Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pokud nás rozpustí, bude to jako před únorem 1948, tvrdí Dělnická strana

Dělnická strana přirovnala své případné rozpuštění k událostem předcházejícím Vítěznému únoru. Ve vyjádření Nejvyššímu správnímu soudu píše, že by to bylo stejné, jako když se v letech 1945 až 1948 likvidovaly nepohodlné organizace. Argumenty vlády, která rozpuštění navrhla, jsou prý účelové a nepravdivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H.u.e

Až si vláda poradí s cikány a jinými živly

nebude tady žádná taková strana zapotřebí.Když vyřeší sociální problémy lidí lepším způsobem než hlásají komunisté,nebudou tu ani komunisti.Zatím tomu tak není a tak tu musí být krajní pravice i levice.Všechny zákazy poukazují pouze na slabost takové vlády.

0/0
18.2.2009 11:24

Bohdan Grygařík

Tak jak je to se zaměstnáváním gastarbeirů?

REBBY, to ti opravdu došla řeč? Nebo argumenty? Nebo informace? Jak je to ve skutečnosti se zaměstnáváním zahraničních dělníků? Dost podrobně jsem to popsal. Napiš mi něco nového, ať se ještě přiučím. Nebo jsi zjistil, že toho moc o této problematice nevíš?

0/0
6.2.2009 8:23

36903690

Asi nebudu Dělnickou stranu volit,

ale určitě bych ji nerušil. Ať o její existenci rizhodnou svobodně, voliči ve volbách. Bude to demokratické a spravedlivé.

0/0
4.2.2009 8:51

Bohdan Grygařík

Re: Asi nebudu Dělnickou stranu volit,

Téměř třicet tisíc voličů už rozhodlo v Krajských volbách. Dělnickou stranu tak rázem katapultovaly na druhou nejsilnější mimoparlamentní stranu v zemi. To je něco, z čeho má tento režim panickou hrůzu. Bojí se ještě většího nárustu preferencí a tak vláda sesmolila žádost o zrušení DS. Mezi "argumenty" pro zrušení tohoto politického subjektu jsou i takové perly, jako pozdrav. Ano, skutečně vyřízený pozdrav od předsedy DS účastníkům jedná demonstrace je jedním z odůvodnění, proč chce vláda zrušit Dělnickou stranu. Tak si lidé raději dávejte pozor. V tomto režimu se vám může stát, že skončíte ve vězení pouze za to, že vyřídíte pozdrav od jednoho známého druhému. Podle mafiána Íčka to je nezákonné a porušujete tím Ústavu ČR.

0/0
5.2.2009 12:16

Bouše

Re: Asi nebudu Dělnickou stranu volit,

Pozdrav je vyjádření sympatií, takže může dost záležet na tom, komu ho adresuješ. :-P 

0/0
6.2.2009 8:32

Bohdan Grygařík

Re: Asi nebudu Dělnickou stranu volit,

Ano, přesně tak. Předseda DS adresoval svůj pozdrav občanům Litvínova přítomným na jednom shromáždění nespokojených občanů, kterým není ochotna pomoci ani policie, ani místní radnice a omluvil se za svou nepřítomnost na této akci. Podle naší vlády to je ale porušování ústavy.

0/0
6.2.2009 8:40

Bouše

Re: Asi nebudu Dělnickou stranu volit,

Pokud to bylo tak, je to pochopitelně blbost. Nechovám žádné sympatie k DS, ale na pozdravu občanskému shromáždění nevidím nic protiústavního.

0/0
6.2.2009 8:45

Bohdan Grygařík

Re: Asi nebudu Dělnickou stranu volit,

Abych byl maximálně objektivní, tak jsem ještě zkopíroval jeden oficiální text z internetu:

"Oficiální návrh na rozpuštění Dělnické strany, podepsaný premiérem Mirkem Topolánkem, a předložený Nejvyššímu správnímu soudu ČR, zveřejnily www.delnickelisty.cz

Návrh vlády se například opírá o stanovisko DS, ve kterém požaduje prošetření všech zločinů stávajících parlamentních stran, dále o pozvánku na akci zveřejněnou na doméně odpor.org, či dokonce tak absurdní fakt, jako že člen DS Jiří Šlégr vyřídil lidem na náměstí v Litvínově pozdrav od předsedy DS Vandase."

