Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vážená Sněmovno, je mi z vás smutno...

Asi jsem naivní. Až do včerejška jsem věřil tomu, že poslanci schválili kriminalizaci novinářů za zveřejňování nepohodlných odposlechů v podstatě nevědomky, jako přílepek k zákonu, který měl chránit oběti trestných činů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Irish Stout

smutno?

Mě je z nich blbě. Teď můžou krást jak straky a nikdo na ně nemá. O to koneckonců šlo.

0/0
28.3.2009 3:11

--Judith--

Ve sněmovně je mnoho velmi špatných lidí

a kdyby o tom někdo donedávna pochyboval, teď už si tím může být jist.

0/0
19.2.2009 7:41

Greybeard+

Vážená Sněmovno, je mi z vás smutno...

smutno? Ne! Na blití. Odhlasovali zákon na ochranu zločinců

0/0
6.2.2009 23:39

jeen

Normálka, né?

Přece si nezlikvidují zdroj tučných prebend, nebo v mnoha případech (?) nepodříznou větev sami pod sebou!

:-©

0/0
7.2.2009 8:57

R.A.K.

Re: Vážená Sněmovno, je mi z vás smutno...

Není co dodat, pánové ve vládě si udělali zákon pro sebe. Aby se lidi neměli info,

že rozkrádají. Takhle se chová mafie.R^

0/0
8.2.2009 13:04

_m-

Mně už dlouho................

0/0
6.2.2009 15:20

HUMPHREY

Po tom ubohým Kmentovi a pubertáním dacanovi SMOLOVI?

Sami jste si o to koledovali, novinářská lůzo...

0/0
6.2.2009 14:26

Franta Křižík

Re: Po tom ubohým Kmentovi a pubertáním dacanovi SMOLOVI?

A jak jsem si o to koledoval treba ja? Chci mit ruzne zdroje informaci a pak si udelam obrazek, co je dezinformace ci lez. Ale abych mel nasazene jen ruzove bryle a vse se tvarilo, jak uspesne budujeme dalsi totalitu ?

0/0
6.2.2009 15:06

HUMPHREY

Re: Po tom ubohým Kmentovi a pubertáním dacanovi SMOLOVI?

Kmentu a Smolu máš za zdroje? To je mi líto

0/0
6.2.2009 15:11

glockwien

pane redaktore

"vážené sněmovně" je úplně jedno že je Vám z ní smutno.

Nebo si myslíte že si z toho Íčko nebo podobní korupčníci něco dělají. Ti potřebují , stejně jako kdysi bolševici , aby se nic nedostalo ven.

0/0
6.2.2009 14:24

sageorg

Pravda,.....

je to zhovadilý totalitní zákon na ochranu pofidérních politiků!

0/0
6.2.2009 14:16

jajaja00

Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Třeba to, že na tyto věci by zde měla být policie a ne veřejnost. Veřejnost mají novináři seznamovat až s výsledkem a ne svými "profiltrovanými" zprávami ovlivňovat vývoj kauz ap.

Soudruh Čásenský se již vyznamenal, když v jednom svém článku vkládal Dalíkovi do úst věty, které tento nikdy neřekl. Napsal jsem mu slušný mail, s dotazem, zda mi může vysvětlit, kde ty věty vzal ....... myslíte, že se on či někdo z jeho sekretariátu obtěžoval odpovědět?

0/0
6.2.2009 12:43

Heralik2

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Takže pak stačí něco nasypat bengám a na kšefty je klid.... :-/

O praktikách soudců a policajtů si nedělám žádné iluze a spousta šppíny vytekla právě i díky zveřejnění. Nebo si snad myslíš, že by Horník byl odsouzen, kdyby se nezveřejnila ta tragikomická komedie?

Jsem proti tomuto zákonu!!! Je to jen ochrana toho povlu a dobytku...

0/0
6.2.2009 12:51

jajaja00

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Soudci a policajti, jak ty uvádíš, jsou jen pravdivým vzorkem celé společnosti.

0/0
6.2.2009 13:02

Heralik2

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Prave proto by nemel ten zakon platit, aby se ta společnost měla šanci někdy dostat.

0/0
6.2.2009 13:05

sasky04

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Nesmysl jak vrata. Politik je především náš zaměstnanec, proto máme mít kontrolu, co a jak dělá. Policie je tu od toho,aby takovou kauzu vyšetřila a neměla by se přitom nechat ovlivnit médii.

