Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražská Hradčanská zůstane od února bez tramvají

Lidé, kteří vystupovali z metra na Hradčanské a dál pokračovali tramvají, budou muset na čtyři měsíce změnit své zvyky. Stanice metra Hradčanská totiž zůstane od 1. února bez napojení na tramvaje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

topič elektrárenský

Pražský Magistrát spolu s Dopravním podnikem

se snaží co nejvíc znechutit lidem používání hromadné dopravy. Žádná náhradní tramvajová trať přes Letnou, pěkně se vysardinkujte v náhradních autobusech X1. Žádný druhý východ ze stanice metra Národní třída, pěkně šlapejte pěšky z Mústku k Národnímu divadlu až stanici na rok a půl zavřou. Vyhražený pruh pro autobusy je vzácná výjimka. A teď ještě pan primátor svým prohlášením, že se nebude zdražovat jízdné, zdražení prakticky potvrdil. Stejně jako s cenou vody, Kaplického knihovnou, zatočením s nepoctivými taxikáři, to vše dopadlo vždycky opačně, než sliboval.

0/0
29.1.2009 18:49

(@)

Re: Pražský Magistrát spolu s Dopravním podnikem

Ale no tak...;-D Kolik metrů to je od výstupu z Béčka na Jungmannovo náměstí/Národní k Tescu (=stanice Národní třída + tramvaje)?

.

A Bém s tím, jak usadil šéfa DP Dvořáka (Paroubkův kámoš, jestli to nevíte, podle toho se také chová..) mně náhodou velmi potěšil R^. Z toho těžko bude možno cuknout zpět, volby v Praze se také blíží. ;-)

0/0
29.1.2009 20:06

(@)

Pamatuji linku autobusu 125 z Dejvic...

..přes Korunovační, Letenský tunel a Štefánikův most na Řásnovku. Co ji obnovit (až na Nám. Republiky?)

0/0
29.1.2009 15:32

topič elektrárenský

Re: Pamatuji linku autobusu 125 z Dejvic...

Taky pamatuju, ale dnes je Letenský tunel a Korunovační prakticky pořád mezi stupni dopravy čtyři a pět, stačí si poslechnout dopravní rozhlas. To by ten autobus neměl smysl. A omezit individuální dopravu si nikdo z Magistrátu nedovolí ani náznakem, v autech sedí ti správní voliči, ne v tramvajích a autobusech.

0/0
29.1.2009 18:52

(@)

Re: Pamatuji linku autobusu 125 z Dejvic...

Ona tam ve špičkách popojížděla ta 125ka už tehdá, Korunovační a tunel byly vždy plné. Kupodivu průjezdnost tam není tak tragická, jak se to jeví. Je tam totiž minimální šance k chytračení všehoschopných řidičů (což na jiných ucpaných místech často znásobuje komplikace), takže se to tam posunuje sice pomalu, ale JISTĚ. A mimo špičku (= cca 18 hodin denně ze 24) se tam i v současnosti projíždí celkem v pohodě...

0/0
29.1.2009 19:56

majanaha

ach jo

a já doufala, že to zavřou až na jaře, až budu moct vytáhnout kolo a nezmrznout na něm.. :(

0/0
29.1.2009 13:27

doktor_bota_2

Skvělé.

Takže už dnes ve špičce zcela vytížená linka X1, kterou prakticky kvůli provozu nejde posílit (4proud je z Milady stažen do dvouproudu), bude převážet ještě navíc všechny lidi, kteří jezdili tramvajemi (čili +100%). No nic, uvidíme. Třeba se bojím zbytečně.:-/

0/0
29.1.2009 12:35

Pribinacek

Jako za mlada,

0/0
29.1.2009 12:31

Pribinacek

Re: Jako za mlada,

když se stavělo metro A, taky všechno jezdilo přes Pražský hrad. 18 a 23 ještě se starými vozy .

0/0
29.1.2009 12:32

doktor_bota_2

Re: Jako za mlada,

To byla ale trochu jiná dopravní situace, že?

0/0
29.1.2009 12:36

marzena

Re: Jako za mlada,

ano tehdy totiž ještě nebylo metro :-P takže to byl určitě o dost větší problém než dnes :-)

0/0
29.1.2009 22:33

regazzi

Re: Jako za mlada,

Kontrolni otazka:

Kolik mela tehdy Praha obyvatel, kolik tu bylo cizincu a mezinarodnich firem, kolik lidi rocne prepravilo MHD v porovnani dejme tomu s lonskym rokem ?

Po vypracovani tohoto domaciho ukolu si bez nafackovat.;-D

0/0
31.1.2009 7:37

javky

Re: Jako za mlada,

Odpovědi - a pozor, facka už letí ;-D:

Praha měla zhruba 1,1 mil. obyvatel (milion byl překročen již v roce 1961).

Nezjistil jsem žádnou korelaci mezi počtem mezinárodních firem a počtem lidí v tramvajích, takže tuto část otázky považuji za irelevantní. 

Počet lidí jezdících do práce autem byl (proti dnešku) prakticky nulový = větší poptávka po MHD.

V roce 1981 bylo provedeno 3638 tis. jízd za den (v roce 2006 to bylo 3345 tis.). (Jízdou se rozumí přepravení 1 člověka prostředkem MHD.)

0/0
2.2.2009 13:51





Najdete na iDNES.cz