Všechno to jsou prokazatelné a ověřitelné informace. Návrh vlády na zrušení DS vláda úzkostlivě tajila. Na rozdíl od samotné Dělnické strany, které ho zveřejnila na svých webech.

0/0
6.2.2009 9:14

Bohdan Grygařík

REBBYmu došla řeč

Na vaši otázku, jakým způsobem jsou v této zemi zvýhodňovány problémové a nepřizpůsobivé skupiny obyvatel, především z řad cikánského etnika, jsem v diskusi dost podrobně odpověděl. Další argumenty o tom, že na cikány jsou údajně uplatňovány stejné zákony jako na bílé Čechy už nemáte?

0/0
3.2.2009 11:30

Bohdan Grygařík

Zaměstnávání cizinců

Pokud Cizinecká policie chytne takovéhoto ilegálního gastarbeitra pracovat v nějaké firmě, tak samotná firma je beztrestná. Není to její zaměstnanec. Je to zaměstnanec pracovní agentury, od které si ho jako brigádníka najala. Informace o takto kontrolovaném cizinci pracujícím bez řádného pracovního povolení se postupují dál. Pokud se na území ČR zdržuje legálně, tak v praxi to znamená, že dostane tisíc korun pokutu a může zde pobývat a pracovat v klidu dál. Ve svém okolí jsem ale nezažil, že by byla někdy nějakým způsobem postižena pracovní agentura, která takovéto ilegální cizince zaměstnává. Aby mohl tento velice výnosný byznys fungovat, musí do něho být zapojeni také úředníci z ÚP a policisté. I když o způsobu takovéhoto podnikání víme dost, nikdy nebylo nikomu nic prokázáno.

0/0
3.2.2009 7:19

Bohdan Grygařík

Re: Zaměstnávání cizinců

Tento příspěvek měl být třetí v pořadí u reakce na zaměstnávání cizinců. Došlo k jeho špatnému umístění.

0/0
3.2.2009 7:30

godys

jen přestoupí k Libertas a jede se dál....

:-)EU

0/0
2.2.2009 16:28

panichytra

No konečně

- ať už táhnou do(Y) hlavy vypatlaný

0/0
2.2.2009 16:25

Bohdan Grygařík

Re: No konečně

Koho teď máte na mysli? Vládní politiky napojené na organizovaný zločin? Mafiána, který z titulu své funkce podporuje podnikatelské aktivity bossů organizovaného zločinu a veřejně to presentuje jako "patriotismus"? Parlamentní tzv. opozici, jejíž předseda pořádá akce, na kterých se schází další bossové organizovaného zločinu a vzájemně se na nich vraždí? Nebo zkorumpované radní v Litvínově, kteří z titulu svých funkcí dohazují sami sobě a svým firmám zakázky za desítky milionů korun? Nebo snad máte na mysli samotné bossy zločineckých klanů z Janova? Ti také dost aktivně ovládají dění v této zemi, když se členové vlády tajně setkávají s dealerem drog, pasákem, odsouzeným vrahem a policií stíhaným rasistou. Ti všichni by opravdu měli táhnout odkud přišli!

0/0
5.2.2009 12:32

činčo

Ruzné podivné skupiny se opět chtějí svést na hřbetě

 demokracie. Ale musíme prej být tolerantní, jak řekl v jednom diskusním příspěvku jeden pán:-P Co bude potom dál, lze si jen domyslet!