0/0
6.2.2009 13:22

jajaja00

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Ty, jako případný majitel firmy máš mít právo kontrolovat soukromé hovory svých zaměstnanců? A případně z těch hovorů předávat dál lidem tebou vybrané útržky? Neblbni.....

0/0
6.2.2009 13:44

herdekflek

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

O novinářích si bohužel nelze dělat iluze. Jsou jen stejní jako zbytek společnosti. Dokud se ale nedopracujeme k tomu, že si každý budě dělat skvěle svou práci, je třeba nezalepovat komukoliv ústa zcela normalizačními praktikami. Pak ale takový zákon ani nebude potřeba.Toto je jen obdoba pendrekového zákona. Je děsivé, že tolik šašků v parlamentu pro to zvedlo ruku. Nebo mají máslo na hlavě?

Bylo zameteno velmi mnoho špíny pod koberec v zájmu privatizace. Mrázek je jen špička ledovce. Kubice měl pravdu a kde je mu konec. Langer provedl prakticky další skartaci špinavostí, stejně jako StBáci v 89.

0/0
6.2.2009 13:51

jajaja00

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

První větou to vystihuješ. S "pendrekáčem" jsi totálně vedle a že Langer něco skartoval, promiň, to může napsat pouze pitomec.

0/0
6.2.2009 13:54

herdekflek

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Pitomec jsi ty. Asi jsi nějak spřízněn s výše uvedeným zájmem.

Tím, že Langer rozprášil ÚOOZ vlastně skartoval vše, co kolem toho bylo  nashromážděno. Stejné jako roprášení Finanční policie, proč se to asi stalo, že? Skutečně jsi tak málo důvtipný?

Máš ještě něco na srdci?

0/0
6.2.2009 15:59

jajaja00

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Jwn bych opsal posledních pět slov svého předchozího příspěvku.

0/0
6.2.2009 16:02

herdekflek

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Pomůžu ti. Ano, jsi pitomec. Už jen podle toho, co tu tak usilovně tapetuješ.

0/0
6.2.2009 16:17

R.A.K.

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Hájíte mafiána, který Policii pěkně "rozhodil". Toho měla ODS dávno kopnout do p.

0/0
8.2.2009 13:10

jajaja00

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Souhlasím. Byl to on, který rozprášil niově vzniklé elitní jednotky, zavíral kriminalisty do vyšetřovacích vazeb atd. a také se obklopil bývalými estébáky. Pouze si dával pseudonymy. Jednou si nechal říkat Gross, podruhé Bublan.

0/0
8.2.2009 17:11

Harry_sportsman

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Předpokládám, že ty bys ten zákon upravil tak, že by novináři mohli zveřejňovat odposlechy, ale pouze ty, které poškozují ČSSD.  ;-D;-D

0/0
7.2.2009 9:19

jajaja00

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Že umíš číst, to jsem si už všiml, že ale přečtený text nedokážeš pochopit, to nepřekvapí nikoho.....

0/0
7.2.2009 16:22

Harry_sportsman

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Nikoho naopak nepřekvapí jednostrannost a jednoduchost tvých příspěvků - je to nakonec vidět i z  reakcí ostatních diskutérů ...;-D:-P

0/0
9.2.2009 13:47

jajaja00

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Jsem rád, že se vracíš do starých kolejí.

0/0
9.2.2009 13:49

Robert Casensky

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Dobrý den,

nějak si neuvědomuji, že by si někdy vůbec někdo stěžoval na to, že jsem mu vložil do úst nepravdivé věty. Ani Marek Dalík ne. Můžete mi, prosím, připomenout oč šlo? Buď zde, anebo mailem na sefredaktor@mfdnes.cz

Díky a mějte se hezky.

Robert Čásenský

0/0
7.2.2009 19:48

jajaja00

Re: Prolhaný Čásenský by si měl něco uvědomit.

Dobrý den, samozřejmě. V jednom svém komentáři jste Dalíkovi vkládal do úst věty, které tento nikdy nevyslovil. Komentář nebudu dohledávat, týkalo se to případu Tlustého vířivky, kde jste nějak zabrousil do historie. Na Vaši mail adresu jsem poslal dotaz s prosbou, zda mi můžete sdělit, kdy a kde Dalík Vámi použité věty či obraty (již si přesně nevzpomínám) vyřkl. Na tento mail jste nikdy nereagoval, až nyní.

0/0
8.2.2009 17:00

chroustík

Mně je spíš smutno z toho,

že existují příslušníci Policie České republiky (mající ve štítu heslo pomáhat a chránit), kteří mají takovou potřebu peněz, že prodávají záznamy odposlechů novinářům, kteří jim tyto peníze nabídnou (bylo by zajímavé vidět tyto výdaje v účetnictví novin, nebo že by to byly černé fondy ?).

