČSSD se už na krajích rozhlédli a půjde to

tak ted jsem uz klidny, jistoty a prosperita nas neminou, krize nekrize;-D.

0/0
11.2.2009 11:12

vojcek_p

Re: Kluci a děvčata z ČSSD se už na krajích rozhlédli a půjde to

Budeme se mít líp ikdybysme nechtěli;-D

0/0
11.2.2009 12:55

itučňák

Rath to vyřešil

Pěkně dle stylu ČSSD obešel zákon. Martinek to také myslel jinak, to nám vysvětlil mluvčí ČSSD Mitrofanov, prý to Martinek tak nemyslel. Jinak největší téma do voleb Europarlamentu jsou pro ČSSD samozřejmě poplatky. A Havel ještě přidá ne poplatkův ve školství. A také referendum o vládě. Na co vymýšlet nějaký program. Stačí třicetikoruna a je to. Pokud vymyslí ČSSD 52bodů, tak to stejně stojí za pendrek.

0/0
11.2.2009 10:59

Pepi_Bouchac

Politiku moc nekomentuju

Nemusim ani CSSD ani ODS, je ta sama banda ...(doplnte si sami)... ale jaky nehorazny bordel v republice Rath udelal, to je neskutecne!! Udelat humbuk bez jakekoliv pripravy!!! Rathe, ty parchante, ja doufam, ze na to DOJEDES!!!! ;-€;-€

0/0
11.2.2009 9:59

12345hanka

Re: Politiku moc nekomentuju

Máte, co jste chtěli, voliči. Jak je možné, že vyhrál?

0/0
11.2.2009 19:18

kalisz

Po teto informaci

verejne prohlasuji, ze tvrde budu vyzadovat neplaceni nebo vraceni 30 Kc poplatku vsude, kde to bude mozne. Aspon to bude kraj (Vysocina v mem pripade) stat co nejvic penez a ty socani zkrachujou. Pak se zase p. Rath vrati ke svym tvrzenim z roku 2005 kdy hlasal, ze poplatky jsou nevyhnutelne. Kazdopadne pokud daji na zalepeni diry v poplatcich prachy napr. ze silnic, bude remcalu az dost. A stejny to bude s jakymkoliv jinym resortem, kde uberou na poplatky. Meli by je omezit. Deti do napr. 10 a duchodci neplati. Jinak se caluje. Rozumny kompromis. Podle meho.

0/0
11.2.2009 9:51

srny

Re: Po teto informaci

důchodci tam z principu v nějaké podobě zůstat musí - právě oni toho bohužel zneužívali nejvíc.... cestou ze sámošky se dvakrát týdně staví u doktora změřit si jen tak tlak... a hlavně si tam jdou popovídat s vrstevníkama. Stačilo si tam čas od času a zaposlouchat se do jejich debat, to bylo vždy jasným důkazem. Nebo se zeptat svého lékaře, ten to potvrdí. Ale v případech, kdy tam důchodce jde, protože opravdu ze zdravotních důvodů musí, by se to mohlo řešit třeba nízkým limitem, to je pravda. Nemá cenu, aby důchodce, který k doktorovi musí obden, pokaždé platil 30 korun. Jenže takových je minimum, většinou tam průměrný důchodce opravdu potřebuje zajít jednou, maximálně dvakrát do měsíce (do toho počítám i různá vyšetření) a 60 korun dají i dnes bez mrknutí oka za jakékoliv kraviny.

0/0
11.2.2009 10:15

jajaja00

Re: Po teto informaci

Mýlíš se a to tak, že zásadně.

Kraj to totiž nebude stát nic. Kraj to nic stát nebude, ob totiž žádné peníze nevytváří, hospodaří pouze s tím, co mu ty (a ostatní) odvedeš ze svých daní.