0/0
2.2.2009 10:22

Bohdan Grygařík

Re: Ruzné podivné skupiny se opět chtějí svést na hřbetě

Plně s vámi souhlasím. Nejrůznější skupiny, které stále vyřvávají něco o rasismu a diskriminaci, se stále snaží nějakým způsobem parazitovat na této společnosti. Požadují změnu ústavy, aby presidentem byl cikán. Požadují poskytnutí území někde na Moravě, aby si mohli založit svůj vlastní cikánský stát. Odvolaná ministryně pro lidská práva chtěla vyřešit neutěšenou situaci s lidmi bez práce na sociálních dávkách tím, že jim ve státních podnicích zajistí práci. Okamžitě byla nařčena z rasismu, neschopnosti, nezájmu řešit jejich problémy, prý jim nerozumí,... Oni nepotřebují práci. Oni jenom chtějí zvýšit sociální dávky, zajistit betrestnost pro páchání trestné činnosti a ještě více být zvýhodňováni. Jenom o tom "hřbetě demokracie" bych úspěšně pochyboval. K demokracii má tento systém velice daleko.

0/0
5.2.2009 12:25

dj Tekiler

uz se blizi jejich konec

uz se blizi jejich konec , jak blazeny pocit z toho mam :-)

0/0
2.2.2009 8:28

Bohdan Grygařík

Přání asociála

To mluvíte o konci Dělnické strany? Můžete mi vysvětlit, proč odmítáte požadavek na dodržování zákonů pro všechny bez výjimky a podporujete propojení českých politiků s organizovaným zločinem? Kolik vám za to mafián Íčko platí? Nebo máte nějaké provize od zkorumpovaných litvínovských konšelů? Vy budete zřejmě dealer drog, pasák, lupič,... prostě člen některého z janovských zločineckých klanů, kterým DS tak šlape na prsty. Jiný asociál by si totiž nemohl přát zvýhodňování kriminálních živlů a pronásledování těch, kteří chtějí v této zemi žít v klidu.

0/0
6.2.2009 8:18

Xladi

DS nemusím

Ale rozhodně bych je nerušil, pokud neporušují žádné zákony, měli bychom žít ve svobodné zemi, tak by měl každý mít právo se svobodně vyjádřit v mezích zákona.

0/0
1.2.2009 18:51

Rebby

Re: DS nemusím

A o to presne jde. Oni je porusuji. Pokud totiz existovaly duvody pro rozpusteni demonstraci, je toto opatreni jasnym dusledkem. Demokracie musi byt schopna branit sama sebe. Je potreba velmi citlive rozlisovat mezi demokracii a anarchii. Jak paradoxni je, ze zrovna tyto 'ultra' strany se nejhlasite dovolavaji prava, pricemz samy by obcany o jejich svobody rady pripravovaly...

0/0
1.2.2009 21:12

Bohdan Grygařík

Re: DS nemusím

Můžetemi vyjmenovat několik konkrétních důvodů, které byly použity jako zdůvodnění k rozpuštění nebo nepovolení některých konkrétních akcí Dělnické strany? Potom o tom můžeme klidně diskutovat. A uvidíme, kdo nakonec porušuje zákon.

0/0
2.2.2009 8:34

Rebby

Re: DS nemusím

Jak zakon shromazdovaci, tak zakony hovorici o hanobeni rasy, naroda ci presvedceni, obecne Obcansky zakonik a . Je na soudu, aby posoudil, nakolik jsou tato poruseni zavazna. Ne na me. Kazdopadne, dle meho nazoru, slova, ktera vypousti z ust na mitincich predseda DS jsou s timto zakonem v hrubem rozporu. To, ze je DS stanou xenofibni, rasistickou a nazory pana predsedy jsou silne antisionisticke sand popirat nelze.