0/0
6.2.2009 10:34

jajaja00

Re: Mně je spíš smutno z toho,

Ale že se na (nejen) toto přišlo je snad důkazem dobré práce současného ministra ne?

0/0
6.2.2009 12:44

Heralik2

Re: Mně je spíš smutno z toho,

A co když je to i tak, že se v policajtovi hne svědomí a nechce se mu krýt tuhle hnusnou svini, kterou odposlouchával a jejichž rozhovory skryl zaplaceny a podplaceny soudce pod stul?

0/0
6.2.2009 12:52

mozolek

Re: Mně je spíš smutno z toho,

to svědomí se v něm tak hne, že hned natáhne ruku po penězích. Najednu stranu to asi je zbytečná cenzůra, ale na druhou stranu to zabrání špinění nevinných lidí a jejich vláčení po novinách. Těžko říci. Ale ubydou tím senzační titulky, z kterých často potom nic nebylo pravdou.

0/0
6.2.2009 13:36

Heralik2

Re: Mně je spíš smutno z toho,

Kterých? Jake odposlechy unikli o nevinných lidech?

0/0
6.2.2009 13:37

Franta Křižík

Re: Mně je spíš smutno z toho,

Mozolek asi jede v Blesku, Sipu, Aha ...

Nebo ze by zakazal psat palcovymi titulky ? Nebo zakazat vsechny afery ?

0/0
6.2.2009 15:09

dedko

no, mně je přímo na blití !

0/0
6.2.2009 8:55

francoa

Za chvíly vláda otevře Jáchymovské doly

Nějaká stavební firma dostane státní zakázku na postavení lágru pro politické vězně a ODS se spojí s ČSSD a přejmenujou se na ČDSNT - Česká strana demokratická národně totalitní.:-©

0/0
6.2.2009 8:05

babacek

...je mi z vás smutno

´´Nikdy by mne nenapadlo, že budu 5. února 2009 psát článek o tom, jak se v České republice zalepují ústa novinářům.´´

Já se domnívám, že novináři mají ústa již zalepená dávno a ne teprve teď.;-( Tohle pouze možná zalepí ústa jen té zbylé hrstce nebojácných.:-/

0/0
6.2.2009 5:54

jajaja00

Re: ...je mi z vás smutno

Tentokrát jsi vedle.

0/0
6.2.2009 12:45

Heralik2

Re: ...je mi z vás smutno

Zato ty jsi na koni, že?

0/0
6.2.2009 12:53

čochtan

fakt nebo dohad ?

Z každého člověka i ze sebezásadovějšího se po vstupu do vrcholové politiky po určité době stává bezpáteřní monstrum ,kterému je bližší košile než kabát .

0/0
6.2.2009 5:50

Royedo

Novináři braňte se!

Je to opravdu smutný. Je vidět, že naši politici nejsou nic čistého. Vrací se totalita.:-©:-©:-©

0/0
6.2.2009 5:15

skeptický optimista

Pojetí svobody

Zákon ukazuje na to, jak je politiky pojímán pojem svoboda. Zejména pravicoví politici mají svobody plná ústa. Právo kouřit v restauraci nekuřákovi do obličeje, je podle nich úhelným kamenem naší svobody. A pak jeden z nich, pravicový poslanec Benda, navrhne zákon, který může poslat člověka do vězení na 5 let jen za to, že něco zveřejní. Novináři se tedy budou bát některé věci zveřejňovat, ale budou moci svou svobodu konzumovat alespoň tak, že si půjdou zakouřit do hospody. :-) Pokud tento zákon Klaus podepíše, tak definitivně ztratí tvář a osobní integritu.

0/0
6.2.2009 1:31

Martin Vit

Re: Pojetí svobody

To nemuze podepsat a doufam, ze se to bude hodne resit v mediich, protoze pak se vyvola tlak na politicke strany a snad si to rozmysli veto prehlasovat.

0/0
6.2.2009 1:38

Dominica

Re: Pojetí svobody

Klaus to snad nepodepíše, ale i kdyby se to řešilo jak chtělo, poslanci si to odhlasují klidně znovu. Podle nich jsou lidi stádo, které stejně nemá žádnou sílu, svou svobodu vymění za třicet korun. A jak říká mistr Paroubek, lidi si zvyknou na všechno. Sovětský svaz jejich vzor.

0/0
6.2.2009 9:53





Najdete na iDNES.cz