- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevíte jakou značku chce nebo teda chtěla Praha koupit, když už se Karosy nevyrábějí?
Nechapu proc se porad pise o tom, ze prazsky DP nema prachy. Myslite si, ze brnensky DP ma? Nema. (nebo ostani DP). A to prazakum navic kazdy to metro plati z dani. V Brne se xx let planuje podzemni rychlo-tramvaj a na to snad za posledni roky nepadla ani koruna... a prodluzovani tramvajovych llinek se take nedeje... jen asi DP mesta Brna umi malo plakat...
pražákům se metro platí z daní? a v kterém prosím naposledy stát zaplatil víc než 20% nákladů? docela by mě zajímalo, kdyby někdo vyčíslil, o kolik by se snížilo HDP, respektive daňové výnosy, kdyby v praze metro nebylo a neexistovala tak jiná spolehlivá cesta, jak se po městě dostat, než pěšky
Reklamy jsou v prostorách a vozech DP zvenčí i zevnitř, jízdenky na jednotlivou jízdu jsou dost drahé a ono to stejně prodělává, nevím ale možná bude chyba ve vedení, když nedokáže hospodařit vyrovnaně i s dotacemi co dostávají. Chápu provoz je drahý, ale určitě né dražší než v cizině, kde je MHD kolikrát levnější než u nás a to už je co říct, že vozy stárnou s tím se nedá nic dělat, ale pokud je v nich narváno, tak nechápu že i přes tak vysoké jízdné nejdou na svém, plus ty reklamní plochy.
MHD polepené reklamama zvenčí zevnitř? jeďte se podívat třeba do Jablonce, a pak říkejte, kde je MHD obalené reklamami.
dražší jízdné? a v kterých metropolích přejedete město za 1 euro???
v civilizovaných zemích metro z velké části platí stát. tady když už Praha od státu něco vymodlí, tak je to pár procent.
jinak ale abych jen nerozporoval: ano, značné úspory v provozních nákladech by se rozhodně najít daly. ale provoz drahý je a nastavit jízdné tak, aby ho pokrylo, a přitom lidi nevyhnalo do aut, prostě nelze.
http://www.partaj.cz/clanky/ikarus-280-silvestr-86.html docela hezky zapsane a nejlepsi je fotka z "depa"
začnou zajímat o to, proč za téhle situace DP utrácí desítky milionů ročně za naprosto zbytečnou a dost možná i poněkud předraženou reklamu a "marketing"?
hmm nějak moc článků o DP Praha v poslední době .. sou slavní, ale negativně ..
i negativní reklama je reklama
Me by zajimalo ktere ty "cabajky" maji na mysli. Nemuzu si vybavit ty Ikaruse. Docela by jste me potesili. Diky:)
do hledáčku na youtube zadej ikarus
byly to otřesné autobusy z Madarska
1) kdyby se ty kloubové autobusy na příslušné linky nasazovaly jen v časech, kdy je to potřeba (tj. zejména ve všední dny kromě pozdního večera), tak by se asi opotřebovávaly míň, ne? fakt nevím, proč má jezdit "harmonika" i v neděli, když tím jede tak do 15 lidí...
2) když už se na Proseku postavilo metro, logické by bylo omezit tam autobusy. Místo toho jich tam jezdí snad ještě víc. Taková 183 je mezi Prosekem až konečnou v Čimicích nesmyslná. Stejně tak 177 minimálně mezi Prosekem a Kobylisy. Z Kobylis do Bohnic je pak stejně napůl k ničemu, když ve špičce vždycky jedou 3 za sebou a pak 20 minut nic, tak když už na Odře a Krakově nestačí ostatní linky, stačila by extra linka jen v tomto úseku.
183 ze je zbytecny autobus?
panacku, nekdy se s nim ve spicce svez z Kobylis do Cimic a uvidime, jestli se vubec do nej nacpes! V ranni spicce po osme rano to ma inverval 10 minut ve smeru do Kobylis se do nej na Vozovne uz pomalu nikdo nevejde!
to same odpoledne ve smeru do Cimic. Sice jsou zde proklady se 152 jedouci jinou trasou, ale 183 prijizdi z Ladvi a vsechna mista k sezeni jsou obsazena. Az na kraj Cimic je to pak preplnene a to to ma interval 7,5 minuty.
Ovsem souhlasim, ze mezi Kobylisy a Prosekem jsou 177 a 183 zbytecne, kdyz je zde metro
.... konečně do prdele ! ! ! Hlavně že kupujete nefunkční idotsky navržené tramvajové šunty "Porsche", že stavíte metro do polí v Letňanech, chcete pořádat olympiádu
bude asi "skvělý" generální blb.Takhle může řídit podobnou firmu kdekdo.Mimochodem generální,jaký máte plat a odměny?