- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
podle mě tak za symbolickou korunu na rok, viďte pane Dvořáku, Jílku a další
někdy to platí, někdy to neplatí. Dodatečně se totiž zjistí, že část činností nebyla nasmlouvána a bude se proto muset platit víc, než se původně zdálo. Jindy si firma vymyslí důvody pro značné zvýšení ceny a DP nezbyde než na to přistoupit, protože koho by hned našel jiného. Nebo se to prostě prolobuje. Krom toho u nás je vždy vše výrazně dražší, než se na počátku říkalo. Zato to bývá horší. Vidím v tom tunel na Dopravní podnik, ale třeba se pletu. Možná jsou pánové na radnici skutečně tak hloupí, že si myslí, že i městská doprava potřebuje k dokonalosti vytvoření tržních podmínek.
vidím jako hlavní účel outsourcingu přihrávání veřejných peněz spřáteleným soukromým firmám. Možná, že někde to funguje, ale u nás to bude klasický tunel. Hlavně, že postavili nevyužívaný úsek metra do Letňan, to muselo stát sakramentské peníze, které teď chybějí. Ale jsou tam lukrativní pozemky, stejně jako kolem Vypichu, kudy chtějí vést vyhlídkovou trasu A ...
je projev neschopnosti manazeru.
Zadny manazer neni stoprocentne schopny. Ale podle miry outsourcingu (vzhledem k jinym firmam v oboru a s prihlednutim k obratu a zisku) ve firme celkem bezpecne poznate, zda-li je dotycny manazer schopny ridit podnik, nebo jen prenaset odpovednost na nekoho jineho.
No, znám příklad, kdy končila životnost výrobních linek, tak se rozhodlo výrobu outsourcovat, čímž se dosáhlo značných úspor (vyhodili se lidi a prodaly baráky), jenomže teď outsourcingová firma řekne é, je krize, chceme navýšit o XX %. No a může se leda držet hubu, protože přesun k jiné firmě by byl dražší se stejně vetchou jistotou.
...by mě zajímalo, kdo sedí v představenstvu těch společností, kterým tyto lukrativní zakázky spadly do klína. Že bude soukromá firma levnější? možná 2roky, pak si zvednou ceny a dopravní podnik s tím nic neudělá, protože se nebude jednat o jeho majetek...
Nedivím se že odboráři řvou, jednu outsourcovanou činnost v DPP znám velmi zblízka a externí firma to zvládá s polovičkou lidí lépe, rychleji a tím pádem taky levněji. Tu druhou půlku jsme převedli na jiné pracoviště, o práci nepřišel nikdo. Zato teda o bezplatné jízdenky všichni, protože se na ně ti "jejich" odboráři úplně vykašlali.
Já teda neznam v DPP jedinou outsourcovanou činnost, která by byla prováděná levněji, natož ve stejný kvalitě, než když jí prováděl DPP sám.
Ono je to tak nějak logický, když DPP si platí za služby sám sobě, takže bez zisku, zatimco cizímu subjektu bude platit se ziskem.
Nehledě na to, že je dost zvláštní, když se zbavuje činností, který v republice ve srovnatelnym rozsahu nikdo jinej nedělá, tudíž dělá i pro cizí firmy a přináší mu to zisk.
Nula od nuly pojde, asi tak jako když se v nejmenmovaném podniku údržba převedla na externí firmu.ano zmenší se mzdové náklady mateřské firmě, ale pracovníci u externí firmy nebudou pracovat zadarmo, jenom se to naoko vyfakturuje jako naklady na udržbu.A ve výsledku zase jen odřou pracovníky, kteří přijdou o výhody, bohužel v tom mají odbory pravdu.
Jo máš pravdu. Na druhou stranu bylo by fér si přiznat, že na základce jim to učitelky říkali - učte se, ale oni byli chtřejší a rdši honili holky nebo pekli vdolky, to je vcelku fuk. No a teď jsou biti - ti z nich, kterým tato lekce stačila nevstoupí od odborů, ale doplní si vzdělání.
se muzeme presvedcit denne v posprejovanych soupravach, ktere nejsou stonc pres noc uhlidat ani pred sprejery, natoz pred teoristy s batuzky vybusnin.
ODBORARI NA OPRATKY.
Není zájem je hlídat. Soupravy jsou proti posprejování pojištěné, to jako ochrana prý stačí
Zajimave - kdyz stejnou praci dela DPP, tak stoji vyrazne vic, nez kdyz ji dela soukroma firma. A to se DPP zaprisaha, ze nema kde setrit ... ze by prece jenom nejake moznosti uspor existovaly? :-)