0/0
2.2.2009 10:25

Bohdan Grygařík

Re: DS nemusím

Takže pokud tomu dobře rozumím, chtít po asociálních a kriminálních živlech, problémových a nepřizpůsobivých skupinách obyvatel, aby neterorizovali své okolí, dodržovali zákony a společenská pravidla, popřípadě neparazitovali na sociálních dávkách, ale chodili do práce, to vše je podle vás rasismus - hanobení rasy, národa, či přesvědčení. A Dělnická strana také nese odpovědnost za to, že ve většině jsou v těchto skupinách lidí, které jsem právě vyjmenoval, cikáni. Dovolte, abych vám sdělil, že páchání trestné činnosti není pouze prosazovaní odlišné kultury, ale je to kriminalita. A nechápu, proč tato vláda podporuje zločinecké klany? Proč se bývalá ministryně pro lidská práva tajně scházela s dealery drog a pasáky v jejich doupěti? Ale já jsem po vás chtěl, ať mi uvedete konkrétní příklad porušování shromažďovacího zákona ze strany DS. Porušila DS nějaký zákon 17. listopadu 2008 v Litvínově?

0/0
2.2.2009 10:53

Rebby

Re: DS nemusím

To si snad delate legraci, ne? Ja jsem nekde tvrdil, ze jsem proti tomu, aby byli cikani integrovani do spolecnosti? Ja jsem nekdy nekde napsal, ze souhlasim s jejich kriminalitou? Napsal jsem nekdy, ze chci, aby byli postihovani odlisne? Ja rikam, ze mi vadi rasisticke proslovy predsedy DS. Vim, jaci lide v DS jsou - stejne tvare byly k videni na akcich NO. Jsou to nepokryti a otevreni rasiste. Koukam, ze mi nechcete rozumet. Me je uplne soufl, co so myslite vy o "Akci Janov". Pro me je to jen demonstrace moci typku v tezkych botach. Pokud mate svoje idealy spojeny s touto stranou, klidne mejte. Neberu vam to. Ale vezte, ze ta strana hlasa nenavist. A je ji uplne jedno, kdo to je. Ted jsou to cikani, na meetinku v Praze to byli zide, na meetingu v Brne to byla LG minorita. Proste proti vsem. A tohle ja podporovat odmitam. Meli bychom byt schopni poucit se z historie.

0/0
2.2.2009 11:07

Bohdan Grygařík

Re: DS nemusím

Bývalá ministryně pro lidská práva a národnostní menšiny měla jeden takový "pěkný" plán. Chtěla vytvořit nový výbor pro sexuální menšiny. Kdopak by v něm asi byl? Měli by v něm své zastoupení i pedofilové? Vždyť to je vlastně také sexuální menšina. A předsedu by jim mohl dělat Antonín Navrátil. A kdy by byl proti, musí být označen za rasistu! Asi tak nějak si ten svůj svět představujete?

0/0
2.2.2009 11:58

Rebby

Re: DS nemusím

Jak souvsi LG minorita s pedofily to opravdu nevim. Chapu, ze to delate schvalne, je to oblibeny argument. Ale Pedofilie je skutecne neco uplne jineho a vy to moc dobre vite. Jen to dobre zni a nahani to strach, proto to motate dohromady. LG svazky jsou dobrovolne svazky dospelych lidi. Predstavuji si svet, ve kterem nebudou LG lide nikym napadani a budou hodnoceni podle toho, jaci jsou LIDE.

0/0
2.2.2009 12:08

Bohdan Grygařík

Re: DS nemusím

Mě osobně nevadí, pokud je někdo gay nebo lesba, pokud svým chováním neobtěžuje své okolí. Pokud ale těmto skupinám dost diskutabilních lidí nepostačují současné zákony a požadují vytváření nových, už to začíná být problém. Postavit homosexuální sňatek na úroveň manželství se mi zdá dost zvrácené. Argumenty? Chtějí po sobě dědit. Vždyť toto mohou vyřešit formou závěti. Chtějí toho více... Chtějí adoptovat děti! Vše pro gaye a lesbičky! Ale jak se budou cítit ty děti, když budou muset ve škole říct, že táta se jmenuje Pepa a máma Karel? Jak to bude působit na jejich psychiku? Na jejich vývoj? Nebudou se pokoušet třeba o sebevraždu, aby unikli z tohoto zvráceného světa, který jim připravujete?