0/0
11.2.2009 10:26

marbo

Re: Po teto informaci

Důchodcům bych poplatky rozhodně neodpouštěl, ač mi je jasný že na to stát nemá, tak by se mi líbilo kdyby jim nali např 3000 limit a vykompenzovili to zvíšením důchodů, tak aby si důchodci nemohli stěžovat ale aby zůstal regulační efekt zachován

0/0
11.2.2009 11:12

mbolo

Poplatky

Já mám 24 000 hrubého, z toho zaplatím 5000 hypotéku, 5000 nájem, 2000 alimenty. vloni jsem měl nějaké zdravotní potíže, takže jsem nechal za 4 měsíce lítání po doktorech asi 2000 a přesto jsem pro poplatky. myslím, že to nikoho nezrujnuje. Také jsem se v čekárnách dozvěděl, že CT vyšetření někteří absolvují několikrát, protože tomu prvnímu nevěří, tak jedou do jiného města a znova nevěří. jedno vyšetření prý přijde na deset tisíc. Takové máme mezi sebou lidi.

0/0
11.2.2009 9:50

u nás v kocourkově

Re: Poplatky

socialističtí důchodci považují zdravotnictví za Lidl ... ni nekupujte, když je to zadarmo

0/0
11.2.2009 10:02

zab2

Re: Poplatky

Docela čumím, že s příjmem 24 000 platíš na své dítě jen 2 000. To jsou lidi teda...

0/0
11.2.2009 11:09

brekebrekeke

Re: Poplatky

klasicky sobecek cesky

0/0
11.2.2009 11:23

romsky aktivista

Re: Poplatky

vzhledem k tomu, ze musi platit jeste decka ciganu a volice komunistu, jako jsi ty, tak byt tebou mlcim

0/0
11.2.2009 15:12

tolan

Volili jste správně, naivkové, teď budete chodit pěšky..

Nu ale budete si moci společně zazpívat budovatelské písničky a zkusit poroučet větru dešti. A to se při dnešním počasí rozhodně vyplatí.

0/0
11.2.2009 9:49

fidlik

Jen tak...

Topolánek neměl odvolávat Julínka. Měl ho posadit do auta s pytlem buchet a termoskou s meltou a nechat objíždět lékárny se sroceným spořivým lidem, aby jim tam na fleku z očka do očka vysvětlil, jak ta věc byla míněna. To totiž měl dělat jěště před volbami do krajů. JInak je zvláštní, jaký povyk je kolem poplatků, daleko větší lumpárna se děje v případě vyplácení nemocenské zaměstnavatelem v počátku nemoci.

Omlouvám se, že nejsem vulgární!

0/0
11.2.2009 8:41

federerr

Re: Jen tak...

souhlas mel ho tam nechat- politika ods je stejna-jen o zdravotnictvi ted rozhoduje architetka

0/0
11.2.2009 8:43

RoninW

Re: Jen tak...

tak si o tom zákoně zjisti kdy se schvaloval a kdo ho schaloval. Budeš překvapenej.

jinak ten zákon je dobrej na to, že firmy v zimě poslaly lidi marodit ma 14 dnů domů, když nebyla práce atd. teď to nejde tak je raději pod záminkou krize propustí. Asi tak

0/0
11.2.2009 8:48

modrá šlápota

Re: Jen tak...

A můžete vysvětlit,proč by to nešlo?Firma platí 14 dní a kolik si většinou určí sama.Prot se značně prodloužila doba marodění a lidé přecházejí chřipku.To je přímý důsledek té hlouposti.

0/0
11.2.2009 9:19

srny

Re: Jen tak...

"Prot se značně prodloužila doba marodění a lidé přecházejí chřipku." - tak si v tom nejdřív udělejte jasno... prodloužila se doba marodění (tedy doba, kdy jsou na neschopence) nebo to lidi přecházejí? 8-o

0/0
11.2.2009 9:22

modrá šlápota

Re: Jen tak...

Aha,tak znovu.Lidé přecházejí chřipku proto že pro většinu je týden marodění likvidační. (finančně-abych předešel dalšímu dotazu).No a simulanti vesele marodí několik týdnů až měsíců.(podle potřeby zaměstnavatele)Líp už ti to vysvětlit nedokáži.

0/0
11.2.2009 9:29

fidlik

Re: Jen tak...