0/0
3.2.2009 8:05

Bohdan Grygařík

Re: DS nemusím

Její řádně ohlášené shromáždnění 17.11.2008 na litvínovském náměstí začalo, proběhlo a bylo ukončeno v naprostém klidu. Čím teda porušuje Dělnická strana zákony? Tím, že poukazuje na propojení zkorumpovaných litvínovských konšelů na podsvětí? Ale o tom píšou už všechny média. To nelze utajit. Židé? Kdo může souhlasit se systematickým vyvražďováním civilního obyvatelstva, bombardováním škol a nemocnic? Xenofobie? Proč k nám naše vláda tahá statisíce negramotných a nekvalifikovaných gastarbeitrů odněkud z Asie, když není práce ani pro Čechy? Asi jste hodně ovlivněn propagandou tohoto liberalistického systému.   

0/0
2.2.2009 10:58

Rebby

Re: DS nemusím

Omilate naproste nesmysly. Kdo chce jit pracovat k tomu pasu do fabriky? Vzdyt Cesi jsou tak lini, ze se za praci nejchteji stehovat. Vycviceni lety 'povinne zamestnanosti'. Vzdyt vy ani netusite, ze zamestnavatel musi, pred tim, nez zamestna zahranicniho delnika, tuto pozici nabidnout UP. Az po tom, co se na dane pozici nenajde vhodny kandidat, je zamestnan zahranicni delnik. A kandidat se nenajde, protoze za osm tisic k pasu nikdo nechce. Korm zahranicnich delniku. Je to trh prace. Nemuze za to stat, ale zamestnavatele. Logicky jsou po levnejsi pracovni sile. Nehledejte v tom konspiraci.

O zidech vubec nemluvte. Nevite o tom zhola nic. Odpalovani autobusu v Jeruzaleme je pro vas naprosto schvalitelny zlocin, koukam... Hlavne vice patosu, uz jsem vam to jednou rikal. Nemocnice jsou malo, pridejte skolky a jesle. Problem te oblasti je uplne nekde jinde. Hledate na spatnem miste.

0/0
2.2.2009 11:11

Bohdan Grygařík

Zaměstnávání cizinců

Trochu si ujasníme situaci. Pokud chce česká firma zaměstnat zahraničního dělníka, tak musí mít dlouhodobě (v praxi to znamená minimálně jeden měsíc) konkrétní pracovní místo nabídnuté na Úřadu práce. Pokud o něj neprojeví zájem žádný Čech a zaměstnavatel bude chtít zaměstnat cizince, musí mu tento ÚP vydat potvrzení, že o konkrétní pracovní místo není dlouhodobě zájem. S tímto potvrzením jde zaměstnavatel na vyšší stupeň ÚP, kde zažádá o povolení zaměstnat cizince. Až ho dostane, tak na základě tohoto povolení znovu zažádá o zaměstnání konkrétního cizince. Celá tato procedura trvá minimálně tři měsíce a je potřeba ji doplnit kolky v hodnotě asi 5000 kč. Samozřejmě, že takovýto cizinec musí mít v pořádku všechny doklady. Tolik zákon.

0/0
3.2.2009 6:59

Bohdan Grygařík

Zaměstnávání cizinců

A teď zase trochu praxe. 99% cizinců (zejména asiatů a Ukrajinců) mají zprostřdkovanou práci v naší zemi prostřednictvím mafie, která se tímto zabývá. Nemají v pořádku všechny potřebné doklady, většinou jim není placené zdravotní ani sociální pojištění. Ve velkém množství případů nemají ani žádné povolení na práci. Konkrétně totiž potřebují povolení na práci na území ČR a časově omezené povolení na konkrétní pracovní pozici na konkrétním místě. Především klany asiatů se zde zdržují pouze na základě turistického víza, které si do nekonečna prodlužují. Cizinecká policie může v souvislosti s prováděnou prací kontrolovat cizince, kteří jsou na území ČR na základě pracovního víza. O "turistech" ale nemá žádné potřebné informace k jakékoli kontrole. Tito nelegální gastarbeitři většinou pracují pro různé pochybné pracovní agentury, jejichž účetnictví je natolik neprůhledné, že jim nejde prakticky nic prokázat. Zejména pokud není zájem cokoli prokazovat.

0/0
3.2.2009 7:10

Bohdan Grygařík

Zaměstnávání cizinců

Dokonce i krajská hygienická stanice ve Zlíně, která dostala konkrétní oznámení na konkrétní asiaty, kteří na konkrétním místě roznášejí nemoci jako žloutenku nebo tuberkulózu si hraje na hloupé. Nemůže je najít a i když text oznámení uváděl konkrétní údaje, tak hygienici prověřují někoho naprosto odlišného. Firma, ve které pracovali, už o ně nemá přes půl roku zájem a právě na základě šíření těchto nemocí je vyhodila. Kam zmizeli? Najde je někdo? Je vůbec zájem takovouto časovanou bombu najít? Neučte mě znát problematiku cizinců v naší zemi. Znám ji podrobněji, než mnozí zaměstnanci státní správy.

0/0
3.2.2009 7:26

Bohdan Grygařík

Zaměstnávání cizinců

(tento příspěvek má být třetí v pořadí)

Pokud Cizinecká policie chytne takovéhoto ilegálního gastarbeitra pracovat v nějaké firmě, tak samotná firma je beztrestná. Není to její zaměstnanec. Je to zaměstnanec pracovní agentury, od které si ho jako brigádníka najala. Informace o takto kontrolovaném cizinci pracujícím bez řádného pracovního povolení se postupují dál. Pokud se na území ČR zdržuje legálně, tak v praxi to znamená, že dostane tisíc korun pokutu a může zde pobývat a pracovat v klidu dál. Ve svém okolí jsem ale nezažil, že by byla někdy nějakým způsobem postižena pracovní agentura, která takovéto ilegální cizince zaměstnává. Aby mohl tento velice výnosný byznys fungovat, musí do něho být zapojeni také úředníci z ÚP a policisté. I když o způsobu takovéhoto podnikání víme dost, nikdy nebylo nikomu nic prokázáno.

0/0
3.2.2009 7:29

Bohdan Grygařík

Re: DS nemusím

Možná by se vám trochu rozsvítilo, kdybyste se přestěhoval do Janova. Cikánské děcka vám kálely před dveře. V noci se nemohl vyspat, protože ti na sociálních dávkách si pořádají diskotéku ve vedlejším bytě. Taky byste mohl chytnout žloutenku nebo tuberkulózu od asiatů, kteří jsou v naší zemi ilegálně a tudíž se vyhýbají jakékoli kontrole. Mohl byste přijít o práci, protože na vaše místo přijmou levnějšího Ukrajince - co na tom, že nedosahuje ani zlomku vaší kvalifikace. Cikánský boss Matej vám unese vaši manželku nebo dceru, která pro něho bude do smrti šlapat někde na jeho štaci - jak tím vesele vyhrožoval před televizními kamerami. A běda, jestli se vám potom nebude něco líbit. Okamžitě se proti takovýmto rasistům, xenofobům a antisemitům zvedne odpor pobouřených liberálů a humanistů, kteří budou požadovat vaše přísné potrestání. Vždyť to nejsou problémy, to je pouze kulturní odlišnost, kterou musíme podporovat.

0/0
2.2.2009 11:06

Rebby

Re: DS nemusím

Nezlobte se na me, ale jste tmar. Moji praci nekvalifikovany Ukrajinsky delnik delat nemuze, tim jsem si jist. A jestli zamestnavatel uzna za vhodne nahradit me nekym jinym, at to udela. Nemam s tim sebemensi problem. Pujdu pracovat ke konkurenci, ktera mne privita s otevrenou naruci.

Do Janova bydlet nepujdu, nemam k tomu jediny rozumny duvod. Jeste bych tam mohl prijit k urazu pri akcich 'bezpecnostnich hlidek".

O tom, ze je trestna cinnost kulturni odlisnost hovorite uz v nekolikatem prispevku po sobe. Nic takoveho neni pravda. Veznice jsou cikanu plne a vy porad rikate, ze nejsou postihovani. To oni sli do tech veznic dobrovolne?