Nejsem překvapený, vím, že v tomto případě fouká vítr zprava, ale nepamatuju se, že by kolem toho při projednávání a schvalování byl nějaký šrumec. Je to chyba, čouhá z toho levota, nechápu...Měli jsme se ozývat včas! Samozřejmě, že lidová tvořivost dokáže divy, ale když příjdou chřipky a jsi rozumnej člověk, nešpekujuješ, ženeš lidi do pelechu a solíš. Dík za reakci!

0/0
11.2.2009 15:24

wo_co_go

Re: stačí si přečíst, o co lidé z krajů přijdou

ony totiž "jiné hromádky" neexistují, pořád jsou to peníze daňových poplatníků, tedy každého z nás...kdy tohle voliči sockomančů pochopí, že Rath a potažmo další hejtmani rozdávají jejich peníze, které se mohly a vlastně měly smysluplně použít někde jinde? ...v podstatě bychom teď mohli hejtmany žalovat za špatnou správu peněz, které jsme jim svěřili

0/0
11.2.2009 9:15

federerr

Re: stačí si přečíst, o co lidé z krajů přijdou

o cem to tocis ? kdyz platis poplatky u lekare,za recept a v nemocnici-tak tyhle penize se vraceji do verejneho zdravotniho pojisteni

0/0
11.2.2009 9:19

srny

Re: stačí si přečíst, o co lidé z krajů přijdou

a proč tady socani tvrdí opak? ;-D;-D;-D

0/0
11.2.2009 9:23

wo_co_go

Re: stačí si přečíst, o co lidé z krajů přijdou

socani vždy tvrdí něco jiného, hlavně jen to, co se jim hodí

0/0
11.2.2009 9:25

wo_co_go

Re: stačí si přečíst, o co lidé z krajů přijdou

ale pokud je sockám vrací kraj, tak to jde z rozpočtu kraje a ty peníze pak chybějí..třeba na Mošnovské letiště

0/0
11.2.2009 9:23

denny2006

Re: stačí si přečíst, o co lidé z krajů přijdou

regulační poplatky se do veřejného.zdrav. pojištění nevracejí.

0/0
11.2.2009 9:32

julo

Už i ČSSD se hádá o poplatky

Regulačný polplatok za poberanie mzdy a dôchodku. Tak vo výške 100%. Aby zbytočne nepoberali.

0/0
11.2.2009 8:24

jizerman

Re: Už i ČSSD se hádá o poplatky

ty jsi opravdu ducha mdleho,co???

0/0
11.2.2009 8:25

julo

Re: Už i ČSSD se hádá o poplatky

Je ráno. Sa nediv.

0/0
11.2.2009 8:26

Atomas

ČSSD

Včera mne v online rozhovoru zaujala odpověď p. Martinka ( hejtman), zda se nebojí reakce vedené na jeho žádost, aby lidé platili poplatky. Odpověděl, že se nebojí, že je ČSSD demokratická strana. Večer jsem byl ve zprávách ujištěn, že tomu tak opravdu je. MArtínek musel svá slova zmírňovat a vysvětlovat, že to bylo myšleno poněkud jinak ;-D

0/0
11.2.2009 8:23

MirosPikos

Re: ČSSD

Demokracie jednoho ;)

0/0
11.2.2009 8:39

federerr

jizerman

fajn- Jyrka nemysli na nic jineho nez na moc- a Myrek mysli jen na vsechny s prjmem nad 120 litru

0/0
11.2.2009 8:21

jizerman

Re: jizerman

Nesouhlasim. Uz pri prumernem prijmu nyni odvadis statu mene nez za dob genialniho Sobotky

0/0
11.2.2009 8:23

federerr

Re: jizerman

a to pocitas i to ze ods zvedla potraviny z 5 % na 9 % ?

0/0
11.2.2009 8:37

dual_tip2

Re: jizerman

ano, i kdyz se pocita toto ... nehlede na to, ze si zkuste zjistit jak by vypadala sjednocena DPH po vzoru EU pod vedenim CSSD

0/0
11.2.2009 8:51





Najdete na iDNES.cz