Koukam, ze s vami nema moc smysl diskutovat.

0/0
2.2.2009 11:16

Bohdan Grygařík

Re: DS nemusím

Máte pravdu v jednom. Nemá smysl diskutovat s člověkem, který překrucuje fakta pouze proto, aby prokázal, že za všechno zlé v Janově je odpovědná Dělnická strana. Bojíte se, že byste přišel k úrazu při akcích Ochranných sborů Dělnické strany? Tak to mi musíte uvést jediný případ, kdy OS-DS někoho ohrozily? To členové OS-DS řvali "Vy bílé svině, já vás rozštípu!". To členové OS-DS vyhláslili válku všem bílým. To členové OS-DS vyhrožovali před televizními kamerami, že unesou dívku na svou štaci, kde pro ně bude do smrti šlapat. To šlenové OS-DS zdevastovali sídliště Janov. To členové OS-DS terorizují bílé obyvatele Janova a Litvínova. To členové OS-DS prodávají po Janově drogy. Není náhodou také dealer drog, pasák a odsouzený vrah Vilda Matej také členem Dělnické strany? Zamyslete se nad sebou, jestli těm vašim lžím ještě někdo uvěří. Možná je budou šířit dál jenom stejně zfanatizovaní lidé bez vlastního názoru a bez kontaktu s realitou, jako jste vy sám.

0/0
3.2.2009 7:42

Slaine55

Cikány nám sem nastěhovali naši otci...

... tak se s tím musíme porovnat. Přestaňme plakat jak nějaká děcka. pojďme najít řešení.

0/0
1.2.2009 15:10

Deliveres

Re: Cikány nám sem nastěhovali naši otci...

Cikány nám sem nenastěhovali naši otcové, protože na konci 2 světové války se jich z koncetračních táborů vrátilo do Čech asi 300. Zbytek nám potom poslali naši "bratři" slováci, kteří to řešili tak, že jim dali peníze a na cestu jim namlátili s dodatkem, že když se vrátí, dostanou znovu. Všimni si, že rodiče všech Cikánů na českém území, mluví slovensky. Nyní bysme měli nechtěný dárek vrátit bratrům slovákům!

0/0
1.2.2009 16:58

Bohdan Grygařík

Re: Cikány nám sem nastěhovali naši otci...

Otázka zní, jak je možné, že tři stovky cikánů se za uplynulého půl století rozmnožily do takových rozměrů? A proč k nám vůbec ti slovenští cikáni přišli, ale zejména, proč tomu nikdo z politiků této země nezabránil? A nejdůležitější otázka, proč se v ČR mají cikáni jako prasata v žitě, jsou dotováni miliardama ze státního rozpočtu? Bossové cikánských zločineckých klanů nejsou trestně stíháni, ale v jejich podnicích se uskutečňují tajné schůzky s členy vlády. PROČ?

0/0
6.2.2009 8:29

Deliveres

Na případu Dělnické strany

je jasně vidět, že v České republice není žádná děmokracie a jak jsou češi snadno vládní mocí manipulovatelní, stejně jako za komunismu. Lidé místo toho aby nad jim předkládanými informacemi přemýšleli, tak slepě všemu věří. Na západě, kde je skutečná demokracie se lidé snaží najít další zdroje informací, aby si to co jim doma tvrdí si mohli ověřit. Zde to lidé nedělají, prostě když to píše Rudé právo, tak je to svatá pravda.

0/0
1.2.2009 9:29

Slaine55

Re: Na případu Dělnické strany

Podívejte se, nafouklé pytle absurdních a nereálných žvástů, ze kterých z podií zasypávají "vůdci" DS své přívržence, ve vás akorát rozdmýchávají vztek. Nic jiného. Co chcete od života? Bát se na každém kroku? Nejdřív přijde šikana do domu vašeho souseda a pak i nakonec k vám.

0/0
1.2.2009 15:08

Deliveres

Re: Na případu Dělnické strany

Kolik ti je let, duševní impotente, že si mě dovoluješ kritizovat? Napřed si sežeň pořádné informace o Dělnické straně a pak se sem vrať.

0/0
1.2.2009 16:55

Rebby

Re: Na případu Dělnické strany

Problem je, ze cim vice informaci clovek ziska, tim vice se divi, ze ta strana jeste existuje... Nebo snad popirate spojeni vedeni DS s nemeckymi neonacistickymi spolky? Uz jen ta inspirace jmenem... Zpochybnujete snad i zpravy ceskych zpravodajcu, kteri hovori o zasadnim propojeni napriklad (jiz ilegalniho) Narodniho odporu a Narodni strany? A propojeni Narodni Strany a Delnicke strany? Desetkrat poprene obema tabory ale nasledne jsou u Palachova pamatniku k videni spolecne... Ty informace jsou snadno dohledatelne, nevim, na co si tu hrajete.

0/0
1.2.2009 21:18

Bohdan Grygařík

Re: Na případu Dělnické strany

Člověk, který je schopen napsat něco o propojení Dělnické strany a Národní strany, je nepopiratelným důkazem toho, že kritikům DS už opravdu docházejí argumenty a dokonce i ty trochu rozumně se tvářící výmysly.

0/0
2.2.2009 8:38

Rebby

Re: Na případu Dělnické strany

Argumenty mi nedochazeji. Ptam se: Proc jsou k videni spolecne akce? Proc jsou v radach obou organizaci aktivni(!!) clenove Narodniho odporu? Proc zkreslujete fakta? Bojite se na plna usta priznat, ze jste rasiste?

0/0
2.2.2009 10:27

Bohdan Grygařík

Re: Na případu Dělnické strany

Ano máte pravdu. Požadavek na to, aby zákony platily pro všechny stejně a nikdo nebyl zvýhodňován, je skutečně rasistický požadavek, který diskriminuje asociální a kriminální živly. Já osobně nejsem zastáncem nějakých násilných střetů, ale na druhou stranu taky nehodlám nikomu, kdo není členem DS, ale sympatizuje s naším programem, zakazovat se našich akcí zúčastnit. Jediný, kdo tady zatím zkresluje fakta, jste vy. Vaše tvrzení o propojení DS a NS skutečně vyvolává úsměv na tváři. Je vidět, že v tom máte trochu zmatek a úplně přesně nevíte, co vlastně píšete.

0/0
2.2.2009 11:13

Rebby

Re: Na případu Dělnické strany

Vy to snad od nekud kopirujete, ty prvni vety. Vim naprosto presne, co pisu. A stojim si za tim. Klidne se u toho muzete usmivat. 

0/0
2.2.2009 11:17

Bohdan Grygařík

Re: Na případu Dělnické strany

Ty mé první věty je pouze holá formulace toho, co se tady snažíte zabalit do hloupých frází, aby podstata vašich zájmů nebyla hned každému zřejmá.

0/0
3.2.2009 7:46

Bohdan Grygařík

Re: Na případu Dělnické strany

Co je podle tebe "nafouklý pytel absurdních a nereálných žvástů"? Skutečnost, že cikánské zločinecké klany terorizují své okolí? Skutečnost, že litvínovští občané nemají nikde zastání a DS je jediná, kdo jim pomáhá? Skutečnost, že naše vládnoucí garnitura je nepopiratelně propojená s organizovaným zločinem? Skutečnost, že litvínovští radní jsou zkorumpovaní? Co ještě považujete za ty vaše nereálné žvásty? Skutečnost, že Dělnická strana má stále větší podporu občanů? Asi z toho máte strach, protože patříte k problémovým skupinám obyvatel, kterým vadí, že DS požaduje uplatňování zákonů pro všechny stejně.

0/0
6.2.2009 8:36

dj Tekiler

Re: Na případu Dělnické strany

jsem rad ze vetsina ceskeho lidu umi rict delnicke strane durazne "NE",(Y)

0/0
2.2.2009 8:32





Najdete na iDNES.cz